Rutarea apelurilor este o caracteristică importantă pentru orice software de asistență. Se asigură că clienții dvs. sunt direcționați către departamentele / agenții corespunzători care le pot rezolva întrebările. Pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă, LiveAgent direcționează automat apelurile după prioritate sau le atribuie aleatoriu.
Acest lucru este util mai ales atunci când echipa dvs. de asistență pentru clienți primește o mulțime de apeluri. Rutarea apelurilor se ocupă de distribuirea uniformă a apelurilor și funcționează mână în mână cu IVR .
De exemplu, să presupunem că John vrea să întrebe despre o problemă în legătură cu o comandă pe care a făcut-o mai devreme pe site-ul dvs. web. John apelează numărul dvs. de asistență , selectează opțiunea relevantă din IVR , iar funcția de rutare a apelurilor îi transferă apelul către următorul agent disponibil. Datorită funcției, John nu trebuie să formeze numere diferite pentru agenți diferiți și nu trebuie să aștepte într-o coadă lungă.
Atribuire aleatorie
Apelurile noi vor fi atribuite aleatoriu unuia dintre agenții care sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.
Atribuire prioritară
Apelurile noi vor fi atribuite unui agent liber cu cea mai mare prioritate și cel mai lung timp de la ultimul apel.
Direcționarea apelurilor către un dispozitiv personal
Agenții au, de asemenea, opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Acest lucru permite agenților să ofere în continuare asistență pentru clienți în deplasare sau pe dispozitivul pe care îl aleg.
Take advantage of our versatility
Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.