LiveAgent este un software de asistență cu mai multe funcții pentru a vă permite să faceți mai mult decât credeți. Aveți grijă de facturare, facturi și multe altele cu un procesor de plăți în LiveAgent.
Software-ul de gestionare a facturării este aici pentru a gestiona toată facturarea, facturarea serviciilor și produselor și urmărirea. Deținătorii de afaceri trebuie să țină evidența plăților și facturilor și de aceea software-ul de facturare este esențial pentru o afacere de succes. Vă ajută să vă gestionați finanțele de intrare și de ieșire. O parte a acestei soluții sunt automatizări care vă ajută automatizând o mulțime de sarcini banale, repetitive, care, de obicei, consumă mult timp dacă ar fi făcute de o persoană. Acest lucru vă ajută să economisiți timp și bani și vă permite să vă concentrați asupra sarcinilor care necesită atenție.
Integrări de facturare
În cazul în care doriți să faceți un pas mai departe, puteți profita de integrările noastre. ChargeDesk sau Braintree se conectează fără probleme la contul dvs. LiveAgent și vă permite să efectuați acțiuni de facturare avansate, cum ar fi facturi personalizate, rambursări, autorizarea plăților și multe altele. Puteți accesa și avea grijă de toate, dintr-o singură soluție. Aceasta înseamnă că nu vă veți întrerupe fluxul de lucru prin comutarea între programe și totul va fi organizat într-un singur panou de bord.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.