Calculator de prețuri pentru help desk

Obțineți cel mai bun raport calitate-preț pentru banii dvs. cu software-ul de help desk LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit
  • ✓ Anulare în orice moment
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Consultați câteva dintre caracteristicile cheie ale LiveAgent. Îmbunătățiți-vă gestionarea cunoștințelor cu un portal pentru clienți. Utilizați ticketing-ul ca instrument de gestionare a relațiilor cu clienții. Rămâneți la curent cu furnizarea de serviciu clienți cu o distribuire fără probleme a tichetelor.

.

Avantajele calculatorului

Avantaje ale calculatorului de prețuri pentru help desk

Consultați avantajele utilizării calculatorului nostru de prețuri pentru help desk și aflați cum vă poate ajuta să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți

Helpdesk benefits
5

Pași simpli

Găsiți soluția ideală de help desk în 5 pași simpli cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri.

peste 70 de

Help desk-uri pentru comparare

Comparați mai mult de 70 de soluții populare de help desk și găsiți cea mai bună ofertă.

72 %

Reducere a costurilor

Reduceți costurile și economisiți până la 72% pentru software-ul de help desk cu LiveAgent.

Soluție multifuncțională

Ce poate oferi LiveAgent?

Obțineți acces la un sistem de ticketing omnicanal complet, care poate gestiona cele mai populare canale pentru clienți. Oferiți asistență prin e-mail, apeluri, chat live, portalul clienților cu bază de cunoștințe sau prin intermediul rețelelor de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter sau Viber. Profitați de peste 130 de caracteristici și peste 150 de integrări.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit
  • ✓ Anulare în orice moment
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Începeți să utilizați acum LiveAgent!

Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile

  • ✓Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit
  • ✓ Anulare în orice moment

Comparați cele mai bune 5 soluții de help desk

Vedeți cum se poziționează LiveAgent în comparație cu alte soluții alternative de top de pe piață.
Complet transparent, fără informații ascunse.

Caracteristici LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de help desk! Nu este nevoie de card de credit.
Zendesk
Competitorul Zendesk.
Freshdesk
Competitorul Freshdesk.
LiveChat
Competitorul LiveChat.
Intercom
Competitorul Intercom.
Ticketing
Se conectează cu mai multe linii de comunicare (cum ar fi e-mailul, chat-ul live, un centru de apel sau social media) pentru a eficientiza toate mesajele și pentru a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Tichet
15$/agent/lună Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună.
Profesional
59$/agent/lună Inclus în planul Profesional, care costă 59 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Blossom
19$/agent/lună Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Starter
19$/agent/lună Inclus în planul Starter, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Starter
79$/agent/lună Inclus în planul Starter, care costă 79 de dolari pe lună pentru primul agent. Fiecare agent suplimentar costă 19 dolari pe lună pentru fiecare agent. Toate prețurile sunt în USD.
Chat Live
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Tichet+chat
29$/agent/lună Inclus în planul Tichet + Chat, care costă 29 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Add-on
15-59$/agent/lună Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 15-59 de dolari pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Garden
45$/agent/lună Inclus în planul Garden, care costă 45 de dolari pe lună pentru fiecare agent. Toate prețurile sunt în USD.
Starter
19$/agent/lună Inclus în planul Starter, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Enterprise
Prețuri la cerere Inclus în planurile cu prețuri la cerere
Call Center integrat
Un call center virtual cu un panou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
All-inclusive
39$/agent/lună Inclus în planul All-Inclusive, care costă 39 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Add-on
45$/agent/lună Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 45 $ pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Estate
85$/agent/lună Inclus în planul Estate, care costă 85 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
LiveChat nu oferă această funcție
Intercom nu oferă această funcție
Facebook & Twitter
O integrare care preia toate Tweet-urile, comentariile, menționările și mesajele de pe Facebook și le transformă în tichete la care se poate răspunde direct din software.
Add-on
39$/agent/lună Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 39 $ pe lună pentru fiecare cont sau în planul All-inclusive pentru 39 $/agent/lună. Toate prețurile sunt în USD.
Team
25$/agent/lună Inclus în planul Team, care costă 25 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Blossom
19$/agent/lună Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
LiveChat nu oferă această funcție
Enterprise
Prețuri la cerere Inclus în planurile cu prețuri la cerere.
Reguli & Automatizare
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Tichet
15$/agent/lună Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Team
25$/agent/lună Inclus în planul Team, care costă 25 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Garden+Add-on
45$/agent/lună Este inclus în planul Garden, care costă 45 de dolari pe lună pentru fiecare agent, sau poate fi adăugat la acesta. Toate prețurile sunt în USD.
LiveChat nu oferă această funcție
Enterprise
Prețuri la cerere Inclus în planurile cu prețuri la cerere.
Ore de lucru și SLA-uri
O funcție care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și să stabiliți orele de lucru.
Tichet
15$/agent/lună Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Profesional
59$/agent/lună Inclus în planul Profesional, care costă 59 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Blossom
19$/agent/lună Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
LiveChat nu oferă această funcție
Intercom nu oferă această funcție
Jurnale de audit
Un jurnal de activitate care înregistrează toate acțiunile efectuate în cadrul sistemului de asistență tehnică.
All-inclusive
39$/agent/lună Inclus în planul All-Inclusive, care costă 39 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Zendesk nu oferă această funcție
Estate
65$/agent/lună Inclus în planul Estate, care costă 65 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
LiveChat nu oferă această funcție
Intercom nu oferă această funcție
Istoric nelimitat
Un istoric nelimitat de vizualizare a tichetelor. (Nu pierdeți accesul la tichete după o anumită perioadă de timp.)
Tichet
15$/agent/lună Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Team
25$/agent/lună Inclus în planul Team, care costă 25 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Blossom
19$/agent/lună Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Team
39$/agent/lună Inclus în planul Team, care costă 39 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Starter
79$/agent/lună Inclus în planul Starter, care costă 79 de dolari pe lună pentru primul agent. Fiecare agent suplimentar costă 19 dolari pe lună pentru fiecare agent. Toate prețurile sunt în USD.
Îndepărtarea mărcii
Opțiunea de a utiliza o etichetă albă (fără marcă).
Add-on
19$/agent/lună Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 19 dolari pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Zendesk nu oferă această funcție
Blossom
19$/agent/lună Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Business
59$/agent/lună Inclus în planul Business, care costă 59 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Intercom nu oferă această funcție
Echipa de succes personalizată 24/7
O echipă dedicată succesului clienților care vă este alocată și care este disponibilă pentru a vă ajuta 24/7, 365 de zile, pe toate canalele de comunicare.
Tichet
15$/agent/lună Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Zendesk nu oferă această funcție
Blossom
19$/agent/lună Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Starter
19$/agent/lună Inclus în planul Starter, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
Intercom nu oferă această funcție

Mărturii

Descoperiți de ce adoră clienții noștri să lucreze cu LiveAgent

  • Roman Bosch
    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Răzvan Sava
    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
    Răzvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
    David Chandler Volterman

Întrebări frecvente

Dacă aveți întrebări, noi avem răspunsurile.
Consultați cele mai frecvente întrebări despre calculatorul de prețuri pentru help desk.

[nicefaqtitle1="Ce este calculatorul de prețuri?"question1="Ce este un calculator de prețuri pentru help desk?"answer1="Calculatorul de prețuri pentru help desk de la LiveAgent este un instrument creat pentru a compara diverse soluții de help desk. Suportă mai multe instrumente și combinații de funcții, permițându-vă în același timp să alegeți numărul de agenți de asistență clienți. Pe baza acestor date, calculatorul vă va arăta prețul soluțiilor populare de help desk. Puteți compara costurile pentru caracteristicile de care aveți nevoie și puteți alege cea mai bună ofertă. Calculatorul de prețuri LiveAgent este capabil să compare diverse combinații de seturi de instrumente software de asistență clienți. title2="Cum puteți utiliza calculatorul?"question2="Cum puteți utiliza un calculator de prețuri pentru help desk?"answer2="Selectați numărul de agenți de help desk de care veți avea nevoie și apoi alegeți pur și simplu instrumentele și caracteristicile de care aveți nevoie. Apoi, utilizați datele privind prețurile pentru a compara prețurile help desk-urilor. Selectați-le pe cele care oferă cea mai mare valoare pentru dvs. și afacerea dvs. Calculatorul poate compara peste 70 de soluții de help desk diferite, astfel încât să puteți vedea diferențele de preț dintre acestea și software-ul de help desk LiveAgent. Calculatorul de prețuri LiveAgent poate compara mai multe combinații de instrumente."title3="Care sunt avantajele calculatorului "question3="Care sunt avantajele utilizării unui calculator de prețuri pentru help desk?"answer3="Principalul avantaj este că nu trebuie să petreceți ore sau zile întregi cercetând diferite soluții software de help desk și să faceți comparații pe cont propriu. Ceea ce îl face convenabil este capacitatea de a combina și de a potrivi canalele de comunicare, caracteristicile și opțiunile de social media. Selectați tot ceea ce aveți nevoie și lăsați deoparte ceea ce nu doriți pentru a obține o comparație corectă a prețurilor pentru un anumit număr de agenți de help desk. Folosiți datele calculate pentru a determina cea mai bună ofertă pentru situația și afacerea dvs."title4="De ce este important prețul? "question4="De ce este important prețul help desk-ului?"answer4="Asistența pentru clienți este o parte vitală a oricărei afaceri moderne. Birourile moderne de asistență pentru clienți necesită, de obicei, comunicare prin intermediul mai multor canale pentru clienți și asistență din partea diferitelor funcții și automatizări. Canalele de comunicare standard ale biroului de asistență includ e-mail, chat live, call center, social media și portalul clienților cu opțiuni de bază de cunoștințe și forum. Prețurile pentru aceste instrumente și caracteristici pot fi ridicate, mai ales dacă se ia în considerare numărul de agenți care le vor utiliza. Cu toate acestea, ar trebui să evitați să plătiți pentru caracteristici care nu vă vor ajuta în afacerea dvs. "title5="De ce este importantă asistența pentru clienți"question5="De ce este importantă asistența pentru clienți pentru companie?"answer5="Asistența pentru clienți este un aspect esențial al oricărei afaceri. Acesta vă poate ajuta să rezolvați problemele clienților, să comunicați eficient cu aceștia și să creșteți loialitatea clienților. Clienții loiali sunt mai predispuși să revină și vă ajută să generați mai multe venituri. Prin urmare, o bună asistență pentru clienți se poate dovedi extrem de benefică pentru orice afacere din orice domeniu."title6="Cum să vă îmbunătățiți afacerea"question6="Cum poate un help desk bun să vă îmbunătățească afacerea?"answer6="Un software bun de help desk este esențial pentru a oferi o asistență excelentă pentru clienți, deoarece oferă o mulțime de instrumente și sisteme care să facă munca mai ușoară și eficientă. Acesta ajută echipele de help desk să se ocupe de clienți rapid și cu rezultate excelente. În plus, un software de help desk economisește timp, permite utilizatorilor să creeze automatizări și să creeze fluxuri de lucru integrate cu diverse aplicații. Pe termen lung, software-ul de help desk poate ajuta afacerile să vândă mai mult, să atragă noi clienți, precum și să crească loialitatea acestora față de compania dvs."title7="Care sunt avantajele LiveAgent "question7="Care sunt avantajele utilizării LiveAgent în locul altor help desk-uri? "answer7="LiveAgent oferă acces la cele mai utile canale pentru clienți, care pot fi utilizate în cadrul sistemului său de ticketing. Acest lucru înseamnă că birourile de asistență își pot unifica comunicarea cu clienții într-o singură platformă. Un sistem de ticketing oferă o organizare mai lipsită de efort, în timp ce vă extindeți accesul la canalele pe care clienții dvs. preferă să le folosească."]

Concluzii cheie

Cercetarea este esențială pentru asistența clienților

Aflați mai multe despre impactul asistenței pentru clienți asupra clienților și a afacerii dvs. Aruncați o privire la statisticile privind asistența pentru clienți și beneficiați de rezultatele acestora. Principalele domenii de cercetare includ impactul asupra afacerii, statistici cheie privind canalele de asistență pentru clienți și comportamentul clienților în diverse situații.

Ce puteți afla?

  • Statistici cheie privind serviciul clienți
  • Statistici despre canalele clienților
  • Impactul comercial al serviciului clienți

și multe altele…

Valoarea medie netă a FCR pentru birourile de servicii din întreaga lume este de aproximativ

74%

MetricNet

80%

dintre agenții de chat live au nevoie de mai multe sisteme pentru a obține informațiile de care au nevoie. CCW Digital

Research multiple systems
Articole legate deCalculator de costuri
Instrumentele de colaborare permit membrilor echipei să comunice, să rezolve probleme, să partajeze și să lucreze împreună cu mai multă ușurință și eficiență.

Instrumente de colaborare

Serviciul online pentru clienți oferă comunicare rapidă și eficientă, gestionare a reclamațiilor și integrare cu CRM-ul. LiveAgent oferă soluții complete pentru serviciul clienților, inclusiv chatbot 24/7. Integrarea cu diverse aplicații și software-uri este posibilă.

API este o abreviere de la Application Programming Interface (Interfață de Programare a Aplicației) care combină instrumente și coduri. Software-urile folosesc API pentru a integra alte aplicații.

Interfață de Programare a Aplicației

Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x