Scripturile IVR bine scrise pot spori percepția mărcii și pot crea experiențe clienților fără efort, fiind plăcute pentru fiecare apelant. Cele mai bune practici IVR includ furnizarea unui meniu simplu de până la 5 opțiuni, utilizarea unui limbaj clar și anunțarea timpului de așteptare estimat. De asemenea, activarea unui apel invers automat poate reduce efortul clienților și numărul de apeluri abandonate. Mesajele IVR de salut pot include o declarație de misiune a companiei și informații despre timpul de așteptare.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
LiveAgent este o alternativă la Dashly pentru serviciul clienților. Compania oferă numeroase funcționalități și integrări, inclusiv migrarea datelor de la alte softwareuri. LiveAgent este folosit pentru gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Marketingul companiei este prezentat printr-un blog, seminarii web și o gamă diversă de software-uri pentru serviciul clienților. Clienții pot contacta echipa de vânzări pentru a începe o demo și afla mai multe despre produs.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
Chat-ul live reprezintă o soluție excelentă pentru afacerile de comerț electronic, oferind asistență rapidă clienților și un avantaj investițional. Chat-ul live se remarcă prin avantajele notabile, precum confortul și costul redus de întreținere în comparație cu telefonul și emailul. Pentru orice magazin online, chat-ul live este important pentru o primă impresie bună a clienților, asistența adecvată și creșterea conversiilor. Chat-ul live poate fi utilizat nu doar pentru vânzarea încrucișată, ci și pentru promovarea celor mai noi produse și recomandări. Prezentarea generală achat-ului este o caracteristică excelentă pentru aprofundarea conexiunii dintre agenți și clienți.
Software de chat live pentru agenții
Chat-ul live poate avea un impact pozitiv asupra ratelor de conversie, oferind celor din domeniul marketingului mai multe modalități de promovare și informare a clienților. Acesta poate fi integrat cu rețelele de socializare și este util pentru agențiile de publicitate, generarea de potențiali clienți, marketingul bazat pe conturi, relațiile publice și turism. Chat-ul live este, de asemenea, rentabil și poate crește încrederea dintre companii și clienți.
Chat live pentru industria de călătorii și cazare
Software-ul de chat live este o soluție rapidă și eficientă ce poate fi folosită în diverse tipuri de agenții pentru a soluționa rapid problemele clienților, generând satisfacție și creșterea satisfacției. De asemenea, un sistem de ticketing pentru help desk poate fi utilizat pentru gestionarea solicitărilor clienților și îmbunătățirea timpului de răspuns și satisfacție, existând o gamă variată de furnizori de software disponibili. Chat-ul live reprezintă o opțiune mai convenabilă și mai eficientă decât telefonul sau e-mailul și poate fi implementat cu ușurință pe paginile web prin invitațiile proactive, făcând comunicarea cu clienții mult mai ușoară și eficientă.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date