Consultați câteva dintre caracteristicile cheie ale LiveAgent. Îmbunătățiți-vă gestionarea cunoștințelor cu un portal pentru clienți. Utilizați ticketing-ul ca instrument de gestionare a relațiilor cu clienții. Rămâneți la curent cu furnizarea de serviciu clienți cu o distribuire fără probleme a tichetelor.
.
Avantajele calculatorului
Consultați avantajele utilizării calculatorului nostru de prețuri pentru help desk și aflați cum vă poate ajuta să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți
Găsiți soluția ideală de help desk în 5 pași simpli cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri.
Comparați mai mult de 70 de soluții populare de help desk și găsiți cea mai bună ofertă.
Reduceți costurile și economisiți până la 72% pentru software-ul de help desk cu LiveAgent.
Soluție multifuncțională
Obțineți acces la un sistem de ticketing omnicanal complet, care poate gestiona cele mai populare canale pentru clienți. Oferiți asistență prin e-mail, apeluri, chat live, portalul clienților cu bază de cunoștințe sau prin intermediul rețelelor de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter sau Viber. Profitați de peste 130 de caracteristici și peste 150 de integrări.
Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile
Vedeți cum se poziționează LiveAgent în comparație cu alte soluții alternative de top de pe piață.
Complet transparent, fără informații ascunse.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de help desk! Nu este nevoie de card de credit.
|
Zendesk
Competitorul Zendesk.
|
Freshdesk
Competitorul Freshdesk.
|
LiveChat
Competitorul LiveChat.
|
Intercom
Competitorul Intercom.
|
---|---|---|---|---|---|
Ticketing
Se conectează cu mai multe linii de comunicare (cum ar fi e-mailul, chat-ul live, un centru de apel sau social media) pentru a eficientiza toate mesajele și pentru a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
|
Tichet
15$/agent/lună
Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună.
|
Profesional
59$/agent/lună
Inclus în planul Profesional, care costă 59 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Blossom
19$/agent/lună
Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Starter
19$/agent/lună
Inclus în planul Starter, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Starter
79$/agent/lună
Inclus în planul Starter, care costă 79 de dolari pe lună pentru primul agent. Fiecare agent suplimentar costă 19 dolari pe lună pentru fiecare agent. Toate prețurile sunt în USD.
|
Chat Live
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
|
Tichet+chat
29$/agent/lună
Inclus în planul Tichet + Chat, care costă 29 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Add-on
15-59$/agent/lună
Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 15-59 de dolari pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Garden
45$/agent/lună
Inclus în planul Garden, care costă 45 de dolari pe lună pentru fiecare agent. Toate prețurile sunt în USD.
|
Starter
19$/agent/lună
Inclus în planul Starter, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Enterprise
Prețuri la cerere
Inclus în planurile cu prețuri la cerere
|
Call Center integrat
Un call center virtual cu un panou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
|
All-inclusive
39$/agent/lună
Inclus în planul All-Inclusive, care costă 39 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Add-on
45$/agent/lună
Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 45 $ pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Estate
85$/agent/lună
Inclus în planul Estate, care costă 85 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
LiveChat nu oferă această funcție
|
Intercom nu oferă această funcție
|
Facebook & Twitter
O integrare care preia toate Tweet-urile, comentariile, menționările și mesajele de pe Facebook și le transformă în tichete la care se poate răspunde direct din software.
|
Add-on
39$/agent/lună
Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 39 $ pe lună pentru fiecare cont sau în planul All-inclusive pentru 39 $/agent/lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Team
25$/agent/lună
Inclus în planul Team, care costă 25 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Blossom
19$/agent/lună
Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
LiveChat nu oferă această funcție
|
Enterprise
Prețuri la cerere
Inclus în planurile cu prețuri la cerere.
|
Reguli & Automatizare
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
|
Tichet
15$/agent/lună
Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Team
25$/agent/lună
Inclus în planul Team, care costă 25 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Garden+Add-on
45$/agent/lună
Este inclus în planul Garden, care costă 45 de dolari pe lună pentru fiecare agent, sau poate fi adăugat la acesta. Toate prețurile sunt în USD.
