Ce este un tichet deschis?
Atunci când procesați o reclamație către orice birou de servicii pentru clienți, tichetul generat este în mod implicit un tichet deschis. Un tichet deschis sugerează, în esență, că o problemă înregistrată de un client nu a fost încă rezolvată.
Frequently Asked Questions
Ce este un tichet deschis?
Un tichet deschis este un tichet care a fost generat de sistem și care nu a fost încă rezolvat de serviciul clienți.
Cât timp ar trebui să rămână deschis un tichet?
Tichetul trebuie să fie deschis timp de maximum trei până la cinci zile înainte de a fi închis. Utilizatorul final poate apoi să restabilească contactul pe același tichet.
Unde puteți găsi o listă de tichete deschise în LiveAgent?
Puteți găsi o listă de tichete deschise în LiveAgent în panou, împreună cu o listă a tuturor tichetelor.
Notă de expert
Un tichet deschis este o cerere sau o problemă înregistrată de un client către serviciul clienți, care încă nu a fost rezolvată de agenții de asistență.

Integrarea chat-ului pe site și un helpdesk omnicanal îmbunătățesc serviciile oferite clienților, reduc timpul de răspuns și cresc satisfacția acestora. Open-Xchange oferă o soluție de comunicare și colaborare virtuală, ușor de utilizat. Open-Xchange se integrează cu biroul de asistență LiveAgent, permițând o gestionare eficientă a solicitărilor clienților. Acesta aduce numeroase beneficii, printre care eficiență și productivitate sporită.
Serviciul de relații cu clienții
Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului. Un helpdesk omnicanal poate îmbunătăți experiența clienților și reduce costurile.