Creați o experență memorabilă pentru clienți și veți obține mai multe venituri.
Impresionați-vă clienții cu viteza răspunsului dvs..
Vindeți mai mult prin atragerea loialității clienților.
Atrageți atenția clienților prin reducerea drastică a sarcinilor operaționale cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții și partenerii de afaceri și sprijiniți-i cu ajutorul Liveagent.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Agențiile de markting, de resurse umane și de dezvoltare sunt cele mare de obicei se găsesc mai des pe internet. Ca atare, este foarte ușor să calculați indicatorul ROI atunci când utilizați o soluție de suport al serviciului clienți. LiveAgent este intens utilizat de agenții pentru a-și dezvolta afacerea și pentru a răspunde propunerilor de afaceri mai ușor și mai repede. Este de asemenea folosit și în relația cu clienții, care, din experienșa noastră, sunt mulțumiți de cât de repede poate fi implementat LiveAgent.
Serviciul live chat a fost adesea considerat ca fiind potrivit doar companiilor mari care au numeroase solicitări. Nu mai este cazul. Trăim vremuri în care toată lumea dorește răspunsuri pe loc și de aceea implementarea programului de live chat poate contribui la succesul companiei dvs.
Ridicați mâna dacă sunteți fan Gmail. Cum?! Toate mâinile sunt sus?! Ei bine, atunci faceți loc pentru inbox-ul universal de la LiveAgent și descoperiți puterea unui hub în care sunt centralizate toate canalele de comunicare. Totul este sortat corespunzător, cu propriul ID și detalii suplimentare despre clienți. Așadar, cui îi place inbox-ul universal?
Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.
Mențineți inbox-ul organizat prin distribuirea automată a solicitărilor clienților către departamentele sau agenții în măsură să le trateze.
Economisiți timp și bani prin reducerea la minim a numărului de instrumente utilizate pentru a deține un serviciu clienți de excepție.
Asigurați-vă că aveți clienți mulțumiți de serviciul dvs. prin analizarea constantă a performanței agentului.
LiveAgent este adesea utilizat de agenții pentru a-și gestionează clienții dar și în relațiile din cadrul departamentelor. Implementarea unei soluții multi-channel îi ajută pe clienți să găsească locul potrivit unde să se adreseze, iar agenția să fie atentă la conversațiile actuale dar și cele din trecut avute cu clienții și prospecții.
Spuneți stop efectuării manuale a sarcinilor repetitive și canalelor de comunicare separate care vă împiedică să răspundeți în timp util solicitărilor și să gestionați activitățile administrative. Fie că doriți să utilizați LiveAgent pentru a comunica cu clienții sau să îl implementați pentru clienți, veți scăpa de problemele operaționale uzuale cauzate de activitățile de rutină. Rezolvați aceste probleme cu soluția complexă de suport ce încorporează servicii de live chat, interfață pentru clienți, forum-uri sau reguli avansate de ticketing.
Imaginați-vă că sunteți mai disponibil cu mai puțin timp. Acest lucru este posibil acum, prin implementarea soluției LiveAgent în procesele clienților dvs. Optimizați fluxul de lucru prin valorificarea eficienței inbox-ului universal, combinând câteva canale de comunicare cu automatizări avansate. Un program de suport adevărat de tip multi-channel vă ajută să economisiți 15 ore pe lună, ore pe care le puteți utiliza pentru a vă focusa pe atragerea de noi clienți.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Planul gratuit de la LiveAgent include baza de informații, precum și alte funcționalități. Optând pentru un plan tarifar, veți obține mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.
Most Popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Un agent de suport este o persoană care gestionează solicitările clienților și oferă asistență acestora.
Depinde de preferințele și de nevoile dvs. Însă, un program de suport este un mod grozav de a gestiona în mod eficient solicitările clienților. Vă permite de asemenea să creați o bază de informații unde clienții vor găsi răspunsuri la întrebările lor chiar și atunci când agenții nu sunt disponibili.
Cel mai mare avantaj al unui program de suport constă în abilitatea de a gestiona mai mulți clienți în același timp. Vă permite de asemenea să tratați într-un timp mai scurt solicitările clienților, astfel încât veți avea timp să faceți alte lucruri.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date