Vreți să știți ce fac clienții dvs. și ce spun în mediul online? Vreți să urmăriți toate solicitările acestora cu un singur instrument?
Programul de monitorizare clienți al LiveAgent este instrumentul perfect pentru dvs.! Începeți să îmbunătățiți de astăzi gradul de satisfacție al clienților și vânzările.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Fiți la curent cu toate acțiunile întreprinse de clienți cu un singur instrument de monitorizare.
Vedeți pe ce website se află, pentru cât timp au navigat pe website-ul dvs., ce produse îi interesează, în ce zonă de timp se află sau din ce țară sunt.
Vă punem la dispoziție un program de monitorizare clienți care se poate conecta cu Twitter, Instagram, Facebook și Viber.
Poate fi de asemenea integrat cu un număr nelimitat de adrese de email și numere de telefon, precum și live chat și interfața pentru clienți pentru a fi sigur că toate solicitările ajung la dvs.
Programul nostru de monitorizare vă permite să urmăriți anumite cuvinte cheie pe Twitter.
Răspundeți cu ușurință întrebărilor sau nelămuririlor clienților chiar dacă nu sunteți menționat în postare.
Oferiți un serviciu mai performant de suport clienților dvs. prin colectarea părerilor și perspectivelor acestora în cadrul sistemului CRM.
Creați câmpuri personalizate pentru a colecta orice informație relevantă pentru afacerea dvs. și bucurați-vă de un grad înalt de satisfacție al clienților.
Profitați de funcționalitățile avansate ale programului de monitorizare precum răspunsurile predefinite și mesajele predeterminate și tratați în doar câteva secunde întrebările cel mai frecvent adresate.
Asociați programul nostru de monitorizare clienți cu cele peste 130 de integrări pentru a vă eficientiza fluxul de lucru.
Aflați cât de mult durează să oferiți un răspuns solicitărilor clienților dvs., ce canale de comunicație sunt cel mai adesea utilizate și care sunt cele mai eficiente în ce privește rata de conversie.
Descoperiți cum sunt apreciați agenții dvs. și contribuiți la îmbunătățirea serviciului clienți cu ajutorul programului de monitorizare.
Programul de monitorizare clienți ajută la împărțirea clienților pe categorii în funcție de interesele acestora, precum și de preferințele anterioare.
Profitați de avantajul acestei funcționalități și îmbunătățiți mesajele de marketing, gradul de satisfacție și de retenție al clienților, precum și încasările.
Cu ajutorul programului de monitorizare clienți, puteți construi o interfață pentru clienți prin intermediul căreia clienții pot urmări stadiul tichetului lor.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Nu trebuie să vă faceți griji! LiveAgent este un program unic ce integrează mai multe canale de comunicare într-un singur loc la un preț accesibil și transparent.
Nu plătiți costuri suplimentare pentru mai multe instrumente de monitorizare clienți. LiveAgent este tot ceea ce aveți nevoie.
Peste 3,000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd review-uri
LiveAgent este o combinație de live chat excelent, ticketing și automatizare care ne permite să oferim clienților noștri suport de excepție.
Peter Komornik, CEO
Ați observat că programul nostru de monitorizare este cea mai ieftină și în același timp cea mai avansată opțiune de pe piață?
Exact așa e. Mergeți la pagina cu tarife pentru a descoperi tot ce avem de oferit.
Most Popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Printre avantajele programului nostru de monitorizare se numără: o imagine mai clară asupra comportamentelor clienților și a informațiilor oferite de aceștia, servicii/produse îmbunătățite, un flux de lucru mai bun în cadrul departamentului de relații clienți.
Pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții trebuie să obțineți o creștere a gradului de satisfacție. Timpul alocat oferirii răspunsului la prima interacțiune influențează foarte mult gradul de satisfacție al clienților. De aceea, este foarte important să fiți eficient și prezent pe toate platformele de comunicare, precum live chat, rețele de socializare, email, forum, apeluri, etc. LiveAgent adună toate solicitările clienților într-un singur loc și le transformă în tichete. Prin urmare, salvează timpul agenților și îi face să fie mai eficienți atunci când trebuie să răspundă întrebărilor clienților.
LiveAgent vă dă posibilitatea de a urmări și monitoriza clienții cu ajutorul sistemului CRM. Mai exact, puteți stoca, organiza și înregistra toate informațiile/datele necesare. Mai mult, LiveAgent vă permite să integrați funcții CRM pentru a putea dezvolta o relație de lungă durată cu clienții.
Software de asistență pentru industria comerțului cu amănuntul
LiveAgent oferă soluții de gestionare a magazinelor online și tradiționale pentru a îmbunătăți experiența cumpărătorilor. Integrând o bază de cunoștințe sau un portal pentru clienți, clienții pot primi îndrumări personalizate prin chat-ul live sau întrebările frecvente. Cu LiveAgent, compania poate deveni centrată pe clienți și poate oferi o experiență de cumpărături perfectă.
Învățați cu webinariile LiveAgent
LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.
Mergeți mână în mână cu clienții dvs.
LiveAgent este o soluție excelentă de comunicare prin chat pentru clienți, conform unor recenzii pozitive. Această soluție îmbunătățește serviciul pentru clienți, accelerând comunicarea și oferind informații precise. Folosind LiveAgent, timpul de răspuns crește cu 60%, iar rata de conversie a crescut la 325% în prima lună. Acest instrument este ușor de utilizat, îmbunătățind productivitatea pentru clienți și agenți.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.
Căutați o alternativă Vocalcom?
LiveAgent este mai avansat decât Vocalcom în privința celor mai multe caracteristici, inclusiv istoric nelimitat, site-uri nelimitate, butoane de chat nelimitate, apeluri video și suport disponibil 24/7. Ambele platforme oferă ticketing, chat live, Call Center, self-service și integrări cu Facebook, Twitter, Instagram și Viber, dar LiveAgent vine cu un forum al clienților și bază de cunoștințe. Ambele oferă, de asemenea, automatizare și reguli, dar API-urile sunt disponibile exclusiv pe LiveAgent.
Sunteți în căutarea unei alternative la Tawk?
LiveAgent și Tawk sunt două platforme de suport pentru clienți care oferă diferite funcționalități. Ambele oferă servicii de ticketing, live chat și baze de cunoștințe. LiveAgent oferă mai multe opțiuni, cum ar fi integrări cu Instagram, Viber, Facebook și Twitter, soluții personalizate de automatizare, soluția IVR, apeluri video și suport permanent 24/7. LiveAgent oferă de asemenea un call center și un portal pentru auto-asistență. Ambele platforme oferă suport nelimitat de email-uri/tichete și butoane de chat pentru website-uri multiple.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date