Ce este asistența în aplicație?
A menține clienții satisfăcuți este o parte vitală a oricărei afaceri de succes. Cu asistența din aplicație vă puteți ajuta clienții mai ușor. Aceștia nu mai trebuie să părăsească aplicația pentru a raporta o problemă.
Această funcție poate fi deosebit de utilă pentru clienții care utilizează o aplicație mobilă, în cazul în care, altfel, ar trebui să părăsească aplicația pentru a căuta o modalitate de a contacta echipa de asistență a companiei dvs.
Asistența în aplicație este asigurată printr-un buton de ajutor plasat în aplicație, care îi duce pe clienți la numeroase articole de asistență. Pentru ajutor suplimentar, se contactează un agent de asistență și se creează un tichet.
Frequently asked questions
Ce este asistența în aplicație?
Asistența în aplicație permite clienților să interacționeze cu echipa de asistență pentru clienți (sau cu roboții) chiar în cadrul aplicației. De cele mai multe ori, acest lucru este posibil datorită unei interfețe de comunicare care este similară cu modul de comunicare pe alte canale, cum ar fi Messenger sau WhatsApp. Astfel, este intuitivă pentru utilizator. Acest lucru le permite utilizatorilor să fie implicați la momentul potrivit.
Cum să vă ocupați de asistența în aplicație?
Pentru a beneficia de asistență în cadrul aplicației, în primul rând, din punct de vedere tehnic, clientul trebuie să poată intra cu ușurință în aplicația în sine și apoi să ajungă la echipa de asistență. Aceasta trebuie să fie intuitivă și atractivă din punct de vedere vizual. Din punct de vedere al serviciului clienți, clientul ar trebui să primească un răspuns imediat care să îl ajute să își rezolve problema. Ar trebui, dacă este posibil, să nu transferați utilizatorul către alte mesagerii, ci să îl ajutați direct în aplicație.
De ce este importantă asistența în aplicație?
În fiecare zi, timpul pe care utilizatorii îl petrec pe dispozitive mobile crește, iar timpul pe care îl petrec accesând internetul prin intermediul desktopurilor scade. Din ce în ce mai mulți clienți comandă produse sau rezervă servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, motiv pentru care este atât de important ca aplicațiile să permită, de asemenea, un serviciu eficient pentru clienți. Nu ar trebui să trimiteți clientul la e-mail sau la opțiunea telefonică.
Expert note
Asistența în aplicație este esențială pentru a menține clienții mulțumiți și implicați. Oferirea de suport în timp real prin intermediul aplicațiilor mobile poate îmbunătăți experiența clienților și poate crește loialitatea lor.

Prezentarea descrie un software de asistență și chat live pentru industria valutară, ce oferă suport în aplicație, în baza de cunoștințe și prin consultați cu serviciul clienți. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Un șablon de răspuns agent este un instrument care economisește timp și ușurează munca echipei de asistență pentru clienți, cu posibilitatea de a personaliza și edita conținutul, și poate fi accesat în panoul agentului la secțiunea "Configurări". LiveAgent oferă numărul necesar de șabloane adaptate la nevoile clienților, iar crearea lor nu este dificilă, reprezentând o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții.
LiveAgent este o companie care oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și soluții de gestionare a reclamațiilor. Compania oferă și un program de afiliere, iar clienții pot beneficia de suport prin intermediul portalului de asistență. LiveAgent oferă integrări cu alte aplicații și servicii și are parteneri și clienți mulțumiți. Compania pune accentul pe securitatea datelor și respectarea GDPR și are o politică de confidențialitate bine definită.
Videoclipuri privind serviciul clienți
LiveAgent este un software pentru serviciul clienți, care oferă suport prin aplicație, baza de cunoștințe și consultarea cu serviciul clienți. Aceasta oferă o bază de cunoștințe personalizabilă pentru clienți și pagini cu întrebări frecvente pentru site-urile care oferă suport auto și reduc sarcinile echipei de suport. Feedback-ul clienților este important, iar sondajele pot ajuta la îmbunătățirea experienței și produselor. Serviciul clienți trebuie dezvoltat cu atenție, iar angajații joacă un rol crucial în îmbunătățirea imaginii de marcă a companiei și a serviciului pentru clienți.
Descrierea biroului de asistență
Textul discută despre soluții pentru îmbunătățirea eficienței agenților de asistență pentru clienți. Software-ul de asistență ajută la automatizarea multor sarcini și fluxuri de lucru, eliminând sarcinile redundante și creșterea productivității agenților. Un post de agent de asistență trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și cunoștințe în tehnologia modernă, iar un serviciu de asistență este important pentru a răspunde la problemele și întrebările clienților. LiveAgent este prezentat ca un software popular de servicii pentru clienți și oferă soluții pentru managementul reclamațiilor și telefoniei. Compania are parteneri și clienți mulțumiți și se concentrează pe securitatea datelor și respectarea GDPR.