Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați plictisit de soluția actuală de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Birdeye de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Puteți anula oricând
Utilizat de
[postările clienților="3"]
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă Birdeye?

LiveAgent este aici pentru a vă ajuta să obțineți cele mai bune recenzii ale clienților și să oferiți un serviciu uimitor pentru clienți. Treceți la o soluție dedicată biroului de asistență cu un sistem de ticketing multicanal, cel mai rapid chat live widget și social media capacități. Gestionați e-mailurile, apelurile, mesajele de pe rețelele sociale, chat-urile și articolele pentru portalul clienților dintr-un singur loc. Continuați să citiți pentru a afla ce face din LiveAgent o alternativă excelentă pentru Birdeye sau începeți astăzi perioada gratuită de încercare

[clienți]
[formular de înscriere]

BirdEye vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent BirdEye
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă un sistem de ticketing.
BirdEye oferă un sistem de ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă chat live.
BirdEye oferă chat live.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă un centru de apeluri.
BirdEye nu oferă un centru de apeluri.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pe care clienții dumneavoastră să se poată înregistra pentru a-și accesa biletele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
BirdEye nu oferă un portal de autoservire.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
BirdEye oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care obține toate mențiunile și comentariile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
BirdEye oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
BirdEye nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în bilete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
BirdEye doesn't offer a Viber integration.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
BirdEye nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dumneavoastră, situat direct în baza dumneavoastră de cunoștințe.
LiveAgent oferă un forum al clienților.
BirdEye nu oferă un forum al clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
BirdEye oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
BirdEye oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
BirdEye nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
BirdEye oferă apeluri video.
Istorie nelimitată
Biletele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
BirdEye oferă istorie nelimitată.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
=LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
BirdEye oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dumneavoastră web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
BirdEye oferă butoane de chat nelimitate.
Bilete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și bilete.
LiveAgent oferă bilete/mail-uri nelimitate.
BirdEye oferă bilete/mailuri nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
BirdEye nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
BirdEye oferă suport nelimitat 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Creați o experiență uimitoare clienților cu instrumente puternice

Fiți prezent pe fiecare canal important de comunicare, ajutați-vă clienții și obțineți un feedback pozitiv al acestora. Acest lucru este posibil datorităinstrumentelor puternice ale LiveAgentșiticketing sistem care unifică toate comunicările într-un singur loc. Extindeți-vă prezența online cue-mailul,chatul live a>, call center ,, Viber,Facebook, Twitterși

Obțineți mai mulți clienți fideli cu chatul live rapid

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Creați o experiență integrată pentru agenții dumneavoastră

LiveAgent face backup pentru toate instrumentele, de bază și avansate caracteristici astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de asistență pentru clienți. În plus, vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru cu peste 140 integrări cu aplicațiile pe care le folosiți. Familiarizarea cu LiveAgent durează doar o vreme datorită ghidului nostru de introducere, disponibil încă de la început.

Software de pionierat

Știați?

Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai revizuită soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.

Alternativa Birdeye
30%

Generează mai multe venituri

Creați experiențe memorabile clienților, care sporesc veniturile.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerătoare.

16×

Sporiți valoarea clientului

Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dumneavoastră

Satisfacția clienților este prioritatea noastră

Treceți la software-ul care vă ajută atunci când aveți cel mai mult nevoie de el. Echipa noastră de succes, pentru clienți, își face cea mai bună treabă 24/7 pentru a ne asigura că clienții noștri vor avea o experiență lină cu soluția noastră de birou de asistență. Așa ne păstrăm reputația de afaceri intactă. Aruncați o privire asupra realizărilor noastre și recenziilor autentice ale clienților care au decis să înceapă să folosească LiveAgent pentru nevoile lor de birou de asistență. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
[testimoniale]
Peter Komornik

LiveAgent combină într-un mod excelent chatul live și sistemul de ticketingși automatizarea care ne permie acest lucru oferă o asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sunteți gata să încercați instrumentul nostru de interacțiune cu clienții?

Începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile și vedeți cum puteți îmbunătăți interacțiunea în timp real cu chatul live al clientului și cu întregul sistem de ticketing. Puteți, de asemenea, să aruncați o privire la planurile accesibile de prețuri sau faceți un tur al LiveAgent. Pur și simplu urmăriți videoclipul și vedeți tot ce poate face LiveAgent. 

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit … LiveAgent!

[clienți]

Comparați-ne cu alții

[alternative]

FAQ

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație