Șabloane de contact call center pentru închidere/pauză
Monitorizarea calității apelurilor ajută la îmbunătățirea serviciului clienți și creșterea satisfacției. LiveAgent oferă soluții CRM și telefonie VoIP pentru a optimiza experiența clienților.
Șabloane de e-mail de achiziție
Colectarea feedback-ului și utilizarea instrumentelor precum LiveAgent și NiceReply sunt importante pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.
Creați un software pentru call center în 5 min.
LiveAgent este o soluție excelentă pentru asistența clienților online, ușor de utilizat și cu funcționalități excelente. Clienții îi apreciază eficiența și raportarea utilă.
Program de suport clienți pentru afaceri mici
LiveAgent oferă servicii CRM, centru de apel și e-mail pentru a îmbunătăți asistența și productivitatea. Utilizatorii recomandă soluția, elogiind agenții rapidi și soluțiile eficiente.
Vă mutați datele de la Zoho Desk?
LiveAgent este cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri. Acesta oferă funcții precum istoric nelimitat al tichetelor și adrese de e-mail multiple. Planurile încep de la 9$ pe lună.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date