Spune-ți la revedere software-ului lent, substandard

Treceți la LiveAgent și vă vom migra datele de la Helpshift gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la Helpshift?

Căutați un software alternativ pentru Helpshift? Încercați LiveAgent pentru suportul clienți sau suportul tehnic și vedeți beneficiile.

Migrați echipa de suport de la Helpshift la LiveAgent sau începeți-vă trialul gratuit astăzi. Este simplu. Doar întrgistrați-vă trialul gratuit, introduceți numele de utilizator și sunteți aproape gata să se începeți.

Ce fel de date puteți migra de la Helpshift?

Persoane

Migrați administratorul, profilurile agenților și contactele clienților

Tichete

Migrați tichetele, inclusiv șirurile de mesaje, mesaje de la agenți și alte date referitoare

Etichete

Migrați etichetele

HelpShift în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent HelpShift
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
HelpShift oferă ticketing pentru 60 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă chat live în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
HelpShift nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă self-service în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
HelpShift nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
HelpShift nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
HelpShift nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
HelpShift nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
HelpShift nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă automatizare și reguli în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă funcții API în plan pentru 60 USD / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
HelpShift nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HelpShift nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă istoric nelimitat în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
HelpShift nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
HelpShift nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HelpShift oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 60 USD / per agent / pe lună.
Maximum queue time

O migrare gratuită de la Helpshift

Migrația de date nu este un proces complicat atunci când o faceți cu noi. Echipa noastră de suport vă va ajuta cu plăcere cu procedura de migrare – gratuit. Între timp, puteți lua o pauză și vă vom anunța când procesul de migrare este finalizat.

Vom migra tichetele, profilurile clienților și agenților, etichetele și toate feedback-urile dvs. astfel încât să aveți tot de ce aveți nevoie pentru afacerea dvs.

4 beneficii ale migrării la LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Experiență excelentă pentru clienți

Oferiți suport excelent pentru clienți și primiți feedback mai bun cu soluția noastră

Service desk

Software de asistență complet funcțional

Sunt prezente toate instrumentele, funcţiile și integrările pentru a vă permite să faceți cel mai bun lucru

Reports

Economisiți mai mult și câștigați mai mult

Transformați potențialii în clienți plătitori și economisiți bani cu planurile noastre plătite

On time resolution

Creșteți fluxul de lucru

Faceți mai multe în mai puțin timp cu setul nostru de instrumente

Cunoașteți instrumentele și funcțiile noastre

Un software bun pentru suport clienți trebuie să aibă toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună asistenţă. Creșteți fluxul de lucru cu un set de instrumente excelent și faceți mai multe cu LiveAgent.

LiveAgent include un sistem de tichete de încredere, care conține toate e-mailurile, mesajele și multe altele pentru a menține lucrurile organizate. Include, de asemenea, asistența prin e-mail, baza de cunoștințe personalizată, live chat foarte rapid, call centru și chiar suport pentru rețelele sociale precum Facebook Messenger, Twitter sau Instagram. Am adăugat și Viber. Deci ce credeţi? Doriți să încercați instrumentele noastre?

liveagent tools

Instrumentele LiveAgent

get inspired

Suport excelent pentru clienți

Știm că clienții noștri se așteaptă la un suport clienți de top. De aceea, am introdus suportul de la LiveAgent pentru a-i ajuta 24/7.

Aveți probleme cu setările dvs., șabloanele sau pur și simplu doriți să ne întrebați ceva? Conectați-vă cu noi în orice fel doriți. Sunați-ne, începeți un chat prin biblioteca noastră de asistență sau trimiteți-ne un e-mail ori de câte ori aveți o problemă sau doriți să accesați unele informații.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd comentarii

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum puteți migra de la HelpShift la LiveAgent?

Pentru a migra de la HelpShift la LiveAgent, nu ezitați să contactați asistența noastră pentru asistență sau să utilizați un plugin de migrare gratuit.

Ce date puteți migra de la HelpShift la LiveAgent?

Compania dvs. poate migra date precum tickete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, atașamente și multe altele de la HelpShift la LiveAgent.

Related Articles to Migrarea de la Helpshift
Doriți să migrați de la Olark la LiveAgent? Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și O2 și alegeți să oferiți asistență de talie mondială.

Migrați de la Olark?

LiveAgent este o soluție eficientă pentru comunicarea cu clienții, prin chat și e-mail. Acesta este apreciat de multe afaceri, care au putut îmbunătăți satisfacția și vânzările cu ajutorul său. LiveAgent este ușor de utilizat, are caracteristici utile de raportare și poate reduce timpul de gestionare a solicitărilor de asistență. Agenții își pot folosi timpul mai eficient și pot oferi o asistență mai rapidă și precisă. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online și poate fi utilizat pentru integrare telefonică, rețele sociale și poștă electronică.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Migrați datele dvs. astăzi de la LeadDesk către LiveAgent.

Trecerea de la LeadDesk la LiveAgent?

LiveAgent este software-ul de asistență cu cele mai bune recenzii și evaluări pentru IMM-uri în 2020, utilizat de companii precum Huawei, BMW și Yamaha. Migrați-vă datele de la LeadDesk și alegeți unul dintre cele 43 de traduceri diferite. Tarifele încep de la 15$/lună pentru Tichet și cresc până la 29$/lună pentru pachetul Tichet+Chat, potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii. Mai multe informații puteți afla accesând link-ul de mai sus.

Migrați de la Teamwork Desk la o altă soluție de asistență pentru clienți? Migrați gratuit la LiveAgent și cunoașteți setul nostru de instrumente

Migrați de la Teamwork Desk?

LiveAgent este recomandat de mulți clienți, inclusiv de Marietta Corporation și eFortuna, pentru promptitudinea echipei de asistență și soluțiile rapide de implementat. TrustPay și Nay îl consideră un instrument excelent de comunicare cu clienții, în timp ce m:zone și Volterman afirmă că LiveAgent este mai eficient decât alternativele la prețuri mai mari. LiveAgent ajută la îmbunătățirea serviciului pentru clienți și la creșterea satisfacției și a vânzărilor, conform testimonialelor primite de la diverse companii, precum Covomo, Webmaster Deals și XperienceHR.

Doriți să migrați de la Gorgias? Încercați migrarea gratuită către LiveAgent. Putem migra gratuit toate persoanele, tichetele, etichetele și multe altele.

Migrați de la Gorgias la LiveAgent

LiveAgent este o soluție excelentă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții și îmbunătățirea serviciului acestora. Echipa de asistență răspunde prompt și oferă soluții rapide de implementat, iar instrumentul facilitează sprijinirea clienților și îmbunătățește productivitatea. Utilizatorii recomandă cu încredere LiveAgent și susțin că este mai bun decât alte produse similare de pe piață.

Migrarea de la HelpScout la LiveAgent este la fel de ușor ca plăcinta. Urmați ghidul nostru pas cu pas și faceți-o singur sau contactați-ne pentru a vă ajuta.

Treceți de la Help Scout la LiveAgent?

LiveAgent este un software de birou de asistență pentru IMM-uri disponibil în 43 de limbi, cu widgeturi adaptabile la limbă. Ofere un plan gratuit și alte trei planuri accesibile. A fost recenzat pozitiv de către companii mari, oferind asistență de clasă mondială clienților.

LiveAgent oferă în prezent un plugin de migrare pentru Freshcaller care vă va ajuta să importați tichetele. Obțineți migrarea gratuită a datelor astăzi.

Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?

LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație