Live chat software

Duceți implicarea clienților
la nivelul următor cu LiveAgent

  • ✓ Fără taxe de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Bună ziua, eu sunt John, cu ce vă pot ajuta?

Aș dori să verific statusul comenzii mele.

Nici o problemă, vă rog să-mi furnizați ID-ul comenzii dvs.

ID-ul comenzii mele este GQ34566

Software de chat live pentru conectări instantanee

Oferiți o experiență excelentă clienților cu platforma de chat live de la LiveAgent. Aveți acces la un widget rapid de chat live și la caracteristici avansate care fac ca orice interacțiune cu clienții să fie ca o joacă de copii. Transformați vizitatorii site-ului web în clienți și rezolvați întrebările clienților cu asistență în timp real. Îmbunătățiți implicarea clienților cu o singură aplicație de chat. Economisiți timp și concentrați-vă pe ceea ce este important cu platforma de servicii pentru clienți LiveAgent.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Software de chat

Ce este software-ul de chat live?

  • Software-ul de chat live este o parte a software-ului de asistență pentru clienți care permite agenților de serviciu clienți să ofere asistență în timp real pentru clienți. Widgetul de chat live este ușor de plasat pe site-ul dvs. web. Îmbunătățiți experiența conversațională și creșteți rata de retenție a clienților pentru afacerile online. Obțineți acces la una dintre cele mai puternice soluții de chat și oferiți o experiență incredibilă clienților.
  • Creșterea ratelor de retenție a clienților și a implicării acestora
  • Opțiuni de personalizare a brandingului și automatizare puternică
LiveAgent chat capabilities - mockup

Funcții de chat

Ce fel de software de chat live oferă
LiveAgent?

LiveAgent oferă un instrument de chat de ultimă generație. Acesta vine cu funcții premium pentru a ajuta echipele de asistență clienți să ofere o experiență de chat excelentă. Printre caracteristicile cheie se numără rutarea inteligentă a chat-ului, invitații proactive la chat, urmărirea vizitatorilor și multe altele. Widget-ul de chat multilingv al LiveAgent este unul dintre cele mai rapide de pe piață.

Beneficiile software-ului de asistență prin chat

  • Chat fiabil și rapid, cu o gamă largă de funcții
  • Acces la un istoric nelimitat al chat-ului și al tichetelor
  • Opțiuni de analiză a chat-ului și funcții de urmărire
  • Invitații proactive la chat cu opțiuni de design personalizat

Software de chat live pentru o mai bunăsatisfacție a clienților

Îmbunătățiți-vă site-ul web și inițiați conversații cu vizitatorii datorită unui software de mesagerie modern. Creșteți loialitatea clienților cu un răspuns rapid la solicitările de chat datorită unui instrument puternic. Aruncați o privire la ceea ce primesc clienții și echipele de serviciu clienți cu LiveAgent.

Perfecționați călătoria clientului cu:

  • Servicii de chat fiabile și rapide
  • Durată de răspuns îmbunătățită
  • Rezolvarea mai rapidă a întrebărilor clienților
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent merge dincolo de software-ul obișnuit de chat live

LiveAgent este mult mai mult decât un simplu furnizor de chat live. Descoperiți platforma noastră de servicii pentru clienți care poate gestiona fiecare canal de comunicare important. Aflați mai multe despre caracteristicile esențiale și vedeți cum funcționează.

Mesaje automate

Atrageți atenția clienților cu mesaje proactive care invită vizitatorii site-ului web să discute cu un agent de asistență clienți. Personalizați mesajele și creați o experiență personalizată, ideală pentru scopul site-ului dvs. web. Invitațiile proactive la chat sunt o caracteristică puternică ce poate transforma vizitatorii site-ului web în clienți plătitori.

  • Invitați clienții la chat cu mesaje automate
  • Transformați vizitatorii site-ului în clienți cu ajutorul chat-ului

Aflați mai multe

LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Monitorizarea vizitatorilor

Țineți evidența vizitatorilor site-ului web pentru a vedea unde își petrec timpul. Prezentarea generală a chat-ului vă poate arăta numărul de vizitatori ai site-ului web, agenții activi și fiecare chat în curs de desfășurare. Utilizați monitorizarea site-ului web pentru a determina URL-urile preferate. Trimiteți un mesaj de chat potențialilor clienți dacă doriți să-i ajutați în călătoria lor.

  • Monitorizați toți vizitatorii site-ului web și chat-urile în curs de desfășurare
  • Determinați paginile preferate și interacționați cu vizitatorii

Aflați mai multe

Mesajele de prezentare

Pregătiți-vă răspunsurile înainte să vă trimită clientul un mesaj. Vizualizarea în timp real a tastării vă poate arăta ce tastează clienții dvs. înainte de a apăsa butonul de trimitere. Folosiți această funcție puternică pentru a vă pregăti răspunsurile mai rapid sau pentru a face o cercetare rapidă despre subiecte și clienți. Oferiți asistență pentru clienți cu o viteză de neegalat. 

  • Previzualizați mesajele clienților înainte de a le trimite
  • Pregătiți răspunsurile mai rapid și reduceți timpul de rezolvare
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Opțiuni lingvistice

LiveAgent poate vorbi limba dvs. și a clienților dvs. Alegeți una dintre cele peste 40 de limbi pentru a vă ajuta să oferiți asistență în diferite țări. Personalizați-vă ferestrele de chat și selectați limba principală a acestora. Puteți configura fiecare widget de chat cu opțiuni lingvistice diferite dacă oferiți asistență în mai multe zone. 

  • Alegeți din peste 40 de opțiuni lingvistice pentru ferestrele de chat
  • Creați widget-uri de chat în diferite limbi pentru diferite scopuri

Aflați mai multe

Beneficiile unui software de chat live
și cum să începeți​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Chat flexibil

Integrați cu ușurință funcția noastră de chat

Software-ul de chat live pentru site-ul web include un widget de chat live pe care îl puteți personaliza și plasa pe site-ul dvs. web cu câteva linii de cod generat. Setările de personalizare a widget-ului de chat vă permit să îi schimbați aspectul, să configurați o marcă personalizată sau să creați un formular pre-chat pentru colectarea detaliilor de contact. Clienții pot face click pe widget atunci când navighează pe un site web și se pot conecta cu un agent de asistență pentru clienți. Agentul de chat poate răspunde, de asemenea, din aplicația mobilă disponibilă pentru Android și iOS.

Cum poate software-ul de chat live pentru site-ul web să vă ajute
afacerea?

Conversațiile prin chat pot ajuta centrul de contact să îmbunătățească procesul de vânzări și să vă consolideze afacerile online. 

Economisiți mai mult

Cel mai rapid widget de chat de la LiveAgent vă poate ajuta să rezolvați problemele în mod fiabil și rapid. Economisiți la prețurile de asistență pentru agent pe lună și rezolvați un volum mai mare de conversații prin chat într-o perioadă mai scurtă de timp. 

  • Economisiți costurile pe lună cu agentul cu planul de tarifare corect
  • Gestionați mai mulți clienți cu o fereastră de chat mai rapidă
Chart

17 – 30%

Scăderea costurilor

Utilizarea chat-ului live ca platformă de comunicare este mai ieftină decât apelurile și mai rapidă decât e-mailurile. Experimentați o scădere a costurilor cu LiveAgent.

Câștigați mai mult

Ajutați-vă clienții în luarea deciziilor de cumpărare și recomandați produse mai bune. Transformați mai mulți vizitatori ai site-ului web în clienți plătitori. Creșteți conversiile cu o simplă fereastră de chat pe site-ul dvs. web.

  • Oferiți echipei dvs. de vânzări posibilitatea de a folosi chat-ul online și creșteți vânzările
  • Ajutați clienții în luarea deciziilor de cumpărare și oferiți răspunsuri instantanee
Chart

20%

Creșterea ratei de conversie

Creșteți ratele de conversie și câștigați mai mult prin utilizarea unei strategii bune de chat. Aplicația noastră de chat vă poate ajuta să convertiți vizitatorii în clienți și să vă creșteți ROI-ul.

Satisfacerea clienților

Îmbunătățiți loialitatea clienților și folosiți cel mai rapid widget de chat pentru a vă ajuta clienții. Reduceți abandonarea coșului de cumpărături cu funcții utile și rămâneți disponibil pentru vizitatorii site-ului web oricând navighează. 

  • Îmbunătățiți satisfacția și fericirea generală a clienților
  • Reduceți abandonarea coșului de cumpărături și transformați vizitatorii în clienți
Chart

73%

Rate de satisfacție mai mari

Oferiți conversații personalizate pentru clienții dvs. Software-ul nostru de chat live cu funcționalități complete vă poate ajuta cu satisfacția clienților și cu o experiență excelentă a agenților.

Economisiți mai mult pe serviciul de chat live

Alegeți un software grozav cu funcții de chat la un preț corect. Economisiți bani cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri și obțineți cea mai bună
valoare pentru funcționalitatea de chat.

Medal

Începeți să utilizați LiveAgent acum!

Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de probă gratuită de 14 zile

  • ✓ Fără taxe de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulare în orice moment

Mărturii

Obțineți LiveAgent
software de chat live și alăturați-vă celor 7000 de clienți fericiți

  • Roman Bosch
    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Răzvan Sava
    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
    Răzvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
    David Chandler Volterman

Cel mai bun preț

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă cel mai bun raport calitate-preț pentru banii dvs. în lumea software-ului de asistență prin chat live.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
]

Un ghid complet pentru cel mai bun software de chat live

Acum că aveți o scurtă idee despre motivele pentru care software-ul de chat live poate fi util pentru compania dvs., haideți să aprofundăm pentru a afla cum puteți valorifica puterea acestui instrument incredibil.

Ce este software-ul de chat live?

Este un software de chat online care vă permite să vă conectați cu clienții dvs. în timp real, de oriunde. Software-ul de chat live nu numai că le permite clienților dvs. să vă contacteze rapid și fără efort, dar vă oferă și un avantaj competitiv și vă permite să creați amprente de lungă durată asupra clienților dvs.

Tipuri de software de chat live

De departe, cel mai popular și utilizat pe scară largă este software-ul de chat live doar prin text. Acest tip de chat live cu clienții oferă o experiență de chat obișnuită asemănătoare aplicațiilor de mesagerie precum Facebook messenger.

Alte tipuri de software de chat live includ soluții video și vocale. De obicei, acestea nu sunt modalitatea preferată de clienți pentru a contacta afacerea dvs., dar pot fi utile atunci când se tratează probleme mai complexe care necesită explicații aprofundate sau demonstrații video.

Este important de reținut că multe aplicații de chat live doar prin text permit utilizatorilor să facă și chat vocal sau video.

Caracteristicile software-ului de chat live

Care sunt unele dintre principalele caracteristici și funcționalități ale unei astfel de soluții de chat? Haideți să aruncăm o privire rapidă asupra unora dintre caracteristicile pe care le puteți găsi cele mai utile.

  • Mesaj proactiv – Este o mică fereastră pop-up care inițiază interacțiunea cu vizitatorii site-ului dvs. web. Este un instrument puternic pentru a crea o experiență captivantă pentru clienți încă de la început.
  • Răspunsuri prestabilite – Trimiterea unui răspuns prestabilit preconfigurat economisește timp atât pentru agentul de chat, cât și pentru client.
  • Monitorizarea vizitatorilor – Această funcționalitate de chat vă permite să obțineți informații mai profunde despre comportamentul clienților dvs. pe măsură ce aceștia se deplasează în pâlnia de vânzări.
  • Rutarea chat-ului – Chat-urile online pot fi direcționate către agenții liberi pe măsură ce intră sau pot fi direcționate pe baza departamentului, a setului de competențe etc. Acest lucru asigură faptul că echipa dvs. de asistență pentru clienți nu este copleșită chiar și în cele mai aglomerate zile.
  • Vizualizare în timp real a tastării – Faptul că puteți avea o privire de ansamblu a mesajului înainte ca clientul să apese butonul de trimitere vă permite să vă creșteți acuratețea și viteza de răspuns.
  • Formular de pre-chat – Creați un formular personalizat care vă permite să adunați în avans informații despre vizitatori.
  • Optimizare pe mobil – În zilele noastre, dispozitivele mobile sunt la modă, a fi capabil să oferi asistență promptă și accesibilă este ceea ce crește loialitatea clienților.
  • Opțiuni de personalizare – Puteți ajusta widget-ul de chat live în funcție de designul site-ului dvs. web, astfel încât să vă reprezinte mai bine marca.
  • Raportare și analiză – Puteți studia o cantitate robustă de date, cum ar fi istoricul chat-ului, performanța agentului, detaliile vizitatorilor, timpul mediu petrecut pe chat-uri și multe altele. O mare parte din aceste date sunt disponibile prin intermediul Google Analytics.
  • Chatbot – Acesta este un tip de software care simulează interacțiunile umane și răspunde la întrebări simple ale clienților. Puteți implementa chiar și un chatbot cu inteligență artificială, care vă poate ajuta mai bine clienții folosind procesarea limbajului natural.

Avantajele unui software de chat live

Utilizarea unei aplicații de chat live poate îmbunătăți dramatic performanța afacerii dvs., menținându-vă în același timp clienții fericiți și implicați.

De ce să nu ne uităm la cele mai semnificative beneficii pe care serviciul de chat live le poate aduce afacerii dvs.?

1. Experiența clienților – Vizitatorii site-ului dvs. web pot avea o experiență extrem de personalizată în timp ce trimit mesaje de la unul la altul cu un agent de asistență. Companiile par mai autentice și mai apropiate atunci când vorbesc cu clienții în timp real prin intermediul sistemului de chat live.

2. Asistență pentru clienți 24/7 – Vizitatorii site-ului pot trimite un mesaj de chat chiar dacă niciunul dintre agenți nu este online. Puteți configura chat-ul live pentru a-i redirecționa către o bază de cunoștințe sau către autoservire.

3. Creșterea conversiilor web – Echipa dvs. de vânzări poate prezenta produsele și serviciile dvs. clienților potențiali în acel moment și acolo, păstrând o conversație relaxată, dar profesională, în timp real.

4. Accesibil și atractiv – Clienții nu trebuie să petreacă timp căutând informațiile dvs. de contact. Ei pot pur și simplu să își tasteze întrebările într-un chat live și să primească ajutor imediat. În plus, puteți avea un widget de chat multilingv care să le permită clienților să comunice în limba lor maternă.

5. Construiește relații – Agenții pot observa tonul vocii clienților, astfel încât să se poată adapta la situație. Aceștia își pot pune mai mult în valoare personalitatea și pot construi relații de încredere și de ajutor.

6. Stimulează productivitatea – În timp ce un agent poate gestiona un singur apel telefonic la un moment dat, acesta poate discuta cu ușurință cu mai mulți vizitatori ai site-ului web. În combinație cu funcții avansate, cum ar fi mesajele predefinite sau automatizarea chat-ului, puteți eficientiza și mai mult fluxul de lucru al centrului dvs. de contact.

7. Creșterea rezolvării la primul contact – Reprezentantul serviciului de relații cu clienții poate răspunde rapid la întrebările atât ale utilizatorilor noi, cât și ale celor care revin. Nu este nevoie să existe fire lungi de e-mailuri atunci când clienții pot primi răspuns imediat la întrebările lor.

8. Colectarea de date – Obținerea unei cantități uriașe de date vă permite să luați decizii mai bine informate cu privire la produsele și serviciile dvs., precum și la strategiile de vânzări și marketing.

9. Costuri reduse – Implementarea unui serviciu de chat live de încredere este mult mai prietenoasă cu bugetul decât înființarea unui call center.

10. Este preferatul clienților dvs. – Peste 81% dintre clienți sunt mulțumiți de soluția de chat live.

Costul software-ului de chat live pentru site-ul web

Este dificil de determinat prețul mediu al unui software de chat live în general. Acesta depinde în mare măsură de mai mulți factori, cum ar fi dacă este un serviciu bazat pe abonament, modelul de preț al soluției respective, câte caracteristici cuprinde etc.
Cu toate acestea, putem concluziona că, în general, puteți plăti orice sumă între 16$ – 150$ pe lună pentru fiecare agent.

Modele de stabilire a prețurilor pentru software-ul de chat live

Iată câteva dintre exemplele diferitelor modele de prețuri care pot fi aplicate unui software de chat pe site.

  • Pe tichet – plătiți pentru fiecare incident (tichet) care este generat atunci când un client vă contactează prin chat live
  • Pe licență – acest model taxează un abonat pentru fiecare utilizator al software-ului
  • Pe dispozitiv – plătiți în funcție de dispozitivele conectate
  • Pe agent – plătiți pentru fiecare agent care utilizează serviciul, de exemplu, plătiți pentru o lună pentru fiecare agent 
  • Pe modul – veți fi taxat în funcție de modulul particular pe care îl utilizați

Cum să alegeți cel mai bun software de chat live

În primul rând, scrieți pentru ce doriți să folosiți software-ul de chat live. Va fi principala modalitate de comunicare cu clienții dvs.? Va fi forța motrice pentru încheierea de afaceri? Asigurați-vă că este foarte clar care va fi principalul caz de utilizare a soluției software de chat live pe care o veți adopta. Apoi, trebuie să decideți ce opțiune se potrivește cel mai bine dimensiunii afacerii dvs. și dacă poate fi integrată în alte aplicații de afaceri. De asemenea, nu uitați să verificați dacă există limitări sau caracteristici pe care software-ul de chat live nu le va suporta.

Iată câteva dintre strategiile care vă vor ajuta să decideți ce opțiune de chat online se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Asistență

Ne vine în minte o întrebare frecventă. Veți putea cere ajutor atunci când veți avea nevoie de el? A avea un canal de asistență de încredere este crucial pentru ca experiența dvs. de chat live să fie una pozitivă. Cu tehnologia, lucrurile se pot deteriora foarte repede și este important să aveți un răspuns rapid și o mână de ajutor oricând aveți nevoie.

Abilitatea de a crește/reduce

Pe măsură ce afacerea dvs. crește, volumul de chat va crește inevitabil odată cu ea. Trebuie să angajați o soluție software de chat live pe care să o puteți mări sau micșora în funcție de nevoile centrului dvs. de contact.

Limitări ale software-ului

Unele opțiuni de software nu permit o personalizare prea mare, iar unele nu vă permit să aveți funcții avansate, cum ar fi istoricul nelimitat al chat-urilor, etichetele de chat sau partajarea fișierelor. Depinde de dvs. să decideți unde sunteți dispus să suportați unele inconveniente.

Opțiuni de colaborare

Cât de mult poate beneficia echipa dvs. de o experiență de colaborare? Pot să își transfere chat-urile online între ele, să partajeze fișiere, să adauge etichete vizibile pentru colegii lor și să comunice între ei fără probleme? Acestea sunt întrebări importante pe care trebuie să vi le puneți atunci când alegeți software-ul de chat live pentru dvs. și echipa dvs.

Integrări

Nu putem sublinia îndeajuns de mult cât de important este ca soluția pentru care vă decideți să optați să aibă un număr substanțial de integrări. Aceasta nu numai că maximizează valoarea achiziției tale, dar se asigură, de asemenea, că clienții dvs. au o experiență unificată pe mai multe platforme.

Top 15 furnizori de software de chat live

1. LiveAgent

Pagina de pornire a software-ului Live Chat LiveAgent

Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici & mijlocii din eCommerce, Saas etc. care iau în serios centrarea pe client.

LiveAgent este o soluție bazată pe web care oferă un widget de chat live rapid și fiabil, cu multiple funcții avansate. În plus, îl puteți personaliza pentru a se potrivi perfect cu brandingul dvs. Această soluție vă permite să transformați cu ușurință vizitatorii site-ului web în clienți plătitori și să le oferiți servicii excelente pentru clienț.

Caracteristici cheie:

  • Chat proactiv
  • Rutarea chat-ului
  • Istoric nelimitat
  • Widget de chat personalizabil
  • Opțiuni de automatizare
  • Vizualizarea tastării în timp real
  • Raportare și analiză
  • Portal de autoservire & bază de cunoștințe

Avantaje:

  • Intuitiv pentru configurare și utilizare
  • Widget de chat live rapid și fiabil
  • Peste 150 de integrări

Dezavantaje:

  • Imposibilitatea de a vă conecta în două browsere cu un singur cont în același timp.
  • Asistența tehnică este disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, dar este localizată în UE
  • Un număr mare de caracteristici înseamnă o curbă de învățare puțin cam lungă

Clienții LiveAgent

Printre cei mai cunoscuți clienți ai acestui software se numără giganți din industrie precum Forbes, Airbus, Nascar, eSky și Slido.

Prețuri

LiveAgent este una dintre puținele soluții software care oferă o versiune complet gratuită. Cu toate acestea, dacă doriți să îi valorificați întregul potențial și să profitați de funcțiile sale suplimentare, inclusiv de chat live, puteți alege dintre următoarele opțiuni de preț: 15, 29 și 49 de dolari pe lună pentru fiecare agent.

Cu toate acestea, puteți încerca versiunea de încercare gratuită de 14 zile înainte de a vă angaja la unul dintre planuri, astfel încât să vă puteți face o idee despre ceea ce veți primi.

Comparație detaliată între LiveAgent și alte programe de chat live

2. Front

Pagina de pornire a software-ului Front Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru afacerile în creștere centrate pe client care doresc să construiască relații puternice cu clienții lor.

Front este o opțiune grozavă pentru afacerile care doresc să își eficientizeze comunicarea de afaceri. Front oferă un chat live pe site care poate fi gestionat direct din căsuța dvs. de e-mail. În plus, echipa dvs. poate rămâne în fruntea sarcinilor sale zilnice cu funcția de chat în echipă a Front pentru o colaborare fără probleme.

Caracteristici cheie:

  • Chat colaborativ în echipă
  • Chat video
  • Mesaje predefinite
  • Portal de autoservire
  • Rutarea chat-ului
  • Partajarea fișierelor

Avantaje:

  • Comunicare centralizată
  • Aplicație mobilă de chat cu funcții complete
  • Opțiuni de automatizare

Dezavantaje:

  • Lipsa unei baze de cunoștințe cuprinzătoare
  • Opțiuni lingvistice limitate
  • Interfață mai lentă

Clienții Front’s

Printre clienții cunoscuți care folosesc software-ul Front se numără Fundraise Up, Hootsuite și Bubble.

Prețuri

Front oferă clienților săi trei opțiuni de preț. Acestea includ o opțiune de 19$, una de 49$ și una de 99$. Acestea sunt plătite lunar în funcție de numărul de utilizatori care lucrează cu el. De asemenea, oferă o perioadă de încercare gratuită de 7 zile, astfel încât să puteți afla câte ceva despre acest software puternic înainte de a vă decide să vă abonați la unul dintre planurile plătite.

Comparație între LiveAgent și Front

3. Podium

Pagina de pornire a software-ului Podium Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru afacerile locale care au atât o prezență online, cât și magazine fizice.

Podium oferă o soluție puternică Podium Webchat care vă poate ajuta să generați de până la 11 ori mai multe lead-uri de intrare. Puteți colecta informațiile despre lead-uri înainte ca acestea să înceapă să discute pe chat, astfel încât echipa dvs. să poată oferi cea mai bună experiență posibilă clienților.

Caracteristici cheie:

  • Rutarea chat-ului
  • Partajarea fișierelor
  • Rapoarte & statistici
  • Tablou de bord cuprinzător

Avantaje:

  • Comunicare pe mai multe canale
  • Ușor de utilizat
  • Aplicație mobilă ușoară și convenabilă

Dezavantaje:

  • Dificil de comunicat cu suportul pentru clienți
  • Pe partea de preț
  • Nu există opțiuni de mesagerie în masă

Clienții Podium

Printre clienții Podium se numără Lunchbox, America’s Car-Mart și Bruce Titus Auto Group.

Prețuri

Podium oferă trei opțiuni de preț din care puteți alege. Prima începe de la 289 de dolari, a doua costă 449 de dolari, iar ultima este de 649 de dolari. Puteți, de asemenea, să încercați Podium pentru a vă convinge singuri folosind o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

4. Zendesk

Pagina de pornire a software-ului Zendesk Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici sau mijlocii cu viziune de creștere.

Zendesk oferă o opțiune de chat live nu numai pentru a încânta clienții, ci și pentru a eficientiza fluxurile de lucru ale agenților dvs. și pentru a îmbunătăți implicarea acestora. Zendesk oferă un instrument de chat live care vă poate duce rata de satisfacție a clienților la nivelul următor.

Caracteristici cheie:

  • Chat proactiv
  • Rutarea chat-ului
  • Formular offline
  • Personalizare a brandingului
  • Răspunsuri predefinite
  • Indicatori de performanță

Avantaje:

  • Simplu de configurat și de utilizat
  • Peste 100 de integrări de la terțe părți
  • Bază de cunoștințe solidă și opțiuni de autoservire

Dezavantaje:

  • Nu sunt multe opțiuni de colaborare
  • Dificil de comunicat cu serviciul de asistență pentru clienți
  • Probleme ocazionale cu încărcarea și exportul de date

Clienții Zendesk

Printre clienții care utilizează soluțiile software de asistență tehnică Zendesk se numără companii precum BaubleBar, 99designs și Modsy.

Prețuri

Puteți începe cu opțiunea Support, care costă 19 dolari pe lună pentru fiecare operator. Dacă doriți să aveți acces la mai multe funcții, inclusiv la software-ul de chat live, vă puteți abona la prețurile Suite, care încep de la 49 de dolari. Dacă doriți să testați Zendesk pentru dvs. înșivă, vă puteți înscrie pentru o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

Comparație între LiveAgent și Zendesk

5. Zoho Desk

Pagina de pornire a software-ului de chat live Zoho Desk

Cel mai bun software de chat live pentru companiile mai mari, centrate pe client, cu volume mari de interacțiuni cu clienții.

Nu există nimic mai ușor pentru clienții dvs. decât să vă contacteze folosind widget-urile de chat încorporabile ale Zoho Desk.

Caracteristici cheie:

  • Chatbot
  • Chat proactiv
  • Rutarea chat-ului
  • Opțiuni de automatizare
  • Evaluarea chat-ului
  • Răspunsuri predefinite

Avantaje:

  • Panou de bord personalizat
  • Integrare CRM simplă
  • Ușor de configurat și de personalizat

Dezavantaje:

  • Scalare complicată
  • Interfața de utilizare poate fi puțin derutantă uneori
  • Nu există alerte atunci când tichetele sunt transferate între agenți

Clienții Zoho Desk

Printre clienții mulțumiți care folosesc Zoho Desk se numără Daimler, Lycamobile și McAfee.

Prețuri

Zoho Desk include o opțiune gratuită în planul lor de tarifare. Pentru caracteristici mai avansate, puteți alege din trei niveluri care constau în 14, 23 și 40 de dolari pe agent pe lună. Funcția de chat live este disponibilă la nivelul de preț de 40 de dolari.

De asemenea, vă puteți abona pentru o perioadă de încercare gratuită de 15 zile și o puteți testa singur.

Comparație între LiveAgent și Zoho Desk

6. Freshdesk

Pagina de pornire a software-ului Freshdesk Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderi de toate dimensiunile care se străduiesc să ofere experiențe încântătoare clienților lor.

Freshdesk Messaging (cunoscut anterior sub numele de Freshchat) facilitează comunicarea cu clienții dvs. cu ajutorul automatizării și al roboților cu inteligență artificială. Software-ul Freshdesk este un instrument de afaceri uimitor în care au încredere peste 50 000 de clienți.

Caracteristică cheie:

  • O singură căsuță de primire convenabilă
  • Diverse aplicații de mesagerie (Facebook messenger, iMessage etc.
  • Partajarea fișierelor
  • Rutarea chat-ului
  • Portal de autoservire

Avantaje:

  • Opțiuni de automatizare
  • Asistență clienți fiabilă 24/7
  • UI ușor de navigat

Dezavantaje:

  • Tichetele se pot pierde în timpul transferului între echipe
  • Caracteristicile lipsesc în căsuța de primire universală
  • Regulile de automatizare sunt dificil de configurat

Clienții Freshdesk

Printre companiile care utilizează software-ul Freshdesk se numără Blue Nile, Travix și Klarna.

Prețuri

Puteți accesa funcțiile esențiale ale Freshdesk folosind planul lor de bază gratuit. Cu toate acestea, pentru a obține o experiență completă a acestui software puternic, vă puteți înscrie pentru 15, 39 sau 49 de dolari pe lună pentru fiecare agent. Înainte de a vă decide să vă angajați la una dintre opțiunile cu plată, puteți încerca Freshdesk în timpul unei perioade de testare gratuită de 21 de zile.

Comparație între LiveAgent și Freshdesk

7. Tidio

Pagina de pornire a software-ului Tidio Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici care doresc să își păstreze toată comunicarea într-un singur loc.

Tidio oferă chat live și chatbot-uri într-un singur instrument convenabil. Vă puteți conecta la diverse site-uri web cu plugin-uri dedicate, fără a fi nevoie de codificare.

Caracteristici cheie:

  • Chatbot
  • IA/învățare automată
  • Chat proactiv
  • Formular offline
  • Integrări cu terțe părți
  • Rutare automată

Avantaje:

  • Suport clienți de încredere
  • Interfață ușor de utilizat
  • Branding personalizabil

Dezavantaje:

  • Capacități de export limitate
  • Alerte mai lente atunci când apare o conversație nouă
  • Alternative lingvistice limitate de asistență

Clienții Tidio

Tidio este utilizat de o mare varietate de companii, inclusiv Reputation, L’Occitane en Provence și LoginRadius.

Prețuri

Tidio le permite clienților săi să utilizeze caracteristicile de bază, inclusiv chat-ul live, complet gratuit. Pentru cei, care doresc să obțină mai mult de la soluția software, au un plan de tarifare care include 32,50 €, 65,83 € sau 332,50 € plătit anual. De asemenea, puteți utiliza o perioadă de încercare gratuită de 7 zile pentru a vă face o idee despre ce poate aduce acest software de chat live în afacerea dvs.

Comparație LiveAgent vs Tidio

8. HubSpot Service Hub

Pagina de pornire a software-ului de chat live Hubspot Service Hub

Cel mai bun software de chat live pentru afacerile în creștere care încearcă să construiască susținere și să ofere o experiență excelentă clienților.

Chat-ul live HubSpot este o soluție software de chat care vă eficientizează interacțiunile de chat live folosind Conversation Inbox, unde puteți planifica conversații ulterioare, programa întâlniri și apeluri etc.

Caracteristici cheie:

  • Integrare cu HubSpot CRM
  • Înregistrarea istoricului de chat
  • Mesagerie pe mai multe canale
  • Rutarea chat-ului
  • Chatbot-uri
  • Bază de cunoștințe robustă

Avantaje:

  • Ușor de utilizat
  • Opțiuni de automatizare și rutare a tichetelor
  • Opțiuni robuste de raportare

Dezavantaje:

  • Planul gratuit nu are acces la suport tehnic
  • Funcționalitate limitată a tichetelor
  • Pe partea de preț

Clienții HubSpot Service Hub

Printre clienții care utilizează produsele HubSpot Service Hub, se numără companii precum GoFundMe, Frontify și SoundCloud.

Prețuri

Pentru a experimenta o mică parte din soluția software de chat live HubSpot, vă puteți înscrie gratuit. Cu toate acestea, vă puteți abona la software-ul plătit HubSpot Service Hub pentru 45, 450 sau 1.200 de dolari pe lună. Dacă doriți să îl încercați fără a fi nevoie să vă angajați la un plan premium plătit, puteți utiliza o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

Comparație între LiveAgent și HubSpot Service Hub

9. tawk.to

Pagina de pornire a software-ului de chat live tawk to

Cel mai bun software de chat live pentru companiile care doresc să aducă instrumente de comunicare accesibile pentru clienții lor.

Tradus în peste 45 de limbi, tawk.to este o opțiune excelentă pentru toți cei care doresc să încânte clienții din întreaga lume. Cu această soluție software de chat live, clienții dvs. vor putea să vă contacteze atât de pe desktop, cât și prin intermediul dispozitivelor mobile.

Caracteristici cheie::

  • Formular offline
  • Chat proactiv
  • Partajare a ecranului
  • Geotargeting
  • Rutarea chat-ului
  • Răspunsuri predefinite

Avantaje:

  • Branding personalizabil
  • Prietenos pentru începători și ușor de configurat
  • Gratuit

Dezavantaje:

  • Notificările primite de chat pot fi puțin întârziate
  • Nu se poate face legătura directă cu e-mailurile
  • Nu există multe integrări

Clienții tawk.to

Printre clienții tawk.to se numără companii precum Adidas, Domino’s și Chevrolet.

Prețuri

tawk.to este complet gratuit. Fără limite în ceea ce privește numărul de agenți sau volumul de chat, puteți utiliza acest software de chat live complet gratuit. În cazul în care aveți nevoie de ajutor profesionist, puteți obține un vorbitor nativ care vă va consilia cu privire la orice aveți nevoie pentru 1 dolar pe oră.

Comparație între LiveAgent și Tawk

10. LiveChat

Pagina de pornire a software-ului de chat live LiveChat

Cel mai bun software de chat live pentru startup-uri și companii medii din toate industriile.

Soluția software LiveChat este ușor de conectat cu alte aplicații datorită celor peste 200 de integrări. Oferiți rapid și ușor asistență prin chat live cu această aplicație unică de asistență pe mai multe canale.

Caracteristici cheie:

  • Monitorizarea vizitatorilor site-ului web
  • Formular offline
  • Răspunsuri predefinite
  • Geotargeting
  • Portal de autoservire
  • Rutarea chat-ului

Avantaje:

  • Ușor de utilizat
  • Accesibil
  • Rapoarte și analize excelente

Dezavantaje:

  • Sistemul de notificare poate fi uneori defectuos
  • Widget-ul de chat nu este personalizabil
  • Viteza de încărcare mai lentă

Clienții LiveChat

Printre companiile care se bazează pe software-ul LiveChat se numără Atlassian, 1Password și Adobe.

Prețuri

LiveChat oferă planuri de tarifare începând de la 16 dolari pe loc/lună facturați anual sau 19 dolari facturați lună de lună. Următoarea opțiune este de 33 de dolari pe loc/lună facturat anual sau 39 de dolari facturat lună de lună. Ultima opțiune este de 50 de dolari pe loc/lună facturat anual sau 59 de dolari facturați lună de lună. LiveChat oferă, de asemenea, un plan Enterprise despre care puteți afla mai multe detalii printr-un apel demonstrativ. Există, de asemenea, o opțiune de a încerca gratuit software-ul LiveChat în timpul unei perioade de încercare de 14 zile.

Comparație între LiveAgent și LiveChat

11. Acquire

Pagina de pornire a software-ului Acquire Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru orice companie care dorește să stimuleze vânzările și să ofere un serviciu clienți uimitor.

Software-ul de chat live Acquire facilitează implementarea de webhooks, colectarea de date și transferul de chat-uri primite între agenți, oferind în același timp o soluție convenabilă de la un capăt la altul pentru asistența dvs. pentru clienți.

Caracteristici cheie:

  • Răspunsuri predefinite
  • Formular offline
  • Partajarea ecranului
  • Portal de autoservire
  • Transferul chat-ului
  • Branding personalizabil

Avantaje:

  • Ușor de configurat și de utilizat
  • Asistență fiabilă pentru clienți
  • Posibilitatea de a trece la apeluri video direct din mesageria de chat live

Dezavantaje:

  • Panou de bord complicat
  • Lipsește aplicația de chat mobil
  • Nu există versiune de încercare gratuită

Clienții Acquire

Această soluție software de chat live este utilizată de companii precum Audi, Paysafe și Samsung.

Prețuri

Prețurile în acest caz sunt individuale. Puteți solicita o propunere de preț personalizată, adaptată nevoilor dvs. Acquire nu oferă o încercare gratuită.

12. Intercom

Pagina de pornire a software-ului Intercom Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru companiile de mari dimensiuni care mențin clientul în prim-planul operațiunilor lor.

Această soluție robustă de software de chat live oferă multe opțiuni de personalizare, chatbot-uri, mesaje în aplicație și multe altele.

Caracteristici cheie:

  • Răspunsuri automatizate
  • Comunicare pe mai multe canale
  • Robot preconfigurat
  • Rutare automată
  • IA/învățare automată
  • Mesaje predefinite

Avantaje:

  • Multe tutoriale și videoclipuri disponibile
  • Multiple opțiuni de automatizare
  • Fiecare conversație de chat este salvată

Dezavantaje:

  • UI poate fi uneori derutantă
  • Suportul pentru clienți are nevoie de mai mult timp pentru a răspunde
  • Model de preț inflexibil

Clienții Intercom

Intercom are mulți clienți bine stabiliți, cum ar fi New Relic, Airtable și Sotheby’s.

Prețuri

Începând de la 38 de dolari/lună puteți utiliza funcțiile de bază ale Intercom. Dacă aveți nevoie de upgrade, există opțiunea de 75 $/lună. În plus, Intercom percepe taxe pentru add-on-urile recomandate: roboți personalizați de la 99 dolari/lună, robot de răspuns de la 99 dolari/lună, tururi de produse de la 119 dolari/lună și articole pentru centrul de asistență de la 49 dolari/lună.

Comparație între LiveAgent și Intercom

13. Birdeye

Pagina de pornire a software-ului Birdeye Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru companiile de toate dimensiunile care doresc să îmbunătățească experiențele clienților pentru toți clienții lor.

Această soluție software multifuncțională pentru experiența clienților deservește peste 80.000 de clienți din întreaga lume. În plus, Robin, chatbotul Birdeye va economisi timpul agenților dvs. în timp ce oferă răspunsuri la întrebările clienților.

Caracteristici cheie:

  • Chatbot
  • Targetarea audienței
  • Răspunsuri predefinite
  • Chat proactiv
  • Multilingv
  • Analiză predictivă

Avantaje:

  • Alertele de verificare
  • Generarea automată a recenziilor
  • Panou de bord ușor de utilizat

Dezavantaje:

  • UI nefiabilă
  • Lipsesc opțiunile de colectare a statisticilor din conturile individuale
  • Integrări limitate

Clienții Birdeye’s

Multe companii se bazează pe soluțiile software ale Birdeye, inclusiv DriveTime, Eldorado Resorts și Alliance.

Prețuri

Trebuie să solicitați un plan de tarifare care să fie adaptat la afacerea dvs. Cu toate acestea, puteți încerca Birdseye gratuit, înscriindu-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

Comparație între LiveAgent și Birdeye

14. ActiveCampaign

Pagina de pornire a software-ului de chat live ActiveCampaign

Cel mai bun software de chat live pentru întreprinderile mici și mijlocii care doresc să îmbunătățească relațiile cu clienții lor.

ActiveCampaign poate aduce automatizarea mai aproape de orice afacere care nu se teme să îi valorifice potențialul. Conversațiile de la ActiveCampaign pot fi următorul pas spre viitor al companiei dvs.

Caracteristici cheie:

  • Chatbot-uri
  • Fluxuri de lucru automatizate ale chatbot-urilor
  • Răspunsuri automate
  • Căsuță de primire unificată
  • Acțiuni declanșate de evenimente
  • Monitorizarea vizitatorilor site-ului web

Avantaje:

  • 500+ automatizări pre-construite
  • 300+ integrări
  • Automatizările sunt ușor de configurat și de utilizat

Dezavantaje:

  • Platformă mai lentă
  • Curbă de învățare abruptă
  • Interfața de utilizare poate fi derutantă uneori

Clienții ActiveCampaign

Printre companiile care profită de soluțiile software ActiveCampaign se numără Artivive, McCrindle și Bumper Leads.

Prețuri

Puteți alege să plătiți 9, 49 sau 149 de dolari pe lună, plătiți anual, sau puteți solicita un plan de prețuri personalizat. ActiveCampaign oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, astfel încât să vă puteți familiariza cu funcțiile sale.

15. Drift

Pagina de pornire a software-ului Drift Live Chat

Cel mai bun software de chat live pentru startup-uri și afaceri care doresc să construiască relații puternice cu clienții.

Cu Drift, totul se rezumă la începerea conversațiilor. Cu mai multe soluții software, inclusiv software de chat live, peste 50.000 de companii folosesc Drift pentru a oferi experiențe excelente clienților.

Caracteristici cheie:

  • Chatbot
  • Formular offline
  • Chat proactiv
  • Partajarea ecranului
  • Geotargeting
  • Note interne

Avantaje:

  • Ușor de utilizat
  • Asistență de încredere pentru clienți
  • Opțiuni de comunicare automată accesibile

Dezavantaje:

  • Aplicație de chat mobil insuficientă
  • Nu este compatibilă cu SMS, WhatsApp, Facebook messenger etc.
  • Erori în aplicațiile web și mobile

Clienții Drift

Printre clienții care utilizează Drift se numără companii precum Tenable, Smartling și Zenefits.

Prețuri

Pentru a obține informații despre costul software-ului Drift, trebuie să solicitați un plan de tarifare. Cu toate acestea, Drift oferă o perioadă de încercare gratuită, astfel încât să îl puteți încerca înainte de a-l cumpăra.

Comparație între LiveAgent și Drift

Care este cel mai bun software de chat live?

După cum puteți vedea, există multe opțiuni din care puteți alege atunci când căutați un software de chat live pentru centrul dvs. de contact.

Haideți să rezumăm cele mai bune 5 opțiuni care ar putea acoperi majoritatea nevoilor dvs.

1. LiveAgent – cel mai bun raport calitate-preț, fără îndoială. Lăudându-se cu un rating de 4,7 pe Capterra, știți că veți fi pe mâini bune. Oferind cel mai rapid widget de chat live personalizabil cu opțiuni de automatizare, chiar nu puteți da greș cu acesta. Având chat-urile dvs. convertite în tichete, agenților dvs. le va fi mai ușor să rămână în frunte, indiferent de volumul de muncă. În plus, LiveAgent va crește odată cu afacerea dvs. datorită scalabilității sale ușoare.

2. Zoho Desk – o platformă grozavă pentru companiile medii și mari care își mențin clienții pe primul plan. După cum sugerează ratingul de 4,5 acordat de Capterra, nu veți fi dezamăgiți dacă vă decideți să alegeți această opțiune. Zoho Desk vă permite să vă personalizați software-ul de chat live, astfel încât să se potrivească perfect cu brandingul dvs. Cu volume mai mari de interacțiuni cu clienții, puteți folosi un chatbot pentru a ridica sarcina de pe umerii agenților dvs. și pentru a minimiza duratele de răspuns.

3. HubSpot Service Hub – acest software se mândrește cu un rating Capterra de 4,4, ceea ce arată cât de mult apreciază clienții lor serviciul. Fiind ușor de integrat cu alte produse HubSpot, chat-ul live HubSpot nu necesită mult timp pentru a fi configurat. În plus, puteți săpa în profunzime cu acesta, deoarece oferă multe rapoarte și vă permite să studiați în detaliu analizele.

4. Intercom – nu puteți da greș niciodată cu acest jucător consacrat în domeniul serviciilor pentru clienți. Lăudându-se cu un rating Capterra de 4,5, știți de ce au o bază de clienți atât de loiali. Datorită numeroaselor sale opțiuni de automatizare și a platformei sale multicanal, puteți fi siguri că nicio solicitare a clienților nu va rămâne fără răspuns.

5. Zendesk – oferă multe caracteristici pe care le veți găsi neprețuite pentru compania dvs. Cu un rating Capterra de 4,4, puteți fi sigur că software-ul de chat live vă va ajuta să oferiți un suport excelent pentru clienți. Clienții dvs. nu numai că se vor bucura de răspunsuri rapide și personalizate din partea agenților, dar se pot simți împuterniciți să își rezolve întrebările cu ajutorul unei opțiuni de autoservire și a unei baze de cunoștințe solidă.

Top 5 programe software de chat live comparate

Live chat software LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra rating
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
(aprox. 1k recenzii)
4.5
(aprox. 1.7k recenzii)
4.4
(aprox. 100 recenzii)
4.5
(aprox. 800 recenzii)
4.4
(aprox. 2.8k recenzii)
Bazat pe Web
Versiune gratuită
LiveAgent oferă o versiune gratuită.
Zoho Desk oferă o versiune gratuită.
HubSpot Service Hub oferă o versiune gratuită.
Intercom nu oferă o versiune gratuită.
Zendesk nu oferă o versiune gratuită.
Încercare gratuită
LiveAgent oferă versiune de încercare gratuită.
Zoho Desk oferă versiune de încercare gratuită.
HubSpot Service Hub oferă versiune de încercare gratuită.
Intercom oferă versiune de încercare gratuită.
Zendesk oferă versiune de încercare gratuită.
Preț de pornire
29$/agent/lună Prețurile software-ului de chat live LiveAgent încep de la 29 $ agent/lună.
58.5$/agent/lună Prețurile software-ului de chat live Zoho Desk pornesc de la 58.5$ agent/lună.
41€/agent/lună Prețurile software-ului de chat live de la HubSpot Service Hub pornesc de la 41 de euro pe agent/lună.
$38/agent/month Prețurile software-ului de chat live Intercom pornesc de la 38$ agent/lună.
69$/agent/lună Prețurile software-ului de chat live Zendesk încep de la 69$ agent/lună.

Greșeli de evitat atunci când cumpărați un software de chat live

  • Personal insuficient instruit – Atunci când achiziționați o nouă tehnologie, asigurați-vă întotdeauna că personalul dvs. știe cum să o folosească în mod corespunzător. În caz contrar, s-ar putea să pierdeți multe dintre capacitățile sale, personalul dvs. ar putea fi frustrat și, ceea ce este cel mai important, clienții dvs. ar putea să nu primească cele mai bune servicii pe care le puteți oferi.
  • Caracteristici care nu sunt necesare – Aveți grijă să studiați software-ul și caracteristicile sale înainte de a-l cumpăra. Nu vreți să vă alegeți cu ceva care nu oferă ceea ce are nevoie centrul dvs. de contact.
  • Nu profitați pe deplin de perioada de încercare – Dacă aveți opțiunea de a încerca gratuit un software de chat live, asigurați-vă că profitați din plin de ea. Încercați fiecare caracteristică pe care o puteți, personalizați fiecare colțișor pe care vi-l permite și nu vă fie teamă să vă adânciți în profunzime, astfel încât să puteți lua cea mai bine documentată decizie.
  • Negocierea unui discount – Deși târguiala este la fel de veche ca și omenirea însăși, nu este întotdeauna cel mai bun mod de a aborda o achiziție care ar trebui să vă ajute afacerea să prospere. În loc să încercați să obțineți cea mai bună ofertă, căutați un software de chat live pe care să vă puteți baza indiferent de situație.
  • Nu vă uitați în viitor – Este minunat dacă găsiți un software de chat live care funcționează pentru dvs. în acest moment. Cu toate acestea, asigurați-vă că vă uitați puțin mai departe în viitor. Vreți ca firma dvs. să crească? Trebuie să vă asigurați că software-ul pe care îl utilizați poate fi ușor de extins sau redus în funcție de nevoile dvs.

Ce să întrebați la un apel demonstrativ despre software-ul de chat live și despre companie

Dacă sunteți interesat să achiziționați un software de chat live, iată o listă de întrebări pe care le puteți adresa pentru a afla dacă este potrivit pentru dvs.

  • Cum pot să instalez un widget de chat live pe site-ul meu?
  • Cât timp va dura instalarea unui software de chat live?
  • Câte widget-uri de chat pot crea?
  • Pot direcționa chat-urile primite către anumite echipe?
  • Pot personaliza widget-ul de chat live pentru a se potrivi cu brandingul meu?

Aceste întrebări simple vă pot ajuta să vă dați seama dacă opțiunea de software este cea potrivită pentru afacerea dvs. Apelurile de demonstrație au rolul de a vă asigura că aceasta este investiția pe care doriți să o faceți. Așadar, întrebați!

Implementarea software-ului de chat live

Deși diferiți furnizori pot avea răspunsuri diferite, în general, este destul de simplu. În primul rând, trebuie să alegeți software-ul de chat live pe care doriți să îl utilizați și să vă înscrieți pentru acesta. Apoi, trebuie să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. web. Acest lucru poate să difere în complexitate de la un furnizor la altul. Dar dacă luăm ca exemplu LiveAgent, trebuie pur și simplu să adăugați o bucată de cod HTML în corpul paginii dvs. Dacă nu încercați să vă personalizați semnificativ butonul de chat live, întreaga configurare a software-ului de chat live de la LiveAgent nu ar trebui să dureze mai mult de câteva minute.

Cât costă adăugarea unui software de chat live pe un site web?

Acest lucru depinde în mare măsură de soluția software de chat live pe care decideți să o alegeți. În articolul de mai sus, puteți găsi primii 15 furnizori de software de chat live, ce caracteristici oferă și cât costă.

Concluzie

  • Cel mai bun software de chat live multifuncțional

Există multe opțiuni și trebuie să evaluați cu adevărat ce va funcționa cel mai bine pentru dvs. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei tehnologii simplu de navigat, pe care vă puteți baza 100%, LiveAgent este cea potrivită pentru dvs..

  • Cel mai bun software de chat live cu ticketing încorporat, chat live, call center

LiveAgent este o soluție uimitoare și atotcuprinzătoare pentru fiecare afacere care dorește să ofere asistență excelentă prin intermediul mai multor canale de comunicare. Indiferent dacă primiți un chat, un apel telefonic sau o menționare pe rețelele de socializare, sau o notificare prin intermediul unui alt canal digital, puteți găsi cu ușurință orice interacțiune cu clienții, inclusiv o sesiune de chat, datorită sistemului de ticketing încorporat.

  • Cel mai bun software de chat live bogat în funcții

Nu doar cantitatea, ci și calitatea funcțiilor fac din software-ul de chat live LiveAgent o opțiune excelentă pentru toate afacerile centrate pe client.

  • Cel mai bun software de chat live în funcție de preț

Aici este locul în care LiveAgent fură avantajul. Oferind o gamă largă de caracteristici și peste 150 de integrări fiind în același timp accesibil și la prețuri rezonabile, nu veți simți niciodată că pierdeți ceva. Deși îi puteți utiliza funcțiile esențiale complet gratuit, prețul de 15 dolari este o taxă mică pentru toate capacitățile pe care le oferă acest software.

  • Cel mai bine cotat software de chat live

LiveAgent se laudă cu evaluări ridicate pe site-uri precum Capterra, G2 și TrustRadius. Așadar, dacă apreciați opiniile comunităților cu păreri similare și ale colegilor utilizatori ai software-ului de chat live LiveAgent, aceasta ar putea fi cea mai bună opțiune pentru dvs.

  • Cel mai ușor de configurat & utilizat și de integrat software de chat live

Acesta este fără îndoială, software-ul de chat live furnizat de LiveAgent. Cu o configurare inițială care nu durează mai mult de 5 minute, nu trebuie să știți cum să codificați pentru a o face. Personalizarea și utilizarea zilnică a acestui software de chat live este floare la ureche chiar și pentru cei care nu se consideră experți în tehnologie. În plus, cele peste 150 de integrări fac foarte ușoară conectarea la orice platformă de care aveți nevoie.

Articole legate deProgram informatic de conversații directe
Ghidați-vă clienții și clienții potențiali prin canalul de vânzări al magazinului dvs. de comerț electronic, prin utilizarea software-ului de chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru comerț electronic și servicii

Chat-ul live este o soluție esențială pentru afacerile de comerț electronic, oferind asistență rapidă și personalizată pentru clienți. Este un instrument puternic de marketing, contribuind la conversii și păstrarea clienților. Agenții de chat trebuie să aibă abilități tehnice și de comunicare excelente pentru a gestiona sesiunile de chat eficient.

Chatul, cunoscut și sub numele de chat online sau chat pe internet, este o modalitate de comunicare în timp real pe internet. Există mai multe tipuri de chaturi.

Chat în timp real

Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.

Chat-ul live pe web este un tip de comunicare bazată pe web care are loc în timp real. Chat-ul live pe web nu necesită utilizarea unui software de chat suplimentar.

Chat live pe web

Chat-ul live pe web este esențial pentru comunicarea instantanee cu clienții. LiveAgent oferă acest serviciu, care poate crește satisfacția clienților și vânzările online.

Chat-ul Live este un mod perfect de a oferi servicii de calitate clienților. Alegeți un design și încorporați un chat pe site-ul dvs. chiar acum cu LiveAgent.

Butonul de Chat

LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți prin chat-ul live, cu butoane personalizabile, disponibile în 43 de limbi, și o perioadă gratuită de 14 zile pentru a testa funcțiile. Este esențial să oferiți un serviciu de asistență excelent pentru clienți pe toate platformele, concentrându-vă pe chat-ul live, care este preferat de 42% dintre clienți.

Serviciul pentru clienți online este un ajutor online oferit de o companie clienților săi care îi folosesc produsele sau serviciile. Aflați mai multe și îmbunătățiți-vă cunoștințele.

Serviciu clienți online

LiveAgent este un instrument eficient pentru gestionarea serviciului online pentru clienți, oferind integrare a canalelor de comunicare, automate pentru munca agenților și posibilitatea de a crea șabloane și rapoarte pentru analiză.

LiveAgent combină chatul live excelent, sistemul de tichete și automatizarea. Îmbunătățiți-vă marketingul cu software-ul de birou de asistență LiveAgent.

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți reputația de marketing?

Îmbunătățiți imaginea de marketing răspunzând la comentariile sociale pozitive și negative cu un software avansat de birou de asistență. Aflați mai multe despre cum vă poate ajuta acest instrument să vă îmbunătățiți eforturile de marketing și vânzări.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x