[nicefaqtitle1="
Ce este un software pentru call center?"question1="Ce este un software pentru call center?"answer1="Software-ul pentru call center este o soluție care ajută companiile să gestioneze apelurile telefonice primite de la clienții lor. Acesta poate avea o multitudine de caracteristici, cum ar fi centralizarea apelurilor telefonice de pe telefoanele fixe sau de pe site-uri web, rutare inteligentă, apelare automată sau chiar înregistrarea apelurilor. De asemenea, un software de call center ar trebui să ajute agenții call center să acceseze informații importante despre clienții lor, cum ar fi istoricul comenzilor, informații de contact și
tichete anterioare. "title2="Cum funcționează un software pentru call center?"question2="Cum funcționează un software pentru call center?"answer2="Un software de call center funcționează prin centralizarea și direcționarea apelurilor de la telefoane fixe sau site-uri web în software-ul dvs. Dacă sună un client, software-ul își scanează baza de date a clienților pentru a vedea dacă are informații anterioare despre persoana care a sunat. Aceste informații sunt apoi accesate de un agent și analizate înainte de a prelua apelul. Între timp, apelul este pus în coadă. După ce se răspunde la apeluri, acestea sunt înregistrate în scopuri de formare și de calitate."title3="Ce este IVR într-un mediu de call center?"question3="Ce este IVR într-un mediu de call center?"answer3="IVR este o tehnologie de răspuns vocal interactiv. IVR permite calculatoarelor să interacționeze cu oamenii prin utilizarea comenzilor vocale sau a tonurilor de la o tastatură. IVR este utilizat într-un mediu de call center pentru a direcționa apelurile către agenții sau
departamentele corespunzătoare. De asemenea, IVR poate fi utilizat pentru a prelua informații despre conturi sau pentru a oferi feedback. Prin urmare, este o soluție excelentă pentru întreprinderi. "title4="Care este funcția unui call center?"question4="Care este funcția unui call center?"answer4="Principala funcție a unui call center este de a permite clienților să sune la întreprinderi pentru a adresa întrebări legate de produse, politici, retururi, funcționalitate, depanare sau feedback. "title5="Cât costă software-ul pentru call center?"question5="Cât costă software-ul pentru call center?"answer5="Prețul depinde de calitatea software-ului pe care îl alegeți. LiveAgent este o soluție de help desk all-in-one care include și un call center. Prețul este derivat în funcție de câți agenți are nevoie compania dvs. pe lună. Abonamentul nostru All-inclusive conține un call center full-stack, care costă 39 de dolari pe lună per agent."title6="Care sunt beneficiile software-ului pentru call center? "question6="Care sunt beneficiile software-ului pentru call center?"answer6="Beneficiile software-ului pentru call center includ îmbunătățirea eficienței agenților, implicarea clienților, experiența clienților și creșterea vânzărilor."title7="Care sunt beneficiile LiveAgent"question7="Care sunt beneficiile utilizării LiveAgent în locul altor help desk-uri?"]