Noutăți despre serviciile de asistență pentru clienți axate în jurul programului de birou de asistență și satisfacției clienților. LiveAgent vă oferă sfaturi și ponturi pentru a construi o bază de clienți fideli și a menține productivitatea echipei.
Bună ziua și bine ați venit la ediția din ianuarie a blogului nostru de actualizare lunară. Intrați în camera noastră… Aflați mai multe
În lumea dinamică a serviciilor pentru clienți, căutarea eficienței și a eficacității este permanentă. Cu o rată globală impresionantă de… Aflați mai multe
Salut și La mulți ani! Pe măsură ce pășim într-un an nou, suntem încântați să vă invităm să explorați cea… Aflați mai multe
Bine ați venit la postarea de actualizare LiveAgent din această lună! Suntem încântați să împărtășim cu dvs. actualizările LiveAgent lansate… Aflați mai multe
Twitter și-a actualizat recent structura de monetizare pentru accesul la API v2, ceea ce a dus la o creștere a… Aflați mai multe
În ultimii ani, din ce în ce mai mulți clienți s-au mutat online, ceea ce înseamnă că întreprinderile trebuie să… Aflați mai multe
Folosirea WhatsApp pentru servicii de asistență clienți reprezintă o modalitate excelentă de a crea un canal de comunicare direct între… Aflați mai multe
Dacă sunteți în căutare de o modalitate de a îmbunătăți satisfacția pentru clienți și experiența generală, un program de gestionare… Aflați mai multe
No matter what type of business you run, ensuring your customers get the support they need is one of the… Aflați mai multe
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.