Căutați un software alternativ pentru Helpshift? Încercați LiveAgent pentru suportul clienți sau suportul tehnic și vedeți beneficiile.
Migrați echipa de suport de la Helpshift la LiveAgent sau începeți-vă trialul gratuit astăzi. Este simplu. Doar întrgistrați-vă trialul gratuit, introduceți numele de utilizator și sunteți aproape gata să se începeți.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Migrați administratorul, profilurile agenților și contactele clienților
Migrați tichetele, inclusiv șirurile de mesaje, mesaje de la agenți și alte date referitoare
Migrați etichetele
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă ticketing pentru 60 USD/ per agent / pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă chat live în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
HelpShift nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă self-service în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
HelpShift nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
HelpShift nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
HelpShift nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
HelpShift nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților.
|
HelpShift nu oferă forum clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă automatizare și reguli în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă funcții API în plan pentru 60 USD / pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
HelpShift nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
HelpShift nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă istoric nelimitat în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
HelpShift nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
HelpShift nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HelpShift oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 60 USD / per agent / pe lună.
|
Migrația de date nu este un proces complicat atunci când o faceți cu noi. Echipa noastră de suport vă va ajuta cu plăcere cu procedura de migrare – gratuit. Între timp, puteți lua o pauză și vă vom anunța când procesul de migrare este finalizat.
Vom migra tichetele, profilurile clienților și agenților, etichetele și toate feedback-urile dvs. astfel încât să aveți tot de ce aveți nevoie pentru afacerea dvs.
Oferiți suport excelent pentru clienți și primiți feedback mai bun cu soluția noastră
Sunt prezente toate instrumentele, funcţiile și integrările pentru a vă permite să faceți cel mai bun lucru
Transformați potențialii în clienți plătitori și economisiți bani cu planurile noastre plătite
Faceți mai multe în mai puțin timp cu setul nostru de instrumente
Un software bun pentru suport clienți trebuie să aibă toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună asistenţă. Creșteți fluxul de lucru cu un set de instrumente excelent și faceți mai multe cu LiveAgent.
LiveAgent include un sistem de tichete de încredere, care conține toate e-mailurile, mesajele și multe altele pentru a menține lucrurile organizate. Include, de asemenea, asistența prin e-mail, baza de cunoștințe personalizată, live chat foarte rapid, call centru și chiar suport pentru rețelele sociale precum Facebook Messenger, Twitter sau Instagram. Am adăugat și Viber. Deci ce credeţi? Doriți să încercați instrumentele noastre?
Știm că clienții noștri se așteaptă la un suport clienți de top. De aceea, am introdus suportul de la LiveAgent pentru a-i ajuta 24/7.
Aveți probleme cu setările dvs., șabloanele sau pur și simplu doriți să ne întrebați ceva? Conectați-vă cu noi în orice fel doriți. Sunați-ne, începeți un chat prin biblioteca noastră de asistență sau trimiteți-ne un e-mail ori de câte ori aveți o problemă sau doriți să accesați unele informații.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd comentarii
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Migrați-vă gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență de mai jos. Faceți schimbarea astăzi. Vă vom acoperi.
Pentru a migra de la HelpShift la LiveAgent, nu ezitați să contactați asistența noastră pentru asistență sau să utilizați un plugin de migrare gratuit.
Compania dvs. poate migra date precum tickete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, atașamente și multe altele de la HelpShift la LiveAgent.
LiveAgent este o soluție eficientă pentru comunicarea cu clienții, prin chat și e-mail. Acesta este apreciat de multe afaceri, care au putut îmbunătăți satisfacția și vânzările cu ajutorul său. LiveAgent este ușor de utilizat, are caracteristici utile de raportare și poate reduce timpul de gestionare a solicitărilor de asistență. Agenții își pot folosi timpul mai eficient și pot oferi o asistență mai rapidă și precisă. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online și poate fi utilizat pentru integrare telefonică, rețele sociale și poștă electronică.
Trecerea de la LeadDesk la LiveAgent?
LiveAgent este software-ul de asistență cu cele mai bune recenzii și evaluări pentru IMM-uri în 2020, utilizat de companii precum Huawei, BMW și Yamaha. Migrați-vă datele de la LeadDesk și alegeți unul dintre cele 43 de traduceri diferite. Tarifele încep de la 15$/lună pentru Tichet și cresc până la 29$/lună pentru pachetul Tichet+Chat, potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii. Mai multe informații puteți afla accesând link-ul de mai sus.
LiveAgent este recomandat de mulți clienți, inclusiv de Marietta Corporation și eFortuna, pentru promptitudinea echipei de asistență și soluțiile rapide de implementat. TrustPay și Nay îl consideră un instrument excelent de comunicare cu clienții, în timp ce m:zone și Volterman afirmă că LiveAgent este mai eficient decât alternativele la prețuri mai mari. LiveAgent ajută la îmbunătățirea serviciului pentru clienți și la creșterea satisfacției și a vânzărilor, conform testimonialelor primite de la diverse companii, precum Covomo, Webmaster Deals și XperienceHR.
Migrați de la Gorgias la LiveAgent
LiveAgent este o soluție excelentă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții și îmbunătățirea serviciului acestora. Echipa de asistență răspunde prompt și oferă soluții rapide de implementat, iar instrumentul facilitează sprijinirea clienților și îmbunătățește productivitatea. Utilizatorii recomandă cu încredere LiveAgent și susțin că este mai bun decât alte produse similare de pe piață.
Treceți de la Help Scout la LiveAgent?
LiveAgent este un software de birou de asistență pentru IMM-uri disponibil în 43 de limbi, cu widgeturi adaptabile la limbă. Ofere un plan gratuit și alte trei planuri accesibile. A fost recenzat pozitiv de către companii mari, oferind asistență de clasă mondială clienților.
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date