|
LiveChat nu oferă această funcție
|
Enterprise
Prețuri la cerere
Inclus în planurile cu prețuri la cerere.
|
Ore de lucru și SLA-uri
O funcție care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și să stabiliți orele de lucru.
|
Tichet
15$/agent/lună
Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Profesional
59$/agent/lună
Inclus în planul Profesional, care costă 59 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Blossom
19$/agent/lună
Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
LiveChat nu oferă această funcție
|
Intercom nu oferă această funcție
|
Jurnale de audit
Un jurnal de activitate care înregistrează toate acțiunile efectuate în cadrul sistemului de asistență tehnică.
|
All-inclusive
39$/agent/lună
Inclus în planul All-Inclusive, care costă 39 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Zendesk nu oferă această funcție
|
Estate
65$/agent/lună
Inclus în planul Estate, care costă 65 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
LiveChat nu oferă această funcție
|
Intercom nu oferă această funcție
|
Istoric nelimitat
Un istoric nelimitat de vizualizare a tichetelor. (Nu pierdeți accesul la tichete după o anumită perioadă de timp.)
|
Tichet
15$/agent/lună
Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Team
25$/agent/lună
Inclus în planul Team, care costă 25 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Blossom
19$/agent/lună
Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Team
39$/agent/lună
Inclus în planul Team, care costă 39 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Starter
79$/agent/lună
Inclus în planul Starter, care costă 79 de dolari pe lună pentru primul agent. Fiecare agent suplimentar costă 19 dolari pe lună pentru fiecare agent. Toate prețurile sunt în USD.
|
Îndepărtarea mărcii
Opțiunea de a utiliza o etichetă albă (fără marcă).
|
Add-on
19$/agent/lună
Disponibil ca o funcție suplimentară pentru 19 dolari pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Zendesk nu oferă această funcție
|
Blossom
19$/agent/lună
Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Business
59$/agent/lună
Inclus în planul Business, care costă 59 de dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Intercom nu oferă această funcție
|
Echipa de succes personalizată 24/7
O echipă dedicată succesului clienților care vă este alocată și care este disponibilă pentru a vă ajuta 24/7, 365 de zile, pe toate canalele de comunicare.
|
Tichet
15$/agent/lună
Inclus în planul Tichet, care costă 15 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Zendesk nu oferă această funcție
|
Blossom
19$/agent/lună
Inclus în planul Blossom, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Starter
19$/agent/lună
Inclus în planul Starter, care costă 19 dolari pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în USD.
|
Intercom nu oferă această funcție
|
Dacă aveți întrebări, noi avem răspunsurile.
Consultați cele mai frecvente întrebări despre calculatorul de prețuri pentru help desk.
Concluzii cheie
Aflați mai multe despre impactul asistenței pentru clienți asupra clienților și a afacerii dvs. Aruncați o privire la statisticile privind asistența pentru clienți și beneficiați de rezultatele acestora. Principalele domenii de cercetare includ impactul asupra afacerii, statistici cheie privind canalele de asistență pentru clienți și comportamentul clienților în diverse situații.
și multe altele…
Valoarea medie netă a FCR pentru birourile de servicii din întreaga lume este de aproximativ
MetricNet
dintre agenții de chat live au nevoie de mai multe sisteme pentru a obține informațiile de care au nevoie. CCW Digital
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.
Căutați o alternativă la osTicket?
LiveAgent este un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții, potrivit mai multor experți din industrie. Ei apreciază abilitatea de a accelera comunicarea, de a îmbunătăți satisfacția clienților și de a spori vânzările. Utilizatorii au, de asemenea, lăudat serviciul de asistență rapid și soluțiile ușor de implementat oferite de echipa LiveAgent. Prețurile sunt considerate rezonabile și LiveAgent este văzut ca o soluție mult mai bună decât alte alternative.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date