Ce este asistența în aplicație?
A menține clienții satisfăcuți este o parte vitală a oricărei afaceri de succes. Cu asistența din aplicație vă puteți ajuta clienții mai ușor. Aceștia nu mai trebuie să părăsească aplicația pentru a raporta o problemă.
Această funcție poate fi deosebit de utilă pentru clienții care utilizează o aplicație mobilă, în cazul în care, altfel, ar trebui să părăsească aplicația pentru a căuta o modalitate de a contacta echipa de asistență a companiei dvs.
Asistența în aplicație este asigurată printr-un buton de ajutor plasat în aplicație, care îi duce pe clienți la numeroase articole de asistență. Pentru ajutor suplimentar, se contactează un agent de asistență și se creează un tichet.
Frequently Asked Questions
Ce este asistența în aplicație?
Asistența în aplicație permite clienților să interacționeze cu echipa de asistență pentru clienți (sau cu roboții) chiar în cadrul aplicației. De cele mai multe ori, acest lucru este posibil datorită unei interfețe de comunicare care este similară cu modul de comunicare pe alte canale, cum ar fi Messenger sau WhatsApp. Astfel, este intuitivă pentru utilizator. Acest lucru le permite utilizatorilor să fie implicați la momentul potrivit.
Cum să vă ocupați de asistența în aplicație?
Pentru a beneficia de asistență în cadrul aplicației, în primul rând, din punct de vedere tehnic, clientul trebuie să poată intra cu ușurință în aplicația în sine și apoi să ajungă la echipa de asistență. Aceasta trebuie să fie intuitivă și atractivă din punct de vedere vizual. Din punct de vedere al serviciului clienți, clientul ar trebui să primească un răspuns imediat care să îl ajute să își rezolve problema. Ar trebui, dacă este posibil, să nu transferați utilizatorul către alte mesagerii, ci să îl ajutați direct în aplicație.
De ce este importantă asistența în aplicație?
În fiecare zi, timpul pe care utilizatorii îl petrec pe dispozitive mobile crește, iar timpul pe care îl petrec accesând internetul prin intermediul desktopurilor scade. Din ce în ce mai mulți clienți comandă produse sau rezervă servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, motiv pentru care este atât de important ca aplicațiile să permită, de asemenea, un serviciu eficient pentru clienți. Nu ar trebui să trimiteți clientul la e-mail sau la opțiunea telefonică.
Notă de expert
Asistența în aplicație este esențială pentru a menține clienții mulțumiți și implicați. Oferirea de suport în timp real prin intermediul aplicațiilor mobile poate îmbunătăți experiența clienților și poate crește loialitatea lor.

Managerii centrelor de apeluri trebuie să gestioneze activitățile zilnice și să îi ajute pe operatori să atingă obiectivele. Aceștia trebuie să aibă abilități de comunicare eficiente și să utilizeze software-ul adecvat precum LiveAgent. Managementul centrelor de apeluri poate fi o carieră profitabilă și necesită o perspectivă responsabilă.