Alegerea potrivită pentru afacerile solo

Complet accesibilă, flexibilă și care se poate adapta nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Oferiți experiențe plăcute clienților și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu viteza răspunsului dvs.

16×

Sporiți valoarea clientului

Vindeți mai mult prin atragere și menținerea loialității clienților.

Business background

Program de suport pentru soloprenori

Ajutați la dezvoltarea afacerii dvs. pe cont propriu sau de freelancer cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport si considerat programul numărul 1 pentru companii mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Atuurile unui serviciu clienți multichannel

Antreprenorii solo pot beneficia foarte mult de programul de ticketing LiveAgent, care înlocuiește în totalitate modul în care aceștia își gestionează email-urile. Controlul complet al istoricului de email-uri, stocarea nelimitată și sutele de alte funcționalități cum ar fi reguli și automatizări, vă fac viața mai ușoară. Rețineți, time is money.

Obțineți cea mai bună imagine de ansamblu asupra comunicațiilor

Colectând toate conversațiile și comunicațiile într-un singur loc, este foarte ușor să verificați evoluția unei conversații. Nu vă mai amintiți adresa sau condițiile agreate? Nu vă faceți griji! Cu LiveAgent, puteți accesa toate informațiile discutate anterior.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizați-vă proiectele profesionale și cele private

Nu mai trebuie să căutați email-urile vechi. Freelancerii au posibilitatea de a beneficia de complexitatea panourilor LiveAgent, aferente fiecărui proiect/client, interfața pentru informațiile provenite de la clienți referitoare la serviciile lor și programul de live chat pentru solicitări adresate în mod direct. Nu ar trebui să alocați ore întregi pentru comunicații. Utilizați-le pentru a le factura.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Va oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Care sunt beneficiile utiliării LiveAgent pentru o afacere de tip freelancing?

Simplificarea mesajelor

Colectați în mod eficient toate solicitările de pe email, rețele de socializare, telefon și live chat într-un singur inbox și tratați fiecare solicitare cu ușurință.

Prioritizați sarcinile

Lăsați programul de suport să efectueze sarcinile obișnuite și repetitive, astfel încât agenții dvs. să se concentreze pe dezvoltarea unei relații durabile cu clienții.

Asistență permanentă pentru clienți, 24/7

Prin punerea la dispoziție a unui portal de auto-asistență accesibil în orice moment, 24/7/365, numărul tichetelor se va diminua.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Program de suport omni-channel

Adoptând soluția multichannel LiveAgent, veți deține un serviciul clienți de excepție, veți oferi suport prin toate canalele importante de comunicare și veți putea automatiza sarcinile repetitive. Niciun email nu se va rătăci și nu veți uita să oferiți un răspuns. Creați profile clienților și înregistrați informații despre clienți direct în LiveAgent.

Obțineți mai multe tranzacții în timp real

Cu LiveAgent, uitați de integrarea unui alt program de live chat. Serviciul de live chat este parte integrantă din LiveAgent și este echipat cu funcții de automatizare avansate cum ar fi formulare pre-chat. Include anexe, sondaje de satisfacție și opțiuni de personalizare. Creați un look unic în funcție de preferințele dvs.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Fiți la curent cu ce se întâmplă, chiar și atunci când nu sunteți la birou

Petreceți mult timp departe de calculator și doriți să comunicați tot timpul cu clienții? LiveAgent oferă aplicații pentru dispozitive cu sisteme de operare iOS și Android.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională de help desk la un preț fix lunat, fără taxe ascunse sau obligații pe termen lung. Înregistrați-vă pentru perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a avea acces la toate funcționalitățile programului. Nu mai stați pe gânduri! Începeți chiar azi să vă îmbunătățiți viteza de răspuns!

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deAntreprenori Solo
LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Gist la LiveAgent?

Vă mbunătățiți imaginea de marketing prin interacțiunea cu clienții și utilizând LiveAgent ca software de asistență pentru clienți.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Jira către LiveAgent. Transferați toate datele dvs. utilizând pur și simplu pluginul nostru de migrare sau solicitați echipei noastre să vă ajute.

Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?

Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.

LiveAgent plans start at $9 /agent/mo. Create custom domains, e-mail ticketing, contact forms, automation, SLA, API, forum & knowledge base, iOS & Android apps are all part of full-sized ticketing solution. All features under one roof come at $69 /agent/mo.

Tarifele LiveAgent

Ignorează aplicațiile Viber, Twitter, Facebook și WhatsApp. LiveAgent oferă o gamă variată de funcționalități, inclusiv chat în timp real, forum pentru clienți, și soluții de e-mail.

LiveAgent permite integrarea tuturor canalelor de comunicare în unul singur. Îmbunătățiți-vă afacerea valutară cu un model de comunicații mai raționalizat.

Software de asistență pentru afaceri valutare

Asistență 24/7 și integrări linguistice. Software de ticketing cu mai multe funcții pentru o gestionare și monitorizare mai bună a comunicării cu clienții.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație