Sătul de software-ul dvs. de birou de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Zoho Desk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Zoho Desk?

Zoho Desk este un software de asistență multicanal cu prețuri competitive. Folosește o bază de cunoștințe încorporată, capabilități AI și managementul proceselor cu mai multe părți interesate. Cu toate acestea, dacă faceți cumpărături și căutați o alternativă la Zoho Desk, luați în considerare LiveAgent.

LiveAgent este un software complet de asistență, care va spori productivitatea echipei de serviciu pentru clienți, va crește satisfacția clienților și vă va economisi bani în același timp. LiveAgent a deservit peste 15.000 de companii și 150 milioane de utilizatori finali din întreaga lume. Alăturați-vă acestora în furnizarea de servicii pentru clienți de nivel mondial. Facem să vă fie ușor.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 Motive Pentru Care Companiile Trec la LiveAgent

Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative

Satisfacție Îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate Crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.

Bogat în Caracteristici Utile

Cu peste 179 de caracteristici de asistență, furnizarea de asistență va fi floare la ureche.

Zoho Desk vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent Zoho Desk
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă sistemul de tichete în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă Chat Live în plan pentru 61 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă Call Center în plan pentru 49 USD / agent / lună.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă portalul de Autoserviciu în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Zoho Desk oferă o integrare Facebook în plan pentru 24 USD / lună / cont.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Zoho Desk oferă o integrare Twitter în plan pentru 24 USD / lună / cont.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Zoho Desk oferă o integrare Instagram în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Zoho Desk nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă forumul clienților în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă automatizare și reguli în plan pentru 24 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă funcții API în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă caracteristici IVR în plan pentru 61 USD / agent / lună.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă apeluri video în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 24 USD / agent / lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Zoho Desk nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Zoho Desk nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgentoferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 24 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
Zoho Desk oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 35 USD / agent / lună.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Zoho Desk nu oferă asistență nelimitată 24/7.
report on tablet-illustration

Alternativă puternică pentru Zoho Desk

Obținerea celui mai bun raport calitate-preț este crucială atunci când căutați un software de asistență excelent. De aceea LiveAgent oferă 4 pachete la prețuri competitive. Pachetele de bază au un flux de tichete hibrid, căsuță de intrare unificată, raportare, reguli de automatizare, gamificare și multe altele! Cu LiveAgent, veți obține mai mult pentru mai puțin – deci dacă căutați o alternativă Zoho Desk completă, încercați LiveAgent.  Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi. Nu este necesar cardul de credit. 

Beneficiați de o privire de ansamblu asupra asistenței pentru clienți

Vedeți utilizarea, statisticile, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților.

Cel mai rapid Widget de Chat

Dacă căutați o alternativă la Zoho Desk și viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. LiveAgent se mândrește cu cel mai rapid widget de chat de pe piață – afișare în doar 2,5 secunde.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, 35% dintre vizitatorii site-ului au făcut o achiziție online după ce au folosit chat-ul live. 

quick quality customer service through live chat
connected world map

Suntem Multilingvi

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. Avem grijă de tot.

Meritați ce-i Mai Bun

LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă la Zoho Desk. LiveAgent vă economisește timp și bani, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important – construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.

man and woman receiving awards

Comparație LiveAgent vs Zoho Desk

Vedeți cum ne comparăm cu Zoho Desk pe baza recenziilor clienților de pe Capterra

ZohoDesk vs LiveAgent comparison on Capterra
Curent din 03.02.2020

Vedeți de ce au Ales Clienții noștri LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce este o alternativă Zoho Desk?

LiveAgent este alternativa Zoho Desk care oferă 3 planuri de prețuri pentru diferite nevoi ale clienților. Mai mult, oferim și o perioadă de încercare gratuită pentru fiecare plan. Astfel, puteți încerca și vedea care este cea mai potrivită pentru compania dvs.

Care sunt beneficiile LiveAgent?

Avantajele LiveAgent includ costuri reduse, venituri îmbunătățite, fidelizarea clienților, loialitatea clienților și satisfacția generală a clienților.

Cum puteți migra de la Zoho Desk?

LiveAgent vă permite să transferați toate datele necesare cu un plugin gratuit de migrare. De exemplu, puteți transfera contactele clienților, etichetele, administratorii, agenții, atașamentele și multe altele. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru migrare, nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.

Related Articles to Alternativă la Zoho Desk
Doriți să migrați de la Helpshift la un alt software de servicii pentru clienți? Consultați LiveAgent și aflați dacă este potrivit pentru dvs.

Căutați o alternativă Helpshift?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru a oferi suport clienților online, potrivită pentru afaceri de toate dimensiunile și industrie. Mulți clienți au observat o creștere semnificativă a ratei lor de conversie și satisfacției clienților după implementarea acestui instrument. LiveAgent este ușor de utilizat și are funcții excelente, cum ar fi caracteristici utile de raportare și integrare de rețele sociale. Echipa de asistență a clientului a fost promptă și capabilă să ofere soluții rapide de implementat. Prețurile sunt competitive și mulți clienți consideră că este o alternativă mult mai bună decât alte soluții similare pe piață.

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență, deci credem că este o alternativă perfectă la zendesk. Liveagent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă.

Aveți nevoie de o alternativă Zendesk?

LiveAgent a primit recenzii pozitive de la mulți utilizatori care au trecut de la alte platforme, cum ar fi ZenDesk, datorită prețurilor accesibile, funcționalităților avansate de automatizare, integrărilor bune și suportului excelent oferit de echipa de asistență. Caracteristicile includ chat live, formulare de contact, baze de date și integrare cu rețelele sociale, toate disponibile într-un singur serviciu, stabil și funcțional și pe platformele mobile. Utilizatorii apreciază, de asemenea, posibilitatea de a trimite e-mail-uri și de a atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră.

Căutați o alternativă la CallHub? Căutarea dvs. s-a încheiat, LiveAgent oferă asistență într-un singur canal, numeroase caracteristici și totul la un preț excelent.

Căutați o alternativă la CallHub?

LiveAgent este o soluție de tichete cu funcții de call center, disponibilă pentru clienții dvs. pe diferite canale, cum ar fi e-mail, chat live, portal pentru clienți, call center sau rețele sociale. Aceasta are peste 175 de funcții și 40 de integrări și vă permite să configurați call center-ul cu softphone-uri sau telefoane hardware. LiveAgent este o alternativă excelentă la alte soluții de asistență, cu opțiuni mai largi și prețuri accesibile. Puteți beneficia de o perioadă de încercare gratuită fără taxă de instalare și suport 24/7.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație