Ce este o semnătură a agentului?
O semnătură a agentului este o semnătură specifică, care poate fi adăugată la emailuri, diferite șabloane, comentarii sau variate mesaje. Agenții pot edita o semnătură existentă sau pot personaliza și adăuga propria semnătură personalizată în setările profilului. În LiveAgent este posibil să creați semnătura numai în format text.

Întrebări frecvente
Ce este o semnătură a agentului?
Semnătura agentului, este semnătura agentului aflat în panou, care poate fi adăugată la mesaje email, șabloane de mesaje, comentarii și alte tipuri de mesaje trimise către client. Semnătura poate fi editată de agent în setările profilului. În LiveAgent, aceasta este disponibilă în format text.
Cum ar trebui să arate o semnătură a agentului?
Semnătura agentului, în LiveAgent, apare în varianta text. Semnătura trebuie să conțină numele, prenumele și poziția/ funcția îndeplinite în companie. În plus, puteți defini și semnături speciale pentru programul de afiliere, alerte sau blog.
Cum se configurează o semnătură a agentului în LiveAgent?
Semnătura agentului este setată în panoul LiveAgent din setările agentului. Apoi selectați opțiunea „Notificare prin email” și introduceți semnătura.
Expert note
Semnătura agentului este o semnătură specifică adăugată la emailuri, șabloane și alte mesaje trimise către clienți. Poate fi editată și personalizată de agenți în setările profilului.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Detectarea coliziunii dintre agenți
LiveAgent este o platformă de servicii clienți care oferă o gamă largă de caracteristici, integrări și alternative. Compania oferă servicii de asistență, migrare de date și jurnal de modificări. De asemenea, există blog, glosar și șabloane pentru a ajuta utilizatorii să învețe mai multe despre platformă. LiveAgent oferă, de asemenea, softuri pentru serviciul clienți, sisteme de telefonie VoIP și sistem de gestionare a reclamațiilor. Compania dezvoltatoare oferă o gamă largă de funcții și oferte, inclusiv abonamente și demo-uri noastre pentru clienți.
Agenții de chat live sunt angajați ai echipei de servicii pentru clienți care trebuie să ajute clienții prin chat live, fiind eficienți pe calculator și având cunoștințe despre produsele și serviciile oferite de companie. Aceștia trebuie să aibă abilități de comunicare deosebite și să desfășoare mai multe activități simultan. Nu au voie să efectueze sarcini care depășesc capacitățile tehnice ale chat-ului live sau pentru care nu sunt autorizați și restricționați.
Agentul software este o entitate artificială care poate fi utilizată pentru simularea fenomenelor vieții. LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților și gestiunea emailurilor care oferă o gamă largă de caracteristici și integrări. Compania oferă asistență prin portalul de asistență și programul de afiliere, iar cei interesați pot programa o demonstrație. Sales contacts sunt disponibile prin telefon și site-uri de socializare.