V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Birdseed de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă pentru Birdseed?

Doriți să vă îmbunătățiți implicarea clienților și să oferiți asistență? Încercați LiveAgent astăzi! LiveAgent oferă peste 175 de funcții utile, chat live, integrare de e-mail, asistență la call center și multe altele pentru a vă oferi cele mai bune instrumente pentru afacerea dvs.

Efectuarea unei schimbări este ușor! Oferim o migrare asistată de la Birdseed la LiveAgent care va importa toate datele dvs. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Conversational marketing done right with multi-channel help desk software

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Birdseed în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
Birdseed
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing.
Birdseed nu oferă ticketing.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă chat live în plan pentru 39 USD / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Birdseed nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă self-service în plan pentru 39 USD / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Birdseed nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Birdseed nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Birdseed nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Birdseed nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 39 USD / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Birdseed nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Birdseed nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Birdseed LiveAgent oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Birdseed nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă apeluri video în plan pentru 99 USD / pe lună.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă istoric nelimitat în plan pentru 39 USD / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Birdseed oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 39 USD / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Birdseed nu oferă butoane de chat nelimitate
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Birdseed nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Birdseed nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7.
Birdseed nu oferă suport nelimitat 24/7.

4 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Cel mai rapid chat live

Widget-ul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat la mai puțin de 2,5 secunde. Oferiți asistență clienților la viteza luminii

Bogat în caracteristici

LiveAgent este dotat cu peste 175 de funcții avansate pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor, mai plăcut și mai eficient. Concentrați-vă pe cele mai importante sarcini.

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie. Clienții apreciază serviciul de asistență eficientă și rapidă. Începeți să vă concentrați cu LiveAgent.

Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la Birdseed

LiveAgent vă oferă mai multe moduri de a vă conecta cu clienții dvs. într-un singur software. Aceasta include e-mail, chat live, call center, asistență social media (Facebook, Instagram and Twitter) și bază de cunoștințe. În plus, aveți posibilitatea de a avea agenți nelimitați pentru a gestiona clienții și mai mult de 175 de caracteristici utile pentru a vă crește fluxul de lucru.

Accesarea atâtor opțiuni și funcții nu trebuie să vă coste o grămadă de bani. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite care nu vă vor ruina bugetul companiei.

Cel mai rapid widget de chat live

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteza de chat la doar 2,5 secunde. Puteți vedea rezultatele și comparația aici.

Chatul live permite clienților dvs. să vă contacteze instantaneu de pe site-ul dvs. web. Dacă doriți să transformați un vizitator într-un client plătitor, chatul live este o caracteristică obligatorie pentru site-ul dvs. web.

Citiți mai multe
The fastest live chat on the market
Do more customer support for less money

Faceți mai mult pentru mai puțin

Obținerea tuturor instrumentelor, caracteristicilor și integrărilor incredibile nu trebuie să vă strice bugetul. LiveAgent oferă planuri plătite la prețuri accesibile pentru orice afacere care oferă diverse combinații de instrumente și caracteristici pentru serviciul dvs. pentru clienți.

Mai scump nu înseamnă întotdeauna mai bine atunci când aveți software-ul potrivit pregătit pentru a vă ajuta. Aruncați o privire asupra planurilor noastre și decideți singur.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

De ce nu treceți astăzi la LiveAgent? Puteți obține o perioadă de încercare de 14 zile cu tot ceea ce vă oferim pentru a vedea de ce LiveAgent este atât de grozav.

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Doriți să comparați LiveAgent cu diferite programe de chat live?

Ești curios să vezi cum ne adaptăm la alte soluții populare de chat live? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Birdseed
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    LiveAgent combină chatul live excelent, sistemul de tichete și automatizarea pentru a oferi asistență excepțională. Creșteți-vă vânzările cu LiveAgent astăzi.

    Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!

    LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care oferă multiple soluții pentru comunicare și gestionarea clienților. Include un centru de apel, integrare cu media socială și suport în multiple limbi, oferind asistență excelentă și caracteristici mobile. Migrarea la LiveAgent poate îmbunătăți imaginea de marketing și spori implicarea clienților.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x