LiveAgent este o soluție eficientă pentru comunicarea cu clienții, prin chat și e-mail. Acesta este apreciat de multe afaceri, care au putut îmbunătăți satisfacția și vânzările cu ajutorul său. LiveAgent este ușor de utilizat, are caracteristici utile de raportare și poate reduce timpul de gestionare a solicitărilor de asistență. Agenții își pot folosi timpul mai eficient și pot oferi o asistență mai rapidă și precisă. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online și poate fi utilizat pentru integrare telefonică, rețele sociale și poștă electronică.
Doriți să migrați de la SupportBee la LiveAgent?
LiveAgent este un software de birou de asistenta cu recenzii si aprecieri excelente pentru IMM-uri in 2019 si 2020. Cu planuri adaptate la nevoile intreprinderilor mici, medii si mari, acesta ofera istoric nelimitat al tichetelor, adrese de email, butoane de chat in timp real si suport pentru multiple departamente. In plus, companii celebre, precum Huawei, BMW, Yamaha si Universitatea Oxford, folosesc acest software pentru a oferi asistenta de calitate mundiala clienților lor. Migreaza datele de la SupportBee si incearca LiveAgent-ul gratuit timp de 7 zile.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
LiveAgent este un software de birou de asistență pentru IMM-uri cu o varietate de planuri disponibile pentru a răspunde nevoilor companiilor, începând de la planul gratuit cu istoricul tichetelor timp de 7 zile până la cel mai popular plan ce include 40 de adrese de email, 10 butoane de chat live și suport pentru WhatsApp. Acesta este utilizat de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a furniza asistență de clasă mondială clienților lor.
LiveAgent oferă mai multe caracteristici decât HelpShift, inclusiv ticketing, chat live și self-service, cu prețuri mai accesibile. În plus, LiveAgent are și un Call Center, spre deosebire de HelpShift. Integrarea pe Facebook este disponibilă la ambele soluții. Pentru a crea un cont, trebuie ales un nume pentru subdomeniu și să se primească actualizări despre produse și alte oferte promoționale. LiveAgent este o alternativă mai bună pentru asistența pentru clienți decât HelpShift.
LiveAgent este recomandat de mulți clienți, inclusiv de Marietta Corporation și eFortuna, pentru promptitudinea echipei de asistență și soluțiile rapide de implementat. TrustPay și Nay îl consideră un instrument excelent de comunicare cu clienții, în timp ce m:zone și Volterman afirmă că LiveAgent este mai eficient decât alternativele la prețuri mai mari. LiveAgent ajută la îmbunătățirea serviciului pentru clienți și la creșterea satisfacției și a vânzărilor, conform testimonialelor primite de la diverse companii, precum Covomo, Webmaster Deals și XperienceHR.
Treceți de la Extend la LiveAgent?
LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți cu asistență 24/7 și o soluție de asistență de ultimă generație, împreună cu instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Alegerea LiveAgent vă poate crește economiile și rentabilitatea investiției. LiveAgent oferă 43 de traduceri diferite și widget-uri adaptabile la limbă pentru a satisface nevoile clienților din întreaga lume.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date