Căutați o alternativă Birdeye?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Birdeye de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Puteți anula oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați plictisit de soluția actuală de suport?

LiveAgent este aici pentru a vă ajuta să obțineți cele mai bune recenzii ale clienților și să oferiți un serviciu uimitor pentru clienți. Treceți la o soluție dedicată biroului de asistență cu un sistem de ticketing multicanal, cel mai rapid chat live widget și social media capacități. Gestionați e-mailurile, apelurile, mesajele de pe rețelele sociale, chat-urile și articolele pentru portalul clienților dintr-un singur loc. Continuați să citiți pentru a afla ce face din LiveAgent o alternativă excelentă pentru Birdeye sau începeți astăzi perioada gratuită de încercare.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

BirdEye vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent BirdEye
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă un sistem de ticketing.
BirdEye oferă un sistem de ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă chat live.
BirdEye oferă chat live.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă un centru de apeluri.
BirdEye nu oferă un centru de apeluri.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pe care clienții dumneavoastră să se poată înregistra pentru a-și accesa biletele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
BirdEye nu oferă un portal de autoservire.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
BirdEye oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care obține toate mențiunile și comentariile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
BirdEye oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
BirdEye nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
BirdEye doesn't offer a Viber integration.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
BirdEye nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dumneavoastră, situat direct în baza dumneavoastră de cunoștințe.
LiveAgent oferă un forum al clienților.
BirdEye nu oferă un forum al clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
BirdEye oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
BirdEye oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
BirdEye nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
BirdEye oferă apeluri video.
Istorie nelimitată
Biletele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
BirdEye oferă istorie nelimitată.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
=LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
BirdEye oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dumneavoastră web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
BirdEye oferă butoane de chat nelimitate.
Bilete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și bilete.
LiveAgent oferă bilete/mail-uri nelimitate.
BirdEye oferă bilete/mailuri nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
BirdEye nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
BirdEye oferă suport nelimitat 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Creați o experiență uimitoare clienților cu instrumente puternice

Fiți prezent pe fiecare canal important de comunicare, ajutați-vă clienții și obțineți un feedback pozitiv al acestora. Acest lucru este posibil datorităinstrumentelor puternice ale LiveAgent și ticketing sistem care unifică toate comunicările într-un singur loc. Extindeți-vă prezența online cue-mailul, chatul live, call center, portalul pentru clienți, Viber, Facebook, Twitter și Instagram.

Obțineți recenzii pozitive ale clienților cu setul de instrumente potrivit

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Obțineți cel mai rapid chat live pentru serviciul clienți

Spuneți nu recenziilor negative, asigurați-vă că oferiți cea mai rapidă asistență pentru clienți datorită unui buton de chat plasat pe site-ul dumneavoastră web. LiveAgent oferă cel mai rapid chat live de pe piață, și este, de asemenea, susținut de funcții excelente precum tastarea-în-timp-real și invitații de chat proactive. Oferiți asistență pentru clienți cu o viteză uimitoare, creșteți generarea de recenzii pozitive și câștigați clienți plătitori mai fideli.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Obțineți mai mulți clienți fideli cu chatul live rapid

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Creați o experiență integrată pentru agenții dumneavoastră

LiveAgent face backup pentru toate instrumentele, de bază și avansate caracteristici astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de asistență pentru clienți. În plus, vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru cu peste 140 integrări cu aplicațiile pe care le folosiți. Familiarizarea cu LiveAgent durează doar o vreme datorită ghidului nostru de introducere, disponibil încă de la început.

Software de pionierat

Știați?

Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai revizuită soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.

30%

Generează mai multe venituri

Creați experiențe memorabile clienților, care sporesc veniturile.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare.

16×

Sporiți valoarea clientului

Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dumneavoastră

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Satisfacția clienților este prioritatea noastră

Treceți la software-ul care vă ajută atunci când aveți cel mai mult nevoie de el. Echipa noastră de succes, pentru clienți, își face cea mai bună treabă 24/7 pentru a ne asigura că clienții noștri vor avea o experiență lină cu soluția noastră de birou de asistență. Așa ne păstrăm reputația de afaceri intactă. Aruncați o privire asupra realizărilor noastre și recenziilor autentice ale clienților care au decis să înceapă să folosească LiveAgent pentru nevoile lor de birou de asistență.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină într-un mod excelent chatul live și sistemul de ticketingși automatizarea care ne permie acest lucru oferă o asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să încercați instrumentul nostru de interacțiune cu clienții?

Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și vedeți cum puteți îmbunătăți interacțiunea în timp real cu chatul live al clientului și cu întregul sistem de ticketing. Puteți, de asemenea, să aruncați o privire la planurile accesibile de prețuri sau faceți un tur al LiveAgent. Pur și simplu urmăriți videoclipul și vedeți tot ce poate face LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

FAQ

Care sunt alternativele pentru Birdeye?

Există multe soluții software alternative pentru Birdeye. LiveAgent este una dintre cele mai bune în ceea ce privește asistența pentru clienți. Are un sistem fiabil de ticketing multicanal care poate face față oricărei cereri a clienților.

De ce ar trebui să treceți la LiveAgent de la Birdeye

LiveAgent este un software dedicat, pentru biroul de asistență, axat pe a vă ajuta clienții. Are cel mai rapid widget de chat live, suport multi-canal și chiar suport pentru social media Poate gestiona Facebook, Twitter, Instagram și chiar Viber.

Care sunt avantajele alternativei LiveAgent?

În afară de sistemul de ticketing, LiveAgent oferă o mulțime de caracteristici care facilitează asistența pentru clienți mult mai ușor și suportă, de asemenea, peste 140 de integrări cu alte aplicații pe care companiile le folosesc pentru a crea o aplicație simplă cu fluxuri de lucru.

Related Articles to Alternativa Birdeye
Căutați o alternativă pentru Dixa? Aflați mai multe despre sistemul și funcțiile de bilete de tip multi-canal la prețuri accesibile, ale LiveAgent.

În căutarea unei alternative pentru Dixa?

LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind soluții rapide și eficiente. Echipa de asistență este foarte promptă și oferă soluții de implementat imediat. Mulți utilizatori sunt mulțumiți de modul în care LiveAgent îi ajută să își îmbunătățească serviciile către clienți și să crească satisfacția lor. Prețurile sunt rezonabile, iar instrumentul este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.

Descoperiți de ce LiveAgent este o alternativă minunată la SpiceWorks. Începeți perioada gratuită de probă și descoperiți toate avantajele sistemului de ticketing.

Căutați o alternativă la SpiceWorks?

LiveAgent este recomandat de diverse companii ca soluție cu valoare adăugată pentru comunicarea cu clienții. Acest instrument a îmbunătățit eficiența și satisfacția clienților în mai multe domenii, inclusiv ecommerce și jocuri de noroc. Cu un echilibru între cost și performanță, LiveAgent este perceput ca o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Căutați alternativa potrivită la osTicket? Comparați acum LiveAgent cu osTicket și obțineți astăzi un program mai bun de asistență pentru clienți.

Căutați o alternativă la osTicket?

LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții, potrivit mai multor experți din industrie. Ei apreciază abilitatea de a accelera comunicarea, de a îmbunătăți satisfacția clienților și de a spori vânzările. Utilizatorii au, de asemenea, lăudat serviciul de asistență rapid și soluțiile ușor de implementat oferite de echipa LiveAgent. Prețurile sunt considerate rezonabile și LiveAgent este văzut ca o soluție mult mai bună decât alte alternative.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație