Ce este SLA?
SLA este un acronim pentru Service Level Agreement.
O companie poate defini politicile acordului la nivel de serviciu, astfel încât utilizatorii să își poată monitoriza mai bine performanțele la nivel de serviciu și să îndeplinească obiectivele la nivel de servicii ale unei companii. Acordurile la nivel de serviciu sau SLA-urile sunt de obicei convenite între companii și clienții lor de afaceri.
SLA definește de obicei timpul în care un tichet trebuie răspuns sau rezolvat complet. În cazul în care compania nu respectă politicile SLA, apar încălcări SLA. Adesea, trebuie să fie supuși unor sancțiuni asociate cu încălcările SLA, deoarece multe companii, în special întreprinderile mari și întreprinderile, au acordurile lor de nivel de serviciu în scris.
SLA-urile din LiveAgent funcționează ca o combinație de niveluri SLA și reguli SLA.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă SLA?
SLA sau acordul de nivel de serviciu definește nivelul de serviciu așteptat de la furnizor. Acesta definește indicatorii prin care se măsoară serviciul. De asemenea, include măsuri de remediere sau sancțiuni în cazul nerealizării nivelului de serviciu convenit. Acesta este unul dintre elementele cheie ale contractului.
Care este rolul SLA?
SLA colectează informații despre toate serviciile și fiabilitatea așteptată într-un singur document. Acesta definește valori, responsabilități și așteptări. SLA este conceput pentru a proteja ambele părți la contract. Ar trebui să fie ajustat la obiectivele și activitățile comerciale.
Puteți seta un SLA în LiveAgent?
În LiveAgent puteți seta SLA. Trebuie să accesați Configurare, apoi selectați secțiunea Automatizare, faceți clic pe SLA și creați nivel. Apoi, după setarea corespunzătoare, salvați și închideți.
Notă de expert
SLA reprezintă un contract între un furnizor de servicii și un client care definește nivelul și disponibilitatea serviciilor, menținând eficiența și productivitatea la nivel înalt.

LiveAgent este un software care ajută companiile să gestioneze volumul mare de cereri ale clienților și să îmbunătățească satisfacția acestora. Are caracteristici multiple precum jurnale de conversații, forumuri comunitare și integrare cu social media, ceea ce poate reduce rata abandonării coșului de cumpărături și poate atrage potențiali clienți. LiveAgent oferă un sistem de bilete hibrid cu o interfață intuitivă care combină toate canalele de comunicare pentru a oferi agenților o încărcătură optimă de lucru și informații cuprinzătoare despre clienți. Este o soluție rentabilă, care a primit recenzii excelente de la întreprinderi mici, medii și mari, inclusiv companii renumite precum BMW, Huawei, Yamaha și Universitatea Oxford. Oricine poate încerca gratuit LiveAgent timp de șapte zile și poate migra datele de la SupportBee fără dificultate.