Convert more leads with customers tracking software.

Monitor website visitor behavior and strike up a conversation when the time’s right.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Fiți în permanență cu ochii pe clienții dvs.

Vreți să știți ce fac clienții dvs. și ce spun în mediul online? Vreți să urmăriți toate solicitările acestora cu un singur instrument?

Programul de monitorizare clienți al LiveAgent este instrumentul perfect pentru dvs.! Începeți să îmbunătățiți de astăzi gradul de satisfacție al clienților și vânzările.

 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Urmăriți, eficientizați, învățați din perspective și profitați

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Mai multe perspective, mai multe vânzări

Fiți la curent cu toate acțiunile întreprinse de clienți cu un singur instrument de monitorizare.

Vedeți pe ce website se află, pentru cât timp au navigat pe website-ul dvs., ce produse îi interesează, în ce zonă de timp se află sau din ce țară sunt.

LiveAgent failed payment message

Fiți prezent prin orice modalitate de contact

Vă punem la dispoziție un program de monitorizare clienți care se poate conecta cu  Twitter, Instagram, Facebook și Viber.

Poate fi de asemenea integrat cu un număr nelimitat de adrese de email și numere de telefon, precum și live chat și interfața pentru clienți pentru a fi sigur că toate solicitările ajung la dvs.

Alăturați-vă conversației

Programul nostru de monitorizare vă permite să urmăriți anumite cuvinte cheie pe Twitter.

Răspundeți cu ușurință întrebărilor sau nelămuririlor clienților chiar dacă nu sunteți menționat în postare.

Începeți astăzi perioada GRATUITĂ de probă Perioada gratuită de probă de 14 zile    Nu se solicită card bancar

Aflați tot ce trebuie să știți

Oferiți un serviciu mai performant de suport clienților dvs. prin colectarea părerilor și perspectivelor acestora în cadrul sistemului CRM.

Creați câmpuri personalizate pentru a colecta orice informație relevantă pentru afacerea dvs. și bucurați-vă de un grad înalt de satisfacție al clienților.

Economisiți timp cu doar un singur click

Profitați de funcționalitățile avansate ale programului de monitorizare precum răspunsurile predefinite și mesajele predeterminate și tratați în doar câteva secunde întrebările cel mai frecvent adresate.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Timpul înseamnă bani. Așadar, economisiți-l

Asociați programul nostru de monitorizare clienți cu cele peste 130 de integrări pentru a vă eficientiza fluxul de lucru.

Îmbunătățiți rapid perfomanța

Aflați cât de mult durează să oferiți un răspuns solicitărilor clienților dvs., ce canale de comunicație sunt cel mai adesea utilizate și care sunt cele mai eficiente în ce privește rata de conversie.

Descoperiți cum sunt apreciați agenții dvs. și contribuiți la îmbunătățirea serviciului clienți cu ajutorul programului de monitorizare.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentați și creșteți vânzările

Programul de monitorizare clienți ajută la împărțirea clienților pe categorii în funcție de interesele acestora, precum și de preferințele anterioare.

Profitați de avantajul acestei funcționalități și îmbunătățiți mesajele de marketing, gradul de satisfacție și de retenție al clienților, precum și încasările.

Construiți o bază solidă de clienți

Cu ajutorul programului de monitorizare clienți, puteți construi o interfață pentru clienți prin intermediul căreia clienții pot urmări stadiul tichetului lor.

Clienții noștri știu cel mai bine

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

V-ați săturat să faceți schimb între telefoane, chat-uri, email-uri și alte instrumente de comunicare?

Nu trebuie să vă faceți griji! LiveAgent este un program unic ce integrează mai multe canale de comunicare într-un singur loc la un preț accesibil și transparent.

Nu plătiți costuri suplimentare pentru mai multe instrumente de monitorizare clienți. LiveAgent este tot ceea ce aveți nevoie.

Peste 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd review-uri

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excelent, ticketing și automatizare care ne permite să oferim clienților noștri suport de excepție.

black Slido logo

Program de monitorizare clienți și nu numai

Clienți mulțumiți? De neprețuit

Ați observat că programul nostru de monitorizare este cea mai ieftină și în același timp cea mai avansată opțiune de pe piață?

Exact așa e. Mergeți la pagina cu tarife pentru a descoperi tot ce avem de oferit.

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care sunt avantajele utilizării programului de monitorizare?

Printre avantajele programului nostru de monitorizare se numără: o imagine mai clară asupra comportamentelor clienților și a informațiilor oferite de aceștia, servicii/produse îmbunătățite, un flux de lucru mai bun în cadrul departamentului de relații clienți.

Cum puteți îmbunătăți relația cu clienții?

Pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții trebuie să obțineți o creștere a gradului de satisfacție. Timpul alocat oferirii răspunsului la prima interacțiune influențează foarte mult gradul de satisfacție al clienților. De aceea, este foarte important să fiți eficient și prezent pe toate platformele de comunicare, precum live chat, rețele de socializare, email, forum, apeluri, etc. LiveAgent adună toate solicitările clienților într-un singur loc și le transformă în tichete. Prin urmare, salvează timpul agenților și îi face să fie mai eficienți atunci când trebuie să răspundă întrebărilor clienților.

Ce program este grozav în monitorizarea clienților?

LiveAgent vă dă posibilitatea de a urmări și monitoriza clienții cu ajutorul sistemului CRM. Mai exact, puteți stoca, organiza și înregistra toate informațiile/datele necesare. Mai mult, LiveAgent vă permite să integrați funcții CRM pentru a putea dezvolta o relație de lungă durată cu clienții.

Related Articles to Programul de monitorizare clienți
LiveAgent ajută industria comerțului cu amănuntul să ofere cel mai bun serviciu posibil pentru clienți. LiveAgent - o soluție omnicanală pentru a satisface fiecare client.

Software de asistență pentru industria comerțului cu amănuntul

LiveAgent oferă soluții de gestionare a magazinelor online și tradiționale pentru a îmbunătăți experiența cumpărătorilor. Integrând o bază de cunoștințe sau un portal pentru clienți, clienții pot primi îndrumări personalizate prin chat-ul live sau întrebările frecvente. Cu LiveAgent, compania poate deveni centrată pe clienți și poate oferi o experiență de cumpărături perfectă.

Webinarul LiveAgent de asistență pentru clienți se concentrează pe soluția de asistență pe canale multiple. Chatul live, software-ul de tichete, call center-ul încorporat și multe altele sunt incluse. Încercarea gratuită LiveAgent este disponibilă pentru o perioadă limitată.

Învățați cu webinariile LiveAgent

LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.

Continuați astăzi cu software-ul de interacțiune cu clienții. Rămâneți la curent cu toate cererile clienților și îmbunătățiți experiența clienților pe toate canalele.

Mergeți mână în mână cu clienții dvs.

LiveAgent este o soluție excelentă de comunicare prin chat pentru clienți, conform unor recenzii pozitive. Această soluție îmbunătățește serviciul pentru clienți, accelerând comunicarea și oferind informații precise. Folosind LiveAgent, timpul de răspuns crește cu 60%, iar rata de conversie a crescut la 325% în prima lună. Acest instrument este ușor de utilizat, îmbunătățind productivitatea pentru clienți și agenți.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Liveagent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete. 4 motive pentru care companiile trec la cel mai rapid chat live liveagent, widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.

Căutați o alternativă Vocalcom?

LiveAgent este mai avansat decât Vocalcom în privința celor mai multe caracteristici, inclusiv istoric nelimitat, site-uri nelimitate, butoane de chat nelimitate, apeluri video și suport disponibil 24/7. Ambele platforme oferă ticketing, chat live, Call Center, self-service și integrări cu Facebook, Twitter, Instagram și Viber, dar LiveAgent vine cu un forum al clienților și bază de cunoștințe. Ambele oferă, de asemenea, automatizare și reguli, dar API-urile sunt disponibile exclusiv pe LiveAgent.

LiveAgent este soluția omnichannel optimă pentru centrul dvs. de asistență. Sisemul de gestiune al tichetelor LiveAgent se ocupă de tot în locul dvs.

Sunteți în căutarea unei alternative la Tawk?

LiveAgent și Tawk sunt două platforme de suport pentru clienți care oferă diferite funcționalități. Ambele oferă servicii de ticketing, live chat și baze de cunoștințe. LiveAgent oferă mai multe opțiuni, cum ar fi integrări cu Instagram, Viber, Facebook și Twitter, soluții personalizate de automatizare, soluția IVR, apeluri video și suport permanent 24/7. LiveAgent oferă de asemenea un call center și un portal pentru auto-asistență. Ambele platforme oferă suport nelimitat de email-uri/tichete și butoane de chat pentru website-uri multiple.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație