Creați experiențe memorabile pentru a genera mai multe încasări.
Încântați-vă clienții cu viteza uimitoare a răspunsului dvs.
Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.
LiveAgent este un program de suport care se adaptează nevoilor diferitelor modele de business. Descoperiți cum serviciul clienți LiveAgent vine în sprijinul companiei dvs.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Oferiți acces instant la informații importante cu ajutorul portalului de auto-asistență care vine la pachet cu rubrica de întrebări frecvente și forum-urile de comunități.
Optimizați eforturile serviciului clienți și automatizați fluxul de lucru înainte ca suportul oferit clienților să devină copleșitor.
Inspirați încredere prin oferirea unor standarde înalte de securitate atunci când vine vorba de protecția datelor clienților.
Transformați serviciul clienți într-unul din cele mai importante active ale companiei, prin oferirea unei experiențe personalizate care îi va face pe clienți să-și dorească să cumpere mai mult de la dvs.
Economisiți timp și bani prin gestionarea în același timp a mai multor conversații cu clienții.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Alăturați-vă celor mai dezvoltate afaceri care se bazează pe LiveAgent și care se regăsesc în diverse medii de afaceri. Învățați cum puteți beneficia si dvs. de avantajele de care aceștia beneficiază utilizând platforma de comunicații multichannel.
LiveAgent este în măsură să îndeplinească cerințele a câtorva industrii. Aflați cum și vedeți ce impact are LiveAgent în cadrul acestora.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Centrul de suport oferă asistență clienților de obicei prin intermediul unui program de suport. Mai mult decât atât, programul permite agenților să gestioneze toate solicitările de pe o singură platformă.
Un centru de suport de calitate oferă asistența și cunoștințele necesare soluționării imediate a unei probleme. De asemenea, pune la dispoziție instrumentele adecvate gestionării eficiente a tuturor solicitărilor.
Progranele de support duc la o creștere a gradului de satisfacție al clienților, a veniturilor și a gradului de retenție al clienților, indiferent de dimensiunea afacerii.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date