Tichet rezolvat

Ce este un tichet rezolvat?

Un tichet este considerat rezolvat atunci când un client sau un agent apasă butonul de rezolvare. Alternativ, un tichet poate fi rezolvat automat printr-o regulă sau după un anumit timp de inactivitate.

Tichetul rezolvat este, de obicei, ultima etapă a ciclului de viață al tichetului. Dacă un bilet este rezolvat, acesta poate fi redeschis din nou în funcție de situație.

Frequently asked questions

Ce este un tichet rezolvat?

Un tichet rezolvat este un tichet de la un client care a fost deja rezolvat. Aceasta este penultima etapă în ciclul de viață al tichetelor. După aceea, tichetul se termină.

 

Cum se pot rezolva tichetele în LiveAgent?

În LiveAgent, orice agent poate lua în considerare comunicările. Dacă agentul are cele mai mici privilegii în sistem, își poate rezolva doar tichetele sale, în timp ce dacă acesta este administrator sau proprietar, are acces la toate tichetele. 

 

Unde puteți găsi tichetele rezolvate în LiveAgent?

Tichetele rezolvate pot fi găsite în fila Tichete din panoul LiveAgent. Aici puteți găsi toate rapoartele, indiferent de statusul lor.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație