Contacte

Ce sunt contactele de birou de asistență?

Contactele biroului de asistență stochează informații esențiale despre clienți, inclusiv numele lor, adresa de poștă electronică, numărul de telefon și alte informații personale. În plus, programele informatice de birou de asistență ca LiveAgent vă permit să creați câmpuri personalizate de contact pentru a stoca informații unice despre persoanele de contact, cum ar fi mărimea pantofilor sau modelul automobilului.

Persoane de contact

Ce fel de informații puteți stoca în contacte?

Caracteristica de contacte a LiveAgent poate stoca următoarele informații despre clienții dumneavoastră:

  • Numele și prenumele
  • Avatarul (fotografia/imaginea de profil)
  • Mai multe adrese de poștă electronică
  • Mai multe numere de telefon
  • Fusul orar
  • Sexul
  • Locul de muncă și funcția
  • Limba
  • Adresa IP
  • Informațiile despre navigator (cum ar fi Google Chrome)

  • Grupuri de contacte (grupurile de contacte în care îi alocați, cum ar fi clienți VIP sau vorbitori de spaniolă)
  • Note private (note interne care pot servi drept mementouri, de exemplu, „nu sunați la ora 11:00”)
  • Tichetele persoanei de contact (toate tichetele pe care le-au trimis în diferite canale de comunicare)
  • Informații personalizate

Unde se găsesc persoanele de contact?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent
  2. Dați clic pe Contacte
Unde se găsesc persoanele de contact? - App - Uploads - 2021 - 06 - Help Desk Contacts 1.png

Pentru a crea o persoană de contact nouă, pur și simplu dați clic pe butonul Creare. Pentru a vizualiza/adăuga/edita informații, dați clic pe persoana de contact dorită și adăugați/modificați informațiile necesare.

Adăugarea unei persoane de contact în LiveAgent

Cum se creează câmpuri unice de contact?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent
  2. Dați clic pe Configurare
  3. Dați clic pe Sistem
  4. Dați clic pe Câmpuri de contact
  5. Dați clic pe butonul portocaliu Creare
Cum se creează câmpuri unice de contact? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Unique Contact Field.png

6. Setați un nume de cod pentru câmpul de contact personalizat. Acesta poate fi, de exemplu, „culoare_păr” sau „țară”. Rețineți că acest cod poate fi alcătuit doar din litere mici, numere, cratime sau linii de subliniere. Nu sunt permise spații.

Cum se creează câmpuri unice de contact? - App - Uploads - 2021 - 06 - Unique Contact Field.png
  1. Denumiți-vă câmpul de contact personalizat. De data aceasta îl puteți denumi „Culoarea părului” sau „Țara” fără niciun fel de restricții de formatare.
  2. Dați clic pe Tip și selectați opțiunea cel mai bine potrivită. Puteți alege între casetă de text, casetă de listă, casetă de selectare, grup de casete de selectare sau adresă poștală.
  3. Opțional: Dați clic pe descriere și introduceți o descriere pentru câmpul de contact personalizat. Descrierea poate oferi informații suplimentare despre persoana de contact pentru dumneavoastră și personalul dumneavoastră.
  4. Dați clic pe Vizibilitate și alegeți dacă vreți ca câmpul de contact personalizat să fie vizibil oricând creați o persoană de contact.
  5. Dați clic pe Creare

Alternativ, puteți, de asemenea, crea un câmp de contact unic direct în persoanele dumneavoastră de contact. Pentru a face acest lucru:

  1. Autentificați-vă în LiveAgent
  2. Dați clic pe Contacte
  3. Dați clic pe persoana de contact dorită
  4. Dați clic pe Adăugare câmp
  5. Dați clic pe Creare câmp
Cum se creează câmpuri unice de contact? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Field In Contact.png
  1. Urmați pașii 6-11 din instrucțiunile de mai sus.
  2. Rețineți că, dacă nu alegeți „Întotdeauna vizibil” din pasul 10, pe viitor va trebui să dați clic pe „Adăugare câmp” pentru a vedea/selecta câmpul de contact creat.

De ce este benefic să creați profiluri de clienți prin intermediul caracteristicii de contacte de birou de asistență?

Servicii mai competente

Crearea de cărți de vizite amănunțite îi poate ajuta pe agenți să ofere clienților servicii mai bune. Cu cât mai multe informații colectați, cu atât mai ușor va fi să oferiți răspunsuri relevante și competente la întrebările clienților.

De exemplu, să presupunem că lucrați în industria automobilelor. Un client potențial este interesat de Mercedes AMG, însă încă are de luat o decizie cu privire la achiziție. Dacă înregistrați aceste informații în cartea sa de vizită, inclusiv orice fel de specificații suplimentare în secțiunea pentru observații, le veți putea valorifica în viitor.

Data viitoare când vă contactează, îl puteți impresiona prin faptul că ați reținut modelul și marca automobilului de care era interesat. Clientul nu va fi nevoit să își repete dorințele și nevoile, aspect pe care majoritatea clienților îl consideră ca fiind un serviciu precar pentru clienți.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Servicii mai personalizate

Completarea cărților de vizită vă poate ajuta și cu personalizarea vânzărilor, marketingului și serviciilor de asistență. De exemplu, să presupunem că un potențial client vă contactează prin poștă electronică și vă adresează o întrebare despre o anumită pereche de încălțăminte, mai exact prețul acesteia.

Potențialul cumpărător vrea să știe dacă produsul este la reducere sau dacă va fi în viitor. Prin înregistrarea acestor informații în cartea sa de vizită, îl veți putea contacta proactiv de îndată ce produsul este la ofertă. Puteți face acest lucru prin amânarea tichetului înăuntrul sistemului de gestionare a tichetelor, până la momentul lansării ofertei.

Servicii mai personalizate - App - Uploads - 2021 - 06 - Postpone Ticket.png

Puteți merge mai departe și chiar să verificați mărimea încălțămintei în cartea lor de vizită. Apoi, ați putea contacta clientul și să îl informați că produsul pe care îl urmărește de câteva săptămâni este în sfârșit la reducere și că aveți o pereche pe măsura lui. Acest tip de servicii pentru clienți este ceea ce își doresc clienții, anume depunerea unui efort suplimentar, după cum spune Shep Hyken, legenda din domeniul serviciilor pentru clienți. În plus, cu siguranță că, după acest tip de interacțiune, veți câștiga un client fidel și un susținător al mărcii.

Satisfacție îmbunătățită a clienților

Prin crearea de experiențe excepționale pentru clienți cu servicii personalizate și competente, clienții vor române mulțumiți de compania dumneavoastră. A îi menține mulțumiți poate duce la relații pe termen lung și poate oferi avantaje suplimentare, cum ar fi recenzii favorabile, promovarea mărcii și achiziții repetate.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Mai multe vânzări

Cu cât clienții sunt mai mulțumiți de serviciile și activitățile de marketing, cu atât mai multe cumpărături vor face. Aceștia aduc, de asemenea, noi clienți, recomandându-vă afacerea și împărtășindu-și experiențele pozitive cu prietenii și familia. Dacă continuați să oferiți experiențe excepționale clienților, veți crea un ciclu frumos de clienți fericiți și fideli care aduc noi clienți, aspect care continuă să ducă la generarea de noi venituri.

Resurse din baza de cunoștințe

Doriți să aflați mai multe despre contactele de birou de asistență? Consultați baza noastră de cunoștințe, academia și blogul care acoperă tot ce este de știut.

Sunteți gata să vă configurați contactele?

Descoperiți cât de ușor este să oferiți servicii competente și personalizate cu cărțile de vizită de birou de asistență. Încercați astăzi gratuit perioada noastră de încercare de 14 zile. Nu este necesar cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt contactele de birou de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Contactele de birou de asistență stochează informații esențiale despre clienții dumneavoastră, inclusiv numele, adresa de poștă electronică, numărul de telefon și alte informații personale ale acestora.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce fel de informații puteți stoca în contacte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pe lângă informații personale, programele informatice de asistență ca LiveAgent vă permit să creați câmpuri personalizate de contact, pentru a stoca informații unice despre persoanele dumneavoastră de contact, cum ar fi modelul automobilului sau mărimea pantofilor. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este benefic să creați profiluri de clienți prin intermediul caracteristicii de contacte de birou de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vă permite să oferiți asistență mai competentă și personalizată.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație