Self-service software intuitiv
Începeți | 14 zile gratuit
Vedeți-l în Acțiune
Întrucât consumatorii de astăzi au devenit mai pretențioși și mai independenți decât oricând, autoservirea nu mai este opțională pentru companii. De fapt, 70% dintre consumatori preferă să caute răspunsuri online înainte de a contacta serviciul clienți pentru ajutor.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Software-ul de autoservire permite clienților să acceseze informații despre produse/servicii, să găsească răspunsuri la întrebările lor și să rezolve problemele fără a interacționa cu un reprezentant al serviciului. Portalurile de autoservire pot include articole din baza de cunoștințe, pagini cu întrebări frecvente (FAQ), ghiduri de depanare, tutoriale video, forumuri ale comunității clienților, trimiterea și urmărirea tichetelor etc.
Cu 90% dintre consumatorii globali care se așteaptă ca mărcile și organizațiile să ofere un portal online pentru autoservire, piața software-ului de autoservire pentru clienți se așteaptă să ajungă la 18,12 miliarde USD până în 2024.
Când clienții sunt împuterniciți să se ajute singuri – lucrurile se îmbunătățesc pentru toată lumea. Cele mai avansate companii au recunoscut deja numeroasele avantaje ale oferirii de opțiuni de autoservire clienților lor.
Autoservirea îmbunătățește eficiența și productivitatea agenților. În loc să petreacă timp pentru soluționarea problemelor minore, repetitive, agenții se pot concentra pe interogări mai critice, cu valoare mai mare.
Cu acces non-stop la informații relevante, portalurile de autoservire sporesc satisfacția oferind clienților o modalitate ușoară de a găsi soluții ori de câte ori este cel mai convenabil pentru ei.
Investiția în autoservire ajută la reducerea costurilor operaționale, deoarece vă susțineți literalmente clienții chiar și în afara orelor de program, eliminând astfel nevoia de a angaja lucrători suplimentari pentru asistența clienților.
Puneți clienții în controlul propriei experiențe de service. Permiteți-i să se refere la articole din baza de cunoștințe, să se angajeze în forumuri comunitare, să lase feedback, să trimită și să monitorizeze tichete de asistență – toate într-un singur portal de autoservire.
Configurați o bază de cunoștințe cuprinzătoare în 4 pași simpli. Oferiți clienților dvs. toate informațiile utile de care au nevoie – ghiduri de început, articole de instruire, sfaturi de depanare, întrebări frecvente și multe altele. Clienții dvs. se pot referi cu ușurință la ele atunci când agenții dvs. sunt offline. Creați mai multe baze de cunoștințe – fiecare cu un design, setări și conținut unic. Dacă afacerea dvs. vinde mai multe produse sau gestionați mai multe mărci, bazele dvs. de cunoștințe interne vor fi accesibile doar agenților dvs.
Extindeți-vă ofertele de autoservire cu un forum comunitar care încurajează interacțiunile dintre clienții dvs. și crește implicarea acestora. Încurajați-vă clienții să se ajute reciproc răspunzând la întrebările reciproce, împărtășind cunoștințele, perspectivele, sfaturile și cele mai bune practici. Fiecare intrare pe forum este transformată într-un tichet, astfel încât agenții dvs. de asistență să poată interveni și să ofere ajutor, dacă este necesar.
Știți ce caracteristici apreciază cel mai mult clienții dvs. și doriți să le vedeți în produsele dvs.? Spuneți-le clienților că opiniilor lor contează – permiteți-le să împărtășească feedback și sugestii, să voteze pentru sugestiile existente și să urmărească progresul implementării lor. Plasați un buton de feedback oriunde pe site-ul dvs. și personalizați-l pentru a se potrivi stilului dvs. de afaceri pentru a începe să primiți feedback.
Asigurați-vă că clienții care caută singuri ajutor au un mod comod de a trimite cereri de ajutor (dacă nu au putut găsi ceea ce căutau prin resursele de autoservire disponibile).
Resources such as the customer portal enable customers to manage their own tickets and track their progress and status.
Autoservirea este doar vârful aisbergului a ceea ce LiveAgent are de oferit. Luați serviciul clienți la nivelul următor utilizând toate capacitățile și caracteristicile concepute pentru a oferi asistență multicanal și o experiență de servicii perfectă.
LiveAgent oferă funcții puternice de ticketing – inclusiv distribuirea inteligentă a tichetelor, automatizarea fluxului de lucru, gestionarea SLA, răspunsuri predefinite, împărțirea și îmbinarea tichetelor, instrumente de colaborare a echipei, raportare și analiză. Păstrați toate comunicările clienților dvs. de pe mai multe canale sub un singur acoperiș și rezolvați tichetele rapid și eficient.
În ciuda creșterii rapide a autoservirii și a canalelor digitale, un număr mare de consumatori preferă în continuare asistența telefonică. LiveAgent include un centru de apeluri bazat pe cloud încorporat, care vă permite să centralizați apelurile de pe site-ul dvs. sau telefonul fix într-un singur loc. Proiectați arbori IVR personalizați, automatizați dirijarea apelurilor, realizați înregistrări nelimitate de apeluri și multe altele.
Permiteți clienților dvs. să vă contacteze în câteva clicuri, oferind asistență instantanee în timp real cu chatul live. Instrumentul de chat al LiveAgent combină atât funcții comune, cât și caracteristici unice, inclusiv opțiuni de distribuire și rutare de chat multiple, invitații de chat proactive, monitorizare online a vizitatorilor, vizualizare de tastare în timp real și multe altele.
Integrați biroul de asistență cu cele mai populare canale de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Puteți monitoriza și răspunde cu ușurință la toate mesajele dvs. sociale, comentariile și mențiunile de marcă pe măsură ce acestea sunt convertite în tichete. Gestionați totul de la un singur tablou de bord și economisiți-vă timpul prețios de la comutarea între mai multe conturi.
Este un ghișeu unic pentru toate nevoile dvs. de servicii pentru clienți, cu ticketing, chat live, centru de apeluri și asistență pentru social media.
LiveAgent a fost cea mai recenzată soluție software de birou de asistență pentru firmele mici în 2019-2020.
Instrumentul este dotat cu peste 179 de caracteristici, peste 40 de integrări și opțiuni de personalizare aproape nesfârșite pentru a se adapta nevoilor dumneavoastră.
Fără contracte pe termen lung sau taxe ascunse, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu opțiuni de preț complet transparente și corecte, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. Capacitățile de autoservire sunt integrate în fiecare plan – cu excepția celui gratuit.
Autoservirea este aproape o necesitate în zilele noastre. Dacă sunteți în căutarea unor experiențe de autoservire atât pentru clienți, cât și pentru angajați, ar trebui să luați în considerare software-ul de autoservire sau un software de birou de asistență cu un portal pentru clienți. Portalul pentru clienți permite să creați mai multe baze de cunoștințe, atât private, cât și publice.
Un portal de autoservire sau un portal pentru clienți este un portal pentru clienți unde pot găsi informații suplimentare fără a fi nevoie să contacteze un reprezentant al clientului. Acesta ar putea fi sub forma unui articol din baza de cunoștințe sau a unui forum.
Avantajele autoservirii includ mai puține costuri ale serviciului pentru clienți, creșterea vânzărilor, îmbunătățirea experienței clienților și păstrarea clienților.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Software de centru de apeluri de intrare
Un software de centru de apeluri de intrare poate ajuta la creșterea volumului de vânzări prin accesul la informații detaliate despre apelant și prin vânzări up-sell și cross-sell. Utilizarea unui software profesional poate asigura o experiență de servicii consecventă și o satisfacție mai mare a clienților prin optimizarea comunicațiilor și reducerea timpilor de așteptare.
Conversații directe pentru industria automobilelor
Incorporarea mai multor caracteristici intr-o singura strategie poate reduce rata de abandonare a cosului de cumparaturi si poate atrage clienti potențiali. Cu LiveAgent, puteti masura impactul conversatiilor directe asupra conversiilor si puteti genera rapoarte care dezvaluie oportunitati de imbunatatire a serviciului pentru clienti. De asemenea, LiveAgent va permite sa infiintati un forum comunitar si o baza de cunostinte pentru autoservirea clientilor. Integrarea retelelor sociale in tabloul de bord LiveAgent va permite sa raspundeti la fiecare mentiune sau recenzie. Caracteristici-cheie ale conversatiilor directe includ vizualizarea tastarii in timp real, monitorizarea comportamentului vizitatorilor si videoconversatii care ofera o experienta personalizata clientilor.
Sistem de gestionare a reclamațiilor clienților
Sistemul de gestionare a reclamațiilor LiveAgent permite companiei să gestioneze eficient și profesional situații provocatoare ale clienților, oferind o soluție atotcuprinzătoare de birou de asistență care vă fluidizează toate canalele de comunicare. Este important să vă echipați angajații cu toate instrumentele de care au nevoie pentru a excela în domeniul serviciilor pentru clienți, iar programele informatice de gestionare a reclamațiilor facilitează procesul și permit personalului să țină un jurnal al reclamațiilor clienților.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date