Ce este un tichet deschis?
Atunci când procesați o reclamație către orice birou de servicii pentru clienți, tichetul generat este în mod implicit un tichet deschis. Un tichet deschis sugerează, în esență, că o problemă înregistrată de un client nu a fost încă rezolvată.
Frequently Asked Questions
Ce este un tichet deschis?
Un tichet deschis este un tichet care a fost generat de sistem și care nu a fost încă rezolvat de serviciul clienți.
Cât timp ar trebui să rămână deschis un tichet?
Tichetul trebuie să fie deschis timp de maximum trei până la cinci zile înainte de a fi închis. Utilizatorul final poate apoi să restabilească contactul pe același tichet.
Unde puteți găsi o listă de tichete deschise în LiveAgent?
Puteți găsi o listă de tichete deschise în LiveAgent în panou, împreună cu o listă a tuturor tichetelor.
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului de asistență
Aflați cum să vă pregătiți agenții de serviciu clienți pentru a oferi soluții precise, termene de rezolvare și să asculte activ pentru a oferi o experiență excelentă clienților. Utilizați instrumente precum software-ul de management al tichetelor și ghidurile de depanare pentru a eficientiza fluxul de lucru și a oferi soluții alternative.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
LiveAgent oferă o sistem de gestionare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tichete de asistență și soluții de migrare și telefonie. Tichetul de asistență permite clienților să trimită întrebări către organizație și este gestionat de un agent. Acesta stochează toate conversațiile într-un singur loc.