Software de ticketing

Oferiți o asistență perfectă pentru clienți pe fiecare canal.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing
Folosit de

Software de ticketing de asistență de la LiveAgent

V-ați săturat de software-ul de ticketing plictisitor? La fel și noi. Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, menționările din social media și alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de primire universală și, cu ajutorul regulilor avansate de automatizare și al integrărilor, coșmarul serviciului dvs. de relații cu clienții se va încheia cu un simplu click pe butonul „Înregistrare”.
  • Software de ticketing de asistență de la LiveAgent - Produse - Liveagent - Review Uri
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Software de ticketing de asistență de la LiveAgent - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Demo software de ticketing

00:00/03:20
Youtube video:

Ce este un software de ticketing?

Sistemul de ticketing transformă solicitările clienților în tichete care pot fi distribuite cu ușurință în cadrul unei echipe de asistență pentru clienți. Acest lucru poate îmbunătăți foarte mult gestionarea tichetelor, deoarece agenții de asistență pot accesa și rezolva în mod eficient cererile clienților dintr-un singur loc.

Turul produsului LiveAgent

00:00/02:24
Youtube video:

Sistem de ticketing cu interfață intuitivă

Software-ul de ticketing LiveAgent urmărește și transformă automat toate problemele clienților dvs. în tichete. Fiecare formă de comunicare primită este transformată în tichete pentru o mai mare comoditate și o mai bună gestionare a sarcinilor. Interfața utilizatorului este adaptabilă și intuitivă.
Sistem de ticketing cu interfață intuitivă

Software de ticketing pentru o mai bună satisfacție a clienților.

Îmbunătățiți-vă site-ul web și începeți conversații cu vizitatorii datorită unui software de mesagerie modern. Creșteți loialitatea clienților cu un răspuns rapid la solicitările de chat datorită unui instrument puternic. Aruncați o privire la ceea ce primesc clienții și echipele de serviciu clienți cu LiveAgent.
Perfecționați călătoria clientului cu:
  • Servicii de chat fiabile și rapide
  • Timp de răspuns crescut
  • Rezolvare mai rapidă a întrebărilor clienților
LiveAgent real time typing preview

LiveAgent merge dincolo de un software de ticketing IT

LiveAgent este un software de ticketing IT care combină mai multe canale, cum ar fi e-mailurile, chat-urile, apelurile și rețelele de socializare, pentru a oferi clienților dvs. un serviciu holistic. Dar nu se oprește aici. LiveAgent oferă un portal pentru clienți cu suport de bază de cunoștințe multiple, forumuri și feedback și sugestii din partea clienților. Descoperiți ce are de oferit cel mai avansat sistem de ticketing de asistență pentru organizația dvs.
Soluție multifuncțională

Căsuță de primire universală

  • Nu trebuie să monitorizați fiecare canal de comunicare în parte. Căsuța de primire partajată universală adună toate mesajele într-un singur loc și le transformă în tichete. Preluați căsuța de e-mail și răspundeți la e-mailuri, apeluri telefonice, mesaje din rețelele de socializare, mesaje de chat live și tichete din baza de cunoștințe dintr-o singură locație centrală.
  • Fiecare comunicare cu clienții într-un singur loc
  • Panou de bord convenabil cu organizare ușoară
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing
Ticketing hibrid

Interacțiuni cu clienții organizate

Un tichet de intrare poate proveni de pe orice canal de fiecare dată când un client contactează serviciul de asistență. LiveAgent organizează toate comunicările, astfel încât nu trebuie să faceți căutări lungi. Păstrați orice cerere a clienților într-un singur fir de tichet de asistență, indiferent dacă provine din e-mail, chat live sau social media.
  • Păstrați toată comunicarea organizată, indiferent de canale
  • Reduceți timpul de răspuns al agenților și oferiți răspunsuri mai rapide
  • Îmbunătățiți fluxul de lucru și găsiți cu ușurință tichetele clienților
Comunicarea în cadrul echipei

Tichete și note interne

  • Creați tichete care sunt vizibile doar pentru agenții de asistență clienți. Folosiți-le ca notițe pentru a nota informații importante, memento-uri de reținut sau pentru a crea sarcini specifice în cadrul unui fir de tichet. Împărtășiți tot ce este important cu colegii dvs. direct în tichete.
  • Faceți note și sarcini pentru agenți
  • Scrieți informații importante despre clienți
  • Creați memento-uri pentru dvs. direct în tichete
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages
Flux de lucru eficient

Mesaje predefinite

Folosiți răspunsurile predefinite pentru a răspunde la întrebările frecvente din tichetele clienților și reduceți timpul de răspuns al agenților. O echipă de asistență poate rezolva problemele obișnuite mult mai rapid și se poate concentra pe întrebările mai elaborate ale clienților. Rămâneți concentrat pe ceea ce necesită atenția dvs.
  • Răspunsuri pre-scrise pentru diferite scenarii
  • Durate de rezolvare mai rapide cu întrebările frecvente
  • Productivitate și concentrare sporită a agenților
Managementul cunoștințelor

Baza de cunoștințe ca parte a ticketing-ului

  • Creați baze de cunoștințe pentru clienții care preferă opțiunile de autoservire în loc să contacteze serviciul clienți. LiveAgent oferă un portal pentru clienți adaptabil cu o bază de cunoștințe care acceptă o marcă personalizată. Adăugați întrebări frecvente și forumuri pentru conversații. Permiteți clienților dvs. să se ajute singuri atunci când agenții sunt offline.
  • Opțiuni complete de portal de autoservire
  • Portal pentru clienți, bază de cunoștințe, forumuri și întrebări frecvente
LiveAgent knowledge base

Cum vă poate ajuta afacerea software-ul de ticketing online?

Explorați modul în care ticketingul vă poate ajuta la gestionarea cererilor clienților, la creșterea retenției clienților sau la îmbunătățirea fericirii clienților.
Satisfacerea clienților
Mulțumiți-vă clienții cu un sistem de ticketing care vă poate ajuta să oferiți răspunsuri mai rapide și mai bine informate. Oferiți confort clienților dvs. și răspundeți pe mai multe canale, păstrând totul organizat.
  • Satisfaceți clienții cu răspunsuri rapide și informative
  • Oferiți asistență pe mai multe canale de comunicare
Chart
80 %
dintre consumatori se așteaptă la rapiditate și confort Majoritatea clienților consideră că rapiditatea, ajutorul bine informat, confortul și amabilitatea sunt elemente importante ale serviciului clienți.
Creșterea ROI
Clienții apreciază un serviciu clienți bun în orice afacere. Creșteți-vă câștigurile cu un suport mai rapid și mai fiabil, reducând în același timp costurile departamentului de serviciu clienți cu un sistem dedicat de ticketing de asistență.
  • Reduceți costurile de deservire a clienților cu LiveAgent
  • Creșteți câștigurile prin furnizarea unui suport fiabil
Chart
86 %
sunt dispuși să plătească pentru servicii bune Reduceți costurile și câștigați mai mult. Clienții sunt întotdeauna dispuși să plătească mai mult pentru o experiență excelentă de serviciu clienți.
Câștigarea loialității
Clienții recunoscători apreciază întotdeauna un serviciu bun și un ajutor bine informat din partea agenților de asistență pentru clienți. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți în perioadele cu volum mare de tichete și fidelizați puternic clienții cu interacțiuni excelente.
  • Fidelizarea clienților pe orice canal preferat
  • Câștigați clienți loiali care se vor întoarce să cumpere din nou
Chart
73%
Rate de satisfacție mai mari Oferiți conversații personalizate și faceți-vă clienții fericiți. Software-ul nostru de chat live complet vă poate ajuta cu satisfacția clienților și cu o experiență excelentă a agenților.
Medal

Începeți să utilizați acum LiveAgent!

Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile
  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Cancel any time
Cel mai bun preț

Prețuri transparente și corecte

Fără contracte, fără comisioane ascunse – doar facturare lunară. Prețuri complet transparente, facturate doar pentru utilizarea reală în fiecare lună. Selectați planul potrivit și începeți să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți.
$15 lună

Tichet

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • Adrese de e-mail nelimitate
  • Rapoarte avansate
  • Portal pentru clienți + forum
$29 lună

Ticket+chat

  • Tot ce este în Ticket, plus:
  • Butoane de chat nelimitate
  • Managementul feedback-ului
  • Monitorizare în timp real a vizitatorilor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 buton de chat
  • 1 număr de telefon
  • 1 adresă de e-mail
Constatări cheie

Cercetarea este esențială pentru asistența clienților

Aflați mai multe despre impactul asistenței pentru clienți asupra clienților și a afacerii dvs. Aruncați o privire la statisticile privind asistența pentru clienți și beneficiați de concluziile acestora. Principalele domenii de cercetare includ impactul asupra afacerii, statisticile cheie privind canalele de asistență pentru clienți și comportamentul clienților în diverse situații.

Ce puteți afla?

  • Statistici cheie privind serviciul clienți
  • Statistici despre canalele clienților
  • Impactul serviciului clienți asupra afacerii
și multe altele…
Valoarea medie netă a FCR pentru birourile de servicii din întreaga lume este de aproximativ

74%

MetricNet

80%

dintre agenții de chat live au nevoie de mai multe sisteme pentru a obține informațiile de care au nevoie. CCW Digital
Research multiple systems

Un ghid complet pentru cel mai bun software de ticketing

Oferiți cea mai bună asistență pentru clienți și organizați-vă cererile de informații cu ajutorul ticketing-ului

Cum să alegeți cel mai bun software de ticketing

Angajamente

Familiarizați-vă cu soluțiile de ticketing și aflați care sunt angajamentele software-ului. Acestea includ prețul de bază, cerințele software sau hardware, caracteristicile încorporate, integrările, canalele de comunicare cu clienții acceptate și chiar suportul clienților pentru utilizatorii biroului de asistență. Odată ce obțineți toate informațiile vitale, puteți lua o decizie în cunoștință de cauză cu privire la ce software este cel mai bun pentru situația dvs.

Prețuri

Cele mai frecvente probleme legate de alegerea celui mai bun software de ticketing pentru afacerea dvs. includ opțiunile de preț. Prețurile software-ului de ticketing depind de câțiva factori, cum ar fi caracteristicile de bază, integrările personalizate, fiabilitatea și multe altele. Asigurați-vă că luați în considerare toate aceste opțiuni și comparați nivelurile de preț pentru a vă asigura că veți obține software-ul de care aveți nevoie fără a plăti prea mult.

Asistență

Orice software de help desk ar trebui să ofere asistență de excepție pentru utilizatorii săi. Prin urmare, opțiunile de autoservire ușor de utilizat și opțiunile de contact direct sunt o necesitate. Clienții LiveAgent pot contacta oricând linia noastră de asistență 24/7 prin e-mail, chat live sau telefon. De asemenea, puteți naviga prin baza noastră de cunoștințe externe pentru clienți pentru opțiuni de autoservire.

Opțiuni de contact furnizate

Oferiți servicii de asistență pentru clienți de excepție cu o selecție de instrumente care vă ajută să ajungeți la fiecare canal important pentru clienți. De exemplu, oferiți clienților dvs. opțiunile de a vă contacta prin e-mail, chat live, apeluri, sau chiar rețele de socializare. Prin adăugarea unui portal pentru clienți și a unei baze de cunoștințe externe, vă puteți asigura că ai dvs. clienți vor găsi opțiunea lor preferată.

Abilitatea de a crește sau de a scădea

Vă simțiți copleșit de solicitările primite? Orice software de ticketing bun vă poate ajuta să vă extindeți ori de câte ori este necesar și să creați spațiu pentru mai mulți agenți de asistență clienți. Funcționează și în sens invers. Nu ezitați să faceți downgrade ori de câte ori simțiți că plătiți prea mult pentru caracteristici pe care nu le folosiți.

Limitări ale software-ului

Echipa dvs. de asistență pentru clienți ar trebui să dispună de tot ce este necesar pentru a oferi asistență. Limitările software-ului nu trebuie să fie neapărat un lucru rău, în special pentru birourile de asistență care nu au nevoie de toate instrumentele și funcțiile pe care le poate oferi un software. Luați în considerare tot ceea ce aveți nevoie și alegeți cele mai bune opțiuni la un preț corect.

Opțiuni de colaborare

Reprezentanții serviciului clienți ar trebui să lucreze ca o unitate. Profitați de instrumentele de colaborare ale biroului de asistență, partajați profilurile clienților și cooperați cu ușurință la problemele clienților. Oricine poate contribui. LiveAgent vă poate ajuta cu note, etichete, informații de contact, și împărțirea tichetelor clienților atunci când este necesar.

Top 8 furnizori de software de ticketing

1. LiveAgent

Recomandat pentru toți cei care doresc să ofere servicii excelente pentru clienți pe toate canalele. LiveAgent este un sistem de help desk de uz general, capabil să gestioneze aproape orice tip de asistență pentru clienți. Acesta vine cu suport pentru e-mail, chat live, call center, social media și portalul clienților cu o bază de cunoștințe. LiveAgent oferă, de asemenea, o varietate de funcții de productivitate analiză, și un număr mare de integrări native cu alte programe utile. În plus, agenții de asistență pentru clienți LiveAgent sunt disponibili pentru toată lumea 24/7.

Clienții LiveAgent

Printre clienții LiveAgent se numără unele dintre cele mai cunoscute companii, cum ar fi BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar, și Airbus.

Prețurile LiveAgent

LiveAgent oferă patru planuri cu o varietate de caracteristici și acces la canale de comunicare. Alegeți-l pe cel care se potrivește nevoilor dvs. la un preț corect. În plus, puteți oricând să cumpărați caracteristici separate fără a vă actualiza planul.
Gratuit 0 $ per agent/lună
Contul nostru gratuit oferă caracteristici de ticketing care vă vor fi de folos dacă nu doriți să oferiți asistență pentru clienți la scară largă.
Tichet 15 $ per agent/lună
Ticketing-ul LiveAgent care poate gestiona toate comunicările dvs. prin e-mail. Planul vine la pachet cu funcții utile de ticketing care vă pot ajuta în activitățile de zi cu zi, precum și cu un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe externă și internă.
Tichet + Chat 29$ per agent/lună
Adăugați cel mai rapid widget de chat live de pe piață ca o completare a site-ului dvs. web. Obțineți un canal de comunicare rapid și popular ca adaos la ticketing-ul dvs. Obțineți, de asemenea, o urmărire puternică a site-ului web și alte caracteristici excelente de chat.
All-Inclusive  39$ per agent/lună
Planul nostru All-Inclusive conține tot ceea ce s-a menționat în planurile anterioare și adaugă capabilități de call center cu înregistrări nelimitate de apeluri, arbori IVR și apeluri video. De asemenea, este inclus și suportul pentru mai multe canale de socializare, astfel încât puteți adăuga conturile Facebook, Instagram, Twitter și Viber.

Informații cheie despre LiveAgent

LiveAgent are mii de clienți din diverse domenii de activitate și industrii din întreaga lume. Clienții sunt persoane fizice și întreprinderi de toate dimensiunile. LiveAgent este un help desk multi-canal care vă permite să oferiți asistență prin intermediul fiecărui canal important pentru clienți. Software-ul nostru de sistem de ticketing vă poate ajuta să gestionați e-mailuri, chat live, apeluri, social media și un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe. Totul este susținut de peste 130 de caracteristici și puteți crea peste 195 de integrări cu alte programe. LiveAgent oferă, de asemenea, asistență pentru clienți 24/7 pentru fiecare client.

Comparație detaliată

https://www.liveagent.com/alternatives

2. Zoho Desk

Recomandat pentru toți cei care caută un software de help desk bine pus la punct și ușor de utilizat La fel ca LiveAgent, Zoho Desk oferă o soluție de asistență pentru clienți multifuncțională la un preț accesibil. Îi lipsesc unele caracteristici, cum ar fi geotargeting sau urmărirea vizitatorilor site-ului web, dar excelează în tot ceea ce oferă clienților. Zoho Desk este unul dintre cele mai bine stabilite și mai fiabile birouri de asistență disponibile în prezent. Clienții Zoho Desk sunt Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins, și Lycamobile.

Prețurile Zoho Desk

Gratuit 0 $/lună
Planul gratuit include trei agenți și oferă funcții de ticketing și funcții de asistență, cum ar fi SLA-uri, o bază de cunoștințe privată, un centru de asistență și aplicații mobile.
Standard 14 $/lună
Include funcția cheie de ticketing avansat, canale de socializare și comunitare și acces la integrări. De asemenea, dispune de multe caracteristici suplimentare care îmbunătățesc asistența de help desk.
Professional 23 $/lună
Planul profesional include ticketing pentru mai multe departamente, telefonie, urmărire a timpului, detectarea coliziunilor agenților și alte caracteristici valoroase care îmbunătățesc și mai mult Zoho Desk.
Enterprise 40 $/lună
Cel mai scump plan include un chat live și suportul Zia - inteligență artificială. Acest plan constă în toate funcțiile Zoho Desk disponibile, cum ar fi IVR pe mai multe niveluri, funcții personalizate, ore de lucru multiple și multe altele.

Informații cheie despre Zoho Desk

Zoho Desk este unul dintre cele mai utilizate birouri de asistență din lume. Ajută mii de birouri de asistență să ofere un suport fantastic. Zoho Desk este potrivit pentru întreprinderi de cele mai multe dimensiuni și oferă o soluție excelentă pentru majoritatea birourilor de asistență. Planurile includ o varietate de caracteristici utile și canale separate pentru clienți pe care companiile le pot utiliza în funcție de ceea ce au nevoie. În plus, Zoho Desk oferă prețuri corecte și fiabilitate. Comparație LiveAgent vs Zoho Desk

3. HappyFox

Recomandat pentru cei care caută un help desk cu accent pe chat live HappyFox face un help desk și un software de afaceri dedicat chat-ului live, cu diverse caracteristici. Aplicația este disponibilă atât pentru sistemele de operare Mac și Windows, cât și pentru dispozitivele Android, iPhone și iPad. HappyFox poate fi folosit pentru a gestiona tichete, pentru a discuta cu vizitatorii site-urilor web și pentru a urmări activitatea paginilor acestora. Printre clienții HappyFox se numără Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital și Rockhurst University.

Prețurile HappyFox

Prețul HappyFox încep de la 29 de dolari pe lună. Acesta poate crește în funcție de planul pentru care decideți să optați. HappyFox oferă patru planuri din care puteți alege.
Mighty
Planul Mighty oferă caracteristici precum crearea de tichete omnicanal, bază de cunoștințe, asistență pentru migrare și gestionarea SLA.
Fantastic
Planul Fantastic oferă tot ceea ce oferă planul Mighty, la care se adaugă un birou de asistență multimarcă, cozi de tichete personalizate, asistență prin e-mail 24/7, centru de date opțional în UE și notificarea încălcării SLA.
Enterprise
Pe lângă tot ceea ce se regăsește în cele două planuri anterioare, planul Enterprise oferă coliziune proactivă a agenților, gestionarea sarcinilor și a activelor, asistență 24/7 prin e-mail și chat și SLA de funcționare.
Enterprise Plus
Planul Enterprise Plus oferă toate funcțiile posibile din planurile anterioare și adaugă scriptingul agentului, magazin de atașamente de 2 TB, istoric de raportare din toate timpurile, asistență 24/7 prin e-mail, chat și telefon, precum și manager de succes al clienților.

Informații cheie despre HappyFox

HappyFox este o binecunoscută aplicație de help desk și chat-uri potrivită pentru companiile care au nevoie de capabilități de call center. Este folosită în întreaga lume și oferă confort și fiabilitate în utilizare. HappyFox oferă sute de funcții cu o interfață ușor de utilizat în fiecare plan. Este folosită de peste 12 000 de companii din întreaga lume. Comparație LiveAgent vs HappyFox

4. Zendesk

Recomandat pentru persoane care caută o soluție de help desk flexibilă și fiabilă Zendesk este o altă soluție de help desk bine stabilită și una dintre cele mai bine puse la punct soluții disponibile pe piață. La un preț ușor mai mare, Zendesk este făcută pentru birourile de asistență clienți care se așteaptă la servicii de top, indiferent de preț. Puteți rămâne în contact cu clienții prin intermediul canalelor importante, susținute de funcții premium. Printre clienții Zendesk se numără Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper sau Ultimate Ears Help Center.

Prețurile Zendesk

Suport de bază 19€ pe agent/lună
Include asistență esențială pentru e-mail, Facebook și Twitter.
Suite team 49 € pe agent/lună
Planul Suite team oferă un sistem de ticketing și mesagerie pe web, mobil și social media. În plus, aveți acces la automatizare, fluxuri de lucru, până la 50 de răspunsuri automate cu inteligență artificială, spațiu de lucru unificat pentru agenți, aplicații și integrări, printre alte caracteristici utile.
Suite growth 79€ pe agent/lună
Pe lângă funcțiile din planul anterior, aveți acces la un portal pentru clienți, gestionarea cunoștințelor cu ajutorul AI, aspect personalizabil al tichetelor, gestionarea SLA și asistență multilingvă, printre alte funcții.
Suite professional 99€ pe agent/lună
Planul Suite professional include fiecare caracteristică din planurile anterioare și adaugă rutarea conversațiilor în funcție de abilitățile agentului, forumuri comunitare, fire de conversație private, capabilități vocale avansate, panouri de bord personalizabile și multe altele.

Informații cheie despre Zendesk

Zendesk este utilizat de aproximativ 170 000 de clienți din întreaga lume. Aceștia sunt întreprinderi de orice dimensiune sau orice industrie care au nevoie de o soluție de help desk fiabilă. Zendesk este una dintre cele mai bogate soluții pe care le puteți obține pentru un preț mai mare. Oferă servicii de top, o utilizare excelentă și o experiență fără probleme. Comparație LiveAgent vs Zendesk

5. Teamsupport

Recomandat pentru cei care preferă simplitatea cu funcții standard de help desk Teamsupport este un instrument de ticketing cu capacități de gestionare a clienților și multe integrări. Este un software excelent pentru colaborare și lucru în echipă, pentru gestionarea produselor și a stocurilor, precum și pentru analiză. Clienții Teamsupport sunt Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell sau RealPlus.
Prețurile Teamsupport
Prețurile Teamsupport oferă planuri pe bază de ofertă, cu prețuri începând de la 50 de dolari pe lună. În plus, puteți alege între planurile Essential, Professional și Enterprise, care oferă o varietate de caracteristici pentru fiecare parte a Teamsupport.
Asistență pentru clienți Planurile includ gestionarea tichetelor, autoservire pentru clienți, bază de cunoștințe, colaborare, CSAT, asistență pentru clienți, API, gestionare SLA și multe alte caracteristici utile. Chat în timp real Indiferent de planul pe care îl alegeți, chat-ul în timp real poate avea ca funcții esențiale integrarea CRM și help desk, securitatea, gestionarea incidentelor pe mai multe canale și asistență standard. Puteți obține caracteristici suplimentare cu planurile superioare și puteți obține chatbots, securitate avansată, servicii de integrare sau chiar asistență premium. Succesul clienților Caracteristicile din plan includ gestionarea veniturilor din abonamente, profilul de sănătate al clienților, segmentarea clienților, integrarea e-mailurilor, monitorizarea productivității CSM și multe altele. Comparație LiveAgent vs Teamsupport

6. Freshdesk

Recomandat pentru persoanele care doresc un software de help desk adaptabil și de uz general Freshdesk este un alt instrument de help desk bine pus la punct, care vine cu funcții puternice și cu capacitatea de a adăuga fiecare canal important pentru clienți într-un singur sistem. Este una dintre cele mai populare soluții de help desk utilizate la nivel mondial. Printre clienții Freshdesk se numără Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired sau 360training.com.

Prețurile Freshdesk

Free
Planul gratuit include e-mail și socializare, expedierea tichetelor, bază de cunoștințe, raport de tendințe a tichetelor, locația centrului de date și caracteristici de colaborare în echipă.
Growth 15 € pe agent/lună
Acest plan include tot ceea ce se regăsește în planul gratuit și caracteristici suplimentare. Automatizare, detectarea coliziunilor, aplicații de piață, raport de asistență, SLA & ore de lucru și alte caracteristici utile.
Pro 49€ pe agent/lună
Totul din planurile anterioare și adaugă rapoarte și panouri de bord personalizate, limite API extensibile, sondaje CSAT, aplicații personalizate, bază de cunoștințe multilingvă, produse multiple și multe altele.
Enterprise 79€ pe agent/lună
Planul Enterprise include tot ceea ce s-a menționat anterior și adaugă rutare bazată pe abilități, sandbox, jurnal de audit, schimburi de agenți, restricție de interval IP, robot de e-mail, robot de asistență, auto-triaj, sugestie de articole, robot de asistență și multe altele.

Informații cheie despre Freshdesk

Freshdesk este utilizat de întreprinderile mici și mijlocii din întreaga lume datorită biroului său de asistență complet echipat cu toate funcțiile, care sprijină aproape toate canalele importante de clienți. De asemenea, este foarte adaptabil și se ajustează la fluxul de lucru al agenților. Comparație între LiveAgent și Freshdesk

7. HubSpot Service Hub

Recomandat pentru persoane care caută un software puternic de tichete CRM și help desk într-o singură soluție HubSpot Service Hub face parte dintr-un pachet mai amplu de instrumente de afaceri separate de către HubSpot. Acesta oferă suport pentru toate canalele majore de comunicare într-o singură platformă de help desk cu totul, de la ticketing la apeluri VoIP. Printre clienții HubSpot se numără Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest sau Niswey.

Prețurile HubSpot Service Hub

Starter 41€ pe lună
Planul Starter elimină brandingul din chat-ul live, programarea ședințelor, documentele și e-mailul 1 la 1. Planul include o căsuță de primire partajată, e-mail pentru echipe, ticket pipelines, automatizare simplă a tichetelor, roboți de bază, apelare, integrare slack, șabloane și alte caracteristici utile.
Professional 331€ pe lună pentru cinci utilizatori plătiți
Planul Professional adaugă automatizarea biroului de asistență, rutarea tichetelor, bază de cunoștințe externă, găzduire video, scorare standard a contactelor, previziuni, sondaje pentru clienți, raportare personalizată și multe altele.
Enterprise 1104€ pe lună pentru zece utilizatori plătiți
Planul Enterprise include tot ce există în planurile anterioare și adaugă roluri de utilizator, echipe ierarhice, permisiuni la nivel de câmp, proprietăți calculate, personalizare a înregistrărilor, inteligența conversațiilor, obiective, playbook-uri și multe altele.

Informații cheie Hubspot Service Hub

Hubspot oferă o gamă largă de soluții, inclusiv o soluție de marketing, un hub de comunicare cu clienții și o soluție de vânzări. Hubspot nu este o soluție multifuncțională, deoarece își vinde produsele cu planuri de abonament separate. Hubspot Service Hub este o platformă dedicată serviciilor pentru clienți, care poate ajuta utilizatorii să gestioneze tichete și să se conecteze cu alte soluții, dacă doresc acest lucru. Comparație LiveAgent vs HubSpot Service Hub

8. Solarwinds

Recomandat pentru cei care doresc un instrument puternic de management IT cu capabilități de help desk Solarwinds oferă o soluție amplă de management IT cu propria platformă de help desk care se concentrează pe portalul de servicii de ticketing și chat. Acesta reprezintă pachetul ideal pentru companiile care trebuie să se concentreze pe gestionarea rețelei, monitorizarea infrastructurii și alte servicii tehnice. Clienții Solarwinds sunt AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross, și Blue Shield.

Prețurile Solarwinds

Team $19 per utilizator/lună
Acest plan include gestionarea incidentelor, un portal de servicii și un număr nelimitat de solicitanți.
Business $39 per utilizator/lună
Pe lângă caracteristicile din planul anterior, planul Business include un catalog de servicii, gestionarea modificărilor, SLA, grupuri, roluri personalizate, internaționalizare și asistență prin chat în timp real 24/7.
Professional $69 per utilizator/lună
Planul profesional adaugă mai multe funcții, cum ar fi câmpuri și formulare personalizate, automatizări avansate, descoperirea rețelei, gestionarea contractelor, respectarea licențelor, rapoarte programate, acces API și opțiuni suplimentare de asistență prin chat, telefon sau e-mail.
Enterprise $89 per utilizator/lună
Planul Enterprise include fiecare caracteristică menționată din planurile anterioare și adaugă CMDB vizual și cartografiere vizuală a dependențelor, autentificare cu mai mulți factori, servicii de integrare și până la 1500 de apeluri API pe minut pe utilizator.

Informații cheie despre Solarwinds

Solarwinds oferă o platformă de servicii pentru clienți, axată în principal pe întreprinderile care se ocupă cu gestionarea rețelelor și a infrastructurii IT. Acest lucru o face ideală pentru echipele de servicii IT care trebuie să se ocupe de problemele de rețea și de infrastructură IT cu utilizatorii. Comparație între LiveAgent și Solarwinds

Care este cel mai bun software de ticketing?

LiveAgent oferă un sistem de ultimă generație care poate gestiona fiecare canal vital pentru clienți. Fiecare canal pentru clienți și instrument puternic este susținut de funcții avansate care vă ajută să rezolvați rapid și fiabil tichetele primite. Conectați alte aplicații cu LiveAgent datorită integrărilor noastre și creați hub-ul suprem de servicii pentru clienți pentru agenții dvs. Ne pasă de loialitatea clienților și de aceea puteți discuta orice cu echipa noastră de asistență pentru clienți 24/7. Obțineți acces la soluția noastră la un preț corect și obțineți cea mai bună valoare pentru banii dvs.

Greșeli de evitat atunci când cumpărați un software de ticketing  

Nu există personal instruit

Cu excepția cazului în care doriți să vă concentrați doar pe răspunsuri predefinite, personalul dvs. ar trebui să fie instruit atât în ceea ce privește aspectele de bază, cât și cele avansate ale ticketing-ului și ale asistenței pentru clienți. De aceea, software-ul de ticketing ar trebui să fie ușor de învățat pentru toată lumea, chiar și în cazul scenariilor de evenimente complexe, și să ajute agenții dvs. să învețe cum să utilizeze un software de help desk cu toate funcțiile. Sistemul LiveAgent oferă un ghid de pornire util care va învăța pe oricine cum să configureze totul și să înceapă. Site-ul nostru web include, de asemenea, o Academie. Aceasta este plină de articole care acoperă întregul spectru de sisteme de help desk, cum ar fi ticketing, chat live, call center și multe altele. În plus, îi poate ajuta pe agenții dvs. să învețe cum să devină experți în help desk cu drepturi depline și agenți de încredere în serviciul de asistență clienți.

Mai multe caracteristici nu înseamnă un produs mai bun

Interacțiunea cu clienții nu necesită întotdeauna toate instrumentele, canalele sau funcțiile pe care le aveți la dispoziție. Întreprinderile diferite necesită soluții diferite în ceea ce privește provocările legate de ticketing. Dacă plătiți prea mult pentru caracteristici pe care nu le veți folosi niciodată poate scădea productivitatea agenților și poate duce la complicații cu platforma dvs. de servicii pentru clienți. Asigurați-vă că profitați din plin de încercările gratuite pentru a afla ce funcționează pentru dvs. și ce nu.

Nu profitați pe deplin de testare

Testele sunt importante, deoarece ne permit să încercăm sistemul și interfața acestuia cu funcțiile. Nu săriți peste o perioadă de probă gratuită din cauza unor vorbe sofisticate doar pentru că ați citit informațiile de pe un site web. Testele gratuite vă permit să încercați funcțiile de bază și vă arată cum să gestionați evenimente și situații complexe în asistența zilnică pentru clienți.

Nu vă gândiți din timp la extindere

Interfața biroului de asistență cu funcții pentru care plătiți în prezent poate fi suficientă, dar v-ați gândit ce se va întâmpla când veți face upgrade? Cele mai multe sisteme de ticketing oferă diverse planuri plătite care vin cu sau fără anumite caracteristici. Asigurați-vă că alegeți o soluție cu o interfață de utilizator personalizabilă, care vă va permite să faceți upgrade și să răspundă nevoilor dvs. atunci când este necesar.

Costul software-ului de ticketing

Prețul unui software de asistență de ticketing poate varia de la gratuit la foarte scump. Acest lucru depinde de mulți factori. Întotdeauna trebuie să luați în considerare câteva lucruri înainte de a vă decide să alegeți un sistem. Costurile pot varia din cauza funcțiilor și a calității acestora, a numărului de integrări, a popularității mărcii selectate, a capacității de utilizare în diverse scenarii, a scalabilității și a multor alți factori. Există câteva modele de prețuri care trebuie luate în considerare pentru a vă asigura că un sistem de help desk merită și se potrivește modelului dvs. de afaceri.

Modele de stabilire a prețurilor pentru software-ul de ticketing

Per tichet
Modelele de stabilire a prețurilor pe tichet vă permit să plătiți pentru ceea ce aveți nevoie. Acest model de tarifare este ideal pentru birourile de asistență cu un număr redus de tichete de la clienți. Cel mai mare dezavantaj ar putea fi lipsa de motivație a agenților pentru a se ocupa de asistență, deoarece fiecare tichet gestionat echivalează cu o sumă mai mare plătită furnizorului de servicii.
Per licență
Modelele de tarifare pe licență pot include licențe pentru unul sau mai mulți utilizatori. Toți cei care o au pot utiliza software-ul pe termen nelimitat, atâta timp cât prețul a fost plătit. Prețul pentru o licență poate fi o sumă forfetară sau pe bază de abonament.
Per dispozitiv
Similar modelului de stabilire a prețului per licență, puteți plăti o sumă forfetară sau o taxă de abonament care vă permite să utilizați software-ul de ticketing pe mai multe dispozitive. Suma finală se adună pentru fiecare dispozitiv utilizat într-un help desk.
Per agent
Modelul bazat pe agent este cel mai comun și cel mai preferat, deoarece vă oferă condiții echitabile. Prețul dvs. depinde de numărul de utilizatori ai software-ului. Aceștia pot utiliza software-ul cu fiecare funcție plătită, fără limite stabilite de ticketing sau timp de execuție.

Ce să întrebați la un apel demo despre software-ul de ticketing

Întrebări ale clienților

Există câteva lucruri cheie pe care sute de organizații le întreabă la apelurile demo. În primul rând, trebuie să aflați pentru ce veți plăti. Întrebați despre hub-ul de comunicare cu clienții sau opțiunile de canale suportate, precum și despre caracteristicile incluse în planuri sau despre integrările suportate cu alte software-uri. Apoi, urmează prețurile. Costul total de deținere este una dintre prioritățile cheie.

Implementarea software-ului de ticketing

Implementarea software-ului de ticketing este, în general, un proces ușor care poate fi diferit în câteva privințe. Principala diferență este între software-ul bazat pe web sau cel bazat pe aplicații. În general, în cazul soluțiilor bazate pe web se sare peste procesul de instalare și se începe imediat utilizarea acestora. Tot ce trebuie să faceți este să vă furnizați adresa de e-mail și să vă înregistrați pentru o versiune de încercare gratuită. După ce vă confirmați adresa de e-mail, vă puteți conecta și vă puteți familiariza cu platforma de asistență. De exemplu, LiveAgent oferă încă de la început un ghid de inițiere foarte util. Acesta conduce fiecare utilizator nou prin câțiva pași simpli care îl ajută să își configureze noua soluție.

Concluzie

Software-ul de ticketing a devenit unul dintre cele mai esențiale instrumente pentru gestionarea asistenței pentru clienți. Gestionarea solicitărilor primite de la clienți prin intermediul ticketing-ului vă poate ajuta să oferiți consiliere mai rapidă și mai fiabilă, precum și să permiteți agenților să gestioneze un număr mai mare de solicitări ale clienților. Sistemele de ticketing pot oferi valoare adăugată oricărui help desk. Acest lucru depinde de canalele de comunicare cu clienții, features, de caracteristicile și de integrările pe care decideți să vă bazați, precum și de agenții de asistență pentru clienți instruiți. Răspundeți cu ușurință la solicitări și obțineți software-ul de ticketing potrivit pentru biroul dvs. de asistență.

Întrebări frecvente

Ce software poate fi folosit pentru ticketing?

Există multe opțiuni când vine vorba de software de ticketing, dar nu toate sunt la înălțimea provocării de a oferi asistență modernă pentru clienți într-o anumită situație. Software-ul de ticketing LiveAgent este o soluție de help desk pe mai multe canale, care susține fiecare canal de care aveți nevoie pentru clienți. Oferiți opțiuni de comunicare convenabile și cea mai bună experiență a clienților cu ajutorul instrumentului potrivit. LiveAgent suportă e-mailul, chat-ul în timp real, call center, portalul clienților cu bază de cunoștințe, întrebări frecvente și forumuri, precum și rețelele sociale precum Facebook, Instagram, Twitter și Viber.

Ce este un software de ticketing?

Software-ul de tichete sau software-ul de ticketing este un instrument esențial pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Fiecare software de tichete include un sistem de ticketing care adună comunicarea de pe canalele selectate și o transformă în tichete. Aceste tichete sunt apoi organizate într-un panou de bord convenabil pentru a fi ușor de accesat de către echipele de asistență. Tichetele pot fi organizate, filtrate și rezolvate cu ușurință de către agenții de asistență pentru clienți datorită capabilităților software-ului de tichete. Un software bun de ticketing suportă mai multe canale de comunicare și oferă o varietate de caracteristici și integrări pentru a-și extinde și mai mult capabilitățile.

Care este utilizarea unui software de ticketing?

Software-ul de ticketing este utilizat de echipele de help desk de pretutindeni pentru a crește eficiența și viteza de asistență a clienților. Deoarece suportă o varietate de caracteristici și canale, echipele de help desk pot accesa mai rapid comunicarea cu clienții și pot rezolva eficient întrebările acestora. Acest lucru duce la o rată crescută de satisfacție a clienților și la o eficiență mult mai mare a birourilor de asistență. Software-ul de ticketing este, de asemenea, un instrument excelent pentru gestionarea contactelor și un instrument multifuncțional pentru comunicare.

Aveți posibilitatea de a automatiza orice proces prin intermediul sistemului de ticketing?

Sistemul de ticketing LiveAgent vine cu o varietate de opțiuni de automatizare, numite Reguli. Aceste reguli pot fi personalizate, ceea ce facilitează crearea unui flux de lucru specific pentru orice help desk. Regulile pot crește puternic eficiența agentului și pot îmbunătăți timpii de răspuns. De asemenea, acestea lasă mai puțin loc pentru greșeli, reducând în același timp costurile birourilor de asistență. Automatizările LiveAgent pot fi accesate și configurate în opțiunile de configurare, cu o varietate de opțiuni din care se poate alege.

Cum este procesul de implementare a software-ului de ticketing IT LiveAgent?

La propriu, nu poate fi mai simplu de configurat și de început să folosiți LiveAgent. Puteți începe prin crearea unei versiuni de încercare gratuită de 14 zile. Introduceți adresa de e-mail și veți fi aproape imediat configurat și gata să vă adăugați conturile. LiveAgent oferă o fereastră practică Getting Started după prima configurare, astfel încât să o puteți urma pentru a parcurge rapid procesul. Adăugați conturile de e-mail, configurați un widget de chat live și un call center. Creați-vă baza de cunoștințe și adăugați conturi de social media. Pregătiți-vă să oferiți rapid un suport grozav. O altă modalitate de extindere a capabilităților LiveAgent este reprezentată de funcțiile de integrare și de plugin-uri.

Poate fi utilizat cu ușurință software-ul de ticketing?

Software-ul de ticketing LiveAgent este ușor de utilizat de oricine. După ce îl configurați, veți avea acces la ghidul nostru de inițiere care vă ghidează prin întregul proces de configurare a biroului dvs. de asistență online. Până când îl veți termina, veți fi învățat tot ce aveți nevoie pentru a efectua sarcini esențiale și avansate de ticketing.

Care este cel mai bun software de ticketing pentru helpdesk?

LiveAgent este una dintre cele mai bune soluții de help desk disponibile pentru orice help desk. A câștigat numeroase premii, cum ar fi premiul Best Customer Service Software 2021 sau Best Customer Success Software acordat de Digital.com. Alte premii includ Leader in Issue Tracking Software sau Top Live Chat Software. question-8=

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație