Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Portalul pentru clienți LiveAgent conține o bază de cunoștințe, un forum și formulare pentru păreri și sugestii.
LiveAgent face ca asistența pentru clienți să fie de un milion de ori mai ușoară. Timpul nostru de răspuns este acum mai rapid cu 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Mulțumită planului nostru de prețuri accesibile, puteți utiliza toate caracteristicile portalului pentru clienți și oferi asistență clienților chiar și atunci când reprezentanții de servicii pentru clienți sunt inactivi.
Most Popular
Programul informatic de portal pentru clienți oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.
Un portal de servicii pentru clienți permite acestora să găsească răspunsuri la întrebări în timp real, fără să fie nevoiți să intre în legătură cu echipa de asistență pentru clienți. Un portal de servicii pentru clienți este disponibil 24/7 și include informații relevante, cum ar fi politici, facturi, livrări, comenzi și plăți electronice.
Un portal pentru clienți bun îmbunătățește calitatea interacțiunilor dintre marca dumneavoastră și clienți, oferind acces mai ușor la informații.
Printre caracteristicile unui portal pentru clienți se numără, dar fără să se limiteze la, autoservire 24/7, posibilitatea de a personaliza și adăuga propria strategie de marcă a companiei, posibilitatea de încorporare cu ușurință în paginile de internet ale companiei, acces la extrase și plăți electronice, posibilitatea de citi/scrie informații și opțiuni de stil CSS personalizate.
Scopul unui portal web este de a pune la dispoziție un singur punct de acces către informații relevante, cum ar fi politici, facturi, plăți sau articole de îndrumare. Un portal web bun va permite clienților să găsească pe cont propriu informațiile dorite, fără să fie nevoiți să vă contacteze pentru ajutor.
Portalul pentru clienți este utilizat pentru articole din baza de cunoștințe, forumuri, sugestii și păreri. În plus, afișează istoricul tichetelor anterioare ale clientului. Prin urmare, clienții își pot vedea solicitările trecute și începe o conversație, dacă este cazul.
În prezent, clienții se așteaptă ca paginile de internet să aibă o opțiune de autoservire. În momentul de față, autoservirea este prima alegere folosită pentru a căuta informațiile necesare. Dacă nu aveți un portal pentru clienți/bază de cunoștințe, puteți pierde în fața concurenței în doar câteva secunde. Printre cele mai importante beneficii ale unui portal pentru clienți se numără serviciile pentru clienți disponibile 24/7, creșterea vânzărilor și o mai mare satisfacție a clienților.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date