Ce este un tichet în așteptare?
Marcarea tichetului ca fiind în așteptare este o modalitate de a semnaliza că este nevoie de mai mult timp pentru ca acesta să fie rezolvat. Când un tichet este marcat ca „În așteptare”, temporizatorul SLA este întrerupt. Aceasta oferă agentului responsabil pentru acest tichet mai mult timp pentru a găsi o soluție.
Nu este necesar ca un tichet să fie marcat ca „În așteptare” în timpul ciclului său de viață, deoarece poate fi rezolvat imediat și, prin urmare, marcat direct ca „Rezolvat”.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un tichet în așteptare?
Un tichet în așteptare este un tichet pentru care agentului îi ia mai mult timp să îl rezolve sau are nevoie de informații suplimentare pentru a rezolva problema unui client. Aceasta este cel mai adesea a doua etapă a ciclului de viață al tichetului.
Trebuie să marcați toate tichetele ca fiind în așteptare?
Nu fiecare tichet trebuie marcat ca fiind în așteptare. Dacă agentul poate oferi un răspuns rapid, atunci tichetul nu trebuie să treacă printr-o stare „în așteptare”. Această marcare este utilă pentru agenții care au multe tichete și indică faptul că clientul încă așteaptă asistență în acest tichet.
Unde puteți verifica lista tichetelor în așteptare în LiveAgent?
Puteți verifica lista de așteptare a tichetelor în secțiunea de tichete de lângă toate tichetele. De asemenea, puteți filtra lista în consecință pentru a se afișa numai tichete în așteptare.
Notă de expert
Tichetul în așteptare reprezintă o modalitate de a semnala că este nevoie de mai mult timp pentru a rezolva problema unui client. Este util pentru agenți care au multe tichete și trebuie să prioritizeze.

LiveAgent is a software that helps companies manage high volumes of customer requests and improve customer satisfaction. It incorporates multiple features, such as direct conversations, community forums, and social media integration, which can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent offers a hybrid ticket system with an intuitive interface that combines all communication channels to provide agents with optimal workload and comprehensive customer information. It is a cost-effective solution that has received excellent reviews from small, medium, and large businesses, including renowned companies like BMW, Huawei, Yamaha, and the University of Oxford. Anyone can try LiveAgent for free for seven days and even migrate data from SupportBee effortlessly.
Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.