O soluție de asistență pentru diferite industrii

Descoperiți modul în care LiveAgent se adaptează la nevoile diferitelor industrii. Verificați cazurile de utilizare și mărturiile clienților noștri actuali din mai multe sfere ale industriei. Vedeți cum LiveAgent se poate potrivi cerințelor dvs. și vă poate îmbunătăți asistența pentru clienți cu software-ul de asistență omnicanal potrivit.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Explorați modul în care LiveAgent se potrivește nișei dvs.

Identificați clienții potențiali în timp real, analizând comportamentul și datele clienților, paginile vizitate și referințele site-urilor.

Aflați mai multe

Creați showroom-uri virtuale și oferiți experiențe de cumpărături personalizate cu funcții avansate precum chat în timp real și apeluri video HD.

Aflați mai multe

Creați profiluri complete ale clienților și comunicați cu clienții dvs. printr-o multitudine de canale, cum ar fi e-mail sau chat live.

Aflați mai multe

Creați un sistem de asistență flexibil pentru clienții dvs., permițându-le să înceapă o conversație în orice moment pe mai multe canale.

Aflați mai multe

Conectați-vă cu clienții dvs. la scară largă și oferiți asistență pe canalele pe care le folosesc cel mai mult dintr-o aplicație simplificată.

Aflați mai multe

Simplificați toate comunicațiile într-un singur sistem de ticketing care se integrează cu peste 130 de instrumente externe precum Stripe sau PayPal.

Aflați mai multe

Realizați mai multe vânzări monitorizând comportamentul vizitatorilor site-ului dvs. web și creând recomandări de produse personalizate în timp real.

Aflați mai multe

Fiți cu ochii pe rentabilitatea investiției și rămâneți la curent cu performanța cu ajutorul instrumentelor noastre solide de analiză, urmărire a timpului și instrumente de raportare.

Aflați mai multe

Oferiți experiențe excepționale de servicii pentru clienți cu opțiuni de asistență în timp real și hub-uri de autoservire.

Aflați mai multe

Sporiți-vă recrutarea cu fluxurile de lucru de automatizare corecte și concentrați-vă pe construirea de relații durabile.

Aflați mai multe

Construiți o bază solidă pentru campaniile dvs. de marketing și sincronizați datele clienților cu instrumentele preferate.

Aflați mai multe

Interacționați cu potențialii clienți, oferiți-le asistență personalizată și transformați traficul web într-un flux de venituri în creștere.

Aflați mai multe

Oferiți asistență mai inteligentă pentru clienți prin chat live, tehnologie de răspuns vocal interactiv (IVR) și informații CRM unice.

Aflați mai multe

Hrăniți loialitatea pe tot parcursul vieții oferind vânzări personalizate, integrare și experiență de asistență.

Aflați mai multe

Utilizați etichete și rapoarte de etichetare pentru a identifica problemele recurente și pentru a crea perspective și planuri de îmbunătățire.

Aflați mai multe

Colectați informații despre clienți și folosiți-le pentru a crea recomandări personalizate și experiențe de cumpărături de neuitat.

Aflați mai multe

Țineți evidența performanței și valorilor de creștere cu ajutorul analizei noastre solide, rapoartelor cuprinzătoare și integrărilor valoroase.

Aflați mai multe
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Creșteți cu cei mai buni

Alăturați-vă listei în continuă creștere a companiilor care se bazează pe LiveAgent și provin din diferite medii din industrie. Aflați cum profită de platforma de comunicare omnicanală și cum poate beneficia și compania dvs. de pe urma acesteia.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deIndustrie
Depanarea este un proces în care trebuie să găsiți problema și apoi să o rezolvați. Succesul depanării depinde de cât de experimentat este instrumentul de depanare.

Depanare

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

O conversație este un schimb de mesaje de obicei între un client și un agent. Conversația se transformă în tichet.

Conversația

Sumarizarea textului în marketing în limba RO: "Oferim o gamă largă de servicii de marketing digital pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de afaceri."

Asistența tehnică online este asistența oferită clienților online (pe internet). Aceasta poate fi oferită prin diferite canale: chat, e-mail etc.

Asistență tehnică online

Reprezentanții clienților trebuie să aibă abilități de ascultare activă și de relaționare, să fie multilingvi și să scrie rapid și fără erori. LiveAgent oferă asistență tehnică online și un instrument avansat pentru agenții de asistență tehnică.

Monitorizați disponibilitatea agenților dumneavoastră. Încercați funcția LiveAgent de disponibilitate a agenților. Obțineți o imagine de ansamblu atunci când agenții sunt conectați. Citiți mai multe despre această opțiune.

Disponibilitatea agenților

LiveAgent is a software that helps companies manage high volumes of customer requests and improve customer satisfaction. It incorporates multiple features, such as direct conversations, community forums, and social media integration, which can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent offers a hybrid ticket system with an intuitive interface that combines all communication channels to provide agents with optimal workload and comprehensive customer information. It is a cost-effective solution that has received excellent reviews from small, medium, and large businesses, including renowned companies like BMW, Huawei, Yamaha, and the University of Oxford. Anyone can try LiveAgent for free for seven days and even migrate data from SupportBee effortlessly.

Pentru a oferi un serviciu clienți mai eficient, este necesar să dețineți mai multe informații despre clienți. Aflați mai multe despre informațiile despre clienți.

Informații despre clienți

Caracteristicile LiveAgent includ gamificare, recompense pentru agenți și integrare socială. Sistemul stochează informații despre clienți în baza de clienți pentru îmbunătățirea serviciului de asistență.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație