Ce este SLA?
SLA este un acronim pentru Service Level Agreement.
O companie poate defini politicile acordului la nivel de serviciu, astfel încât utilizatorii să își poată monitoriza mai bine performanțele la nivel de serviciu și să îndeplinească obiectivele la nivel de servicii ale unei companii. Acordurile la nivel de serviciu sau SLA-urile sunt de obicei convenite între companii și clienții lor de afaceri.
SLA definește de obicei timpul în care un tichet trebuie răspuns sau rezolvat complet. În cazul în care compania nu respectă politicile SLA, apar încălcări SLA. Adesea, trebuie să fie supuși unor sancțiuni asociate cu încălcările SLA, deoarece multe companii, în special întreprinderile mari și întreprinderile, au acordurile lor de nivel de serviciu în scris.
SLA-urile din LiveAgent funcționează ca o combinație de niveluri SLA și reguli SLA.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă SLA?
SLA sau acordul de nivel de serviciu definește nivelul de serviciu așteptat de la furnizor. Acesta definește indicatorii prin care se măsoară serviciul. De asemenea, include măsuri de remediere sau sancțiuni în cazul nerealizării nivelului de serviciu convenit. Acesta este unul dintre elementele cheie ale contractului.
Care este rolul SLA?
SLA colectează informații despre toate serviciile și fiabilitatea așteptată într-un singur document. Acesta definește valori, responsabilități și așteptări. SLA este conceput pentru a proteja ambele părți la contract. Ar trebui să fie ajustat la obiectivele și activitățile comerciale.
Puteți seta un SLA în LiveAgent?
În LiveAgent puteți seta SLA. Trebuie să accesați Configurare, apoi selectați secțiunea Automatizare, faceți clic pe SLA și creați nivel. Apoi, după setarea corespunzătoare, salvați și închideți.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
CRM-ul este esențial pentru gestionarea contactelor și integrarea serviciului de email. SugarCRM Salesflare și LiveAgent sunt soluțiile populare pentru automatizare și gestionarea serviciului clienților. Integrarea cu Agile CRM aduce beneficii, cum ar fi notificările în panoul de bord și gestionarea eficientă a contactelor și afacerilor.
Șabloane pentru e-mail de anulare
Evitați limbajul complex și jargonul în e-mailurile de întâmpinare a clienților și de recuperare a acestora. Oferiți un limbaj politicos și profesionist, împreună cu reduceri și beneficii pentru fidelizare. Redirecționarea e-mailurilor este o modalitate eficientă de a răspunde rapid și profesionist la mesaje, în timp ce e-mailurile de anulare ar trebui să fie concise, empatic și să ofere posibilitatea de a primi feedback.