V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Birdseed de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă pentru Birdseed?

Doriți să vă îmbunătățiți implicarea clienților și să oferiți asistență? Încercați LiveAgent astăzi! LiveAgent oferă peste 175 de funcții utile, chat live, integrare de e-mail, asistență la call center și multe altele pentru a vă oferi cele mai bune instrumente pentru afacerea dvs.

Efectuarea unei schimbări este ușor! Oferim o migrare asistată de la Birdseed la LiveAgent care va importa toate datele dvs. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Conversational marketing done right with multi-channel help desk software

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Birdseed în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Birdseed
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing.
Birdseed nu oferă ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă chat live în plan pentru 39 USD / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Birdseed nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă self-service în plan pentru 39 USD / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Birdseed nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Birdseed nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Birdseed nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Birdseed nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 39 USD / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Birdseed nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Birdseed nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Birdseed LiveAgent oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Birdseed nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă apeluri video în plan pentru 99 USD / pe lună.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă istoric nelimitat în plan pentru 39 USD / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 39 USD / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Birdseed nu oferă butoane de chat nelimitate
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Birdseed nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Birdseed nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
Birdseed nu oferă suport nelimitat 24/7.

4 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Cel mai rapid chat live

Widget-ul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat la mai puțin de 2,5 secunde. Oferiți asistență clienților la viteza luminii

Bogat în caracteristici

LiveAgent este dotat cu peste 175 de funcții avansate pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor, mai plăcut și mai eficient. Concentrați-vă pe cele mai importante sarcini.

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie. Clienții apreciază serviciul de asistență eficientă și rapidă. Începeți să vă concentrați cu LiveAgent.

Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Birdseed

LiveAgent vă oferă mai multe moduri de a vă conecta cu clienții dvs. într-un singur software. Aceasta include e-mail, chat live, call center, asistență social media (Facebook, Instagram and Twitter) și bază de cunoștințe. În plus, aveți posibilitatea de a avea agenți nelimitați pentru a gestiona clienții și mai mult de 175 de caracteristici utile pentru a vă crește fluxul de lucru.

Accesarea atâtor opțiuni și funcții nu trebuie să vă coste o grămadă de bani. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite care nu vă vor ruina bugetul companiei.

Cel mai rapid widget de chat live

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteza de chat la doar 2,5 secunde. Puteți vedea rezultatele și comparația aici.

Chatul live permite clienților dvs. să vă contacteze instantaneu de pe site-ul dvs. web. Dacă doriți să transformați un vizitator într-un client plătitor, chatul live este o caracteristică obligatorie pentru site-ul dvs. web.

The fastest live chat on the market
  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Do more customer support for less money

Faceți mai mult pentru mai puțin

Obținerea tuturor instrumentelor, caracteristicilor și integrărilor incredibile nu trebuie să vă strice bugetul. LiveAgent oferă planuri plătite la prețuri accesibile pentru orice afacere care oferă diverse combinații de instrumente și caracteristici pentru serviciul dvs. pentru clienți.

Mai scump nu înseamnă întotdeauna mai bine atunci când aveți software-ul potrivit pregătit pentru a vă ajuta. Aruncați o privire asupra planurilor noastre și decideți singur.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

De ce nu treceți astăzi la LiveAgent? Puteți obține o perioadă de încercare de 14 zile cu tot ceea ce vă oferim pentru a vedea de ce LiveAgent este atât de grozav.

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la Birdseed
Doriți să migrați de la Helpshift la un alt software de servicii pentru clienți? Consultați LiveAgent și aflați dacă este potrivit pentru dvs.

Căutați o alternativă Helpshift?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, ajutând afacerile să își îmbunătățească serviciul pentru clienți și să își crească satisfacția și veniturile. Utilizatorii au lăudat echipa de asistență pentru soluții rapide și eficiente și ușurința de utilizare a instrumentului. De asemenea, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici, cum ar fi chat live, integrare socială și telefonică, și funcții utile de raportare.

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent este o platformă de asistență clienți care oferă soluții prin intermediul agenților, poștei electronice, rețelelor sociale și integrării telefonice. Aceasta este o alternativă mai bună decât Kayako, Vision și Helprace și are un preț rezonabil. Mai mult, LiveAgent ajută companiile să-și clasifice tichetele și să urmărească statistici pentru a vedea nevoile clienților lor. Software-ul de ticketing simplifică cererile clienților și permite utilizatorilor să-și personalizeze conținutul.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Căutați o alternativă la Novocall? Nu căutați mai departe, LiveAgent poate prelua postul. Aruncați o privire acum la caracteristicile și capabilitățile sale cheie.

Căutați o alternativă la Novocall?

LiveAgent oferă o soluție finală de asistență pentru clienți prin mai multe canale, inclusiv e-mail, chat-ul live, rețelele sociale, call center-ul și baza de cunoștințe, cu un sistem fiabil de tichete. Chat-ul live este un instrument cheie, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde, oferind asistență cu o viteză fulgerătoare. Este o alternativă puternică la Novocall, concentrându-se pe lucrurile importante și economisind timp.

Liveagent este soluția supremă de birou de asistență pentru afacerea dvs. Liveagent oferă asistență prin e-mail, chat live, social media, bază de cunoștințe și call center la un preț excelent. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de ajutor.

Căutați o alternativă ZenDesk Talk?

LiveAgent oferă planuri de preț echitabile și instrumente utile pentru ca afacerea dvs. să ofere cea mai bună asistență pentru clienți. Mulți utilizatori se mută la LiveAgent din cauza prețului accesibil și a nivelului avansat de automatizare și integrări.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație