Acceptarea termenilor

Unitatea de Calitate, LLC (denumită aici „Unitatea de Calitate”) vă furnizează Serviciul (așa cum este definit mai jos) prin intermediul site-ului său web situat la www.qualityunit.com („Site-ul”) și *.ladesk.com (adresa URL a contul dvs.), face obiectul prezentului Acord privind Termenii și condițiile („TOS”). Prin acceptarea acestui TOS sau prin accesarea sau utilizarea Serviciului sau a Site-ului, recunoașteți că ați citit, înțeles și sunteți de acord să respectați termenii acestui TOS. Dacă participați la acest TOS în numele unei companii sau altei persoane juridice, declarați că aveți autoritatea de a lega această entitate și afiliații săi de aceste TOS, caz în care termenii „Dumneavoastră” sau „Al Dumneavoastră” se referă la o astfel de entitate și filialele sale. Dacă nu aveți o astfel de autoritate sau dacă nu sunteți de acord cu aceste TOS, nu trebuie să acceptați aceste TOS și nu puteți utiliza Serviciul.

Unitatea de Calitate poate modifica acest TOS din când în când fără notificare prealabilă. Termenii și condițiile revizuite vor intra în vigoare la postare și dacă utilizați Serviciul după această dată, vom trata utilizarea dvs. ca acceptare a termenilor și condițiilor revizuite. Dacă orice modificare a acestui TOS nu este acceptabilă pentru dvs., singurul dvs. remediu este să opriți accesul și utilizarea Serviciului.

Descrierea serviciului

„Serviciul” include (a) Site-ul, (b) biroul de asistență LiveAgent și sistemul de chat, instrumentele și serviciile furnizate prin intermediul Site-ului și de API-ul LiveAgent puse la dispoziție prin intermediul Site-ului și (c) toate software-urile, datele, textul, imaginile, sunetele, videoclipurile și conținutul puse la dispoziție prin intermediul site-ului sau al serviciilor sau dezvoltate prin intermediul API-ului LiveAgent (denumit în mod colectiv „conținutul”). Orice funcții noi adăugate sau care completează Serviciul sunt, de asemenea, supuse acestui TOS.

Condiții generale/Acces și utilizare a serviciului

Sub rezerva termenilor și condițiilor prezentului TOS, puteți accesa și utiliza Serviciul numai în scopurile dvs. comerciale interne, conform prevederilor Acordului. Nu trebuie (a) să licențiați, să sublicențiați, să vindeți, să revindeți, să închiriați, să subînchiriați, să transferați, să atribuiți, să distribuiți, să împărtășiți timpul sau să exploatați sau să comercializați în mod comercial Serviciul pentru orice terță parte, altul decât este permis în mod expres de acest TOS; (b) utilizați Serviciul pentru a procesa date în numele oricărei terțe părți sau (c) utilizați Serviciul în orice mod ilegal sau în orice mod care interferează sau perturbă integritatea sau performanța Serviciului și a componentelor sale.

Face obiectul prezentului doar dreptul limitat de a accesa și utiliza Serviciul acordat în mod expres Dvs. în temeiul prezentului TOS, toate drepturile, titlurile și interesele pentru Serviciu și componentele sale vor rămâne și vor aparține exclusiv Unității de Calitate. Nu trebuie să modificați, să adaptați sau să piratați Serviciul pentru a implica în mod fals orice sponsorizare sau asociere cu Unitatea de Calitate sau pentru a încerca în alt mod accesul neautorizat la Serviciu sau la sistemele sau rețelele sale conexe.

Sunteți responsabil pentru toate informațiile, datele, textul, mesajele sau alte materiale pe care le postați sau le transmiteți în alt mod prin intermediul Serviciului. Sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității datelor dvs. de conectare și a contului dvs. și sunteți pe deplin responsabil pentru orice și toate activitățile care au loc sub datele dvs. de conectare sau cont. Sunteți de acord și recunoașteți că datele dvs. de conectare pot fi utilizate numai de o singură (1) persoană – nu este permisă o singură autentificare partajată de mai multe persoane. Sistemul va detecta automat un astfel de comportament și sunteți de acord că Unitatea de Calitate vă poate percepe o taxă lunară suplimentară pentru acesta. Puteți crea conectări separate pentru oricâte persoane vă permite planul.

Unitatea de Calitate își rezervă dreptul de a accesa oricare sau toate conturile dvs. pentru a răspunde solicitărilor dvs. de asistență tehnică. Vom menține garanții administrative, fizice și tehnice adecvate pentru protecția securității, confidențialității și integrității datelor dvs. Nu vom dezvălui datele dvs., cu excepția cazului în care este obligatoriu prin lege sau dacă este permis de dvs.

Înțelegeți că prelucrarea și transmiterea tehnică a Serviciului, inclusiv conținutul Dvs., pot fi transferate necriptate și implică (a) transmisii prin diferite rețele; (b) modificări pentru a se conforma și a se adapta la cerințele tehnice ale rețelelor sau dispozitivelor de conectare și (c) transmiterea către furnizorii terți ai Unității de Calitate și partenerii de găzduire pentru a furniza hardware-ul, software-ul, rețeaua, stocarea și tehnologia conexă necesare pentru operarea și întreținerea serviciului. Unitatea de Calitate va depune eforturi rezonabile pentru a publica pe site sau pentru a vă informa cu privire la orice perioadă de nefuncționare planificată a Serviciului.

Eșecul Unității de Calitat de a exercita sau de a aplica orice drept sau prevedere din prezentul TOS nu va fi o renunțare la acel drept. Recunoașteți că acest TOS este un contract între dvs. și Unitatea de Calitate, chiar dacă este electronic și nu este semnat fizic de Dvs. și Unitatea de Calitate și guvernează utilizarea de către dvs. a Serviciului și înlocuiește orice acorduri anterioare dintre Dvs. și Calitate. Unitate.

Termenii & condițiile acordului Appsumo

Puteți accesa și utiliza Serviciul numai pentru nevoile și scopurile dvs. de afaceri interne, astfel cum se prevede în acești Termeni & Condiții. Nu trebuie (a) să licențiați, să sublicențiați, să vindeți, să revindeți, să închiriați, să subînchiriați, să transferați, să atribuiți, să distribuiți, să împărtășiți timpul sau să exploatați sau să comercializați Serviciul pentru orice terță parte, în afară de ceea ce este permis în mod expres de acești Termeni & Condiții; (b) să utilizați Serviciul în orice mod ilegal sau în orice mod care interferează sau perturbă integritatea sau performanța Serviciului și a componentelor sale.

Achiziția Serviciului AppSumo („Pachet”) achiziționat de pe site-ul oficial appsumo.com/liveagent/ vă oferă acces la funcții pentru o singură achiziție de 59 $ procesată pe site-urile oficiale ale AppSumo. O achiziție (1) vă oferă acces la un singur (1) cod de cupon („Cod”), pe care vi se cere să îl valorificați pe adresa URL a serviciului: liveagent.com/appsumo-signup. (nu mai este disponibil). La înregistrare, vi se cere să completați datele necesare pentru a finaliza cu succes înregistrarea. Aceste date necesare includ (a) Codul dvs.; (b) Numele dvs. complet; (c) Adresa dvs. de e-mail; și (d) numele companiei/organizației utilizat pentru a crea adresa URL unică a contului dvs.

Fiecare cod cumpărat de pe pagina AppSumo va fi răscumpărat o singură dată (o dată). Fiecare răscumpărare suplimentară a aceluiași Cod este strict împotriva acestor Termeni & Condiții. În cazul răscumpărărilor multiple ale aceluiași cod, pierdeți accesul la Serviciu și conturile dvs. suplimentare vor fi suspendate.

Vi se cere să vă răscumpărați codul (codurile) înainte de 1 decembrie 2019. Orice cerere trimisă (atât scrisă, fie orală) trimisă după acest termen către unitatea de calitate va fi respinsă. Dreptul dvs. de a răscumpăra codul (codurile) se încheie la 30 noiembrie 2019, ora 23:59. Unitatea de Calitate își rezervă dreptul de a nu face excepții după acest termen.

Achiziționarea pachetului vă oferă acces pe viață la două (2) locuri de agent („Utilizatori”) din planul All-Inclusive (All-in-one) al Serviciului pentru o valoare de 59 $. Cele două (2) locuri de agent includ un loc desemnat de dvs. („Proprietar” al contului) și un (1) loc pentru „Agent” sau „Administrator”.

Fiecare Utilizator suplimentar adăugat în contul Serviciului dvs. este supus modelului de preț regulat al planului „All-Inclusive” / „All-in-one”, așa cum este descris aici: /pricing/. Veți fi taxat pentru utilizarea reală a utilizatorului suplimentar pe baza timpului de utilizare. Data standard a utilizatorului suplimentar este evaluată la 39 $ pe lună pentru utilizator.

Suma taxei va fi înmulțită cu numărul de utilizatori suplimentari adăugați în contul dvs. de serviciu.

Veți fi informat prin notificare prin e-mail trimisă de companie cu privire la faptul că ați adăugat utilizatori suplimentari în contul dvs. Acest e-mail de notificare va conține o alertă că ați depășit numărul de utilizatori incluși în pachetul dvs. AppSumo.

Agenții suplimentari adăugați în contul dvs. sunt facturați lunar. La prima taxă vi se va cere să introduceți datele dvs. de facturare valabile care să conțină (a) numele și prenumele dvs. real; (b) adresa de e-mail validă; (c) numele valid al companiei dvs.; (d) adresa validă (numele străzii, orașul, codul poștal și statul) (e) detalii suplimentare ale companiei dvs. pe baza legislației dvs. locale. Vi se cere să completați numai date valide, adevărate, exacte și verificate.

La prima taxă de utilizare a utilizatorilor suplimentari, vi se va solicita să selectați metoda dvs. de plată preferată. Unitatea de Calitate oferă două (2) metode de plată pe baza (a) Detaliilor cardului de credit (b) Detaliilor contului PayPal.

Vi se cere să trimiteți detaliile cardului de credit sau detaliile contului PayPal numai în cazul adăugării de utilizatori suplimentari în contul dvs.

Refuzul de a trimite detaliile cardului dvs. de credit sau detaliile contului PayPal la taxele pentru utilizarea reală a utilizatorilor suplimentari duce la pierderea accesului dvs. la serviciu. Accesul la contul Serviciului dvs. va fi permis după ce trimiteți informațiile de facturare necesare și selectați metoda dvs. de plată preferată. Unitatea de Calitate își rezervă dreptul de a nu face excepții.

Nu aveți voie să „stivuiți” mai multe coduri și să le utilizați pentru un singur (1) cont de serviciu. Fiecare cont de serviciu acceptă doar un (1) cod. Pachetul nu este stivuibil.

Termenii & condițiile planurilor gratuite LiveAgent

Politica de utilizare loială

Ca parte a angajamentului nostru de a oferi servicii excelente de calitate și fiabilitate, avem o politică de utilizare echitabilă a serviciilor LiveAgent.

Vrem să ne asigurăm că toți clienții noștri se pot bucura și pot utiliza cu succes serviciul nostru, indiferent de orice condiții.

Dacă unii clienți utilizează atât de multe date sau încalcă regulile încât ar putea afecta alți utilizatori, putem contacta astfel de contravenienți și vom discuta despre modificarea utilizării și limitelor acestora sau pentru a le anula conturile.

Ne rezervăm dreptul de a modifica limitele contului fără notificare prealabilă.

Ne rezervăm dreptul de a modifica din când în când termenii acestei politici de utilizare loială.

Această politică este suplimentară și nu limitează niciunul dintre principalii termeni LiveAgent & Condiții.

Livrări personalizate

Solicitarea suplimentară pentru livrări personalizate poate fi ridicată prin trimiterea unei solicitări către Unitatea Calitate sub formă de comunicare prin e-mail către support@liveagent.com.
Unitatea Calitate își rezervă dreptul de a refuza cererea de livrare personalizată. În cazul în care cererea de livrare personalizată este acceptată, se va încheia un acord bazat pe cererea dintre dvs. și Unitatea de calitate care va detalia cerințele și specificațiile livrării personalizate. Un acord este o aprobare scrisă făcută sub formă de comunicare prin e-mail. Rezultatul livrării personalizate devine proprietatea intelectuală exclusivă a Unității de Calitate și sunteți de acord că rezultatul poate fi utilizat în viitor pentru utilizarea ulterioară a clienților terți ai Unității Calitate. Prețul livrării personalizate va fi convenit în avans și va fi furnizat de la caz la caz.

Termenii contului

  • Trebuie să aveți 18 ani sau mai mult pentru a utiliza acest serviciu.
  • Trebuie să fiți om. Conturile înregistrate prin „roboți” sau alte metode automate nu sunt permise.
  • Trebuie să furnizați numele complet legal, o adresă de e-mail validă și orice alte informații solicitate pentru a finaliza procesul de înscriere.
  • Sunteți responsabil pentru menținerea securității numelui dvs. de utilizator și parolei. Unitatea de calitate nu poate și nu va fi răspunzătoare pentru nicio pierdere sau daună cauzată de nerespectarea acestei obligații de securitate.
  • Sunteți responsabil pentru tot Conținutul postat și activitatea care are loc în contul dvs. (chiar și atunci când Conținutul este postat de alții care au conturi în contul dvs.).
  • Nu trebuie să vă prezentați în mod eronat sau să preluați identitatea altcuiva în timp ce utilizați acest serviciu.
  • Nu puteți utiliza Serviciul în scopuri ilegale sau neautorizate.
  • Nu trebuie să încălcați, în utilizarea Serviciului, nicio lege din jurisdicția dvs. (inclusiv, dar fără a se limita la, legile drepturilor de autor).
  • Încălcarea oricăruia dintre aceste acorduri va duce la rezilierea contului dvs. În timp ce Unitatea de Calitate interzice o astfel de conduită și Conținut pe Serviciu, înțelegeți și sunteți de acord că Unitatea de Calitate nu poate fi responsabilă pentru Conținutul postat pe Serviciu și totuși puteți fi expus unor astfel de materiale. Sunteți de acord să utilizați Serviciul pe propriul risc.

Plăți, rambursări și modificări de facturare

Încercări și plăți Serviciul este disponibil pe bază de plată pe măsură ce este plătit la începutul perioadei dvs. de abonament ales (în general lunar). Toate planurile vin cu o perioadă de încercare gratuită inițială de până la 14 zile. Dacă nu furnizați detaliile cardului dvs. de credit Unității de calitate în perioada de încercare gratuită, contul dvs. va fi suspendat și poate fi reactivat numai prin trimiterea informațiilor despre cardul dvs. de credit. După ce ați furnizat detaliile cardului de credit, veți fi facturat cu promptitudine și perioada dvs. de încercare se va încheia.

Modificări ale planului și prețului Dacă alegeți să vă actualizați planul sau numărul de agenți în perioada de abonament ales, orice cost incremental va fi proporțional pe durata rămasă a perioadei de abonament și va fi taxat în contul dvs. Ulterior, cardului dvs. de credit i se va percepe automat rata ajustată pentru următorul ciclu de facturare ulterior facturării pro-rating. Există o excepție de facturare dacă vă aflați într-un ciclu de facturare lunar în care nu veți vedea o taxă sau un credit proporțional în luna curentă, dar noua dvs. rată de facturare se va reflecta în următoarea dvs. factură lunară. Indiferent de ciclul dvs. de facturare, nu există rambursări sau credite pentru luni parțiale de serviciu, retrogradări ale planului sau rambursări pentru luni neutilizate dacă închideți contul înainte de sfârșitul perioadei de abonament. Nu se vor face excepții pentru a trata pe toți în mod egal și a ne menține costurile administrative scăzute pentru beneficiul final al bazei noastre de clienți. Retrasarea nivelului planului dvs. poate cauza pierderea conținutului, caracteristicilor sau capacității contului dvs., iar Unitatea de calitate nu își asumă nicio răspundere pentru o astfel de pierdere. Prețurile tuturor planurilor și serviciilor LiveAgent pot fi modificate cu o notificare de 30 de zile de la noi. O astfel de notificare poate fi furnizată în orice moment. În plus, Unitatea de Calitate își rezervă dreptul de a vă contacta în legătură cu prețuri speciale dacă mențineți un număr excepțional de mare de utilizatori finali sau un raport lunar neobișnuit de mare pentru fiecare agent. Într-o astfel de situație, un Acord de abonament pentru întreprinderi (descris mai jos) poate fi mai potrivit pentru dvs.

Facturarea de pe cardul de credit, chitanțe și confidențialitate Proprietarul contului va primi o chitanță prin e-mail la fiecare debitare a cardului de credit. Unitatea de calitate oferă o interfață pentru proprietarul contului (așa cum este definit în procedura de înscriere) pentru a modifica informațiile despre cardul de credit (de exemplu, la reînnoirea cardului). Unitatea de Calitate folosește un intermediar terță parte pentru a gestiona procesarea cardului de credit și acest intermediar nu are voie să stocheze, să rețină sau să folosească informațiile dvs. de facturare, cu excepția procesării informațiilor despre cardul dvs. de credit pentru Unitatea de Calitate. Vă rog vizitați http://www.qualityunit.com/about-us/politica-de-confidentialitate-quality-unit/ pentru a înțelege modul în care Unitatea de Calitate colectează și folosește informații personale.

Modificări de facturare & actualizări Proprietarul contului este îndreptățit să solicite o actualizare a informațiilor de facturare conținute pe facturi pentru utilizarea Serviciului. Actualizarea trebuie solicitată prin e-mail trimis la support@liveagent.com în primele 15 zile de la ultima emisiune a facturii. Vă vor fi emise o notă de credit și o factură actualizată care conține noile informații de facturare. Solicitările trimise în ultimele 15 zile de la ultimul număr vor fi respinse și va trebui să așteptați ca noua factură să fie emisă la următoarea dată de facturare.

Manipularea codului TVA Dacă clientul a primit un cod TVA corect și valid (conform legislației europene), clientul este singurul responsabil pentru aplicarea codului TVA în câmpul necesar din profilul său de client. Unitatea de calitate nu va rambursa niciunui client care nu își aplică codul de TVA pe cont propriu.

Credit anual plătit în avans

Creditul anual plătit în avans, adăugat în contul clientului pe baza acordului reciproc, va dura o perioadă de 12 luni numai dacă numărul de locuri de agent rămâne același pe toată perioada de timp. Această perioadă de timp va crește sau micșora pe baza numărului de locuri de agent adăugate sau eliminate în contul clientului pe durata valabilității creditului.

În cazul în care clientul decide să renunțe la utilizarea Serviciului înainte ca întregul său credit să fie utilizat SAU înainte de expirarea perioadei de timp, este eligibil să primească rambursarea pentru valoarea neutilizată rămasă. Unitatea Calitate își rezervă dreptul de a rambursa doar 50% din suma rămasă ca taxă de anulare.

Anulare și reziliere

Sunteți responsabil pentru anularea corectă a contului dvs. Proprietarul contului (așa cum este definit în procedura de înscriere) poate anula contul în orice moment printr-un e-mail trimis la support@qualityunit.com cu o cerere de anulare a contului. Unitatea de Calitate va răspunde la acest e-mail și vă va anula contul într-o zi lucrătoare. O altă opțiune de anulare a contului dvs. este butonul „Opriți contul” situat în secțiunea „Contul meu”. Prin anularea contului dvs., veți pierde accesul la tot conținutul după anulare, iar Unitatea de calitate îl va șterge în cursul normal al operațiunilor comerciale. Aceste informații nu pot fi recuperate după ce contul este anulat. Dacă vă anulați contul din secțiunea „Contul meu” al Serviciului înainte de sfârșitul perioadei actuale de abonament achitate, anularea va intra în vigoare imediat și nu veți fi taxat din nou. În cazul solicitării de anulare trimise prin poștă, vi se solicită să așteptați confirmarea din partea Unității de Calitate.

Unitatea de Calitate își rezervă dreptul de a (i) modifica sau întrerupe, temporar sau permanent, Serviciul (sau orice parte a acestuia) și (ii) de a refuza orice utilizare actuală și viitoare a Serviciului, de a suspenda sau de a rezilia contul dvs. (orice parte a acestuia) ) sau utilizarea Serviciului și elimina și arunca orice conținut al dvs. din Serviciu, din orice motiv, inclusiv, dacă Unitatea de Calitate consideră că ați încălcat aceste TOS. Unitatea Calitate va face toate eforturile rezonabile pentru a vă contacta direct prin e-mail sau telefon pentru a vă avertiza înainte de suspendarea sau încetarea contului dvs. Orice activitate suspectată frauduloasă, abuzivă sau ilegală care poate constitui un motiv pentru încetarea utilizării Serviciului de către dvs. poate fi trimisă autorităților competente de aplicare a legii. Unitatea de calitate nu va fi răspunzătoare față de dvs. sau de orice terță parte pentru orice modificare, suspendare sau întrerupere a Serviciului.

Unitatea de Calitate își rezervă dreptul de a rezilia contul dvs. din cauza inactivității prelungite. Unitatea de calitate trebuie să respecte protocoalele de reziliere prin emiterea unui e-mail de avertizare înainte de a închide contul utilizatorului. După 4 săptămâni de inactivitate, va fi trimis un e-mail de avertizare care va informa Utilizatorul cu privire la închiderea viitoare a contului și pașii care pot fi luați pentru a preveni închiderea contului. După 8 săptămâni de inactivitate, contul va fi șters împreună cu toate datele sale.

Renunțarea la garanții

Serviciul, inclusiv site-ul și conținutul, precum și toate componentele serverului și rețelei sunt furnizate „așa cum este” și „după cum este disponibil”, fără nicio garanție de niciun fel, în măsura maximă permisă de lege și unitatea de calitate renunță în mod expres la orice și toate garanțiile, expres sau implicit, inclusiv, dar fără a se limita la, garanțiile implicite de comercializare, titlu, adecvare pentru un anumit scop și neîncălcare. Recunoașteți că unitatea de calitate nu garantează că serviciul va fi neîntrerupt, în timp util, sigur, fără erori sau fără viruși și nicio informație sau sfat obținută de dvs. de la unitatea de calitate sau prin intermediul serviciului nu va crea nicio garanție nespecificată în prezentul tos.

Limitarea răspunderii

În niciun caz și sub nici o teorie legală (fie prin contract, delict sau altfel), unitatea de calitate nu va fi răspunzătoare față de dvs. sau de orice terță parte pentru orice daune indirecte, accidentale, speciale, exemplare, consecvente sau punitive, inclusiv profiturile pierdute, vânzările pierdute sau de afaceri, date pierdute sau întreruperea afacerii. În plus, unitatea de calitate nu va fi răspunzătoare pentru niciun fel de daune directe, costuri, pierderi sau datorii care depășesc comisionul lunar de servicii plătit sau de plătit de dvs. pentru o lună anterioară oricărei cereri de daune bănești sau o sută (100 $) de dolari. Prevederile prezentei secțiuni alocă riscurile din cadrul acestor condiții între părți, iar părțile s-au bazat pe aceste limitări pentru a stabili dacă să încheie acest acord.

Unele state nu permit excluderea garanțiilor implicite sau limitarea răspunderii pentru daune accidentale sau consecințe, ceea ce înseamnă că unele dintre limitările de mai sus s-ar putea să nu vi se aplice. În aceste state, răspunderea unității de calitate va fi limitată în cea mai mare măsură permisă de lege.

Atribuire

Unitatea de calitate poate atribui sau transfera acest TOS, integral sau parțial, fără restricții.

Conformitatea exporturilor

Sunteți responsabil pentru respectarea oricăror legi, reguli sau reglementări aplicabile care reglementează exportul Serviciului sau a oricăreia dintre componentele sale.

Legea aplicabilă

Aceste TOS vor fi guvernate de legile statului Delaware, fără a ține cont de principiile conflictelor de legi. Prin prezenta, sunteți de acord în mod expres să vă supuneți jurisdicției personale exclusive a instanțelor federale și de stat ale statului Delaware în scopul soluționării oricărui litigiu referitor la accesul sau utilizarea Serviciului.

Prelucrarea datelor

LiveAgent se angajează la confidențialitate, securitate, conformitate și transparență. Această abordare include susținerea conformității clienților noștri cu cerințele UE privind protecția datelor, inclusiv cu cele stabilite în Regulamentul general privind protecția datelor („GDPR”), care a devenit aplicabil în 25 mai 2018.

Conținut

  1. Cine este procesorul de date
  2. Ce date sunt procesate
  3. Care sunt sursele de date
  4. Care este scopul colectării și/sau prelucrării datelor
  5. De ce este prezentă profilarea și automatizarea
  6. Care este perioada de timp pentru prelucrarea datelor
  7. Cine sunt partenerii
    /subcontractorii noștri
  8. Care sunt drepturile dumneavoastră de prelucrare a datelor
  9. Cum puteți revoca consimțământul privind prelucrarea datelor

Cine este procesatorul de date

Procesatorul de date este compania, care selectează scopul și resursele procesării datelor. În scopuri de marketing, procesatorul de date este Quality Unit, s. r. o.

Ce date sunt procesate

Procesăm următoarele tipuri de date: Nume, Adresă, Număr de telefon, Adresă de e-mail, Adresă IP, Informații despre produsele pe care le-ați achiziționat, Informații despre utilizarea produsului, Informații colectate din conversații telefonice, Înregistrări telefonice, Informații colectate de la alte tipuri de contactare a noastră (e-mail , chat, mesaje Facebook, Tweet-uri), informații furnizate echipei noastre de asistență pentru a rezolva problemele conturilor dvs., date de geolocalizare, informații despre browser, informații despre sistem.

Care sunt sursele de date

Datele menționate în secțiunea anterioară sunt colectate exclusiv de la dvs. Datele sunt accesibile din conversațiile între dvs. și Unitatea de Calitate, s.r.o. sau menționate în profilul dvs. de client. Datele pot fi, de asemenea, colectate din surse publice disponibile, precum registrele companiilor și altele. De asemenea, datele pot fi colectate de la terțe părți care sunt permise pentru prelucrarea lor.

Care este scopul colectării și/sau prelucrării datelor

Consimțământul dumneavoastră privind prelucrarea datelor a fost dat în următoarele scopuri: servicii de marketing, servicii de asistență pentru clienți.

De ce sunt prezente profilarea și automatizarea

Unitatea de Calitate s.r.o. dorește să ofere cea mai bună și cea mai personalizată experiență și, din acest motiv, cu acordul dvs. prealabil, segmentăm și profilăm datele. În astfel de scopuri, utilizăm software intern și alte programe de analiză și automatizare.

Care este perioada de timp pentru prelucrarea datelor

Consimțământul dvs. a fost dat pentru perioada de utilizare a serviciilor noastre (LiveAgent) și pentru următorii 5 ani de la încetarea utilizării sau până în momentul în care vă revocați consimțământul. Dacă nu sunteți client și nu veți fi client al Quality Unit s.r.o., consimțământul dvs. va fi valabil timp de 5 ani sau până în momentul în care vă revocați consimțământul. După perioada de 5 ani, datele dvs. vor fi șterse.

Cine sunt partenerii/subcontractorii noștri

V-ați dat consimțământul subprocesatorilor și subcontractorilor noștri care pot avea acces la datele selectate. Subprocesatorii și subcontractorii noștri fac obiectul unor verificări și audituri periodice pentru a asigura un nivel maxim de confidențialitate și securitate.

Care sunt drepturile dumneavoastră de prelucrare a datelor

Prelucrarea corectă a datelor este extrem de importantă pentru noi și ne mândrim cu un nivel ridicat de securitate, confidențialitate și prelucrare a datelor la Quality Unit s.r.o.

Mai jos sunt drepturile dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor:

Informații despre prelucrarea datelor Informațiile includ în principal: informații de contact despre procesator, subordonații acestora sau responsabilii cu prelucrarea datelor sau persoana responsabilă cu prelucrarea datelor, scopul prelucrării datelor, categoriile de date, adresatorul/ destinatarul datelor și categoriile de receptori de date, informații despre transferurile de date către țări terțe, perioada de prelucrare a datelor, lista drepturilor dvs., dreptul de a vă adresa autorității locale de prelucrare a datelor, sursa procesării datelor, informații despre profilarea datelor și automatizare.

Dreptul de acces la date Aveți dreptul de a confirma dacă datele dvs. sunt sau nu procesate și categoriile de date procesate.

Dreptul la corecție Aveți dreptul de a corecta datele referitoare la date, dacă este necesar.

Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”) În unele cazuri permise de lege, suntem obligați să ștergem toate datele pe baza cererii dvs.

Dreptul pentru limitări de procesare Unii clienți preferă prelucrarea limitată a datelor. Dacă aveți solicitări speciale cu privire la limitările procesării datelor, vă rugăm să ne contactați.

Dreptul pentru migrarea datelor Pe baza cererii dvs., vă putem transfera datele către un alt procesator de date dacă nu există obstacole legale sau de altă natură.

Dreptul de a obiecta Dacă credeți că datele dvs. nu sunt procesate corect, puteți ridica o obstrucționare contactându-ne cu intenția de a rezolva problema.

Dreptul de a contacta autoritatea locală de prelucrare a datelor Puteți contacta autoritatea locală de prelucrare a datelor în cazul în care apar alte îngrijorări sau probleme. Autoritatea locală de prelucrare a datelor pentru Quality Unit s.r.o. este Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky cu adresa Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Republica Slovacă, Uniunea Europeană.

Cum puteți revoca consimțământul privind prelucrarea datelor

Consimțământul dvs. cu prelucrarea datelor este voluntar. Îl puteți revoca în orice moment.

Cum pot trimite cererea mea de revocare a procesării datelor? Vă rugăm să ne furnizați numele companiei dvs., subiectul și procesatorul de date, solicitarea scrisă a revocării datelor dvs. și semnătura dvs. Veți adresa solicitarea dvs. la andrej@liveagent.com

Alternativ, dacă doriți să vă dezabonați de la lista noastră de e-mail, puteți utiliza formularul nostru pentru a vă completa solicitarea aici.

Articole conexe
Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Solicitați o demonstrație gratuită pentru a afla mai multe despre LiveAgent și despre cum vă poate ajuta să aveți succes.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x