Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Asistență în aplicație

Ce este asistența în aplicație?

A menține clienții satisfăcuți este o parte vitală a oricărei afaceri de succes. Cu asistența din aplicație vă puteți ajuta clienții mai ușor. Aceștia nu mai trebuie să părăsească aplicația pentru a raporta o problemă.

Această funcție poate fi deosebit de utilă pentru clienții care utilizează o aplicație mobilă, în cazul în care, altfel, ar trebui să părăsească aplicația pentru a căuta o modalitate de a contacta echipa de asistență a companiei dvs.

Asistența în aplicație este asigurată printr-un buton de ajutor plasat în aplicație, care îi duce pe clienți la numeroase articole de asistență. Pentru ajutor suplimentar, se contactează un agent de asistență și se creează un tichet.

Întrebări frecvente

Ce este asistența în aplicație?

Asistența în aplicație permite clienților să interacționeze cu echipa de asistență pentru clienți (sau cu roboții) chiar în cadrul aplicației. De cele mai multe ori, acest lucru este posibil datorită unei interfețe de comunicare care este similară cu modul de comunicare pe alte canale, cum ar fi Messenger sau WhatsApp. Astfel, este intuitivă pentru utilizator. Acest lucru le permite utilizatorilor să fie implicați la momentul potrivit.

 

Cum să vă ocupați de asistența în aplicație?

Pentru a beneficia de asistență în cadrul aplicației, în primul rând, din punct de vedere tehnic, clientul trebuie să poată intra cu ușurință în aplicația în sine și apoi să ajungă la echipa de asistență. Aceasta trebuie să fie intuitivă și atractivă din punct de vedere vizual. Din punct de vedere al serviciului clienți, clientul ar trebui să primească un răspuns imediat care să îl ajute să își rezolve problema. Ar trebui, dacă este posibil, să nu transferați utilizatorul către alte mesagerii, ci să îl ajutați direct în aplicație.

 

De ce este importantă asistența în aplicație?

În fiecare zi, timpul pe care utilizatorii îl petrec pe dispozitive mobile crește, iar timpul pe care îl petrec accesând internetul prin intermediul desktopurilor scade. Din ce în ce mai mulți clienți comandă produse sau rezervă servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, motiv pentru care este atât de important ca aplicațiile să permită, de asemenea, un serviciu eficient pentru clienți. Nu ar trebui să trimiteți clientul la e-mail sau la opțiunea telefonică.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație