Știați că mai mult de jumătate dintre clienți preferă să discute cu cineva în timp real și online, decât să apeleze la o companie pentru asistență? Există multe avantaje în utilizarea unui software gratuit de chat live atât pentru clienții dvs., cât și pentru agenții dvs. Creșteți satisfacția clienților, îmbunătățiți timpul de răspuns, creșteți productivitatea agentului și rentabilitatea investiției. Conform CrazyEgg, 38% dintre consumatori sunt mai predispuși să cumpere de la o companie dacă oferă asistență prin chat live.
Încercați astăzi soluția noastră gratuită de chat live. Aplicația noastră gratuită de chat live are cel mai rapid widget de chat de pe piață, care este complet personalizabil, precum și adaptabil lingvistic.
Bucurați-vă de un cont întotdeauna gratuit
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Implementați un software gratuit de chat live pentru site-urile din afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:
Funcțiile de ticketing gratuite vă ajută să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea unei probleme a clienților.
Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.
Administrând toate canalele de asistență dintr-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp pentru rezolvarea problemelor.
Software-ul gratuit de chat live LiveAgent se mândrește cu cel mai rapid widget de chat de pe piață. Când comparați LiveAgent cu performanța generală a widget-ului de chat a concurentului veți observa că LiveAgent este cel mai rapid. Widget-ul de chat LiveAgent este afișat în doar 2,5 secunde, în timp ce widget-urile de chat ale concurentului durează între 3,3 și 9,4 secunde pentru a fi afișate.
Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, cu 35% mai multe persoane au făcut o achiziție online după ce au folosit chat-ul live.
Instrumentul nostru gratuit de chat live este complet personalizabil, precum și adaptabil lingvistic. În plus, utilizând software-ul nostru gratuit de chat live puteți utiliza sistemul nostru gratuit de ticketing cu o căsuță de e-mail universală, un call center și o bază de cunoștințe
Software-ul nostru gratuit de chat live oferă o căutare a istoricului tichetelor de 7 zile și o integrare (un buton de chat, adresă de e-mail, formular de contact, număr de telefon.) Dacă sunteți în căutarea mai multor funcții, cum ar fi istoricul de căutare nelimitat, integrările cu rețelele de socializare și funcțiile de automatizare, consultați planurile noastre plătite.
LiveAgent a fost construit pentru a vă economisi timpul prețios. O integrare simplă (copiere și lipire) vă conectează cu clienții dvs. în câteva secunde. LiveAgent direcționează noile chat-uri primite către membrii potriviți din echipa dvs. și adaptează dinamic disponibilitatea chat-ului pe măsură ce agenții se conectează și se deconectează în timpul schimbului lor.
12% dintre americani consideră că frustrarea lor numărul unu față de serviciul pentru clienți este „lipsa de viteză”. Statista
72% dintre consumatori consideră că atunci când trebuie să-și explice problema mai multor persoane este un serviciu pentru clienți slab.Dimensional Research
72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul pentru clienți, se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”.Microsoft
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Începeți cu soluția noastră gratuită de chat live și faceți o actualizare la o versiune cu plată oricând pentru a primi istoric nelimitat al tichetelor, mai multe funcții și fără limite de număr de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Nu, LiveAgent oferă un cont gratuit, fără costuri ascunse. Mai mult, nu sunt necesare detalii despre cardul de credit pentru a obține un cont gratuit.
După ce ați implementat un buton de chat pe site-ul dvs. web, puteți începe chat-ul imediat cu clienții. Ori de câte ori un vizitator vine pe site-ul dvs., este afișat un buton de chat. După aceea, clienții au opțiunea de a vă contacta printr-o fereastră de chat. Dacă clientul decide să facă acest lucru, un tichet va fi generat și afișat în căsuța de e-mail universală.
Chat-ul live este un buton care oferă un canal de comunicare rapid pentru ca un agent să răspundă la solicitările clienților cât mai curând posibil.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date