Alegerea potrivită pentru agenții

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi personalizată conform nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Creați o experență memorabilă pentru clienți și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu viteza răspunsului dvs..

16×

Sporiți valoarea clientului

Vindeți mai mult prin atragerea loialității clienților.

Business background

Program de suport pentru agenții

Atrageți atenția clienților prin reducerea drastică a sarcinilor operaționale cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții și partenerii de afaceri și sprijiniți-i cu ajutorul Liveagent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Dezvoltați-vă afacerea fără dificultate

Agențiile de markting, de resurse umane și de dezvoltare sunt cele mare de obicei se găsesc mai des pe internet. Ca atare, este foarte ușor să calculați indicatorul ROI atunci când utilizați o soluție de suport al serviciului clienți. LiveAgent este intens utilizat de agenții pentru a-și dezvolta afacerea și pentru a răspunde propunerilor de afaceri mai ușor și mai repede. Este de asemenea folosit și în relația cu clienții, care, din experienșa noastră, sunt mulțumiți de cât de repede poate fi implementat LiveAgent.

Utilizați serviciul live chat

Serviciul live chat a fost adesea considerat ca fiind potrivit doar companiilor mari care au numeroase solicitări. Nu mai este cazul. Trăim vremuri în care toată lumea dorește răspunsuri pe loc și de aceea implementarea programului de live chat poate contribui la succesul companiei dvs.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Uniți metodele de contact

Ridicați mâna dacă sunteți fan Gmail. Cum?! Toate mâinile sunt sus?! Ei bine, atunci faceți loc pentru inbox-ul universal de la LiveAgent și descoperiți puterea unui hub în care sunt centralizate toate canalele de comunicare. Totul este sortat corespunzător, cu propriul ID și detalii suplimentare despre clienți. Așadar, cui îi place inbox-ul universal?

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Cum va beneficia agenția dvs. de pe urma implementării soluției LiveAgent?

Organizați solicitările clienților

Mențineți inbox-ul organizat prin distribuirea automată a solicitărilor clienților către departamentele sau agenții în măsură să le trateze.

Economisiți timp și bani

Economisiți timp și bani prin reducerea la minim a numărului de instrumente utilizate pentru a deține un serviciu clienți de excepție.

Mențineți un grad înalt de satisfacție

Asigurați-vă că aveți clienți mulțumiți de serviciul dvs. prin analizarea constantă a performanței agentului.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Fiți cu ochii pe mai mulți clienți deodată

LiveAgent este adesea utilizat de agenții pentru a-și gestionează clienții dar și în relațiile din cadrul departamentelor. Implementarea unei soluții multi-channel îi ajută pe clienți să găsească locul potrivit unde să se adreseze, iar agenția să fie atentă la conversațiile actuale dar și cele din trecut avute cu clienții și prospecții.

Economiți timp cu automatizarea sarcinilor repetitive

Spuneți stop efectuării manuale a sarcinilor repetitive și canalelor de comunicare separate care vă împiedică să răspundeți în timp util solicitărilor și să gestionați activitățile administrative. Fie că doriți să utilizați LiveAgent pentru a comunica cu clienții sau să îl implementați pentru clienți, veți scăpa de problemele operaționale uzuale cauzate de activitățile de rutină. Rezolvați aceste probleme cu soluția complexă de suport ce încorporează servicii de live chat, interfață pentru clienți, forum-uri sau reguli avansate de ticketing.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Creșteți disponibilitatea serviciului

Imaginați-vă că sunteți mai disponibil cu mai puțin timp. Acest lucru este posibil acum, prin implementarea soluției LiveAgent în procesele clienților dvs. Optimizați fluxul de lucru prin valorificarea eficienței inbox-ului universal, combinând câteva canale de comunicare cu automatizări avansate. Un program de suport adevărat de tip multi-channel vă ajută să economisiți 15 ore pe lună, ore pe care le puteți utiliza pentru a vă focusa pe atragerea de noi clienți.

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Cea mai accesibilă soluție de help desk

Planul gratuit de la LiveAgent include baza de informații, precum și alte funcționalități. Optând pentru un plan tarifar, veți obține mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAgenție

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agent sunt instrumente personalizabile pentru economisirea timpului și îmbunătățirea experienței clienților. LiveAgent oferă această opțiune și multe altele.

Cum să contactați serviciul clienți MassLive prin e-mail, asistență prin chat live, număr de telefon, asistență pentru rețelele de socializare și asistență cu autoservire.

Contacte Asistență MassLive

Contactează echipa de asistență a companiei MassLive prin diverse metode de contact, inclusiv prin email sau social media. MassLive acoperă știri, sport și divertisment la nivel de stat, oferind un loc pentru oameni pentru a se conecta și a se alătura conversației.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

LiveAgent offers one-on-one calls and demonstrations to show how their services can benefit a business. They provide sales contacts, social media sites, and a newsletter for updates. They are currently building LiveAgent dashboards and installing accounts for new users. Their website uses cookies and they offer a chat feature for customer support. LiveAgent encourages scheduling a call to learn more about their services.

Videoclipuri

The text appears to be a combination of various software and sales-related information. It includes mentions of software for managing complaints, customer portals, email management, and call centers. There are also references to sales contacts and social media sites for subscribing to newsletters and receiving updates. The text is largely repetitive and includes disclaimers about copyright and terms and conditions. It also mentions the construction of a LiveAgent account and the process of installing and accessing it. The text also mentions the use of cookies on their website and presents the option to accept or refuse them.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație