Ce este un tichet în așteptare?
Marcarea tichetului ca fiind în așteptare este o modalitate de a semnaliza că este nevoie de mai mult timp pentru ca acesta să fie rezolvat. Când un tichet este marcat ca „În așteptare”, temporizatorul SLA este întrerupt. Aceasta oferă agentului responsabil pentru acest tichet mai mult timp pentru a găsi o soluție.
Nu este necesar ca un tichet să fie marcat ca „În așteptare” în timpul ciclului său de viață, deoarece poate fi rezolvat imediat și, prin urmare, marcat direct ca „Rezolvat”.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă un tichet în așteptare?
Un tichet în așteptare este un tichet pentru care agentului îi ia mai mult timp să îl rezolve sau are nevoie de informații suplimentare pentru a rezolva problema unui client. Aceasta este cel mai adesea a doua etapă a ciclului de viață al tichetului.
Trebuie să marcați toate tichetele ca fiind în așteptare?
Nu fiecare tichet trebuie marcat ca fiind în așteptare. Dacă agentul poate oferi un răspuns rapid, atunci tichetul nu trebuie să treacă printr-o stare „în așteptare”. Această marcare este utilă pentru agenții care au multe tichete și indică faptul că clientul încă așteaptă asistență în acest tichet.
Unde puteți verifica lista tichetelor în așteptare în LiveAgent?
Puteți verifica lista de așteptare a tichetelor în secțiunea de tichete de lângă toate tichetele. De asemenea, puteți filtra lista în consecință pentru a se afișa numai tichete în așteptare.