Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți

Oferiți clienților acces la resurse și la monitorizarea tichetelor.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Reduceți costurile cu un program informatic de portal pentru clienți

Configurați un portal pentru clienți cuprinzător, bine structurat și bine indexat care să includă o bază de cunoștințe, forumuri comunitare și întrebări frecvente. Reduceți timpul și costul comunicării cu clienții, oferind asistență în regim de autoservire și permițând clienților să vadă progresul cererilor trimise, fără să fie nevoie să vă contacteze. Cu LiveAgent este ușor.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ce este un program informatic de portal pentru clienți?

Portalul informatic de servicii pentru clienți, cunoscut și ca program informatic de portal pentru clienți, vă permite să împărtășiți informații cu clienții. De asemenea, portalul web pentru clienți permite acestora să își acceseze în siguranță istoricul sau starea tichetelor, informații amănunțite pentru produse/servicii și multe altele. De exemplu, un utilizator al portalului pentru clienți va avea acces la articolele din baza de cunoștințe pentru produse, precum și la forumul comunitar. Pe scurt, portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire.
Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Cum funcționează un program informatic de portal pentru clienți?

Un portal securizat ca LiveAgent permite clienților să verifice starea solicitărilor lor după ce se autentifică. Întrucât solicitările clienților sunt transformate în tichete, clientul va găsi toate detaliile într-un așa-numit „tichet”. Mulțumită acestei tehnologii, clienții nu trebuie să contacteze și să aștepte asistență din partea agenților de servicii pentru clienți. Un portal pentru clienți este o soluție superioară de servicii asistență care creează o experiență virtuală unitară și sporește implicarea clienților prin intermediul forumurilor, formularelor pentru păreri și sugestii și a unei baze de cunoștințe interactive.

De ce ar trebui să aveți un portal pentru clienți?

Serviciile pentru clienți au evoluat enorm în ultimii ani. Nu mai este nevoie să așteptați notificări prin poștă electronică pentru a afla dacă v-a fost rezolvată problema. Soluțiile informatice de portaluri pentru clienți permit utilizatorilor să acceseze informațiile de care au nevoie, fără să aștepte după asistență. În plus, aceste portaluri de asistență dedicate permit utilizatorilor să acceseze istoricul tichetelor trecute, baza de cunoștințe, un forum comunitar și mai pun la dispoziție opțiunea de a trimite sugestii și păreri. Portalul virtual de autoservire poate fi un spațiu dedicat pentru clienții care caută articole relevante din baza de cunoștințe. Nu mai este nevoie să creați foi de calcul Google pentru a distribui documente clienților. Aceste procese complicate nu fac decât să vă afecteze implicarea clienților. Resursele de autoservire, cum ar fi bazele de cunoștințe, forumurile sau formularele pentru păreri și sugestii, îi eliberează pe reprezentanții de servicii pentru clienți de întrebările frecvente și le permit să se concentreze pe întrebările mai dificile ale clienților. Profitați de programul nostru informatic de portal pentru clienți pentru a împărtăși anunțuri importante, note de lansare pentru produse și pentru a îmbunătăți pe loc productivitatea agenților.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Portal pentru clienți eficient potrivit pentru afacerea dumneavoastră

Portalul pentru clienți LiveAgent conține o bază de cunoștințe, un forum și formulare pentru păreri și sugestii.

70% dintre clienți preferă să caute răspunsuri înainte să contacteze serviciul pentru clienți

Configurați un portal pentru clienți și adăugați elemente vizuale cu doar câteva clicuri. Creați baze de cunoștințe și generați un forum, astfel încât clienții dumneavoastră să se poată ajuta singuri și să discute noi funcționalități sau să ofere sugestii de îmbunătățire.
smiling woman with coffee

LiveAgent face ca asistența pentru clienți să fie de un milion de ori mai ușoară. Timpul nostru de răspuns este acum mai rapid cu 26%.

black Martinus logo

Învățați-vă clienții să depaneze probleme pe cont propriu

Agenții de asistență vor primi mai puține tichete și, prin urmare, timpii lor de răspuns la solicitările clienților vor fi semnificativ mai rapizi.
Self-service customer portal
Portalul virtual pentru clienți stochează articolele din baza de cunoștințe, publicările pe forumuri, precum și părerile și sugestiile clienților. Citiți mai multe…
Powerful knowledge base builder
O bază de cunoștințe este una dintre caracteristicile care oferă clienților acces ușor și exclusiv la articolele din baza de cunoștințe sau la întrebări frecvente. Citiți mai multe…
customer portal software by LiveAgent
Forumurile permit clienților să se ajute reciproc, răspunzând la întrebările celorlalți. Citiți mai multe…
Permiteți clienților să vă trimită păreri și sugestii. Creați și implementați un buton pentru sugestii pe pagina dumneavoastră de internet. Citiți mai multe…

Program informatic de portal web pentru clienți accesibil ca preț

Mulțumită planului nostru de prețuri accesibile, puteți utiliza toate caracteristicile portalului pentru clienți și oferi asistență clienților chiar și atunci când reprezentanții de servicii pentru clienți sunt inactivi.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Serviciu pentru clienți suprasolicitat?

Să înfruntăm realitatea — clienții dumneavoastră vor avea întotdeauna un număr infinit de întrebări și solicitări. Timpul este cea mai prețioasă resursă pe care o aveți, iar investirea lui în activul potrivit poate da un impuls semnificativ afacerii dumneavoastră. Afacerile pierd milioane de dolari în fiecare an din cauza alocării de fonduri pentru activele greșite. Nu lăsați afacerea dumneavoastră să se numere printre acestea.

Portal al angajaților pentru agenții de servicii pentru clienți

Avantajul evident al unui portal pentru clienți este de a oferi clienților o opțiune eficientă de autoservire. Totuși, soluția dedicată de portal pentru clienți oferită de LiveAgent vă pune la dispoziție, de asemenea, funcția de gestionare a cunoștințelor interne pentru agenți. După cum s-a spus anterior, portalul pentru clienți este alcătuit dintr-o bază de cunoștințe și un forum. Ambele pot fi create atât pentru clienți, cât și pentru agenți. Baza de cunoștințe detaliată poate fi o modalitate excelentă de a distribui documente, pentru a susține perpetuarea cunoștințelor pe cale internă. În plus, puteți împărtăși cunoștințe interne printr-un forum. Forumul intern poate însemna un singur loc pentru discutarea de subiecte specifice, în locul schimbului de mesaje la locul de muncă. Per ansamblu, creează interacțiuni mai bune în cadrul echipei și simplifică comunicarea la locul de muncă.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

LiveAgent este o platformă bogată în caracteristici și cuprinzătoare care oferă și un portal de autoservire. Citiți poveștile noastre de succes și recenziile utilizatorilor pentru a afla cum LiveAgent vă poate îmbunătăți serviciile de asistență pentru clienți și face fericiți pe partenerii dumneavoastră de afaceri.
knowledge base designs in LiveAgent

Adaptați aspectul la marca dumneavoastră

Configurați un portal pentru clienți cu doar câteva clicuri. Creați o bază de cunoștințe și adaptați-o aspectului companiei, fără nevoia de a avea cunoștințe de programare. Din doar câteva clicuri puteți genera un forum pentru clienții dumneavoastră, unde să poată discuta funcționalități noi, să solicite ajutor sau să ofere sugestii de îmbunătățire.

Permiteți clienților să vă contacteze prin intermediul unui formular flexibil de tichet

Formularele de tichete LiveAgent permit clienților să intre în legătură cu echipa de servicii de asistență prin intermediul unui portal pentru clienți. Așadar, care este beneficiul utilizării acestei forme de schimb de mesaje? Ei bine, LiveAgent poate stoca și organiza datele clienților prin intermediul unui sistem CRM. Prin urmare, oricând clientul intră în legătură prin intermediul portalului pentru clienți, agenții dețin mai multe informații despre client și pot, astfel, oferi asistență mai eficientă. Per ansamblu, este o soluție inteligentă de servicii de asistență pentru clienți care îmbunătățește comunicarea cu clienții și procesele interne de asistență.
Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Cum puteți beneficia de un program informatic de portal pentru clienți?

Am prezentat mai jos beneficiile care stau la baza utilizării unui program informatic de portal pentru clienți:

Reduceți costurile serviciilor pentru clienți

A plăti un angajat este mai scump decât a le oferi clienților posibilitatea de a găsi ajutor în portalul pentru clienți.

Economisiți timpul agenților de asistență

Permiteți-le agenților să petreacă mai puțin timp rezolvând problemele clienților prin telefon, poștă electronică și conversații directe.

Acces ușor 24/7 la informații

Portalurile virtuale permit clienților să obțină cu ușurință ajutorul de care au nevoie, atunci când au nevoie.

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Programul informatic de portal pentru clienți oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Articole legate deProgram informatic de portal pentru clienți
Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!

Șabloane de e-mail de achiziție

Construiți o bază de date de abonați activi la e-mail prin promovarea conținutului și oferirea de valoare abonaților. Planificați eficient campaniile și trimiteți mesaje personalizate pentru a obține mai multe adrese de e-mail.

Șabloanele pentru serviciul clienți sunt excelente pentru multe companii. Cu toate acestea, abordarea personală față de client trebuie totuși luată în considerare.

Șabloane pentru serviciul clienți

Reducerea timpului pierdut și a erorilor, satisfacția angajaților, viteza de răspuns și coerența în comunicare sunt elementele importante pentru îmbunătățirea serviciului clienților. Personalizarea și actualizarea constantă a șabloanelor de comunicare sunt vitale pentru a crește satisfacția clienților.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Academia LiveAgent

Satisfacția clienților este cheia succesului în afaceri. Un sistem de tichete și live chat sunt instrumente esențiale. Automatizarea și feedback-ul clienților sunt, de asemenea, importante.

Programele educaționale și ONG-urile sunt dornice să construiască relații personale, întrucât pentru asta sunt create. Cu toate acestea, o sugestie bună pentru ei ar fi să își desfășoare activitățile de ordin personal cu LiveAgent pentru a economisi timp cu sarcinile operaționale.

Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri

LiveAgent economisește timp și simplifică comunicarea pentru programele educaționale și ONG-uri. Oferă suport permanent, automatizare și o interfață simplă pentru parteneri și clienți. Companiile aleg LiveAgent datorită prețului accesibil și a funcționalităților avansate, cum ar fi aplicațiile mobile.

Software-ul de centru de contact LiveAgent vă permite să simplificați toate canalele de comunicare ale clienților într-o singură căsuță de e-mail unificată.

Creați o experiență perfectă de service cu software-ul de centru de contact

Servicii excelente și personalizate pentru clienți, inclusiv asistență tehnică online și software pentru succesul clienților. LiveAgent oferă soluții adaptate pentru a crea o experiență mai bună pentru clienți, cu caracteristici mobile și integrări utile.

LiveAgent este un sistem complet de gestionare a reclamațiilor clienților. Acesta oferă o soluție completă de birou de asistență care vă eficientizează toate canalele de comunicare.

Sistem de gestionare a reclamațiilor clienților

Gestionarea eficientă a reclamațiilor poate duce la o imagine mai puternică a companiei și la beneficii comerciale. LiveAgent oferă o soluție completă pentru gestionarea reclamațiilor, care poate aduce fidelitate față de marcă și profitabilitate mai mare. Perioada de încercare gratuită vă poate ajuta să mențineți clienții fericiți și fideli.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x