Partener
Vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos pentru a integra Magento 2 cu LiveAgent.
- Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
- Click pe Configurare
- Click pe Sistem și Plugin-uri

- Găsiți integrarea Magento 2
- Activați integrarea apăsând glisorul

Ce este Magento 2?
Magento 2 oferă pentru mii de comercianți cele mai bune platforme de comerț electronic pentru a inova și a crește rapid.
Cum îl puteți folosi?
Acest plugin vă permite să adăugați un widget Magento 2 în interfața de tichete. Cu plugin-ul activat, veți primi automat informații despre clienți prin e-mail. LiveAgent se va conecta la Magazinul Magento și verifică dacă clientul din e-mail este și client în magazinul dvs. Dacă da, widget-ul își va încărca comenzile . În acest fel, puteți comunica cu clienții dvs. fără probleme, fără a fi nevoie să le urmăriți manual comenzile în afara LiveAgent.
Frequently asked questions
Ce este Magento 2 ?
Magento este un software open-source de comerț electronic. Magento 2 este doar o versiune mai rapidă a originalului Magento.
Cum puteți integra Magento 2?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Navigați la Configurări - Sistem - Plugin-uri
3. Activați Magento 2
În căutarea unei alternative pentru Dixa?
LiveAgent este o platformă excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind soluții rapide și eficiente. Echipa de asistență este foarte promptă și oferă soluții de implementat imediat. Mulți utilizatori sunt mulțumiți de modul în care LiveAgent îi ajută să își îmbunătățească serviciile către clienți și să crească satisfacția lor. Prețurile sunt rezonabile, iar instrumentul este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Căutați o alternativă la Customerly?
Compania oferă trei planuri de prețuri excelente pentru a ajuta clienții să își gestioneze afacerile cu ușurință. LiveAgent este cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață și oferă asistență rapidă pentru clienți pentru a-i transforma în clienți plătitori.