Vederea de ansamblu asupra conversațiilor este una dintre numeroasele funcții excelente ale LiveAgent. Oferă informații importante despre vizitatorii paginii dumneavoastră de internet și totodată vă permite să efectuați acțiunile potrivite.
De exemplu, puteți vedea țara vizitatorului, adresa URL pe care acesta o navighează în momentul de față, precum și cât timp a petrecut acolo. După aceea, îl puteți invita proactiv la conversație.
Ce informații puteți vedea în vederea de ansamblu asupra conversațiilor?
Vizitatorii activi
Vizitatorii activi reprezintă numărul de vizitatori care, în prezent, vă navighează pagina de internet. Cu această funcție, puteți intra cu ușurință în legătură cu aceștia și îi puteți informa că sunteți gata să îi ajutați dacă au nevoie. În plus, vă puteți adapta mesajul în mod specific. Secțiunea pentru vizitatori activi din LiveAgent oferă unele informații generale și importante care vă pot ajuta înainte de a intra în legătură.
Să ne uităm la un exemplu:
În momentul de față, Sara se află pe pagina cu prețuri, examinând aceleași informații. Aceasta este o oportunitate bună de a o contacta pentru a îi spune că sunteți la dispoziția ei dacă are nevoie de informații suplimentare. O abordare proactivă, dar nu agasantă.
Vizitatorii care stau la rând
Vederea de ansamblu asupra conversațiilor vă mai oferă numărul de vizitatori care așteaptă să converseze cu agenții de servicii pentru clienți. Prin urmare, puteți descoperi cu ușurință dacă departamentul de asistență dispune de suficienți agenți pentru a face față numărului de vizitatori aflați în așteptare.
Vizitatorii aflați în conversații
O altă caracteristică excelentă a vederii de ansamblu asupra conversațiilor este că puteți vedea numărul de vizitatori angajați în conversații.
Agenți disponibili
Vedeți câți agenți sunt disponibili pentru a conversa și descoperiți rapid dacă sunt suficienți angajați pe tură. Această funcție este strâns legată de vizitatorii aflați în așteptare. Acestea două pot oferi managerului o vedere de ansamblu pentru a analiza prompt o situație și apoi pentru a acționa în consecință.
Pagina web (URL) actuală navigată de vizitator
Aflați rapid și ușor care adrese URL sunt navigate în prezent de vizitatori și cât timp au petrecut acolo. Cu cât agenții dispun de mai multe informații, cu atât mai bune sunt serviciile/asistența pe care o pot oferi.
Exemplu:
Dacă un client potențial/vizitator rămâne mult timp pe pagina de finalizare a comenzii, invitația proactivă la conversație poate ajuta echipa de vânzări să ducă la bun sfârșit comanda. Pe de altă parte, echipa poate descoperi o problemă recurentă pe care clienții o întâmpină pe parcursul călătoriei clientului. Puteți analiza aceste situații pur și simplu navigând la funcția de vedere de ansamblu asupra conversațiilor în LiveAgent.
Sursă de recomandare
Doriți să aflați dacă vizitatorii vin de la o sursă de recomandare? Vederea de ansamblu asupra conversațiilor vă poate spune exact acest lucru. De exemplu, dacă aveți mulți vizitatori de la o sursă la care ați oferit o reducere, puteți să îi contactați proactiv și să îi întrebați dacă au nevoie de mai multe informații despre ofertă.
Țara vizitatorului
Aflați de unde provin vizitatorii dumneavoastră. Cu cât știți mai multe despre clienți/vizitatori, cu atât mai bun poate deveni serviciul pentru clienți.
Harta cu vizitatori
Vizualizați pe o hartă vizitatorii care navighează o pagină de internet (marcaj roșu) și vizitatorii care conversează cu agenții (marcaj albastru).
Observație: *Google a început să factureze utilizarea funcției API de încorporare a serviciului Google Maps. Prin urmare, pentru a putea avea o hartă cu vizitatori afișată corespunzător, va trebui să vă creați un cont de facturare pe platforma Google Maps.
Ce sunt funcțiile vederii de ansamblu asupra conversațiilor?
Vedeți o conversație actuală între un agent și un vizitator
Invitați proactiv un vizitator la conversație (invitația la conversație va fi afișată pe pagina pe care navighează vizitatorul)
Acceptați și începeți să conversați cu un vizitator care așteaptă la rând
Beneficii pentru afacere:
- Eficiență a fluxului de lucru al serviciului pentru clienți
- Satisfacția clienților
- Economie de timp
- Experiența clienților
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.
Exemplu din viața reală
În imaginea de mai jos puteți vedea că există 3.089 de vizitatori activi. Sunt câțiva agenți care discută cu vizitatorii. De exemplu, agentul Dumitru conversează cu un client din Franța și Germania în același timp.
Puteți vedea, de asemenea, despre ce discută agenții cu vizitatorii, dând clic pe butonul în formă de ochi. Mai mult, puteți da clic și pe butonul în formă de mână pentru a invita vizitatorii să discute cu dumneavoastră.
Puteți vedea, de asemenea, un vizitator din Spania care navighează pe pagina web: „https://support.ladesk.com/”. Sub aceste informații, există o pagină web anterioară de pe care clientul a accesat situl dumneavoastră web. În acest caz, aceasta este: „https://google.es/”. Cu toate acestea, dacă aruncați o privire la clientul numit Amelia, puteți vedea că nu există astfel de informații. Ca urmare, se va afișa informația FĂRĂ RECOMANDARE.
Resurse din baza de cunoștințe
Pentru a afla mai multe, citiți Cum se creează un buton de conversații directe – LiveAgent.
LiveAgent oferă soluții pentru a combina toate canalele de comunicare cu clienții într-un singur loc, îmbunătățind satisfacția și timpul de răspuns. Alternativă pentru Channels, aceasta oferă asistență prin email, chat live și rețele de socializare, cu prețuri accesibile și o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Utilizarea aplicației gratuite de chat live poate crește timpul de răspuns și productivitatea, 38% dintre consumatori preferând asistența prin chat live. LiveAgent oferă și o soluție CRM integrată cu centru de apeluri pentru a optimiza comunicările cu clienții.
Raportul privind canalele de comunicație
LiveAgent oferă un raport detaliat privind canalele de comunicație. Acesta include informații despre diverse canale, cum ar fi chatul, emailul și apelurile telefonice. Raportul poate fi exportat în format CSV. De asemenea, utilizând API-ul REST de la LiveAgent, puteți identifica departamentele care lucrează cel mai mult și genera rapoarte departamentale. LiveAgent este o alternativă excelentă pentru aplicațiile terțe de monitorizare. Programați o demonstrație și încercați-l gratuit timp de 14 zile!
LiveAgent este un program de îmbunătățire a relațiilor cu clienții, care include o bază internă de cunoștințe, bază de clienți și jurnal de audit. Organizarea bazei depinde de utilizator, iar lista albă permite conectarea numai din adresele IP specificate. LiveAgent oferă și soluții de gestionare a serviciilor clienților, care pot fi accesate prin diverse canale de comunicare. Compania are și parteneri VoIP și program de afiliere. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Învățați cu webinariile LiveAgent
LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.