InvoiceBerry integration
Ce este InvoiceBerry?
InvoiceBerry este un software de facturare și urmărire a cheltuielilor potrivit pentru proprietarii de afaceri mici, liber-profesioniști și soloprenori. Acesta s-a concentrat pe furnizarea de capacități de facturare ușor de utilizat pentru clienții lor, precum și pe urmărirea mai ușoară a cheltuielilor. Puteți crea prima factură în mai puțin de 60 de secunde. InvoiceBerry vă poate ajuta, de asemenea, să trimiteți facturi, să creați rapoarte, să gestionați clienții, să urmăriți plățile și să utilizați funcții multi-valută pentru facturare și urmărire.
Cum puteți utiliza integrarea InvoiceBerry cu LiveAgent?
Integrarea dintre LiveAgent și InvoiceBerry este perfectă pentru automatizarea proceselor de facturare în cadrul serviciului clienți. Această integrare poate fi personalizată și creată prin intermediul Zapier – un serviciu de integrare terță parte care vă permite să creați fluxuri de lucru personalizate pentru multe scenarii și cazuri de utilizare diferite.
Zapier vă permite să integrați InvoiceBerry cu LiveAgent și să alegeți ce se întâmplă atunci când adăugați un client nou în LiveAgent. De fiecare dată când adăugați un client nou în LiveAgent, InvoiceBerry poate crea o factură nouă, crea un client sau crea un articol. Alegerea vă aparține, dar puteți utiliza și Zapier pentru a crea mai mult de o singură integrare.
Care sunt beneficiile utilizării InvoiceBerry?
- Gestionarea ușoară a facturilor
- Urmărire simplă a cheltuielilor
- Rapoarte și capacități de gestionare a clienților
- Funcții multivalută și urmărirea plăților
Cum să integrați InvoiceBerry cu LiveAgent prin Zapier?
InvoiceBerry și LiveAgent pot fi integrate datorită serviciului Zapier. Dacă nu aveți un cont Zapier, trebuie să îl creați mai întâi. Odată ce o faceți, puteți alege aplicațiile pe care le veți utiliza cu contul Zapier. Asigurați-vă că adăugați atât LiveAgent, cât și InvoiceBerry în lista dvs. Când faceți acest lucru, puteți crea primul flux de lucru.
Alegeți LiveAgent și InvoiceBerry în ordinea pe care o preferați și apoi selectați acțiunea pe care doriți să o realizați cu fluxul de lucru de integrare. Puteți alege din mai multe opțiuni și să personalizați fluxul de lucru pentru cazul dvs. de utilizare sau chiar să creați mai multe fluxuri de lucru. Odată ce ați selectat ceea ce aveți nevoie, confirmați selecția și ați terminat.