Rutarea apelurilor

Rutarea apelurilor este o caracteristică importantă pentru orice software de asistență. Se asigură că clienții dvs. sunt direcționați către departamentele / agenții corespunzători care le pot rezolva întrebările. Pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă, LiveAgent direcționează automat apelurile după prioritate sau le atribuie aleatoriu.

Acest lucru este util mai ales atunci când echipa dvs. de asistență pentru clienți primește o mulțime de apeluri. Rutarea apelurilor se ocupă de distribuirea uniformă a apelurilor și funcționează mână în mână cu IVR .

De exemplu, să presupunem că John vrea să întrebe despre o problemă în legătură cu o comandă pe care a făcut-o mai devreme pe site-ul dvs. web. John apelează numărul dvs. de asistență , selectează opțiunea relevantă din IVR , iar funcția de rutare a apelurilor îi transferă apelul către următorul agent disponibil. Datorită funcției, John nu trebuie să formeze numere diferite pentru agenți diferiți și nu trebuie să aștepte într-o coadă lungă.

Atribuire aleatorie

Apelurile noi vor fi atribuite aleatoriu unuia dintre agenții care sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

Atribuire prioritară

Apelurile noi vor fi atribuite unui agent liber cu cea mai mare prioritate și cel mai lung timp de la ultimul apel.

Direcționarea apelurilor

Direcționarea apelurilor către un dispozitiv personal

Agenții au, de asemenea, opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Acest lucru permite agenților să ofere în continuare asistență pentru clienți în deplasare sau pe dispozitivul pe care îl aleg.

Direcționarea apelurilor către un dispozitiv personal - App - Uploads - 2020 - 12 - Call Routing To Personal Device.png

Take advantage of our versatility

Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație