Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți

Oferiți clienților acces la resurse și la monitorizarea tichetelor.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar   
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Reduceți costurile cu un program informatic de portal pentru clienți

Configurați un portal pentru clienți cuprinzător, bine structurat și bine indexat care să includă o bază de cunoștințe, forumuri comunitare și întrebări frecvente. Reduceți timpul și costul comunicării cu clienții, oferind asistență în regim de autoservire și permițând clienților să vadă progresul cererilor trimise, fără să fie nevoie să vă contacteze. Cu LiveAgent este ușor.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ce este un program informatic de portal pentru clienți?

Portalul informatic de servicii pentru clienți, cunoscut și ca program informatic de portal pentru clienți, vă permite să împărtășiți informații cu clienții. De asemenea, portalul web pentru clienți permite acestora să își acceseze în siguranță istoricul sau starea tichetelor, informații amănunțite pentru produse/servicii și multe altele. De exemplu, un utilizator al portalului pentru clienți va avea acces la articolele din baza de cunoștințe pentru produse, precum și la forumul comunitar. Pe scurt, portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Cum funcționează un program informatic de portal pentru clienți?

Un portal securizat ca LiveAgent permite clienților să verifice starea solicitărilor lor după ce se autentifică. Întrucât solicitările clienților sunt transformate în tichete, clientul va găsi toate detaliile într-un așa-numit „tichet”. Mulțumită acestei tehnologii, clienții nu trebuie să contacteze și să aștepte asistență din partea agenților de servicii pentru clienți. Un portal pentru clienți este o soluție superioară de servicii asistență care creează o experiență virtuală unitară și sporește implicarea clienților prin intermediul forumurilor, formularelor pentru păreri și sugestii și a unei baze de cunoștințe interactive.

De ce ar trebui să aveți un portal pentru clienți?

Serviciile pentru clienți au evoluat enorm în ultimii ani. Nu mai este nevoie să așteptați notificări prin poștă electronică pentru a afla dacă v-a fost rezolvată problema. Soluțiile informatice de portaluri pentru clienți permit utilizatorilor să acceseze informațiile de care au nevoie, fără să aștepte după asistență. În plus, aceste portaluri de asistență dedicate permit utilizatorilor să acceseze istoricul tichetelor trecute, baza de cunoștințe, un forum comunitar și mai pun la dispoziție opțiunea de a trimite sugestii și păreri. Portalul virtual de autoservire poate fi un spațiu dedicat pentru clienții care caută articole relevante din baza de cunoștințe. Nu mai este nevoie să creați foi de calcul Google pentru a distribui documente clienților. Aceste procese complicate nu fac decât să vă afecteze implicarea clienților. Resursele de autoservire, cum ar fi bazele de cunoștințe, forumurile sau formularele pentru păreri și sugestii, îi eliberează pe reprezentanții de servicii pentru clienți de întrebările frecvente și le permit să se concentreze pe întrebările mai dificile ale clienților. Profitați de programul nostru informatic de portal pentru clienți pentru a împărtăși anunțuri importante, note de lansare pentru produse și pentru a îmbunătăți pe loc productivitatea agenților.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Portal pentru clienți eficient potrivit pentru afacerea dumneavoastră

Portalul pentru clienți LiveAgent conține o bază de cunoștințe, un forum și formulare pentru păreri și sugestii.

70% dintre clienți preferă să caute răspunsuri înainte să contacteze serviciul pentru clienți

Configurați un portal pentru clienți și adăugați elemente vizuale cu doar câteva clicuri. Creați baze de cunoștințe și generați un forum, astfel încât clienții dumneavoastră să se poată ajuta singuri și să discute noi funcționalități sau să ofere sugestii de îmbunătățire.
smiling woman with coffee

LiveAgent face ca asistența pentru clienți să fie de un milion de ori mai ușoară. Timpul nostru de răspuns este acum mai rapid cu 26%.

black Martinus logo

Învățați-vă clienții să depaneze probleme pe cont propriu

Agenții de asistență vor primi mai puține tichete și, prin urmare, timpii lor de răspuns la solicitările clienților vor fi semnificativ mai rapizi.
Portalul virtual pentru clienți stochează articolele din baza de cunoștințe, publicările pe forumuri, precum și părerile și sugestiile clienților. Citiți mai multe…
O bază de cunoștințe este una dintre caracteristicile care oferă clienților acces ușor și exclusiv la articolele din baza de cunoștințe sau la întrebări frecvente. Citiți mai multe…
Forumurile permit clienților să se ajute reciproc, răspunzând la întrebările celorlalți. Citiți mai multe…
Permiteți clienților să vă trimită păreri și sugestii. Creați și implementați un buton pentru sugestii pe pagina dumneavoastră de internet. Citiți mai multe…

Program informatic de portal web pentru clienți accesibil ca preț

Mulțumită planului nostru de prețuri accesibile, puteți utiliza toate caracteristicile portalului pentru clienți și oferi asistență clienților chiar și atunci când reprezentanții de servicii pentru clienți sunt inactivi.

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Serviciu pentru clienți suprasolicitat?

Să înfruntăm realitatea — clienții dumneavoastră vor avea întotdeauna un număr infinit de întrebări și solicitări. Timpul este cea mai prețioasă resursă pe care o aveți, iar investirea lui în activul potrivit poate da un impuls semnificativ afacerii dumneavoastră. Afacerile pierd milioane de dolari în fiecare an din cauza alocării de fonduri pentru activele greșite. Nu lăsați afacerea dumneavoastră să se numere printre acestea.

Portal al angajaților pentru agenții de servicii pentru clienți

Avantajul evident al unui portal pentru clienți este de a oferi clienților o opțiune eficientă de autoservire. Totuși, soluția dedicată de portal pentru clienți oferită de LiveAgent vă pune la dispoziție, de asemenea, funcția de gestionare a cunoștințelor interne pentru agenți. După cum s-a spus anterior, portalul pentru clienți este alcătuit dintr-o bază de cunoștințe și un forum. Ambele pot fi create atât pentru clienți, cât și pentru agenți. Baza de cunoștințe detaliată poate fi o modalitate excelentă de a distribui documente, pentru a susține perpetuarea cunoștințelor pe cale internă. În plus, puteți împărtăși cunoștințe interne printr-un forum. Forumul intern poate însemna un singur loc pentru discutarea de subiecte specifice, în locul schimbului de mesaje la locul de muncă. Per ansamblu, creează interacțiuni mai bune în cadrul echipei și simplifică comunicarea la locul de muncă.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

LiveAgent este o platformă bogată în caracteristici și cuprinzătoare care oferă și un portal de autoservire. Citiți poveștile noastre de succes și recenziile utilizatorilor pentru a afla cum LiveAgent vă poate îmbunătăți serviciile de asistență pentru clienți și face fericiți pe partenerii dumneavoastră de afaceri.
knowledge base designs in LiveAgent

Adaptați aspectul la marca dumneavoastră

Configurați un portal pentru clienți cu doar câteva clicuri. Creați o bază de cunoștințe și adaptați-o aspectului companiei, fără nevoia de a avea cunoștințe de programare. Din doar câteva clicuri puteți genera un forum pentru clienții dumneavoastră, unde să poată discuta funcționalități noi, să solicite ajutor sau să ofere sugestii de îmbunătățire.

Permiteți clienților să vă contacteze prin intermediul unui formular flexibil de tichet

Formularele de tichete LiveAgent permit clienților să intre în legătură cu echipa de servicii de asistență prin intermediul unui portal pentru clienți. Așadar, care este beneficiul utilizării acestei forme de schimb de mesaje? Ei bine, LiveAgent poate stoca și organiza datele clienților prin intermediul unui sistem CRM. Prin urmare, oricând clientul intră în legătură prin intermediul portalului pentru clienți, agenții dețin mai multe informații despre client și pot, astfel, oferi asistență mai eficientă. Per ansamblu, este o soluție inteligentă de servicii de asistență pentru clienți care îmbunătățește comunicarea cu clienții și procesele interne de asistență.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Cum puteți beneficia de un program informatic de portal pentru clienți?

Am prezentat mai jos beneficiile care stau la baza utilizării unui program informatic de portal pentru clienți:

Reduceți costurile serviciilor pentru clienți

A plăti un angajat este mai scump decât a le oferi clienților posibilitatea de a găsi ajutor în portalul pentru clienți.

Economisiți timpul agenților de asistență

Permiteți-le agenților să petreacă mai puțin timp rezolvând problemele clienților prin telefon, poștă electronică și conversații directe.

Acces ușor 24/7 la informații

Portalurile virtuale permit clienților să obțină cu ușurință ajutorul de care au nevoie, atunci când au nevoie.

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Programul informatic de portal pentru clienți oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Întrebări frecvente

Ce este un portal de servicii pentru clienți?

Un portal de servicii pentru clienți permite acestora să găsească răspunsuri la întrebări în timp real, fără să fie nevoiți să intre în legătură cu echipa de asistență pentru clienți. Un portal de servicii pentru clienți este disponibil 24/7 și include informații relevante, cum ar fi politici, facturi, livrări, comenzi și plăți electronice.

Cum trebuie să fie un portal pentru clienți bun?

Un portal pentru clienți bun îmbunătățește calitatea interacțiunilor dintre marca dumneavoastră și clienți, oferind acces mai ușor la informații.

Care sunt caracteristicile comune ale unui portal pentru clienți?

Printre caracteristicile unui portal pentru clienți se numără, dar fără să se limiteze la, autoservire 24/7, posibilitatea de a personaliza și adăuga propria strategie de marcă a companiei, posibilitatea de încorporare cu ușurință în paginile de internet ale companiei, acces la extrase și plăți electronice, posibilitatea de citi/scrie informații și opțiuni de stil CSS personalizate.

Care este scopul unui program informatic de portal web pentru clienți?

Scopul unui portal web este de a pune la dispoziție un singur punct de acces către informații relevante, cum ar fi politici, facturi, plăți sau articole de îndrumare. Un portal web bun va permite clienților să găsească pe cont propriu informațiile dorite, fără să fie nevoiți să vă contacteze pentru ajutor.

Cum se utilizează programul infomatic de portal pentru clienți?

Portalul pentru clienți este utilizat pentru articole din baza de cunoștințe, forumuri, sugestii și păreri. În plus, afișează istoricul tichetelor anterioare ale clientului. Prin urmare, clienții își pot vedea solicitările trecute și începe o conversație, dacă este cazul.

Care sunt beneficiile oferite de un program informatic de portal pentru clienți?

În prezent, clienții se așteaptă ca paginile de internet să aibă o opțiune de autoservire. În momentul de față, autoservirea este prima alegere folosită pentru a căuta informațiile necesare. Dacă nu aveți un portal pentru clienți/bază de cunoștințe, puteți pierde în fața concurenței în doar câteva secunde. Printre cele mai importante beneficii ale unui portal pentru clienți se numără serviciile pentru clienți disponibile 24/7, creșterea vânzărilor și o mai mare satisfacție a clienților.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Program informatic de portal pentru clienți
Dacă doriți să oferiți clienților dvs. servicii excepționale de suport, utilizarea unui program de call center virtual este un bun început.

Program Gratuit de Call Center

LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.

Programele educaționale și ONG-urile sunt dornice să construiască relații personale, întrucât pentru asta sunt create. Cu toate acestea, o sugestie bună pentru ei ar fi să își desfășoare activitățile de ordin personal cu LiveAgent pentru a economisi timp cu sarcinile operaționale.

Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri

LiveAgent poate economisi timp pentru actiuni operationale prin centralizarea tuturor canalelor de comunicare intr-un singur loc, ceea ce este vital pentru dezvoltarea afacerii. In plus, acest serviciu este util pentru programele educaționale si ONG-uri in vederea construirii de relatii personale de durata.

Sistemele de tichete de asistență ajută echipele să gestioneze volume mari de solicitări de pe mai multe canale și le permit să răspundă la întrebări rapid și în cunoștință de cauză.

Sistemul de tichete de asistență

LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.

LiveAgent este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici în anul 2020. Accesați imediat perioada gratuită de probă și observați cum afacerea dvs. se dezvoltă.

Program de suport clienți pentru afaceri mici

Un program de suport pentru afacerile mici poate avea un impact semnificativ în cunoașterea brand-ului de către clienți. LiveAgent oferă două variante, inclusiv un cont gratuit și un abonament bogat în funcționalități. LiveAgent se remarcă prin funcționalitățile puse la dispoziție, însă există limite în ceea ce privește personalizarea sau accesibilitatea altor funcții. Este important să stabiliți nevoile înainte de a alege un program de suport clienți și să verificați mărturiile și review-urile publicate. LiveAgent oferă o perioadă gratuită de probă de 14 zile pentru toate tipurile de abonament.

Un serviciu excelent de asistență pentru clienți începe cu un mai bun program informatic de birou de asistență. Vedeți toate beneficiile oferite de LiveAgent și începeți să îl utilizați în doar 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent este o platformă excelentă pentru asistența clienților în afacerile online, potrivit mai multor utilizatori. Aceasta este ușor de utilizat, oferă funcționalități utile de raportare și îmbunătățește serviciul pentru clienți, ceea ce creează rate mai mari de rentabilitate și creșterea satisfacției clienților. Utilizatorii au observat, de asemenea, că platforma este o soluție rentabilă, cu agenți nelimitați, suport pentru poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică pentru un preț rezonabil.

Un portal de autoservire pentru clienți este o secțiune a site-ului web al unei companii care oferă clienților un singur punct de acces la informațiile despre companie/produs.

Ce este un portal pentru clienți?

Un portal pentru clienți este o soluție esențială de autoservire, care oferă acces ușor la informații despre produse și servicii. Acesta include: ghiduri introductive, articole de instruire, sfaturi de depanare, FAQ-uri și alte informații utile. Mai mult, oferă tutoriale video, forumuri de comunitate, feedback și sugestii, și trimiterea tichetelor. În acest fel, clienții pot obține ajutor în afara programului de lucru obișnuit, fără a necesita resurse suplimentare de la companii.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație