Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tichet deschis

Ce este un tichet deschis?

Atunci când procesați o reclamație către orice birou de servicii pentru clienți, tichetul generat este în mod implicit un tichet deschis. Un tichet deschis sugerează, în esență, că o problemă înregistrată de un client nu a fost încă rezolvată.

Întrebări frecvente

Ce este un tichet deschis?

Un tichet deschis este un tichet care a fost generat de sistem și care nu a fost încă rezolvat de serviciul clienți.

 

Cât timp ar trebui să rămână deschis un tichet?

Tichetul trebuie să fie deschis timp de maximum trei până la cinci zile înainte de a fi închis. Utilizatorul final poate apoi să restabilească contactul pe același tichet.

 

Unde puteți găsi o listă de tichete deschise în LiveAgent?

Puteți găsi o listă de tichete deschise în LiveAgent în panou, împreună cu o listă a tuturor tichetelor.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație