LiveAgent oferă asistență telefonică VoIP bazată pe SIP ca parte a virtual soluției sale de centru de apeluri virtuale. Începeți să oferiți asistență telefonică impecabilă astăzi – indiferent de locația dvs. Oferiți asistență din confortul casei, biroului sau chiar din mers cu aplicația noastră nativă!
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Un software pentru softphone este un instrument care facilitează apelurile telefonice prin internet în loc să utilizeze semnale tradiționale de telco. Deoarece sistemul este un software, acesta poate fi utilizat cu computere sau telefoane mobile în loc de hardware dedicat sau telefoane fixe.
LiveAgent este integrat cu peste 35 de parteneri VoIP internaționali. Obțineți un portbagaj SIP pentru o mică taxă lunară și spuneți la revedere de la plata unor taxe suplimentare pe minut.
Utilizarea software-ului softphone vă oferă opțiunea de a lucra de oriunde. Răspundeți la apeluri din confortul casei, biroului sau chiar din mers!
Tehnologia softphone oferă avantaje precum înregistrarea apelurilor, înscrierea lor, transferuri de apeluri, sunete clare, arbore IVR și opțiuni de rechemare pentru a face asistența perfectă și memorabilă.
Oferim servicii de migrație de concierge de la majoritatea soluțiilor populare de asistență de pe piață.
LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin atribuire aleatorie sau prioritară. Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.
LiveAgent acceptă apeluri interne (și chat-uri!) gratuite între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și se întâmplă în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau aplicații terțe.
Trebuie să vorbiți cu un client unul la unu, dar sunteți prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate de browser în apeluri video.
Monitorizați numărul de apeluri primite și ieșite, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum mergeți și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Software-ul LiveAgent pentru softphone poate stoca un număr nelimitat de înregistrări ale apelurilor. Fiecare apel de intrare și de ieșire pe care îl efectuați va fi înregistrat și stocat în LiveAgent. Dacă vreodată trebuie să accesați înregistrările pentru asigurarea calității, pregătirea agenților, transferul tichetelor sau scopurile legale, puteți face acest lucru cu un singur clic.
LiveAgent se integrează cu mai mulți clienți de softphone care le permite utilizatorilor să efectueze apeluri VoIP.
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent este bazat pe cloud și ușor de configurat și de utilizat. Începeți să utilizați software-ul nostru robust de centru de apel în câteva minute, fără a implica personalul IT.
Software-ul softphone este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emails, chat-uri, apeluri, și mesaje de socializare.
LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil din 2004. Alăturați-vă familiei LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de birou de asistență cu numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.
Software-ul nostru de succes pentru clienți este utilizat în întreaga lume și vine cu asistență multilingvă completă sau parțială. Oferă peste 40 de limbi pentru aplicații și vă permite să personalizați pe deplin fiecare literă specială sau accent scrisoare din aplicație.
Nu va trebui! LiveAgent este o piesă unică de software care integrează mai multe canale de comunicație sub un singur acoperiș cu prețuri accesibile și transparente. Nu plătiți taxe suplimentare doar pentru utilizarea unui call center. Comparați soluția noastră omnicanală cu restul furnizorilor pe piață.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Migrați de la Gist la LiveAgent?
Vă mbunătățiți imaginea de marketing prin interacțiunea cu clienții și utilizând LiveAgent ca software de asistență pentru clienți.
Sporiți implicarea cu LiveAgent
Explicația și beneficiile utilizării LiveAgent pentru a oferi asistență clienților, inclusiv accesul la toate canalele de comunicare într-o singură casetă de e-mail companiei. De asemenea, cu ajutorul CRM-ului încorporat, puteți personaliza experiența clienților prin gestionarea informațiilor importante despre aceștia.
Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?
Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.
Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!
Oferiți asistență globală 24/7 și soluții rapide cu software-ul de asistență LiveAgent. Gestiune eficientă a tichetelor și comunicare omnicanală.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date