Ce este un tichet rezolvat?
Un tichet este considerat rezolvat atunci când un client sau un agent apasă butonul de rezolvare. Alternativ, un tichet poate fi rezolvat automat printr-o regulă sau după un anumit timp de inactivitate.
Tichetul rezolvat este, de obicei, ultima etapă a ciclului de viață al tichetului. Dacă un bilet este rezolvat, acesta poate fi redeschis din nou în funcție de situație.
Frequently Asked Questions
Ce este un tichet rezolvat?
Un tichet rezolvat este un tichet de la un client care a fost deja rezolvat. Aceasta este penultima etapă în ciclul de viață al tichetelor. După aceea, tichetul se termină.
Cum se pot rezolva tichetele în LiveAgent?
În LiveAgent, orice agent poate lua în considerare comunicările. Dacă agentul are cele mai mici privilegii în sistem, își poate rezolva doar tichetele sale, în timp ce dacă acesta este administrator sau proprietar, are acces la toate tichetele.
Unde puteți găsi tichetele rezolvate în LiveAgent?
Tichetele rezolvate pot fi găsite în fila Tichete din panoul LiveAgent. Aici puteți găsi toate rapoartele, indiferent de statusul lor.
Listă de verificare pentru apel de descoperire
Cum puteți încheia mai multe afaceri vorbind cu clienții potențiali? Lista noastră de verificare pentru apeluri de descoperire vă va ajuta să vă maximizați vânzările.
LiveAgent oferă o sistem de gestionare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tichete de asistență și soluții de migrare și telefonie. Tichetul de asistență permite clienților să trimită întrebări către organizație și este gestionat de un agent. Acesta stochează toate conversațiile într-un singur loc.
Evaluarea satisfacției clienților
Software-ul LiveAgent este folosit de peste 21.000 de companii, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte. Textul discută importanța feedback-ului clienților și oferă exemple de sondaje și instrumente de feedback.