Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Most Popular
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Gratuit 0 $ per agent/lunăContul nostru gratuit oferă caracteristici de ticketing care vă vor fi de folos dacă nu doriți să oferiți asistență pentru clienți la scară largă.
Tichet 15 $ per agent/lunăTicketing-ul LiveAgent care poate gestiona toate comunicările dvs. prin e-mail. Planul vine la pachet cu funcții utile de ticketing care vă pot ajuta în activitățile de zi cu zi, precum și cu un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe externă și internă.
Tichet + Chat 29$ per agent/lunăAdăugați cel mai rapid widget de chat live de pe piață ca o completare a site-ului dvs. web. Obțineți un canal de comunicare rapid și popular ca adaos la ticketing-ul dvs. Obțineți, de asemenea, o urmărire puternică a site-ului web și alte caracteristici excelente de chat.
All-Inclusive 39$ per agent/lunăPlanul nostru All-Inclusive conține tot ceea ce s-a menționat în planurile anterioare și adaugă capabilități de call center cu înregistrări nelimitate de apeluri, arbori IVR și apeluri video. De asemenea, este inclus și suportul pentru mai multe canale de socializare, astfel încât puteți adăuga conturile Facebook, Instagram, Twitter și Viber.
Gratuit 0 $/lunăPlanul gratuit include trei agenți și oferă funcții de ticketing și funcții de asistență, cum ar fi SLA-uri, o bază de cunoștințe privată, un centru de asistență și aplicații mobile.
Standard 14 $/lunăInclude funcția cheie de ticketing avansat, canale de socializare și comunitare și acces la integrări. De asemenea, dispune de multe caracteristici suplimentare care îmbunătățesc asistența de help desk.
Professional 23 $/lunăPlanul profesional include ticketing pentru mai multe departamente, telefonie, urmărire a timpului, detectarea coliziunilor agenților și alte caracteristici valoroase care îmbunătățesc și mai mult Zoho Desk.
Enterprise 40 $/lunăCel mai scump plan include un chat live și suportul Zia - inteligență artificială. Acest plan constă în toate funcțiile Zoho Desk disponibile, cum ar fi IVR pe mai multe niveluri, funcții personalizate, ore de lucru multiple și multe altele.
MightyPlanul Mighty oferă caracteristici precum crearea de tichete omnicanal, bază de cunoștințe, asistență pentru migrare și gestionarea SLA.
FantasticPlanul Fantastic oferă tot ceea ce oferă planul Mighty, la care se adaugă un birou de asistență multimarcă, cozi de tichete personalizate, asistență prin e-mail 24/7, centru de date opțional în UE și notificarea încălcării SLA.
EnterprisePe lângă tot ceea ce se regăsește în cele două planuri anterioare, planul Enterprise oferă coliziune proactivă a agenților, gestionarea sarcinilor și a activelor, asistență 24/7 prin e-mail și chat și SLA de funcționare.
Enterprise PlusPlanul Enterprise Plus oferă toate funcțiile posibile din planurile anterioare și adaugă scriptingul agentului, magazin de atașamente de 2 TB, istoric de raportare din toate timpurile, asistență 24/7 prin e-mail, chat și telefon, precum și manager de succes al clienților.
Suport de bază 19€ pe agent/lunăInclude asistență esențială pentru e-mail, Facebook și Twitter.
Suite team 49 € pe agent/lunăPlanul Suite team oferă un sistem de ticketing și mesagerie pe web, mobil și social media. În plus, aveți acces la automatizare, fluxuri de lucru, până la 50 de răspunsuri automate cu inteligență artificială, spațiu de lucru unificat pentru agenți, aplicații și integrări, printre alte caracteristici utile.
Suite growth 79€ pe agent/lunăPe lângă funcțiile din planul anterior, aveți acces la un portal pentru clienți, gestionarea cunoștințelor cu ajutorul AI, aspect personalizabil al tichetelor, gestionarea SLA și asistență multilingvă, printre alte funcții.
Suite professional 99€ pe agent/lunăPlanul Suite professional include fiecare caracteristică din planurile anterioare și adaugă rutarea conversațiilor în funcție de abilitățile agentului, forumuri comunitare, fire de conversație private, capabilități vocale avansate, panouri de bord personalizabile și multe altele.
Asistență pentru clienți Planurile includ gestionarea tichetelor, autoservire pentru clienți, bază de cunoștințe, colaborare, CSAT, asistență pentru clienți, API, gestionare SLA și multe alte caracteristici utile. Chat în timp real Indiferent de planul pe care îl alegeți, chat-ul în timp real poate avea ca funcții esențiale integrarea CRM și help desk, securitatea, gestionarea incidentelor pe mai multe canale și asistență standard. Puteți obține caracteristici suplimentare cu planurile superioare și puteți obține chatbots, securitate avansată, servicii de integrare sau chiar asistență premium. Succesul clienților Caracteristicile din plan includ gestionarea veniturilor din abonamente, profilul de sănătate al clienților, segmentarea clienților, integrarea e-mailurilor, monitorizarea productivității CSM și multe altele. Comparație LiveAgent vs TeamsupportPrețurile TeamsupportPrețurile Teamsupport oferă planuri pe bază de ofertă, cu prețuri începând de la 50 de dolari pe lună. În plus, puteți alege între planurile Essential, Professional și Enterprise, care oferă o varietate de caracteristici pentru fiecare parte a Teamsupport.
FreePlanul gratuit include e-mail și socializare, expedierea tichetelor, bază de cunoștințe, raport de tendințe a tichetelor, locația centrului de date și caracteristici de colaborare în echipă.
Growth 15 € pe agent/lunăAcest plan include tot ceea ce se regăsește în planul gratuit și caracteristici suplimentare. Automatizare, detectarea coliziunilor, aplicații de piață, raport de asistență, SLA & ore de lucru și alte caracteristici utile.
Pro 49€ pe agent/lunăTotul din planurile anterioare și adaugă rapoarte și panouri de bord personalizate, limite API extensibile, sondaje CSAT, aplicații personalizate, bază de cunoștințe multilingvă, produse multiple și multe altele.
Enterprise 79€ pe agent/lunăPlanul Enterprise include tot ceea ce s-a menționat anterior și adaugă rutare bazată pe abilități, sandbox, jurnal de audit, schimburi de agenți, restricție de interval IP, robot de e-mail, robot de asistență, auto-triaj, sugestie de articole, robot de asistență și multe altele.
Starter 41€ pe lunăPlanul Starter elimină brandingul din chat-ul live, programarea ședințelor, documentele și e-mailul 1 la 1. Planul include o căsuță de primire partajată, e-mail pentru echipe, ticket pipelines, automatizare simplă a tichetelor, roboți de bază, apelare, integrare slack, șabloane și alte caracteristici utile.
Professional 331€ pe lună pentru cinci utilizatori plătițiPlanul Professional adaugă automatizarea biroului de asistență, rutarea tichetelor, bază de cunoștințe externă, găzduire video, scorare standard a contactelor, previziuni, sondaje pentru clienți, raportare personalizată și multe altele.
Enterprise 1104€ pe lună pentru zece utilizatori plătițiPlanul Enterprise include tot ce există în planurile anterioare și adaugă roluri de utilizator, echipe ierarhice, permisiuni la nivel de câmp, proprietăți calculate, personalizare a înregistrărilor, inteligența conversațiilor, obiective, playbook-uri și multe altele.
Team $19 per utilizator/lunăAcest plan include gestionarea incidentelor, un portal de servicii și un număr nelimitat de solicitanți.
Business $39 per utilizator/lunăPe lângă caracteristicile din planul anterior, planul Business include un catalog de servicii, gestionarea modificărilor, SLA, grupuri, roluri personalizate, internaționalizare și asistență prin chat în timp real 24/7.
Professional $69 per utilizator/lunăPlanul profesional adaugă mai multe funcții, cum ar fi câmpuri și formulare personalizate, automatizări avansate, descoperirea rețelei, gestionarea contractelor, respectarea licențelor, rapoarte programate, acces API și opțiuni suplimentare de asistență prin chat, telefon sau e-mail.
Enterprise $89 per utilizator/lunăPlanul Enterprise include fiecare caracteristică menționată din planurile anterioare și adaugă CMDB vizual și cartografiere vizuală a dependențelor, autentificare cu mai mulți factori, servicii de integrare și până la 1500 de apeluri API pe minut pe utilizator.
LiveAgent oferă un sistem de ultimă generație care poate gestiona fiecare canal vital pentru clienți. Fiecare canal pentru clienți și instrument puternic este susținut de funcții avansate care vă ajută să rezolvați rapid și fiabil tichetele primite. Conectați alte aplicații cu LiveAgent datorită integrărilor noastre și creați hub-ul suprem de servicii pentru clienți pentru agenții dvs. Ne pasă de loialitatea clienților și de aceea puteți discuta orice cu echipa noastră de asistență pentru clienți 24/7. Obțineți acces la soluția noastră la un preț corect și obțineți cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Per tichetModelele de stabilire a prețurilor pe tichet vă permit să plătiți pentru ceea ce aveți nevoie. Acest model de tarifare este ideal pentru birourile de asistență cu un număr redus de tichete de la clienți. Cel mai mare dezavantaj ar putea fi lipsa de motivație a agenților pentru a se ocupa de asistență, deoarece fiecare tichet gestionat echivalează cu o sumă mai mare plătită furnizorului de servicii.
Per licențăModelele de tarifare pe licență pot include licențe pentru unul sau mai mulți utilizatori. Toți cei care o au pot utiliza software-ul pe termen nelimitat, atâta timp cât prețul a fost plătit. Prețul pentru o licență poate fi o sumă forfetară sau pe bază de abonament.
Per dispozitivSimilar modelului de stabilire a prețului per licență, puteți plăti o sumă forfetară sau o taxă de abonament care vă permite să utilizați software-ul de ticketing pe mai multe dispozitive. Suma finală se adună pentru fiecare dispozitiv utilizat într-un help desk.
Per agentModelul bazat pe agent este cel mai comun și cel mai preferat, deoarece vă oferă condiții echitabile. Prețul dvs. depinde de numărul de utilizatori ai software-ului. Aceștia pot utiliza software-ul cu fiecare funcție plătită, fără limite stabilite de ticketing sau timp de execuție.
Există multe opțiuni când vine vorba de software de ticketing, dar nu toate sunt la înălțimea provocării de a oferi asistență modernă pentru clienți într-o anumită situație. Software-ul de ticketing LiveAgent este o soluție de help desk pe mai multe canale, care susține fiecare canal de care aveți nevoie pentru clienți. Oferiți opțiuni de comunicare convenabile și cea mai bună experiență a clienților cu ajutorul instrumentului potrivit. LiveAgent suportă e-mailul, chat-ul în timp real, call center, portalul clienților cu bază de cunoștințe, întrebări frecvente și forumuri, precum și rețelele sociale precum Facebook, Instagram, Twitter și Viber.
Software-ul de tichete sau software-ul de ticketing este un instrument esențial pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Fiecare software de tichete include un sistem de ticketing care adună comunicarea de pe canalele selectate și o transformă în tichete. Aceste tichete sunt apoi organizate într-un panou de bord convenabil pentru a fi ușor de accesat de către echipele de asistență. Tichetele pot fi organizate, filtrate și rezolvate cu ușurință de către agenții de asistență pentru clienți datorită capabilităților software-ului de tichete. Un software bun de ticketing suportă mai multe canale de comunicare și oferă o varietate de caracteristici și integrări pentru a-și extinde și mai mult capabilitățile.
Software-ul de ticketing este utilizat de echipele de help desk de pretutindeni pentru a crește eficiența și viteza de asistență a clienților. Deoarece suportă o varietate de caracteristici și canale, echipele de help desk pot accesa mai rapid comunicarea cu clienții și pot rezolva eficient întrebările acestora. Acest lucru duce la o rată crescută de satisfacție a clienților și la o eficiență mult mai mare a birourilor de asistență. Software-ul de ticketing este, de asemenea, un instrument excelent pentru gestionarea contactelor și un instrument multifuncțional pentru comunicare.
Sistemul de ticketing LiveAgent vine cu o varietate de opțiuni de automatizare, numite Reguli. Aceste reguli pot fi personalizate, ceea ce facilitează crearea unui flux de lucru specific pentru orice help desk. Regulile pot crește puternic eficiența agentului și pot îmbunătăți timpii de răspuns. De asemenea, acestea lasă mai puțin loc pentru greșeli, reducând în același timp costurile birourilor de asistență. Automatizările LiveAgent pot fi accesate și configurate în opțiunile de configurare, cu o varietate de opțiuni din care se poate alege.
La propriu, nu poate fi mai simplu de configurat și de început să folosiți LiveAgent. Puteți începe prin crearea unei versiuni de încercare gratuită de 14 zile. Introduceți adresa de e-mail și veți fi aproape imediat configurat și gata să vă adăugați conturile. LiveAgent oferă o fereastră practică Getting Started după prima configurare, astfel încât să o puteți urma pentru a parcurge rapid procesul. Adăugați conturile de e-mail, configurați un widget de chat live și un call center. Creați-vă baza de cunoștințe și adăugați conturi de social media. Pregătiți-vă să oferiți rapid un suport grozav. O altă modalitate de extindere a capabilităților LiveAgent este reprezentată de funcțiile de integrare și de plugin-uri.
Software-ul de ticketing LiveAgent este ușor de utilizat de oricine. După ce îl configurați, veți avea acces la ghidul nostru de inițiere care vă ghidează prin întregul proces de configurare a biroului dvs. de asistență online. Până când îl veți termina, veți fi învățat tot ce aveți nevoie pentru a efectua sarcini esențiale și avansate de ticketing.
LiveAgent este una dintre cele mai bune soluții de help desk disponibile pentru orice help desk. A câștigat numeroase premii, cum ar fi premiul Best Customer Service Software 2021 sau Best Customer Success Software acordat de Digital.com. Alte premii includ Leader in Issue Tracking Software sau Top Live Chat Software. question-8=
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire. Portalul informatic de servicii pentru clienți permite clienților să își acceseze istoricul sau starea tichetelor și informații detaliate despre produse sau servicii. Un portal securizat ca LiveAgent permite clienților să verifice starea solicitărilor și să acceseze baza de cunoștințe interactive. Portalul pentru clienți este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor.
Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri
LiveAgent poate economisi timp pentru actiuni operationale prin centralizarea tuturor canalelor de comunicare intr-un singur loc, ceea ce este vital pentru dezvoltarea afacerii. In plus, acest serviciu este util pentru programele educaționale si ONG-uri in vederea construirii de relatii personale de durata.
Potrivit unor sondaje, 72% dintre consumatori au considerat că serviciul pentru clienți era slab din cauza lipsei de claritate și transparență. În plus, 12% dintre americani se confruntă cu frustrări din cauza lipsei de viteză a serviciului pentru clienți. LiveAgent este o soluție de asistență pentru IMM-uri care poate ajuta la îmbunătățirea acestor probleme.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Software de asistență fără efort
Această pagină oferă informații despre soluțiile de asistență cu funcții robuste, chat live nativ și capabilități de call center. Se poate face un tur sau compara alternativele. Pagina include și o bază de cunoștințe.
Mergeți mână în mână cu clienții dvs.
LiveAgent este o soluție excelentă de comunicare prin chat pentru clienți, conform unor recenzii pozitive. Această soluție îmbunătățește serviciul pentru clienți, accelerând comunicarea și oferind informații precise. Folosind LiveAgent, timpul de răspuns crește cu 60%, iar rata de conversie a crescut la 325% în prima lună. Acest instrument este ușor de utilizat, îmbunătățind productivitatea pentru clienți și agenți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date