Creați un software pentru call center
în 5 min.

Bucurați-vă de sunete clare și de asistență fără hardware.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Software-ul dvs. de call center complet vă așteaptă

Interacționați cu clienții dvs. fără efort pe toate canalele. LiveAgent, software-ul de call center omnicanal bazat pe cloud, este tot ce aveți nevoie pentru a oferi servicii fiabile și personalizate clienților dvs. Sistemul nostru de telefonie pentru call center VoIP (voice over internet protocol) este echipat cu funcții avansate, cum ar fi IVR, solicitări de apel înapoi, ACD, rutare inteligentă a apelurilor, transferuri de apeluri, înregistrare nelimitată a apelurilor și apeluri video HD – și acesta este doar începutul.
  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Software pentru call center în helpdesk-ul dvs.

00:00 / 02:02

Ce este software-ul pentru call center?

Soluțiile software pentru centrele de apeluri sunt sisteme care permit agenților din centrele de apeluri să gestioneze apelurile de intrare și de ieșire. Aceste soluții sunt ideale pentru o gestionare mai personală a relațiilor cu clienții și pentru furnizarea de asistență rapidă pentru clienți.

Demo al software-ului pentru call center

00:00 / 04:39

Explorați software-ul nostru pentru call center virtual

Experimentați caracteristicile noastre cheie cu o versiune de încercare gratuită LiveAgent și vedeți cum este să furnizați servicii profesionale cu soluția noastră. Vedeți cât de ușor este să înființați un call center, să adăugați numere VoIP sau să configurați IVR cu instrumentul nostru puternic
lets_call

Creați experiențe personalizate pentru clienți cu LiveAgent

Instrumentul nostru pentru centrele de contact vă poate ajuta să creați cea mai bună platformă de implicare a clienților și să vă ajutați să creșteți loialitatea clienților. Arătați clienților dvs. un suport uimitor cu soluția noastră de help desk și rezolvați rapid problemele care necesită mult timp.
Depășiți așteptările clienților
  • Creați experiențe personalizate pentru clienți
  • Îmbunătățiți calitatea interacțiunilor cu clienții
  • Asigurați un traseu fără întreruperi pentru clienți
LiveAgent call center support - mockup

Prezentare completă a soluției dvs. de call center

Gestionați cu ușurință operațiunile centrului de asistență pentru clienți datorită soluției noastre all-in-one. Aduceți productivitatea centrului dvs. de apeluri la cel mai înalt nivel și îmbunătățiți calitatea interacțiunilor cu clienții cu LiveAgent.

Caracteristici​​ ale software-ului pentru call center bazat pe cloud

Funcții puternice care vă ajută să îmbunătățiți comunicarea prin telefon și să oferiți experiențe excepționale clienților.
01 call_center_internal_calls

Apeluri interne

Apelurile interne reprezintă o funcție care vă permite să comunicați cu colegii dvs. în timpul turelor lor, în caz de nevoie, sau să transferați apelurile. Aflați mai multe

Software de help desk omnicanal

Software-ul nostru de call center omnicanal poate gestiona mai multe canale – call center-ul nostru, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, chat live, portalul clienților, e-mail și multe altele. Aflați mai multe
12 call_center_omnichannel_helpdesk
02 call_center_click to call

Capacitatea de a apela cu un click și de a trimite un e-mail

Centrul nostru de apeluri bazat pe web are capacitatea de a apela orice număr web. Faceți click pe numărul pe care doriți să îl apelați, iar LiveAgent se va ocupa de restul. De asemenea, poate utiliza protocoale mail-to. Aflați mai multe

Transferuri de apeluri

Centrul nostru de apeluri dispune de transferuri cu asistență și consultative. Transferurile asistate sporesc satisfacția clienților și asigură că apelantul este conectat cu un agent înainte ca apelul să fie încheiat. Aflați mai multe
13 call_center_call_transfers
03 call_center_voip

Sistem de telefonie VoIP pentru call center

Centrul de apeluri LiveAgent se integrează cu peste 99% dintre furnizorii VoIP cu SIP Trunk. Nu regăsiți partenerul VoIP preferat? Contactați-ne și vom fi bucuroși să îl adăugăm la lista noastră. Aflați mai multe

Funcții de reapelare

Creșteți gradul de satisfacție a clienților, permițându-le acestora să solicite reapelarea când nu au timp să aștepte sau când agenții dvs. sunt prea ocupați pentru a răspunde. Aflați mai multe
14 call_center_callback_features
04 call_center_outbound_call_software

Software pentru centru de apeluri de ieșire

Oferiți asistență clienților prin contactarea lor cu ajutorul centrului nostru manual de apeluri de ieșire. Îmbunătățiți relațiile cu clienții și optimizați interacțiunile outbound cu clienții. Aflați mai multe

Rutarea apelurilor către un dispozitiv personal

Agenții au opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Utilizați aplicația noastră prin redirecționarea către un număr de telefon GSM sau aplicația noastră LivePhone. Aflați mai multe
15 call_center_call_routing
05 call_center_multiple_devices

Mai multe dispozitive de apelare și numere de telefon acceptate

Conectați un număr nelimitat de dispozitive de apelare și numere de telefon cu soluția dvs. de call center. LiveAgent este compatibil atât cu dispozitivele de apelare hardware, cât și cu cele virtuale, cum ar fi telefoanele soft. Aflați mai multe

Desktop de agent omnicanal

Soluția de call center all-in-one de la LiveAgent oferă un desktop bogat în context. Oferiți centrului dvs. de apeluri tranziții între a răspunde la apeluri și a găsi date despre clienți. Aflați mai multe
16 call_center_omni_agent_desktop
06 call_center_crm_integrations

Integrări CRM native și terțe părți

Spațiul centrului dvs. de contact poate asigura că agenții dvs. oferă servicii personalizate în orice moment cu una dintre cele trei integrări CRM. De asemenea, puteți utiliza instrumentele noastre CRM native. Aflați mai multe

Integrarea telefoniei computerizate (CTI)

Integrați-vă calculatoarele, laptopurile și telefoanele hardware cu LiveAgent. Răspundeți și efectuați apeluri cu ușurință, oferind în același timp clienților dvs. un suport excelent pentru clienți. Aflați mai multe
17 call_center_computer_telephony_integration
07 call_center_push_notificationsv2

Notificări push în aplicație

Activați notificările push în aplicația LivePhone, iar aceasta vă va alerta cu o notificare push de fiecare dată când sună un chat, un apel sau un tichet de intrare. Aflați mai multe

Jurnale de apeluri

Revizuiți interacțiunile dvs. cu privire la apelurile care au fost efectuate, primite, la care s-a răspuns sau care au fost ratate de către agenți. Obțineți context asupra istoricului clienților datorită jurnalelor de apeluri și funcțiilor de istoric. Aflați mai multe
18 call_center_call_logs
08 call_center_ivr

Răspuns vocal interactiv (IVR)

Software-ul LiveAgent pentru centrele de apeluri suportă arbori IVR. Înregistrați-vă propriile mesaje sau încărcați fișiere preînregistrate în sistemul de răspuns vocal LiveAgent pentru o rutare inteligentă. Aflați mai multe

Distribuirea automată a apelurilor (ACD)

Aplicația noastră pentru call center distribuie apelurile în funcție de prioritatea agentului sau prin repartizare aleatorie. Alegeți ce setare vi se potrivește, precum și setările personalizate, cum ar fi momentele de pauză. Aflați mai multe
19 call_center_automatic_call_distribution
09 call_center_call_recording

Înregistrarea apelurilor

Obțineți informații despre istoricul clienților cu ajutorul înregistrării nelimitate a apelurilor, care stochează fiecare apel. Redați-le oricând pentru a vedea cum să oferiți o experiență excepțională clienților. Aflați mai multe

Telefoane soft

Software-ul nostru pentru call center de afaceri este compatibil cu multe sisteme de telefonie VoIP în cloud. Conectați-le la centrul dvs. de apeluri LiveAgent și apelați cu dispozitivele pe care le preferați. Aflați mai multe
20 call_center_softphones
10 call_center_inbound_software

Software pentru centru de apeluri primite

Soluția noastră cuprinzătoare pentru call center poate gestiona mai multe dispozitive pentru apeluri. Sistemul vă notifică de fiecare dată când cineva încearcă să vă sune la orice număr. Aflați mai multe

Bază de cunoștințe încorporată

Oferiți asistență 24/7 și îmbunătățiți satisfacția clienților chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline. Utilizați baza noastră de cunoștințe pentru asistență offline. Aflați mai multe
20 call_center_softphones
11 call_center_historical_reports

Rapoarte istorice

Folosiți rapoartele noastre istorice pentru a vă îmbunătăți serviciul clienți. Utilizați grafice sau diagrame și segmentați datele în orice mod doriți. Țineți evidența apelurilor, a timpului de inactivitate și multe altele. Aflați mai multe

Software pentru apeluri video

Software-ul nostru de call center bazat pe web permite agenților din centrul de contact să comunice prin intermediul apelurilor video cu clienții. Apelurile video acceptă video, voce și chat fără posibilitatea de a înregistra. Aflați mai multe
22 call_center_video_calls

Soluții rapide

Conectați-vă mai rapid cu clienții

Call center-ul LiveAgent este ușor de configurat și ușor de utilizat. Datorită integrării complete cu sistemul nostru de ticketing, puteți efectua și răspunde mai rapid la apeluri. Timpul mediu de contactare scurt vă poate ajuta să rezolvați problemele mult mai repede.
  • Oferiți asistență mai rapidă, cu mai puțin timp de așteptare și faceți clienți mai fericiți
  • Rezolvați problemele clienților cu promptitudine și la nivel personal
icontabs_chart

20s

Timpul mediu de acces Integrați software-ul dvs. de ticketing pe mai multe canale cu aplicațiile pe care le utilizați zilnic. Avem peste 150 de integrări disponibile prin intermediul plugin-urilor.
O mai bună acoperire

Extindeți-vă raza de acțiune și îmbunătățiți-vă asistența

Apelurile sunt încă una dintre cele mai populare modalități de contacta birourile de asistență, ceea ce face ca apelurile să fie una dintre cele mai rapide modalități de a vă satisface clienții. Obțineți unul dintre cele mai populare canale de comunicare cu clienții și ajungeți la mai mulți clienți.
  • Obțineți un canal popular de comunicare cu clienții pentru biroul dvs. de asistență
  • Ajungeți la mai mulți clienți, rezolvați mai multe probleme și creșteți ROI
icontabs_chart

50 %

din toți clienții efectuează apeluri Jumătate din baza dvs. de clienți ar putea aștepta opțiunea de a vă suna în loc să trimită e-mailuri. Chiar și câteva linii telefonice pot îmbunătăți satisfacția clienților.
Serviciu de calitate

Furnizarea de servicii de calitate pentru clienți

Rezolvați problemele la nivel personal prin conversații reale și înțelegere. Convorbirile telefonice vă pot ajuta să vă ocupați de clienți la un alt nivel, permițându-vă în același timp să evitați conversațiile lungi prin e-mail. De asemenea, puteți utiliza apelurile video.
  • Rezolvați personal, prin telefon, probleme care necesită mult timp
  • Adăugați apeluri video și sunați clienții față în față
icontabs_chart

70 %

Rata medie de rezolvare Cercetările arată că apelurile sunt unul dintre cele mai fiabile canale de rezolvare a problemelor. Îmbunătățiți-vă setul de instrumente pentru problemele la care timpul este esențial sau pentru apelurile cu clienți importanți.

Economisiți mai mult cu software-ul pentru call center

Obțineți software-ul de call center în cloud care vă aduce cea mai mare valoare. Comparați caracteristicile și prețurile pentru utilizator pe lună cu ajutorul calculatorului nostru de prețuri.
Medal.svg

Începeți să utilizați acum LiveAgent!

Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile
  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment

Peste 60 de integrări ale furnizorilor VoIP
cu LiveAgent

Integrare, automatizare, inovare
LiveAgent VoIP providers

Rămâneți în siguranță cu software-ul pentru call center LiveAgent

Software-ul de call center LiveAgent este conform cu GDPR, criptat HTTPS și a trecut cu succes auditul de verificare Google OAuth API.
Union icon

Securitatea produsului

Software-ul nostru de call center voip bazat pe cloud rulează pe o conexiune securizată folosind protocolul HTTPS. Toate comunicațiile dintre browserul dvs. și centrul de contact în cloud sunt criptate, inclusiv chat-urile live, apelurile către call center și comunicarea prin e-mail.
Cloud icon

Securitatea centrului de date

Serverele LiveAgent sunt găzduite în facilități conforme cu Tier III+ sau IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau ISO 27001. Facilitățile centrelor noastre de date se află într-un perimetru securizat, cu zone de securitate pe mai multe niveluri, securitate cu personal 24 de ore din 24, 7 zile din 7, supraveghere video CCTV, identificare multifactorială și multe altele.
Web icon

Securitatea rețelei

Rețeaua noastră este protejată de firewall-uri redundante, cea mai bună tehnologie de rutere din clasa sa, transport HTTPS securizat pe rețelele publice și tehnologii de detectare și/sau prevenire a intruziunilor în rețea (IDS/IPS) care monitorizează și/sau blochează traficul malițios și atacurile de rețea.

Oferiți asistență pe toate
canalele importante ale clienților

Integrările noastre pregătite vă pot ajuta să deveniți social și să oferiți o experiență personalizată clienților pe canalele sociale importante. Sistemul nostru de ticketing suportă integrări perfecte cu Facebook, Instagram și Twitter. Puteți gestiona chiar și comunicarea prin text cu integrarea noastră Viber.
Oferiți o experiență excepțională clienților cu ajutorul chat-ului nostru live. Este unul dintre cele mai rapide widget-uri de chat în timp real disponibile și poate fi integrat cu ușurință în site-urile dvs. web. Construiți relații semnificative cu clienții și transformați vizitatorii web în clienți. Chat-ul nostru vă poate ajuta să reduceți timpii de gestionare și poate deveni un instrument valoros în orice spațiu de lucru al agenților.
Îmbogățiți spațiul centrului dvs. de contact cu o bază de cunoștințe cuprinzătoare. Creați cu ușurință articole utile, secțiuni de informații și ghiduri DIY pentru clienții care preferă să caute singuri soluții. Oferiți răspunsuri la întrebări frecvente cu ajutorul întrebărilor frecvente sau creați forumuri unde oamenii pot intra în contact pentru asistență cu agenții sau cu alți clienți.
Gestionați cu ușurință operațiunile de serviciu clienți datorită unui sistem de ticketing de ultimă generație. Toate canalele digitale sunt conectate, astfel încât să puteți vedea cu ușurință toate conversațiile cu clienții într-un singur loc. Folosiți etichete pentru a păstra tichetele organizate, lăsați note pentru dvs. sau pentru alți agenți și creați departamente responsabile pentru anumite întrebări.
Mărturii

Obțineți LiveAgent și alăturați-vă celor 7000 de clienți fericiți

  • Roman Bosch
    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Răzvan Sava
    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
    Răzvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
    David Chandler Volterman

Întrebări frecvente

[nicefaqtitle1="Ce este un software pentru call center?"question1="Ce este un software pentru call center?"answer1="Software-ul pentru call center este o soluție care ajută companiile să gestioneze apelurile telefonice primite de la clienții lor. Acesta poate avea o multitudine de caracteristici, cum ar fi centralizarea apelurilor telefonice de pe telefoanele fixe sau de pe site-uri web, rutare inteligentă, apelare automată sau chiar înregistrarea apelurilor. De asemenea, un software de call center ar trebui să ajute agenții call center să acceseze informații importante despre clienții lor, cum ar fi istoricul comenzilor, informații de contact și tichete anterioare. "title2="Cum funcționează un software pentru call center?"question2="Cum funcționează un software pentru call center?"answer2="Un software de call center funcționează prin centralizarea și direcționarea apelurilor de la telefoane fixe sau site-uri web în software-ul dvs. Dacă sună un client, software-ul își scanează baza de date a clienților pentru a vedea dacă are informații anterioare despre persoana care a sunat. Aceste informații sunt apoi accesate de un agent și analizate înainte de a prelua apelul. Între timp, apelul este pus în coadă. După ce se răspunde la apeluri, acestea sunt înregistrate în scopuri de formare și de calitate."title3="Ce este IVR într-un mediu de call center?"question3="Ce este IVR într-un mediu de call center?"answer3="IVR este o tehnologie de răspuns vocal interactiv. IVR permite calculatoarelor să interacționeze cu oamenii prin utilizarea comenzilor vocale sau a tonurilor de la o tastatură. IVR este utilizat într-un mediu de call center pentru a direcționa apelurile către agenții sau departamentele corespunzătoare. De asemenea, IVR poate fi utilizat pentru a prelua informații despre conturi sau pentru a oferi feedback. Prin urmare, este o soluție excelentă pentru întreprinderi. "title4="Care este funcția unui call center?"question4="Care este funcția unui call center?"answer4="Principala funcție a unui call center este de a permite clienților să sune la întreprinderi pentru a adresa întrebări legate de produse, politici, retururi, funcționalitate, depanare sau feedback. "title5="Cât costă software-ul pentru call center?"question5="Cât costă software-ul pentru call center?"answer5="Prețul depinde de calitatea software-ului pe care îl alegeți. LiveAgent este o soluție de help desk all-in-one care include și un call center. Prețul este derivat în funcție de câți agenți are nevoie compania dvs. pe lună. Abonamentul nostru All-inclusive conține un call center full-stack, care costă 39 de dolari pe lună per agent."title6="Care sunt beneficiile software-ului pentru call center? "question6="Care sunt beneficiile software-ului pentru call center?"answer6="Beneficiile software-ului pentru call center includ îmbunătățirea eficienței agenților, implicarea clienților, experiența clienților și creșterea vânzărilor."title7="Care sunt beneficiile LiveAgent"question7="Care sunt beneficiile utilizării LiveAgent în locul altor help desk-uri?"]

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație