The right fit pentru orice afacere

Complet accesibilă, adaptabilă & personalizabilă după cerințele și nevoile dvs.
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru a genera mai multe încasări.

97%

Creșteți gradul de satisfacție

Încântați-vă clienții cu viteza uimitoare a răspunsului dvs.

16×

Creșterea imediată a valorii relațiilor cu clienții

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Business background
  • ✓ Fără taxă de setare    
  • ✓ Serviciu clienți disponibil 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați în orice moment

O soluție completă pentru diverse modele de afaceri

LiveAgent este un program de suport care se adaptează nevoilor diferitelor modele de business. Descoperiți cum serviciul clienți LiveAgent vine în sprijinul companiei dvs.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Descoperiți cum se încadrează LiveAgent în nișa dvs.

Intrați în legătură în doar câteva secunde cu vizitatorii care navighează intens paginile website-ului dvs. utilizând invitațiile proactive la chat.

Oferiți acces instant la informații importante cu ajutorul portalului de auto-asistență care vine la pachet cu rubrica de întrebări frecvente și forum-urile de comunități.

Optimizați eforturile serviciului clienți și automatizați fluxul de lucru înainte ca suportul oferit clienților să devină copleșitor.

Inspirați încredere prin oferirea unor standarde înalte de securitate atunci când vine vorba de protecția datelor clienților.

Transformați serviciul clienți într-unul din cele mai importante active ale companiei, prin oferirea unei experiențe personalizate care îi va face pe clienți să-și dorească să cumpere mai mult de la dvs.

Economisiți timp și bani prin gestionarea în același timp a mai multor conversații cu clienții.

Economisește mai mult cu LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Vezi de ce companiile aleg LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Mergeți către succes cu cei mai buni

Alăturați-vă celor mai dezvoltate afaceri care se bazează pe LiveAgent și care se regăsesc în diverse medii de afaceri. Învățați cum puteți beneficia si dvs. de avantajele de care aceștia beneficiază utilizând platforma de comunicații multichannel.

LiveAgent este în măsură să îndeplinească cerințele a câtorva industrii. Aflați cum și vedeți ce impact are LiveAgent în cadrul acestora.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deModele de afaceri
Depanarea este un proces în care trebuie să găsiți problema și apoi să o rezolvați. Succesul depanării depinde de cât de experimentat este instrumentul de depanare.

Depanare

LiveAgent este o soluție care permite depanarea, automatizând activitatea agenților în rezolvarea problemelor și permitând clienților să comunice cu agenții pentru a rezolva problema. Procesul de depanare depinde de natura problemei și de abilitățile și cunoștințele persoanei responsabile de rezolvarea acesteia.

Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență, deci credem că este o alternativă perfectă la zendesk. Liveagent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă.

Alternativă la Zendesk

Software-ul LiveAgent este multilingv, disponibil în 43 de limbi şi acceptă widgeturi adaptabile la limbă, pentru a ajuta clienţii să ofere asistenţă excelentă pe toate canalele de asistenţă. LiveAgent este o alternativă perfectă la Zendesk, oferind 3 produse la preţul de 1 – birou de asistenţă, chat live şi asistenţă telefonică sunt toate incluse. Cu automatizări şi reguli puternice, echipa de asistenţă pentru clienţi va economisi timp şi va fi mai productivă atunci când rezolvă întrebările clienţilor.

Rezolvarea la timp înseamnă că un tichet a fost rezolvat în conformitate cu o limită de timp stabilită în SLA. Toți agenții trebuie să încerce să își rezolve întotdeauna tichetele cât mai curând.

Rezolvarea la timp

LiveAgent este software-ul ideal pentru gestionarea serviciilor de clienți, oferind telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și a email-urilor, migrare și multe altele. Compania oferă demo gratuit și asistență prin intermediul portalului său. Este important să răspundeți rapid la tichetele în așteptare pentru a satisface clienții. Vă recomandăm să solicitați o demonstrație a platformei pentru a vedea beneficiile sale și cum vă poate ajuta.

Oferiți-le clienților posibilitatea să găsească răspunsurile pe care le caută folosind autoservirea. Programul de Întrebări Frecvente (FAQ) al LiveAgent vă permite să creați portaluri uimitoare ale clienților.

Utilizați software-ul FAQ pentru a vă optimiza experiența de autoservire a clienților

LiveAgent offers a comprehensive multi-channel solution with over 180 features, including a customizable knowledge base, a strong ticketing system, intelligent ticket routing, automation rules, preset responses, collaboration tools, and robust reporting functions. LiveAgent helps align your self-service portal to your company's identity and improves overall customer service strategy to increase customer satisfaction.

Aspectele critice ale integrării utilizatorilor clienți sunt atât înaintea, în timpul, cât și după achiziție. Aflați mai multe cu ajutorul exemplelor de integrare a utilizatorilor.

Serviciu clienți – Încorporarea utilizatorilor

Textul prezintă diverse repere și sfaturi pentru un serviciu eficient al clienților, inclusiv o listă de verificare și șabloane pentru help desk. Investițiile în software pentru call center pot crește retenția clienților și profiturile unei afaceri. Statisticile arată importanța construirii de relații bune cu clienții, pentru că aceștia cumpără mai frecvent și cheltuiesc mai mult. Retenția clienților poate crește profiturile cu până la 95% pe termen lung.

Un serviciu clienți mai puțin performant poate duce la reziliere. Aceste lucru înseamnă că un client nu va mai apela la produsele și serviciile dvs. și pune capăt oricărei comunicații cu dvs.

Rezilierea

Companiile trebuie să își concentreze eforturile pe orientarea către clienți pentru a le păstra loialitatea și a genera profituri mari. Un serviciu clienți de calitate poate ajuta la consolidarea încrederii și loialității cu clienții. Rezilierea reprezintă numărul de clienți care pleacă, iar cele mai bune modalități de a reduce acest lucru includ contactarea clienților care vor să părăsească compania, educarea clienților și îmbunătățirea serviciului clienți. Rata rezilierilor este calculată prin scăderea numărului de utilizatori activi la sfârșitul lunii din numărul utilizatorilor dintr-o anumită zi și împărțirea acestui număr la primul număr de utilizatori. LiveAgent este o soluție care ajută la creșterea vânzărilor prin crearea unei culturi orientate spre client.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație