LiveAgent este o soluție care permite depanarea, automatizând activitatea agenților în rezolvarea problemelor și permitând clienților să comunice cu agenții pentru a rezolva problema. Procesul de depanare depinde de natura problemei și de abilitățile și cunoștințele persoanei responsabile de rezolvarea acesteia.
Software-ul LiveAgent este multilingv, disponibil în 43 de limbi şi acceptă widgeturi adaptabile la limbă, pentru a ajuta clienţii să ofere asistenţă excelentă pe toate canalele de asistenţă. LiveAgent este o alternativă perfectă la Zendesk, oferind 3 produse la preţul de 1 – birou de asistenţă, chat live şi asistenţă telefonică sunt toate incluse. Cu automatizări şi reguli puternice, echipa de asistenţă pentru clienţi va economisi timp şi va fi mai productivă atunci când rezolvă întrebările clienţilor.
LiveAgent este software-ul ideal pentru gestionarea serviciilor de clienți, oferind telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și a email-urilor, migrare și multe altele. Compania oferă demo gratuit și asistență prin intermediul portalului său. Este important să răspundeți rapid la tichetele în așteptare pentru a satisface clienții. Vă recomandăm să solicitați o demonstrație a platformei pentru a vedea beneficiile sale și cum vă poate ajuta.
Utilizați software-ul FAQ pentru a vă optimiza experiența de autoservire a clienților
LiveAgent offers a comprehensive multi-channel solution with over 180 features, including a customizable knowledge base, a strong ticketing system, intelligent ticket routing, automation rules, preset responses, collaboration tools, and robust reporting functions. LiveAgent helps align your self-service portal to your company's identity and improves overall customer service strategy to increase customer satisfaction.
Serviciu clienți – Încorporarea utilizatorilor
Textul prezintă diverse repere și sfaturi pentru un serviciu eficient al clienților, inclusiv o listă de verificare și șabloane pentru help desk. Investițiile în software pentru call center pot crește retenția clienților și profiturile unei afaceri. Statisticile arată importanța construirii de relații bune cu clienții, pentru că aceștia cumpără mai frecvent și cheltuiesc mai mult. Retenția clienților poate crește profiturile cu până la 95% pe termen lung.
Companiile trebuie să își concentreze eforturile pe orientarea către clienți pentru a le păstra loialitatea și a genera profituri mari. Un serviciu clienți de calitate poate ajuta la consolidarea încrederii și loialității cu clienții. Rezilierea reprezintă numărul de clienți care pleacă, iar cele mai bune modalități de a reduce acest lucru includ contactarea clienților care vor să părăsească compania, educarea clienților și îmbunătățirea serviciului clienți. Rata rezilierilor este calculată prin scăderea numărului de utilizatori activi la sfârșitul lunii din numărul utilizatorilor dintr-o anumită zi și împărțirea acestui număr la primul număr de utilizatori. LiveAgent este o soluție care ajută la creșterea vânzărilor prin crearea unei culturi orientate spre client.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date