Aveți nevoie de un software de chat live ?

Știați că mai mult de jumătate dintre clienți preferă să discute cu cineva în timp real și online, decât să apeleze la o companie pentru asistență? Există multe avantaje în utilizarea unui software gratuit de chat live atât pentru clienții dvs., cât și pentru agenții dvs. Creșteți satisfacția clienților, îmbunătățiți timpul de răspuns, creșteți productivitatea agentului și rentabilitatea investiției. Conform CrazyEgg, 38% dintre consumatori sunt mai predispuși să cumpere de la o companie dacă oferă asistență prin chat live.

Încercați astăzi soluția noastră gratuită de chat live. Aplicația noastră gratuită de chat live are cel mai rapid widget de chat de pe piață, care este complet personalizabil, precum și adaptabil lingvistic.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Avantajele unei soluții gratuite de chat live

Implementați un software gratuit de chat live pentru site-urile din afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:

Timpi de Răspuns Mai Rapizi

Funcțiile de ticketing gratuite vă ajută să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea unei probleme a clienților.

Punct Unic de Contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Productivitate Îmbunătățită a Agenților dvs.

Administrând toate canalele de asistență dintr-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp pentru rezolvarea problemelor.

Cel mai rapid software gratuit de chat live

Software-ul gratuit de chat live LiveAgent se mândrește cu cel mai rapid widget de chat de pe piață. Când comparați LiveAgent cu performanța generală a widget-ului de chat a concurentului veți observa că LiveAgent este cel mai rapid. Widget-ul de chat LiveAgent este afișat în doar 2,5 secunde, în timp ce widget-urile de chat ale concurentului durează între 3,3 și 9,4 secunde pentru a fi afișate.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, cu 35% mai multe persoane au făcut o achiziție online după ce au folosit chat-ul live.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Funcțiile software-ului gratuit de chat live

Instrumentul nostru gratuit de chat live este complet personalizabil, precum și adaptabil lingvistic. În plus, utilizând software-ul nostru gratuit de chat live puteți utiliza sistemul nostru gratuit de ticketing cu o căsuță de e-mail universală, un call center și o bază de cunoștințe

Software-ul nostru gratuit de chat live oferă o căutare a istoricului tichetelor de 7 zile și o integrare (un buton de chat, adresă de e-mail, formular de contact, număr de telefon.) Dacă sunteți în căutarea mai multor funcții, cum ar fi istoricul de căutare nelimitat, integrările cu rețelele de socializare și funcțiile de automatizare, consultați planurile noastre plătite.

Integrare lină a site-ului

LiveAgent a fost construit pentru a vă economisi timpul prețios. O integrare simplă (copiere și lipire) vă conectează cu clienții dvs. în câteva secunde. LiveAgent direcționează noile chat-uri primite către membrii potriviți din echipa dvs. și adaptează dinamic disponibilitatea chat-ului pe măsură ce agenții se conectează și se deconectează în timpul schimbului lor.

Software-ul gratuit de chat live elimină neajunsurile serviciului pentru clienți

Timpi de Răspuns Lenți

12% dintre americani consideră că frustrarea lor numărul unu față de serviciul pentru clienți este „lipsa de viteză”. Statista

Lipsa de Claritate între Medii

72% dintre consumatori consideră că atunci când trebuie să-și explice problema mai multor persoane este un serviciu pentru clienți slab.Dimensional Research

Lipsa Transparenței

72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul pentru clienți, se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”.Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Încercați astăzi LiveAgent

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Începeți cu soluția noastră gratuită de chat live și faceți o actualizare la o versiune cu plată oricând pentru a primi istoric nelimitat al tichetelor, mai multe funcții și fără limite de număr de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.

Articole legate deSoftware gratuit de chat live
806278 Predefined Answers

Predefined answers

Create Predefined answers for support queries, add them to ticket answers with two clicks, and trigger them easily. LiveAgent is an integrated customer support software with various features and functions.

API este o abreviere de la Application Programming Interface (Interfață de Programare a Aplicației) care combină instrumente și coduri. Software-urile folosesc API pentru a integra alte aplicații.

Interfață de Programare a Aplicației

Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.

Rapoartele, sau altfel spus analizele, vă oferă informații generale despre ceea ce se întâmplă în contul dvs. LiveAgent oferă rapoarte extinse

Rapoarte

Rapoartele LiveAgent furnizează informații generale despre performanța contului și nevoile de îmbunătățire în serviciul clienților. Oferă diverse tipuri de rapoarte, inclusiv analize generale, rapoarte de performanță, de agent, de departament și de timp, care pot fi exportate în fișiere CSV.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Doriți să vă creați un cont gratuit LiveAgent? Vă rugăm să vă înregistrați. Este foarte simplu și setarea durează doar câteva minute.

Create FREE account

LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.

LiveAgent este un program informatic de birou de asistență omnicanal care adună interacțiunile cu clienții de pe mai multe canale, inclusiv cele mai populare platforme de rețele sociale.

Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.

Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x