Ce este asistența în aplicație?
A menține clienții satisfăcuți este o parte vitală a oricărei afaceri de succes. Cu asistența din aplicație vă puteți ajuta clienții mai ușor. Aceștia nu mai trebuie să părăsească aplicația pentru a raporta o problemă.
Această funcție poate fi deosebit de utilă pentru clienții care utilizează o aplicație mobilă, în cazul în care, altfel, ar trebui să părăsească aplicația pentru a căuta o modalitate de a contacta echipa de asistență a companiei dvs.
Asistența în aplicație este asigurată printr-un buton de ajutor plasat în aplicație, care îi duce pe clienți la numeroase articole de asistență. Pentru ajutor suplimentar, se contactează un agent de asistență și se creează un tichet.
Frequently Asked Questions
Ce este asistența în aplicație?
Asistența în aplicație permite clienților să interacționeze cu echipa de asistență pentru clienți (sau cu roboții) chiar în cadrul aplicației. De cele mai multe ori, acest lucru este posibil datorită unei interfețe de comunicare care este similară cu modul de comunicare pe alte canale, cum ar fi Messenger sau WhatsApp. Astfel, este intuitivă pentru utilizator. Acest lucru le permite utilizatorilor să fie implicați la momentul potrivit.
Cum să vă ocupați de asistența în aplicație?
Pentru a beneficia de asistență în cadrul aplicației, în primul rând, din punct de vedere tehnic, clientul trebuie să poată intra cu ușurință în aplicația în sine și apoi să ajungă la echipa de asistență. Aceasta trebuie să fie intuitivă și atractivă din punct de vedere vizual. Din punct de vedere al serviciului clienți, clientul ar trebui să primească un răspuns imediat care să îl ajute să își rezolve problema. Ar trebui, dacă este posibil, să nu transferați utilizatorul către alte mesagerii, ci să îl ajutați direct în aplicație.
De ce este importantă asistența în aplicație?
În fiecare zi, timpul pe care utilizatorii îl petrec pe dispozitive mobile crește, iar timpul pe care îl petrec accesând internetul prin intermediul desktopurilor scade. Din ce în ce mai mulți clienți comandă produse sau rezervă servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, motiv pentru care este atât de important ca aplicațiile să permită, de asemenea, un serviciu eficient pentru clienți. Nu ar trebui să trimiteți clientul la e-mail sau la opțiunea telefonică.
Expert’s note
Asistența în aplicație este esențială pentru a menține clienții mulțumiți și implicați. Oferirea de suport în timp real prin intermediul aplicațiilor mobile poate îmbunătăți experiența clienților și poate crește loialitatea lor.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți prin chat-ul live, cu butoane personalizabile, disponibile în 43 de limbi, și o perioadă gratuită de 14 zile pentru a testa funcțiile. Este esențial să oferiți un serviciu de asistență excelent pentru clienți pe toate platformele, concentrându-vă pe chat-ul live, care este preferat de 42% dintre clienți.