Vedere de ansamblu asupra analizelor

Analizele utilizează date brute și matematică pentru a descoperi, interpreta și comunica modele semnificative de date. Atunci când sunt utilizate corect, analizele de date pot ajuta la oferirea de răspunsuri pentru întrebările legate de afaceri, la prezicerea rezultatelor și crearea de informații detaliate utile.

De ce reprezintă analizele de date o funcție indispensabilă pentru toate afacerile?

O vedere de ansamblu asupra analizelor vă poate ajuta să identificați cu precizie domeniile exacte ale afacerii dumneavoastră care au nevoie de îmbunătățiri. Găsirea „întârziaților” și a zonelor care ar putea fi optimizate este întotdeauna un lucru bun, deoarece reprezintă o oportunitate de a:

  • Îmbunătăți performanța agentului
  • Oferi instruire suplimentară agenților care au nevoie
  • Îmbunătăți satisfacția și experiența și vânzările
  • Realoca resurse
  • Consolida canalele de asistență
  • Găsi modalități mai eficiente din punct de vedere al costurilor de a rezolva problemele
Vedere-ansamblu-analize-LiveAgent

În plus față de aceste avantaje, o vedere de ansamblu asupra analizelor poate, de asemenea, să expună zonele din afacerea dumneavoastră care sunt în plină dezvoltare. Acest lucru este important deoarece:

  • Nu trebuie să revizuiți întreaga afacere/strategie de asistență
  • Veți putea recompensa agenții care își depășesc obiectivele
  • Agenții mai puțin performanți pot învăța de la cei mai buni
Exemplu de clasificare a agenților

Ce face funcția LiveAgent de vedere de ansamblu asupra analizelor?

Vederea de ansamblu asupra analizelor vă oferă o prezentare generală holistică a serviciului de asistență pentru clienți. Veți putea vedea cine interacționează cu compania dumneavoastră și monitoriza serviciul primit. De asemenea, veți putea revizui statisticile în funcție de canal, evalua rapoarte de performanță și învăța din evaluările satisfacției clienților. În plus față de acestea, opțiunea noastră de vedere de ansamblu asupra analizelor este plină cu funcții de raportare.

Exemplu de istoric de înregistrări de apeluri

Ce se poate vedea în tabloul de bord de prezentare generală a analizelor?

Tabloul de bord al analizelor vă oferă o vedere de ansamblu rapidă asupra tuturor mesajelor în intrare și ieșire, conversațiilor și apelurilor.

Analytics-overview-incoming-outgoing-calls-LiveAgent

Mesajele de intrare sunt definite ca:

  • Toate mesajele de poștă electronică care sunt preluate în LiveAgent
  • Toate tichetele neconectate create prin intermediul formularelor de contact sau butoanelor de conversații inactive
  • Tichetele create de pe Twitter, Instagram, Viber și Facebook (mențiuni pe Twitter doar din partea altor persoane)
  • Toate celelalte comunicări primite în tichetele existente

Mesajele de ieșire sunt definite ca:

  • Răspunsuri la tichete
  • Toate mesajele de poștă electronică, mesajele de pe Instagram și Viber, precum și articolele de pe Facebook publicate prin intermediul aplicației
  • Noile mesaje de poștă electronică trimise din aplicație

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Conversațiile sunt definite ca:

  • Conversații inițiate de către clienți și agenți
  • Conversații la care au răspuns agenții

Apelurile sunt definite ca:

  • Apeluri inițiate de către un client (fie prin interfețe de apelare, fie prin numere de telefon)
  • Toate apelurile inițiate din aplicație chiar și atunci când clientul nu răspunde
Exemplu de gestionare a tichetelor

Rezultate de filtrare

Vederea de ansamblu asupra analizelor poate fi filtrată după:

  • Interval de timp
  • Departament
  • Agent
  • Etichetă
  • Canal de comunicare

Fiecare raport de performanță poate fi modificat pentru a prezenta date suplimentare precum:

Măsurători ale sistemului de gestionare a tichetelor

  • Răspunsuri
  • Note
  • Timp mediu de răspuns nou (în ore)
  • Timp mediu de răspuns nou SLA (în ore)
  • Durata medie a primei atribuiri (în ore)
  • Durata medie a primei atribuiri SLA (în ore)
  • Durata medie a primei soluționări (în ore)
  • Durata medie a primei soluționări SLA (în ore)
  • Durata medie a răspunsului deschis (în ore)
  • Durata medie a răspunsului deschis SLA (în ore)

Măsurători ale conversațiilor directe

  • Tichete create
  • Tichete rezolvate
  • Mesaje în conversații
  • Conversații
  • Conversații pierdute
  • Preluarea conversației
  • Timpul mediu de preluare a conversației (în minute)
  • Durata medie a conversației (minute)
  • Neevaluat
  • Neevaluat în %

Măsurători ale centrului de apeluri

  • Evaluări pozitive
  • Evaluări pozitive în %
  • Evaluări negative
  • Evaluări negative în %
  • Apeluri
  • Apeluri în ieșire
  • Apeluri pierdute
  • Minutele apelurilor
  • Minutele apelurilor în ieșire
  • Timpul mediu de preluare a apelurilor (minute)

Măsurători de satisfacție a clienților

  • Durata medie a apelurilor (minute)
  • Durata medie a apelurilor în ieșire (minute)
  • Apeluri interne
  • Minutele apelurilor interne
  • Durata medie a apelurilor interne (minute)
  • Mesaje în intrare
  • Conversații în intrare
  • Conversații finalizate
  • Conversații fără răspuns
  • Apeluri în intrare
  • Apeluri finalizate
  • Apeluri fără răspuns
  • Mesaje vocale
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

Fiecare raport poate fi filtrat după diferite perioade, inclusiv:

  • Astăzi
  • Ieri
  • Ultimele 7 zile
  • Ultimele 30 de zile
  • Ultimele 90 de zile
  • Săptămâna aceasta (luni-duminică)
  • Săptămâna trecută (luni-duminică)
  • Ultima săptămână lucrătoare (luni-vineri)
  • Luna aceasta
  • Luna trecută
  • Anul acesta
  • Anul trecut
  • Dată personalizată

Alegerea modului de prezentare a datelor

Cu LiveAgent puteți obține toate datele precizate mai sus în mai multe formate, printre care diagrama zonală, diagrama liniară, diagrama cu bare și diagrama radială. Mai mult decât atât, toate informațiile pot fi exportate în fișiere CSV, fiind ușor de distribuit altor persoane.

Funcția-rapoarte-Liveagent

Cum se găsește tabloul de bord pentru analize în LiveAgent

Tabloul de bord pentru analize este vizibil doar administratorilor, așa că asigurați-vă că sunteți administrator al contului LiveAgent folosit (agenții își pot vedea statisticile personale după autentificarea în LiveAgent).

Dacă aveți rolul de administrator, puteți găsi vederea de ansamblu asupra analizelor dând clic pe Rapoarte (pictograma în formă de cerc) aflată în meniul din stânga (chiar între apeluri și clienți).

Cum se găsește tabloul de bord pentru analize în LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 03 - Prezentare General%C4%83 A Analizelor.png

Resurse din baza de cunoștințe

Pentru a afla mai multe despre diferitele tipuri de rapoarte disponibile în cadrul tabloului de bord de analize, consultați articolele din baza noastră de cunoștințe:

Sunteți gata să descoperiți mai multe despre afacerea dumneavoastră?

Analizați în profunzime eforturile departamentului dumneavoastră de asistență. Începeți chiar astăzi să vă îmbunătățiți performanța, vânzările și satisfacția clienților cu perioada noastră de încercare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este analiza?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analiza este studiul datelor și al matematicii pentru a descoperi, interpreta și comunica modele de date semnificative.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce reprezintă analizele de date o funcție indispensabilă pentru toate afacerile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O vedere de ansamblu asupra analizelor vă poate ajuta să identificați cu precizie domeniile exacte ale afacerii dumneavoastră care au nevoie de îmbunătățiri. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum sunt ilustrate datele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Datele pot fi ilustrate în mai multe formate, inclusiv diagrame zonale, diagrame liniare, diagrame cu bare, diagrame prin puncte și diagrame radiale.” } }] }

Monitor your agent’s performance

Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație