Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Conversații interne

Ce sunt conversațiile interne?

Sistemul de conversații interne al LiveAgent vă permite să vă conectați cu colegii fără să fie nevoie să utilizați o aplicație terță. Sistemul de conversații în echipă vă oferă posibilitatea de a trimite mesaje text instantanee, precum și anexe (toate tipurile de fișiere comune sunt acceptate). În plus, comunicarea este vizibilă doar pentru dumneavoastră și destinatarul mesajului.

Cum se pornește o conversație internă?

Pentru a începe, găsiți agentul pe care vreți să îl contactați din secțiunea „Agenți activi” a tabloului de bord. Dați clic pe bulina verde (activ) sau gri (inactiv) și selectați „Trimitere mesaj instantaneu”. Rețineți că puteți trimite mesaje chiar și atunci când colegii sunt inactivi (aceștia pot citi mesajele ulterior).

Ca alternativă, puteți începe o comunicare internă direct dintr-un tichet sau dintr-o conversație în desfășurare. Procedeul este la fel. Pur și simplu dați clic pe bulina verde și selectați „Trimitere mesaj instantaneu”. Când începeți discuția prin această cale, conversația va conține numărul tichetului de la care ați pornit conversația.

Exemplificare funcției de conversații interne la locul de muncă în LiveAgent
Cum se pornește o conversație internă

Ce alte funcții oferă conversațiile interne?

Dacă doriți să solicitați ajutor, aveți opțiunea de a copia și lipi numărul unic al tichetului în conversația internă dedicată echipei și se va crea instantaneu un URL clicabil. Destinatarul mesajului poate da clic pe URL și va fi redirecționat pe loc către tichet.

Conversații interne LiveAgent

Câte ferestre de conversații acceptă sistemul de conversații interne?

Fereastra de conversații interne acceptă mai multe conversații concomitent. Dimensiunea ferestrei poate fi modificată după preferințe și poziționată oriunde în interiorul interfeței cu utilizatorul a LiveAgent.

De ce ar trebui să utilizați conversațiile interne?

Beneficii:

  • Economie de timp – nu mai este necesară trecerea de la o platformă la alta 
  • Construirea unei culturi organizaționale pozitive
  • Îmbunătățirea lucrului în echipă
  • O experiență mai bună cu serviciile pentru clienți

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Free Trial

Alte caracteristici ale conversațiilor interne:

Vizualizarea tastării în timp real

În esență, vizualizarea tastării în timp real este o previzualizare a mesajului vizitatorului din conversația directă. Funcția a fost creată pentru a îi ajuta pe agenți să rezolve eficient și mai rapid problema și să îmbunătățească experiența clientului.

Tastare în timp real

Monitorizare încorporată în conversații

LiveAgent oferă o extensie gratuită care vă permite să conectați cu Google Analytics datele importante din conversațiile directe. Prin urmare, puteți analiza rapid impactul general asupra conversiilor al serviciului de asistență pentru clienți prin conversații directe.

Monitorizare încorporată în conversații

Vedere de ansamblu asupra conversațiilor

Bucurați-vă de o imagine de ansamblu și analizați rapid situația actuală a conversațiilor directe cu ajutorul caracteristicii de vedere de ansamblu asupra conversațiilor. De exemplu, puteți vedea țara vizitatorului, vizitatorii aflați în așteptare, vizitatorii angajați în conversații, agenții disponibili și multe altele.

Doriți să aflați mai multe?

Descoperiți toate caracteristicile conversațiilor directe ale LiveAgent.

Resurse din baza de cunoștințe:

Încă nu ați personalizat un buton de conversații?

Aici este un ghid pas cu pas pentru a crea un buton de conversații în LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație