Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Răspunsuri predefinite

Ce sunt răspunsurile predefinite?

Răspunsurile predefinite sunt mesaje scrise în avans pe care agenții le pot implementa cu o singură comandă sau cu un clic. În general, acestea sunt folosite pentru a răspunde la întrebări frecvente și accelera gestionarea tichetelor și timpii de răspuns.

Răspunsuri predefinite în programul informatic de satisfacție a clienților – LiveAgent
Exemplu de mesaje predefinite

Cum diferă răspunsurile predefinite de mesajele planificate?

În pofida scopurilor similare ale acestora, mesajele planificate și răspunsurile predefinite sunt două caracteristici distincte.

Răspunsurile predefinite diferă de mesajele planificate în trei moduri:

  • Mesajele planificate pot stoca doar o secvență scurtă de text, în timp ce răspunsurile predefinite pot fi mai lungi
  • La crearea unui răspuns predefinit, puteți stabili subiectul unui mesaj de poștă electronică
  • Răspunsurile predefinite pot conține anexe

Cine folosește răspunsuri predefinite?

În principal, agenții de asistență pentru clienți sunt cei care folosesc răspunsuri predefinite. Însă, acestea pot fi utilizate și de către reprezentanții de vânzări, marketing sau IT care se ocupă de gestionarea comunicării cu clienții.

Ce rol au răspunsurile predefinite?

Răspunsurile predefinite sunt excelente pentru îmbunătățirea eficienței biroului de asistență și fluidizării fluxurilor de lucru. Având la îndemână șabloane gata pregătite cu răspunsuri la întrebări generale, agenții pot economisi enorm de mult timp. În loc să scrie același răspuns din nou și din nou, aceștia pot trimite printr-un singur clic răspunsuri create în avans.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Exemplu de răspuns predefinit

Subiect: Politica noastră de livrare

Mesaj: Toate comenzile sunt procesate în decurs de 2-3 zile lucrătoare. Comenzile nu sunt expediate sau livrate la final de săptămână sau în timpul sărbătorilor legale. În situația în care ne confruntăm cu un volum mare de comenzi, expedierile pot fi întârziate cu câteva zile. Vă rugăm să aveți în vedere mai multe zile de tranzit pentru livrare. Dacă există o întârziere semnificativă în expedierea comenzii dumneavoastră, vă vom contacta prin poștă electronică sau prin telefon.

Costurile de expediere pentru comanda dumneavoastră vor fi calculate și afișate la finalizarea comenzii. Livrarea peste noapte este disponibilă numai pentru comenzi cu adrese de livrare în Statele Unite continentale.

Predefined-answers-overview-LiveAgent
LiveAgent – imagine de ansamblu asupra răspunsurilor predefinite

Cum se pot trimite răspunsuri predefinite?

Pentru a declanșa un răspuns predefinit, pur și simplu apăsați combinația de taste CTRL+I în timp ce tastați în interfața de vizualizare a tichetelor sau dați clic pe pictograma pentru răspunsuri predefinite și selectați-vă răspunsul din listă.

Cum se pot crea răspunsuri predefinite?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
  3. Dați clic pe Automatizare.
  4. Selectați opțiunea Răspunsuri predefinite.
  5. Dați clic pe butonul Creare răspuns predefinit.
găsirea răspunsurilor predefinite în LiveAgent

6. Specificați numele răspunsului. 7. Creați o linie de subiect. Aceasta va fi utilizată atunci când creați un tichet nou (poștă electronică) și folosiți răspunsul predefinit. 8. Creați-vă mesajul în format de text simplu sau în format HTML. Puteți adăuga și anexe. 9. Specificați care departamente și agenți vor putea utiliza răspunsul predefinit.

crearea unui răspuns predefinit

10. Dați clic pe Salvare.

Cum se editează răspunsurile predefinite

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
  3. Dați clic pe Automatizare.
  4. Dați clic pe Răspunsuri predefinite.
  5. Dați clic pe un mesaj existent.
  6. Editați mesajul după preferințe.
  7. Dați clic pe Salvare.
editarea răspunsurilor predefinite

Ștergerea răspunsurilor predefinite

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
  3. Dați clic pe Automatizare.
  4. Dați clic pe Răspunsuri predefinite.
  5. Găsiți mesajul pe care vreți să îl ștergeți.
  6. Dați clic pe pictograma în formă de tomberon din partea dreaptă a mesajului.
  7. Confirmați-vă alegerea în dialogul de confirmare afișat dând clic pe Da.
ștergerea răspunsului predefinit

Câteva răspunsuri predefinite de început

După cum am stabilit deja, putem economisi foarte mult timp dacă folosim răspunsuri predefinite. Așadar, unde și în ce context le putem folosi? Am alcătuit o listă de categorii cu exemple, astfel încât să vă puteți inspira și să vă creați propriile răspunsuri.

Șabloane de gestionare a tichetelor

În fiecare zi, reprezentații serviciilor pentru clienți primesc multe solicitări asemănătoare. A răspunde la aceleași întrebări la nesfârșit poate consuma mult timp și poate fi frustrant. Facilitați munca agenților prin crearea de răspunsuri predefinite pentru sistemul de gestionare a tichetelor. Aruncați o privire peste ale noastre: șabloane de gestionare a tichetelor.

Răspunsuri pentru afaceri

Utilizarea poștei electronice ca mijloc de comunicare cu potențialii clienți și parteneri este o practică bine cunoscută. Cu toate acestea, uneori este nevoie de un gram de inspirație pentru a crea un mesaj convingător care să transforme clienții potențiali în clienți plătitori. Dacă vă interesează să scrieți mesaje tranzacționale, promoționale sau relaționale, nu ezitați să vă inspirați din șabloanele noastre pentru afaceri.

Răspunsuri pentru serviciul de asistență pentru clienți

Furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți în toate interacțiunile este crucială pentru a îi menține pe clienți fericiți și fideli mărcii dumneavoastră. Consultați răspunsurile noastre predefinite pe care agenții le pot folosi în orice scenariu, de la mulțumiri adresate clienților la răspunsuri la mesaje nervoase. Dați clic aici pentru a vedea lista noastră de șabloane dedicate serviciului pentru clienți.

Caracteristica de evaluare a agenților în programul de servicii pentru clienți – LiveAgent

Răspunsuri predefinite în conversații directe

Conversațiile directe reprezintă unul dintre cele mai populare canale de comunicare. Dacă vreți să vă îmbunătățiți eficiența și să soluționați mai multe conversații, este timpul utilizați răspunsurile predefinite. Descoperiți cum să economisiți timp cu șabloanele de conversații directe.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Răspunsuri în portalul pentru clienți

Trebuie să creați mesaje de poștă electronică pentru verificare, întâmpinare, confirmare, resetare, invitare sau pentru oferirea de păreri și sugestii? Folosiți aceste șabloane dedicate portalului pentru clienți pentru a crea mesaje convingătoare aferente serviciilor pentru clienți.

Răspunsuri pentru biroul de asistență

Ați dori să îi ajutați pe agenți să gestioneze conversațiile dificile și să economisească timp? Inspirați-vă echipa de servicii pentru clienți cu aceste șabloane dedicate biroului de asistență.

Propuneri de marketing

Încercați să păstrați un client pe pagina dumneavoastră de internet sau să încurajați un parteneriat cu alte companii, dar găsiți cuvintele potrivite? Iată câteva idei excelente – șabloane de marketing.

Scenarii pentru centrul de apeluri

Creați experiența supremă pentru clienți cu scenariile noastre pentru centrul de apeluri scrise în avans. Încântați-vă clienții spunând cuvintele potrivite la momentul potrivit.

Răspunsuri pentru baza de cunoștințe

Creați articole pentru baza de cunoștințe disponibilă 24/7? Inspirați-vă din șabloanele noastre dedicate bazei de cunoștințe, care descriu întrebări frecvente, articole de îndrumare, ghiduri de depanare, descrieri de instrumente, ghiduri de utilizare și tutoriale.

Răspunsuri pentru vânzări

Poșta electronică este o parte esențială a afacerilor, folosită pentru a intra în legătură cu potențiali clienți, lansa produse noi, programe de fidelitate și multe altele. Creați concepte proaspete de poștă electronică și inspirați-vă din șabloanele noastre testate și veritabile dedicate vânzărilor.

Răspunsuri pentru rețelele sociale

A răspunde clienților pe rețelele sociale poate fi un aspect dificil. Vreți să dați dovadă de profesionalism, dar într-o măsură nu prea formală. Dacă vă străduiți să găsiți echilibrul potrivit, accesați șabloanele dedicate rețelelor sociale pentru inspirație.

Resurse dn baza de cunoștințe

Dacă doriți să aflați mai multe despre răspunsurile predefinite, citiți Ghidul pentru răspunsuri predefinite LiveAgent.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Sunteți gata să creați răspunsuri predefinite?

Creați cu ușurință răspunsuri predefinite și începeți să vă fluidizați fluxul de lucru chiar astăzi! Descoperiți cât de ușor este să accelerați timpul de soluționare a tichetelor cu perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare gratuită de 14 zile. Încercați astăzi!

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt răspunsurile predefinite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsurile predefinite sunt mesaje scrise în avans pe care agenții le pot implementa cu o singură comandă sau cu un clic. În general, acestea sunt folosite pentru a răspunde la întrebări frecvente și accelera gestionarea tichetelor și timpii de răspuns.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cine folosește răspunsuri predefinite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În principal, agenții de asistență pentru clienți sunt cei care folosesc răspunsuri predefinite. Însă, acestea pot fi utilizate și de către reprezentanții de vânzări, marketing sau IT care se ocupă de gestionarea comunicării cu clienții.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce rol au răspunsurile predefinite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsurile predefinite sunt excelente pentru îmbunătățirea eficienței biroului de asistență și fluidizării fluxurilor de lucru. Având la îndemână șabloane gata pregătite cu răspunsuri la întrebări generale, agenții pot economisi enorm de mult timp. În loc să scrie același răspuns din nou și din nou, aceștia pot trimite printr-un singur clic răspunsuri create în avans.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație