Evitați să oferiți asistență pentru clienți slabă, permițându-le clienților să evalueze răspunsurile de asistență pentru clienți de la Agenți. Identificați tendințele negative în asistența dvs. pentru clienți și acționați în consecință. Profitați de funcția „Clasament” a LiveAgent.
Clienții dvs. pot oferi feedback cu privire la experiența lor de asistență, evaluând comunicarea cu un reprezentant al clientului. Permiteți clienților dvs. să evalueze Chat-ul și răspunsurile prin e-mail ale agentului.
Prezentare generală a clasamentului agenților
LiveAgent oferă un raport al agenților recompensați și mustrați cu comentariile clienților. Puteți exporta raportul într-un fișier CSV.
Aflând mai multe despre agenții dvs., vă puteți recompensa cei mai buni agenți și îi puteți sprijini pe cei care nu reușesc în acest moment. Identificați tendințele negative în asistența dvs. pentru clienți și acționați în consecință. Profitați de funcția „Clasament” a LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.