Ce este încălcarea SLA?
Unele companii preferă sau sunt obligate să aibă un anumit Acord De Nivel De Serviciu. SLA stabilește un interval de timp definit în care trebuie să fie răspuns la tichete sau chat-urile și apelurile trebuie preluate. Dacă nu li se răspunde sau nu sunt preluate în intervalul de timp specificat, se produce încălcarea SLA.
În mod normal, dacă se produc prea multe încălcări SLA, o companie ar trebui să își reconsidere setările și preferințele SLA sau ar trebui să își împuternicească forța de muncă cu mai mulți agenți sau cu instrumente mai bune de asistență.
Frequently Asked Questions
Ce este încălcarea SLA?
SLA specifică intervalul de timp în care trebuie primite tichete, apeluri și apeluri. Dacă clienții nu primesc un răspuns sau apelul nu primește răspuns în termenul specificat, se produce o încălcare a SLA.
Cum să evitați încălcările SLA?
Pentru a evita încălcările SLA, compania trebuie mai întâi să fie sinceră cu clientul său și să nu ascundă vești proaste. În plus, configurația internă a sistemului ar trebui verificată pentru a găsi memento-uri și proceduri de escaladare. Merită, de asemenea, să revizuiți cum funcționează procesele.
Puteți monitoriza încălcările SLA în LiveAgent?
În LiveAgent, puteți monitoriza încălcările SLA. Administratorii au acces la acest lucru, care se pot asigura că agenții rezolvă problemele la timp.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.