LiveAgent este aici pentru a vă ajuta să obțineți cele mai bune recenzii ale clienților și să oferiți un serviciu uimitor pentru clienți. Treceți la o soluție dedicată biroului de asistență cu un sistem de ticketing multicanal, cel mai rapid chat live widget și social media capacități. Gestionați e-mailurile, apelurile, mesajele de pe rețelele sociale, chat-urile și articolele pentru portalul clienților dintr-un singur loc. Continuați să citiți pentru a afla ce face din LiveAgent o alternativă excelentă pentru Birdeye sau începeți astăzi perioada gratuită de încercare.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu necesită cardul de credit.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă un sistem de ticketing.
|
BirdEye oferă un sistem de ticketing.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă chat live.
|
BirdEye oferă chat live.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă un centru de apeluri.
|
BirdEye nu oferă un centru de apeluri.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pe care clienții dumneavoastră să se poată înregistra pentru a-și accesa biletele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
|
BirdEye nu oferă un portal de autoservire.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
BirdEye oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care obține toate mențiunile și comentariile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
BirdEye oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
BirdEye nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
BirdEye doesn't offer a Viber integration.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
BirdEye nu oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dumneavoastră, situat direct în baza dumneavoastră de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă un forum al clienților.
|
BirdEye nu oferă un forum al clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
|
BirdEye oferă automatizare și reguli.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
BirdEye oferă funcții API.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
BirdEye nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
BirdEye oferă apeluri video.
|
Istorie nelimitată
Biletele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
BirdEye oferă istorie nelimitată.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
=LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
BirdEye oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dumneavoastră web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
BirdEye oferă butoane de chat nelimitate.
|
Bilete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și bilete.
|
LiveAgent oferă bilete/mail-uri nelimitate.
|
BirdEye oferă bilete/mailuri nelimitate.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
BirdEye nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
|
BirdEye oferă suport nelimitat 24/7.
|
Fiți prezent pe fiecare canal important de comunicare, ajutați-vă clienții și obțineți un feedback pozitiv al acestora. Acest lucru este posibil datorităinstrumentelor puternice ale LiveAgent și ticketing sistem care unifică toate comunicările într-un singur loc. Extindeți-vă prezența online cue-mailul, chatul live, call center, portalul pentru clienți, Viber, Facebook, Twitter și Instagram.
Spuneți nu recenziilor negative, asigurați-vă că oferiți cea mai rapidă asistență pentru clienți datorită unui buton de chat plasat pe site-ul dumneavoastră web. LiveAgent oferă cel mai rapid chat live de pe piață, și este, de asemenea, susținut de funcții excelente precum tastarea-în-timp-real și invitații de chat proactive. Oferiți asistență pentru clienți cu o viteză uimitoare, creșteți generarea de recenzii pozitive și câștigați clienți plătitori mai fideli.
LiveAgent face backup pentru toate instrumentele, de bază și avansate caracteristici astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de asistență pentru clienți. În plus, vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru cu peste 140 integrări cu aplicațiile pe care le folosiți. Familiarizarea cu LiveAgent durează doar o vreme datorită ghidului nostru de introducere, disponibil încă de la început.
Software de pionierat
Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai revizuită soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile clienților, care sporesc veniturile.
Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare.
Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dumneavoastră
Treceți la software-ul care vă ajută atunci când aveți cel mai mult nevoie de el. Echipa noastră de succes, pentru clienți, își face cea mai bună treabă 24/7 pentru a ne asigura că clienții noștri vor avea o experiență lină cu soluția noastră de birou de asistență. Așa ne păstrăm reputația de afaceri intactă. Aruncați o privire asupra realizărilor noastre și recenziilor autentice ale clienților care au decis să înceapă să folosească LiveAgent pentru nevoile lor de birou de asistență.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent combină într-un mod excelent chatul live și sistemul de ticketingși automatizarea care ne permie acest lucru oferă o asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și vedeți cum puteți îmbunătăți interacțiunea în timp real cu chatul live al clientului și cu întregul sistem de ticketing. Puteți, de asemenea, să aruncați o privire la planurile accesibile de prețuri sau faceți un tur al LiveAgent. Pur și simplu urmăriți videoclipul și vedeți tot ce poate face LiveAgent.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit … LiveAgent!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.
Competitori Zendesk: alegerile de top pentru 2022
Intercom și Re:amaze sunt ambele platforme de asistență și comunicare cu clienții. Intercom se concentrează pe marketing, în timp ce Re:amaze oferă o soluție multicanală mai accesibilă și ușor de configurat.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date