Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA

Ce este SLA?

SLA este un acronim pentru Service Level Agreement.

O companie poate defini politicile acordului la nivel de serviciu, astfel încât utilizatorii să își poată monitoriza mai bine performanțele la nivel de serviciu și să îndeplinească obiectivele la nivel de servicii ale unei companii. Acordurile la nivel de serviciu sau SLA-urile sunt de obicei convenite între companii și clienții lor de afaceri.

SLA definește de obicei timpul în care un tichet trebuie răspuns sau rezolvat complet. În cazul în care compania nu respectă politicile SLA, apar încălcări SLA. Adesea, trebuie să fie supuși unor sancțiuni asociate cu încălcările SLA, deoarece multe companii, în special întreprinderile mari și întreprinderile, au acordurile lor de nivel de serviciu în scris.

SLA-urile din LiveAgent funcționează ca o combinație de niveluri SLA și reguli SLA.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă SLA?

SLA sau acordul de nivel de serviciu definește nivelul de serviciu așteptat de la furnizor. Acesta definește indicatorii prin care se măsoară serviciul. De asemenea, include măsuri de remediere sau sancțiuni în cazul nerealizării nivelului de serviciu convenit. Acesta este unul dintre elementele cheie ale contractului.

 

Care este rolul SLA?

SLA colectează informații despre toate serviciile și fiabilitatea așteptată într-un singur document. Acesta definește valori, responsabilități și așteptări. SLA este conceput pentru a proteja ambele părți la contract. Ar trebui să fie ajustat la obiectivele și activitățile comerciale.

 

Puteți seta un SLA în LiveAgent?

În LiveAgent puteți seta SLA. Trebuie să accesați Configurare, apoi selectați secțiunea Automatizare, faceți clic pe SLA și creați nivel. Apoi, după setarea corespunzătoare, salvați și închideți.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație