Alegerea potrivită pentru afacerile solo

Complet accesibilă, flexibilă și care se poate adapta nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Oferiți experiențe plăcute clienților și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu viteza răspunsului dvs.

16×

Sporiți valoarea clientului

Vindeți mai mult prin atragere și menținerea loialității clienților.

Business background

Program de suport pentru soloprenori

Ajutați la dezvoltarea afacerii dvs. pe cont propriu sau de freelancer cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport si considerat programul numărul 1 pentru companii mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Program de suport pentru soloprenori
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Atuurile unui serviciu clienți multichannel

Antreprenorii solo pot beneficia foarte mult de programul de ticketing LiveAgent, care înlocuiește în totalitate modul în care aceștia își gestionează email-urile. Controlul complet al istoricului de email-uri, stocarea nelimitată și sutele de alte funcționalități cum ar fi reguli și automatizări, vă fac viața mai ușoară. Rețineți, time is money.

Obțineți cea mai bună imagine de ansamblu asupra comunicațiilor

Colectând toate conversațiile și comunicațiile într-un singur loc, este foarte ușor să verificați evoluția unei conversații. Nu vă mai amintiți adresa sau condițiile agreate? Nu vă faceți griji! Cu LiveAgent, puteți accesa toate informațiile discutate anterior.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizați-vă proiectele profesionale și cele private

Nu mai trebuie să căutați email-urile vechi. Freelancerii au posibilitatea de a beneficia de complexitatea panourilor LiveAgent, aferente fiecărui proiect/client, interfața pentru informațiile provenite de la clienți referitoare la serviciile lor și programul de live chat pentru solicitări adresate în mod direct. Nu ar trebui să alocați ore întregi pentru comunicații. Utilizați-le pentru a le factura.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Va oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Care sunt beneficiile utiliării LiveAgent pentru o afacere de tip freelancing?

Care sunt beneficiile utiliării LiveAgent pentru o afacere de tip freelancing?

Simplificarea mesajelor

Colectați în mod eficient toate solicitările de pe email, rețele de socializare, telefon și live chat într-un singur inbox și tratați fiecare solicitare cu ușurință.

Simplificarea mesajelor

Prioritizați sarcinile

Lăsați programul de suport să efectueze sarcinile obișnuite și repetitive, astfel încât agenții dvs. să se concentreze pe dezvoltarea unei relații durabile cu clienții.

Prioritizați sarcinile

Asistență permanentă pentru clienți, 24/7

Prin punerea la dispoziție a unui portal de auto-asistență accesibil în orice moment, 24/7/365, numărul tichetelor se va diminua.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Program de suport omni-channel

Adoptând soluția multichannel LiveAgent, veți deține un serviciul clienți de excepție, veți oferi suport prin toate canalele importante de comunicare și veți putea automatiza sarcinile repetitive. Niciun email nu se va rătăci și nu veți uita să oferiți un răspuns. Creați profile clienților și înregistrați informații despre clienți direct în LiveAgent.

Obțineți mai multe tranzacții în timp real

Cu LiveAgent, uitați de integrarea unui alt program de live chat. Serviciul de live chat este parte integrantă din LiveAgent și este echipat cu funcții de automatizare avansate cum ar fi formulare pre-chat. Include anexe, sondaje de satisfacție și opțiuni de personalizare. Creați un look unic în funcție de preferințele dvs.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Fiți la curent cu ce se întâmplă, chiar și atunci când nu sunteți la birou

Petreceți mult timp departe de calculator și doriți să comunicați tot timpul cu clienții? LiveAgent oferă aplicații pentru dispozitive cu sisteme de operare iOS și Android.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională de help desk la un preț fix lunat, fără taxe ascunse sau obligații pe termen lung. Înregistrați-vă pentru perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a avea acces la toate funcționalitățile programului. Nu mai stați pe gânduri! Începeți chiar azi să vă îmbunătățiți viteza de răspuns!

$15 lună

Tichet

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • Adrese de e-mail nelimitate
  • Rapoarte avansate
  • Portal pentru clienți + forum
$29 lună

Ticket+chat

  • Tot ce este în Ticket, plus:
  • Butoane de chat nelimitate
  • Managementul feedback-ului
  • Monitorizare în timp real a vizitatorilor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 buton de chat
  • 1 număr de telefon
  • 1 adresă de e-mail

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce este necesar serviciu clienți pentru soloprenori?

În ziua de azi, clienții contactează brand-urile prin intermediul mai multor canale de comunicare și se așteaptă să primească un răspuns imediat. Dacă nu reușiți să faceți acest lucru, riscați să pierdeți clientul. Prin urmare, este esențial să oferiți suport de excepție în cadrul fiecărei interacțiuni cu clientul.

De ce ar trebui soloprenorii să utilizeze un program de suport?

Un program de suport, precum LiveAgent, vă permite să răspundeți oricăror solicitări fără a fi necesar să accesați diverse platforme. Drept urmare, puteți gestiona toate solicitările clienților dintr-un singur loc, fără a fi necesar să angajați reprezentanți ai serviciului clienți. Mai mult decât atât, programul permite conectarea, automatizarea și oferirea unei soluții pentru solicitările repetitive, care vă pot încetini activitatea.

Care sunt avantajele utilizării LiveAgent pentru soloprenori?

Printre beneficiile utilizării LiveAgent pentru soloprenori se numără creșterea veniturilor, retenția clienților, satisfacția clienților, ROI, avantaj competitiv și multe altele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație