Migrați datele dvs. în LiveAgent

Comutarea între diferite programe de asistență nu este o știință înaltă, astronautică. Transferați toate datele de la furnizorul dvs. actual în LiveAgent cu unul dintre modulele noastre preinstalate sau lăsați specialiștii noștri în asistență tehnică să facă munca grea pentru dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Folosiți un modul preinstalat

În unele cazuri, oferim un modul preinstalat care vă va migra datele de la vechiul dvs. furnizor în LiveAgent. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la panoul de bord LiveAgent și să dați click pe glisorul de activare. Migrarea va necesita doar cheia dvs. API — nu este necesară o codificare suplimentară.

Aflați mai multe

Migrare din partea casei

Contactați-ne prin chatul live sau email și spuneți-ne ce tip de migrare aveți nevoie. Noi vom migra fericiți datele dvs. în timp ce vă așezați și savurați o ceașcă de cafea.

Data migration from one solution to another

Ce puteți migra de la programul dvs. actual de asistență

Persoane

Migrați cu ușurință agenții, administratorii, utilizatorii finali și clienții.

Etichete

Migrați toate etichetele departamentelor și tichetelor.

Tichete

Migrați tichetele, atașamentele, câmpurile utilizator și câmpurile de etichete.

Avantajele cheie de care beneficiază clienții noștri după migrarea la LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Serviciu clienți Stellar

Agenții noștri sunt pregătiți 24/7 să vă ajute cu orice problemă.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție completă pentru departamentele de asistență

Software-ul nostru oferă peste 179 de funcții de asistență, completate cu peste 40 de integrări.

Person collecting papers into the net

Economii semnificative și rentabilitate a investiției

LiveAgent oferă un plan gratuit pentru totdeauna, precum și alte trei planuri la prețuri avantajoase.

Multilingual support in LiveAgent

Mai multe limbi suportate

LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în limbi diferite (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile lingvistic.

Email ticketing

Descoperiți puterea căsuței de primire universale

LiveAgent declanșează și eficientizează întregul proces de asistență. Nu mai este nevoie să monitorizați mai multe conturi de socializare sau mai multe dispozitive. Căsuța noastră de primire universală primește mesaje de pe toate canalele dvs. – de socializare, email, chat live, telefon, apel video – tot ce vreți dvs. Odată ce aceste mesaje sunt introduse în panoul de bord LiveAgent, acestea sunt convertite automat în tichete.

Chat live chiar și atunci când sunteți offline

Profitați de software-ul nostru robust de chat live. Vă permite să discutați în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. și chiar să primiți mesaje după programul de lucru. Mesajele primite când sunteți offline sunt convertite automat într-un tichet de email în cadrul panoului dvs. de bord LiveAgent.

Funcțiile suplimentare includ butoane de chat complet personalizabile, formulare pre-chat, invitații la chat și un „mod de a vedea totul” care vă permite să vedeți ce tastează clienții cu care discutați înainte de a trimite ei mesajele. „Modul de vizualizare completă” vă permite, de asemenea, să vizualizați adresa URL deschisă a persoanei cu care discutați.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

„Serviciu din mers” cu aplicațiile iOS și Android

Deoarece asistența excelentă pentru clienți necesită flexibilitate, ne-am asigurat că LiveAgent este disponibil atât în magazinele de aplicații iOS, cât și în cele Android. Răspundeți la tichete din mers pentru a vă menține clienții mulțumiți.

Obțineți mai mult cu mai puțin cu LiveAgent

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford, oferind asistență de clasă mondială clienților dvs.

Package Name

Tichet

Pentru întreprinderile mici și antreprenori

$15 /mo
Package Name

Tichet+chat

Cea mai potrivită pentru IMM-uri și întreprinderi mari

$29 /mo
  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deMigrarea LiveAgent

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație