Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software softphone bogat în funcții

Creșteți nivelul de asistență al centrului de apeluri cu arbori IVR personalizați și apeluri automate.

Folosit de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Software de lider pentru softphone pentru afacerile B2B și B2C

LiveAgent oferă asistență telefonică VoIP bazată pe SIP ca parte a virtual soluției sale de centru de apeluri virtuale.

Începeți să oferiți asistență telefonică impecabilă astăzi – indiferent de locația dvs. Oferiți asistență din confortul casei, biroului sau chiar din mers cu aplicația noastră nativă!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ce este software-ul pentru softphone?

Un software pentru softphone este un instrument care facilitează apelurile telefonice prin internet în loc să utilizeze semnale tradiționale de telco.

Deoarece sistemul este un software, acesta poate fi utilizat cu computere sau telefoane mobile în loc de hardware dedicat sau telefoane fixe.

De ce companiile folosesc software-ul pentru softphone LiveAgent?

Flower money icon

Mai puțin costisitor

LiveAgent este integrat cu peste 35 de parteneri VoIP internaționali. Obțineți un portbagaj SIP pentru o mică taxă lunară și spuneți la revedere de la plata unor taxe suplimentare pe minut.

House icon

Ideal pentru munca la distanță

Utilizarea software-ului softphone vă oferă opțiunea de a lucra de oriunde. Răspundeți la apeluri din confortul casei, biroului sau chiar din mers!

Stars

Mai fiabil

Tehnologia softphone oferă avantaje precum înregistrarea apelurilor, înscrierea lor, transferuri de apeluri, sunete clare, arbore IVR și opțiuni de rechemare pentru a face asistența perfectă și memorabilă.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrație de concierge de la majoritatea soluțiilor populare de asistență de pe piață.

badges

Caracteristicile software-ului softului LiveAgent

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin atribuire aleatorie sau prioritară.

Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

Opțiuni IVR și apel de rechemare

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de apel de rechemare.

Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje din meniu.

ivr
Inbound and Outbound Call Center Software

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne (și chat-uri!) gratuite între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și se întâmplă în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau aplicații terțe.

Personalizați serviciul cu apeluri video

Trebuie să vorbiți cu un client unul la unu, dar sunteți prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate de browser în apeluri video.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și ieșite, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum mergeți și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Înregistrări nelimitate ale apelurilor

Software-ul LiveAgent pentru softphone poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent.

Dacă vreodată trebuie să accesați înregistrările pentru asigurarea calității, pregătirea agenților, transferul tichetelor sau scopurile legale, puteți face acest lucru cu un singur clic.

Call Recording Example inside of the ticket
softphones-devices

Mai mulți clienți cu softphone

LiveAgent se integrează cu mai mulți clienți de softphone care le permite utilizatorilor să efectueze apeluri VoIP.

Aplicația mobilă LiveAgent

Am creat o aplicație nativă atât pentru Android, cât și pentru iOS, care se integrează perfect cu clientul dvs. web.

Începeți să furnizați servicii pentru clienți din mers cu software-ul dvs. portabil pentru softphone.

mobile phone all iphone liveagent
Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

De ce este software-ul pentru telefoane mobile LiveAgent alegerea potrivită pentru dvs.?

adjust shifts

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și ușor de configurat și de utilizat. Începeți să utilizați software-ul nostru robust de centru de apel în câteva minute, fără a implica personalul IT.

Call routing benefits

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul softphone este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emails, chat-uriapeluri, și mesaje de socializare.

Right tools to increase sales

Recunoscută de peste 21.000 de companii

LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil din 2004. Alăturați-vă familiei LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de birou de asistență cu numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Multilingual support included

Software complet multilingv

Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicații și vă permite să personalizați pe deplin fiecare literă specială sau accent scrisoare din aplicație.

V-ați săturat să comutați între telefoane, chat-uri, emailuri și alte instrumente de comunicare?

Nu va trebui! LiveAgent este o piesă unică de software care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră omnicanală cu restul furnizorilor pe piață.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii

image person 3

LiveAgent se conectează cu 99% din furnizorii VoIP

2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg

Vedeți toți partenerii și integrările.

Ce au de spus clienții noștri despre noi?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce înseamnă softphone?

Un softphone este un telefon software care vă permite să efectuați și să primiți apeluri de la clienții dvs. printr-o conexiune la internet.

Care este cel mai bun softphone?

Cel mai bun softphone este diferit pentru fiecare companie. Depinde de preferințele companiei dvs., cum ar fi bugetul și funcționalitățile. Cea mai bună abordare este să vizitați platforme precum Capterra. Ca rezultat, puteți decide pe baza recenziilor clienților, a prețului și caracteristici

Cum funcționează un softphone?

Softphone-ul funcționează ca VoIP. VoIP este un protocol Voice over Internet. Deci, puteți efectua și primi apeluri de oriunde cu un dispozitiv alimentat pe internet.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație