Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The right fit pentru orice afacere

Complet accesibilă, adaptabilă & personalizabilă după cerințele și nevoile dvs.

  • ✓ Fără taxă de setare    
  • ✓ Serviciu clienți disponibil 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați în orice moment
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru a genera mai multe încasări.

97%

Creșteți gradul de satisfacție

Încântați-vă clienții cu viteza uimitoare a răspunsului dvs.

16×

Creșterea imediată a valorii relațiilor cu clienții

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Business background

O soluție completă pentru diverse modele de afaceri

LiveAgent este un program de suport care se adaptează nevoilor diferitelor modele de business. Descoperiți cum serviciul clienți LiveAgent vine în sprijinul companiei dvs.

Descoperiți cum se încadrează LiveAgent în nișa dvs.

Intrați în legătură în doar câteva secunde cu vizitatorii care navighează intens paginile website-ului dvs. utilizând invitațiile proactive la chat.

Aflați mai multe

Oferiți acces instant la informații importante cu ajutorul portalului de auto-asistență care vine la pachet cu rubrica de întrebări frecvente și forum-urile de comunități.

Aflați mai multe

Optimizați eforturile serviciului clienți și automatizați fluxul de lucru înainte ca suportul oferit clienților să devină copleșitor.

Aflați mai multe

Inspirați încredere prin oferirea unor standarde înalte de securitate atunci când vine vorba de protecția datelor clienților.

Aflați mai multe

Transformați serviciul clienți într-unul din cele mai importante active ale companiei, prin oferirea unei experiențe personalizate care îi va face pe clienți să-și dorească să cumpere mai mult de la dvs.

Aflați mai multe

Economisiți timp și bani prin gestionarea în același timp a mai multor conversații cu clienții.

Aflați mai multe

Aflați de ce companiile aleg programul LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip bilet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu bilete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Mergeți către succes cu cei mai buni

Alăturați-vă celor mai dezvoltate afaceri care se bazează pe LiveAgent și care se regăsesc în diverse medii de afaceri. Învățați cum puteți beneficia si dvs. de avantajele de care aceștia beneficiază utilizând platforma de comunicații multichannel.

LiveAgent este în măsură să îndeplinească cerințele a câtorva industrii. Aflați cum și vedeți ce impact are LiveAgent în cadrul acestora.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce presupune un centru de suport?

Centrul de suport oferă asistență clienților de obicei prin intermediul unui program de suport. Mai mult decât atât, programul permite agenților să gestioneze toate solicitările de pe o singură platformă.

Prin ce se remarcă un centru de suport de calitate?

Un centru de suport de calitate oferă asistența și cunoștințele necesare soluționării imediate a unei probleme. De asemenea, pune la dispoziție instrumentele adecvate gestionării eficiente a tuturor solicitărilor.

De ce ar trebui companiile să investească într-un program de suport?

Progranele de support duc la o creștere a gradului de satisfacție al clienților, a veniturilor și a gradului de retenție al clienților, indiferent de dimensiunea afacerii.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație