Comutarea între diferite programe de asistență nu este o știință înaltă, astronautică. Transferați toate datele de la furnizorul dvs. actual în LiveAgent cu unul dintre modulele noastre preinstalate sau lăsați specialiștii noștri în asistență tehnică să facă munca grea pentru dvs.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
În unele cazuri, oferim un modul preinstalat care vă va migra datele de la vechiul dvs. furnizor în LiveAgent. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la panoul de bord LiveAgent și să dați click pe glisorul de activare. Migrarea va necesita doar cheia dvs. API — nu este necesară o codificare suplimentară.
Contactați-ne prin chatul live sau email și spuneți-ne ce tip de migrare aveți nevoie. Noi vom migra fericiți datele dvs. în timp ce vă așezați și savurați o ceașcă de cafea.
Dați click pe buton pentru a citi ghidurile noastre detaliate de migrare pas cu pas pentru Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira și multe altele!
Migrați cu ușurință agenții, administratorii, utilizatorii finali și clienții.
Migrați toate etichetele departamentelor și tichetelor.
Agenții noștri sunt pregătiți 24/7 să vă ajute cu orice problemă.
Software-ul nostru oferă peste 179 de funcții de asistență, completate cu peste 40 de integrări.
LiveAgent oferă un plan gratuit pentru totdeauna, precum și alte trei planuri la prețuri avantajoase.
LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în limbi diferite (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile lingvistic.
LiveAgent declanșează și eficientizează întregul proces de asistență. Nu mai este nevoie să monitorizați mai multe conturi de socializare sau mai multe dispozitive. Căsuța noastră de primire universală primește mesaje de pe toate canalele dvs. – de socializare, email, chat live, telefon, apel video – tot ce vreți dvs. Odată ce aceste mesaje sunt introduse în panoul de bord LiveAgent, acestea sunt convertite automat în tichete.
Profitați de software-ul nostru robust de chat live. Vă permite să discutați în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. și chiar să primiți mesaje după programul de lucru. Mesajele primite când sunteți offline sunt convertite automat într-un tichet de email în cadrul panoului dvs. de bord LiveAgent.
Funcțiile suplimentare includ butoane de chat complet personalizabile, formulare pre-chat, invitații la chat și un „mod de a vedea totul” care vă permite să vedeți ce tastează clienții cu care discutați înainte de a trimite ei mesajele. „Modul de vizualizare completă” vă permite, de asemenea, să vizualizați adresa URL deschisă a persoanei cu care discutați.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford, oferind asistență de clasă mondială clienților dvs.
Migrați gratuit datele dvs. de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență de mai jos. Faceți schimbarea astăzi. Noi vă acoperim.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date