Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Obțineți mai mulți clienți potențiali cu conversații directe.

Duceți interacțiunea cu clienții la nivelul următor cu LiveAgent

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Salut, sunt Ioan, cum vă pot ajuta?

Doresc să verific starea comenzii mele.

Nicio problemă, vă rog să îmi oferiți codul comenzii.

Codul comenzii mele este GQ34566



Descoperiți cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață

Programul informatic de conversații directe al LiveAgent este rapid, fiabil, face ca afacerea să devină mai profitabilă și ajută echipele de asistență pentru clienți să devină mai productive.

Creați conexiuni instantanee cu programul proactiv de conversații directe

Utilizați programul informatic de conversații directe pentru a converti vizitatorii paginilor de internet în clienți plătitori, în doar câteva secunde. Cu ajutorul automatizării, opțiunile inteligente de direcționare a conversațiilor permit utilizatorilor să discute cu agenții cel mai bine instruiți să ofere tipul de asistență potrivit.

Cu funcțiile avansate ale LiveAgent, veți economisi o grămadă de timp. Petreceți timpul concentrându-vă pe ce este important: construirea de relații pline de însemnătate cu clienții.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Integrare fără probleme a paginii de internet

LiveAgent a fost creat pentru a economisi timp valoros. O simplă integrare (cu copiere și lipire) vă conectează cu clienții în doar câteva secunde. LiveAgent direcționează noile conversații primite către membrii potriviți ai echipei și adaptează dinamic disponibilitatea conversațiilor virtuale, pe măsură ce agenții se conectează și deconectează pe durata turei de lucru.

Ce este programul informatic de asistență prin conversații directe?

Programul informatic de asistență prin conversații directe este o parte esențială a unui program informatic complex de birou de asistență care permite comunicarea în direct cu o întreprindere, pe de o parte, și cu un public, pe de altă parte. Cu LiveAgent puteți instala modulul de conversații directe (sau, cu alte cuvinte, interfața de conversații directe) pe pagina dumneavoastră de internet în mai puțin de un minut și să începeți să vorbiți cu clienții și potențialii cumpărători.

Live Chat Software by LiveAgent

Ce fel de program informatic de conversații directe oferă LiveAgent?

De regulă, conversațiile directe reprezintă doar o soluție pentru discuții, însemnând că comunicarea are loc doar prin canale dedicate schimbului de mesaje. Cu toate acestea, printre soluțiile pentru discuții se pot număra și elementele vocale și video. Ce înseamnă acest lucru? Ei bine, pe lângă punerea la dispoziție a serviciilor clasice de discuții, compania dumneavoastră poate oferi și videoconversații.

Videoconversațiile reprezintă o completare remarcabilă pentru conversațiile web. Vă permit să soluționați eficient probleme prin partajarea ecranului, o caracteristică foarte utilă în industriile orientate spre servicii.

Cum funcționează aplicația pentru conversații directe?

Programul informatic de conversații web este o platformă de comunicare cu clienții care permite clienților să discute fără probleme cu echipele de asistență pentru clienți. În momentul în care clientul trimite un mesaj prin intermediul aplicației de conversații, agenții primesc un tichet nou în căsuța de mesaje universală a LiveAgent. Prin urmare, agenții pot răspunde prompt și îmbunătăți interacțiunea cu clienții.

Motive pentru care companiile utilizează programe informatice de asistență prin conversații directe

Clienții dumneavoastră sunt în căutare de răspunsuri imediate la întrebările lor. Conversațiile directe reprezintă cea mai rapidă cale de a vă conecta cu aceștia.

Increase icon

Creșterea vânzărilor

Vă întrebați de ce atât de mulți vizitatori vă părăsesc pagina de internet fără să vă devină clienți? Discutați în direct cu aceștia și captați-le atenția.

Tachometer icon

Îmbunătățirea satisfacției

Rezolvați toate problemele clienților dumneavoastră înainte ca aceștia să devină nemulțumiți și să înceapă să caute alternative. Îmbunătățiți experiențele clienților cu produsele oferite de dumneavoastră.

Euro

Tăierea costurilor

Un singur agent de conversații directe se poate ocupa concomitent de mai mulți clienți. LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților și productivitatea.

Am reinventat modul în care companiile conversează cu clienții

Urmăriți cum am integrat conversațiile directe într-o singură platformă de comunicare omnicanal. LiveAgent este un program informatic de asistență pentru clienți care oferă toate caracteristicile obișnuite de conversații directe de care veți avea nevoie vreodată și, pe lângă acestea, am inclus multe avantaje unice pe care nu le veți găsi în niciun alt program. Caracteristica LiveAgent de conversații pe paginile de internet oferă pur și simplu de toate.

Oferiți echipei de asistență pentru clienți un impuls cu funcțiile noastre avansate

Configurați reguli pentru a invita automat vizitatorii virtuali să converseze și transformați vizitatorii în clienți. Invitațiile proactive la conversație permit agenților să contacteze vizitatorii printr-o interfață pentru conversații. Notificările pentru conversații îmbunătățesc fidelitatea clienților, întrucât interacționarea cu clienții este rapidă și eficientă. Aflați mai multe…

tour 03

Urmăriți-vă vizitatorii pe măsură ce vă navighează pagina de internet și interacționați cu ei. Funcția de monitorizare a paginii de internet vă permite să vizualizați traseul clienților, îndeosebi URL-urile accesate. Dacă este nevoie, echipa de servicii de asistență poate contacta oricând un client potențial. Aflați mai multe…

Oferiți-le agenților posibilitatea să își pregătească răspunsurile înainte ca mesajul clientului să fie trimis. Această caracteristică permite echipei de vânzări să previzualizeze mesajele clienților din conversație în timp ce aceștia le tastează. Prin urmare, reprezentanții pentru vânzări pot oferi soluții prompte și îmbunătăți experiența utilizatorilor. Aflați mai multe…

Oferiți servicii de asistență în mai multe limbi? LiveAgent vă permite să setați o limbă preferată pentru caseta de conversații, astfel încât să puteți oferi o experiență extraordinară participanților la conversație. Aflați mai multe…

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă cel mai bun raport calitate-preț din lumea programelor informatice de conversații directe.

Tichet+conversații

Tichet+conversații

Caracteristici de conversații directe în plus față de funcționalitatea standard de birou de asistență.

29$/lună
Tichet+conversații

All-Inclusive

Fiecare caracteristică de gestionare a tichetelor și conversații directe extinsă cu un centru de apeluri încorporat.

39$/lună
How to choose the right live chat software

Cum se alege programul potrivit de conversații directe

Instrumentul pentru conversații directe se regăsește în multe soluții. Totuși, ar trebui să vă uitați după caracteristici avansate de conversații care pot fi integrate într-un ecosistem complex de servicii pentru clienți. Alegeți dintre 4 planuri în funcție de nevoi. Dacă doriți să utilizați aplicația pentru conversații directe, vă recomandăm să alegeți planul nostru Tichet+conversații. Planul Atotcuprinzător oferă, de asemena, un centru de apeluri dematerializat încorporat și un program informatic de apeluri video, precum și posibilitatea de a prelua articole de pe rețele sociale în LiveAgent.

Conversațiile directe ca parte dintr-un program informatic de asistență

LiveAgent oferă caracteristici avansate de asistență, inclusiv un sistem puternic de gestionare a tichetelor cu automatizare, integrări cu rețele sociale ca Instagram și Facebook, un centru de apeluri și un centru de asistență. Avem peste 180 de caracteristici de birou de asistență disponibile în acest moment!

tour 03

Beneficiile utilizării unui program informatic de conversații directe

Increase icon

Creșterea ratelor de conversie

Alegerea programului corect de asistență prin conversații directe poate duce la o creștere de până la 29% a ratelor de conversie.

Decrease icon

Scăderea timpilor de răspuns

Reduceți drastic timpul de soluționare a cererilor de servicii primite de la clienți.

Cart icon

Reducerea abandonării coșului de cumpărături

Îmbunătățiți experiența de cumpărare a clienților prin oferirea de ajutor în timp real.

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Programul de conversații directe al LiveAgent poate fi integrat cu mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici notabile.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Ce este un serviciu de asistență pentru clienți prin conversații directe?

Conversațiile directe oferă o modalitate rapidă de comunicare cu clienții. Acestea oferă unui agent de asistență posibilitatea de a răspunde instantaneu clienților și de a le oferi ajutor suficient. Conversațiile directe reprezintă, în esență, o simplă fereastră de discuții în care un client și un agent comunică pentru a rezolva o problemă specifică referitoare la un produs sau un serviciu furnizat de o companie. Este una dintre numeroasele modalități de a oferi asistență pentru clienți.

Cum funcționează conversațiile directe?

Conversațiile directe permit unui client să contacteze direct un agent de asistență pentru clienți. Odată ce un client se conectează cu un agent prin conversații directe, comunicarea devine instantanee. Conversațiile directe elimină nevoia de a aștepta un răspuns pentru perioade lungi. Un client poate contacta un agent de asistență dând clic pe un buton de conversații de pe pagina de internet. Clienții completează un formular simplu și inițiază instantaneu o conversație cu agenții. Conversațiile directe reprezintă, în esență, o simplă fereastră de discuții în care un client și un agent comunică pentru a rezolva o problemă.

De ce aveți nevoie de conversații directe?

Conversațiile directe sunt necesare pentru a oferi clienților asistență directă. Conversațiile directe reprezintă una dintre cele mai rapide și mai convenabile modalități prin care clienții vă pot contacta imediat. Oferindu-le o modalitate rapidă de a vă contacta, puteți crește rentabilitatea investițiilor. Clienții apreciază întotdeauna un răspuns prompt la întrebările lor, iar acest lucru, la rândul său, crește fidelitatea și satisfacția clienților. Un client fidel și mulțumit este întotdeauna mai predispus să cumpere de la dumneavoastră în viitor și să vă mențină afacerea în funcțiune.

Duc conversațiile directe la creșterea vânzărilor?

Oferirea unui serviciu rapid și eficient de asistență îi menține pe clienți fericiți și fideli mărcii sau companiei dumneavoastră. Oamenii din lumea de astăzi nu sunt suficient de răbdători pentru a aștepta după servicii de asistență care nu prezintă încredere. Oferind asistență rapidă, puteți crește numărul de clienți fideli care sunt mai predispuși să vă cumpere produsul sau serviciul în viitor.

Cum implementez conversații directe pe pagina mea de internet?

Programul informatic de conversații directe vă permite să personalizați cu ușurință butoanele preexistente sau să vă creați propriile butoane. După personalizare, tot ce trebuie să faceți este să integrați butonul prin plasarea (copiere-lipire) pe pagina dumneavoastră unui cod generat în prealabil

Ce înseamnă conversații directe pe o pagină de internet?

Conversațiile directe reprezintă o funcție care permite clienților să se conecteze și să discute cu întreprinderile în timp real. Pentru a discuta cu o întreprindere, trebuie doar să găsiți butonul de conversații de pe pagina acesteia și să începeți să scrieți.

Voi fi vreodată tarifat pentru utilizarea programului informatic?

În LiveAgent, oferim un cont permanent gratuit cu limitări. De asemenea, oferim o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru toate abonamentele noastre. Dar, după ce perioada de probă se încheie, nu veți fi tarifat, ci perioada se va încheia pur și simplu. Cu toate acestea, dacă doriți să continuați să folosiți abonamentele după această perioadă, va trebui să completați datele cardului bancar. Prețurile sunt în conformitate cu planul nostru de tarifare.

Când este rentabilă investirea într-un program informatic de conversații directe?

Un program informatic de conversații directe este întotdeauna o alegere excelentă atunci când doriți să devansați concurența. Dacă aveți un trafic decent pe pagina de internet și doriți să oferiți asistență în timp real, atunci conversațiile directe reprezintă întotdeauna o soluție rentabilă, indiferent cât de mare sau mică este afacerea dumneavoastră.

Care sunt beneficiile oferite de un program informatic de conversații directe?

Programul informatic de conversații directe oferă multe beneficii, dar cele mai importante sunt: creșterea vânzărilor, o mai bună experiență a clienților, îmbunătățirea satisfacției clienților și un flux de lucru eficient al serviciilor pentru clienți.

Care sunt cele mai comune caracteristici ale unui program informatic de asistență directă?

Printre cele mai comune caracteristici de conversații directe se numără mesajele predeterminate, invitațiile proactive la conversație, transferarea conversației, monitorizarea vizitatorilor paginii de internet, analiza conversației, istoricul nelimitat pentru conversații și distribuirea tichetelor.

Cum pot deveni un agent bun de conversații directe?

Pentru a fi un bun agent de conversații directe, trebuie să fiți prietenos, răbdător, bine informat, minuțios, dispus să ajutați și eficient din punct de vedere al timpului. Ca un bun agent de conversații directe, trebuie să vă asigurați că clienții au întotdeauna parte de un serviciu bun.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație