Tot ce trebuie să știți despre respectarea GDPR a LiveAgent

LiveAgent se angajează la confidențialitate, securitate, conformitate și transparență. Această abordare include susținerea respectării de către clienții noștri a cerințelor UE privind protecția datelor, inclusiv a celor stabilite în Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), care a intrat în vigoare la 25 mai 2018.

Ce este GDPR?

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) (Regulamentul (UE) 2016/679) este un regulament prin care Parlamentul European, Consiliul Uniunii Europene și Comisia Europeană intenționează să consolideze și să unifice protecția datelor pentru toți indivizii din Uniunea Europeană (EU).

Cui se aplică GDPR?

Un mod în care datele personale ale unui cetățean UE ar putea fi colectate atunci când utilizați LiveAgent este atunci când creați o bază de date de contacte, informațiile acestora și relațiile comerciale cu aceștia (adică un sistem CRM). Nu toți clienții vor fi „persoane vizate”, deoarece persoanele vizate sunt doar persoane fizice. Unii dintre clienții dvs. pot fi companii sau organizații guvernamentale, cărora GDPR nu li se aplică.

LiveAgent este conform GDPR?

Da, LiveAgent este pe deplin o reclamație GDPR din mai 2018.

Mai multe întrebări frecvente despre GDPR

  • Aveți vreun responsabil dedicat protecției datelor (DPO) sau echipă care lucrează la conformitate/securitate?
    Da, avem atât o echipă internă, cât și un responsabil dedicat cu protecția datelor. Vă rugăm să vă adresați toate întrebările legate de respectarea GDPR la info@liveagent.com
  • Cum veți arăta clienților că respectați noul regulament?
    Dacă doriți o verificare formală, ne puteți furniza șablonul dvs. de acord de prelucrare a datelor, pe care îl putem returna completat și semnat.
  • Cum sunt stocate informațiile sensibile și aveți la dispoziție procese în caz de încălcare a datelor?
    Informațiile sensibile sunt stocate în siguranță, cu acces limitat. Reacționăm imediat la încălcarea datelor, notificând părțile afectate, DPO și instituțiile locale, în conformitate cu liniile directoare GDPR interne.
  • Cât timp stocați datele clienților?
    Stocăm datele clienților numai pe timpul utilizării serviciilor noastre sau până când solicită ștergerea datelor lor.
  • Unde sunt stocate fizic datele dvs. despre clienți?
    Datele clienților noștri din UE sunt stocate în centrele noastre de date europene situate în Germania, Marea Britanie și Slovacia și sunt găzduite de Linode, Inc.
  • Care dintre echipele dvs. va avea acces la informațiile personale ale clienților?
    Accesăm informațiile personale ale clientului numai pe baza unei cereri prealabile din partea clientului sau cu aprobarea acestuia. În cele mai frecvente cazuri, este echipa de asistență pentru clienți, echipa de dezvoltare sau echipa de marketing.
  • Cum gestionează organizația dvs. instanțele în care clienții solicită eliminarea datelor din sistemul(ele) dvs.??
    Atunci când un client solicită ștergerea datelor sale, vom proceda la ștergerea imediată, fără nicio altă întârziere.
  • Cum gestionați cerințele de protecție a datelor cu oricare dintre subprocesoarele dvs.?
    Semnăm acorduri de prelucrare a datelor cu fiecare dintre sub-procesatorii sau sub-contractorii noștri.
  • Cu ce ​​organizații terțe (subprocesori) lucrați și pot avea acces și la datele pe care vi le împărtășim?
    Vedeți lista sub-procesoarelor și subcontractorilor LiveAgent.
  • Ce garanții noi sau procese ați implementat pentru a respecta termenul limită din 25 mai?
    Majoritatea garanțiilor și proceselor au fost în vigoare înainte de termen, deoarece nu luăm în glumă confidențialitatea datelor clienților noștri. Implementăm mai multe linii directoare cu privire la modul de gestionare a datelor sensibile, cum să reacționăm la incidente și încălcări de date și multe altele.
  • Ce operațiuni de procesare sunt efectuate de către procesatorul de date (LiveAgent)?
    Toate acțiunile necesare pentru a oferi asistență adecvată clienților și servicii de încredere.
  • Care sunt persoanele vizate?
    Persoanele ale căror date au fost partajate cu clienții sau cu LiveAgent.
  • Care sunt categoriile de date?
    Numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa, adresa IP, marcajele temporale ale acțiunilor, cookie-urile browserului, datele suplimentare colectate de clienți.
  • Există categorii speciale de date?
    Nu, nu există categorii speciale de date.
  • Cum sunt gestionate transferurile transfrontaliere, cine este exportatorul de date și cine este importatorul de date?
    Transferurile transfrontaliere se fac pe teritoriul UE sau SUA.

Măsuri de securitate suplimentare

Autentificare cu doi factori

Verificarea în doi pași adaugă mai multă securitate contului dvs. LiveAgent. Când aveți activată autentificarea cu 2 factori, orice încercare de conectare la contul dvs. trebuie să fie însoțită de codul pe care l-ați generat în aplicația Google Authenticator. Verificarea în doi pași vă poate ajuta să păstrați departe persoanele necunoscute, chiar dacă acestea au parola dvs.

Criptare HTTPS

Toate conturile găzduite LiveAgent rulează printr-o conexiune sigură utilizând protocolul HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) este versiunea securizată a HTTP, protocolul prin care datele sunt trimise între browserul dvs. și site-ul web la care sunteți conectat. Înseamnă că toate comunicările dintre browserul dvs. și LiveAgent sunt criptate, inclusiv comunicarea prin chat și e-mail.

Stocarea sigură a credențialelor

Urmăm cele mai recente cele mai bune practici pentru a stoca și a proteja datele de conectare și parolele utilizatorului în cloud.

IP & restricții de rețea

Panoul dvs. LiveAgent de Agent poate fi configurat pentru a permite accesul numai din anumite intervale de adrese IP.

Securitate API

LiveAgent REST API este limitat la utilizatorii acreditați pe bază de nume de utilizator și parolă sau nume de utilizator și token-uri API.

Filtrare SPAM

LiveAgent are un filtru SPAM inteligent încorporat care învață și își îmbunătățește continuu capacitățile de filtrare.

Funcții/funcționalitate pentru a vă ajuta cu programul de conformitate GDPR

LiveAgent oferă clienților opțiunea de a șterge datele de serviciu care pot conține date personale, cum ar fi profiluri, tichete, imagini și atașamente, în conturile LiveAgent active. În cadrul LiveAgent, administratorii și agenții (descriși colectiv ca „Utilizatori”) au profiluri cu privilegii ierarhice, așa cum este descris aici.

Ștergerea Profilului Agentului
LiveAgent acceptă în prezent ștergerea informațiilor profilului agentului așa cum este descris aici. Administratorii și Proprietarul pot șterge profilurile tuturor utilizatorilor, inclusiv al agenților. Aceștia pot șterge agenți din Configurare > Agenți > Ștergere agent. LiveAgent păstrează informațiile proprietarului contului pentru a-și continua serviciul. Când un cont este închis, LiveAgent își respectă politica de ștergere a datelor pentru informațiile de profil rămase.

Ștergerea Profilului Utilizatorului Final
LiveAgent acceptă în prezent ștergerea Informațiilor profilului utilizatorului final așa cum este descris aici. Proprietarul, administratorii și agenții pot șterge profilurile utilizatorului final. În urma acestei acțiuni de ștergere, profilul utilizatorului final este eliminat din interfața utilizatorului și identitatea utilizatorului final este ștearsă din sistem, împreună cu Token-urile OAuth, Sesiunile și Căutările Salvate.

Ștergerea Tichetelor Tichetele pot fi șterse urmând pașii descriși aici. Acest articol abordează, de asemenea, modalitatea de ștergere definitivă a tichetelor.

Clienții își pot șterge profilurile dintr-un portal pentru clienți urmând pașii descriși aici (ștergerea profilului din portalul pentru clienți este același proces ca ștergerea profilului utilizatorului final).

Acceptarea Consimțământului pentru Oferirea de Asistență Live prin Chat Live Una dintre cerințele GDPR este obligația dvs. de a vă informa clienții că dvs. și/sau un procesator terț le veți colecta datele personale. Când furnizați servicii pentru clienți prin chat live, vă sugerăm să plasați un consimțământ de acceptare în formularul de pre-chat.

Dreptul la ștergere („Dreptul de a fi uitat”)

Aplicația LiveAgent vă permite să ștergeți toate datele sensibile despre clienții dvs. la cererea acestora direct în aplicația LiveAgent ștergând toate tichetele și datele de contact legate de clientul dvs.

În plus, fiecare proprietar de cont LiveAgent are control deplin asupra contului său și poate solicita să fie șters oricând prin e-mail la support@liveagent.com. Liveagent cloud are de asemenea, proceduri automate pentru ștergerea conturilor suspendate pentru a ne asigura că nu stocăm permanent datele dvs. după ce decideți să nu mai utilizați serviciile noastre.

Proceduri automate

În cazul în care contul de încercare nu este actualizat la planul plătit în termen de 14 zile sau facturarea contului deja actualizat eșuează mai mult de 7 zile, contul este suspendat. Contul suspendat nu permite conectarea utilizatorilor sau accesarea datelor de către proprietarul contului sau de către clienții săi.

În cazul în care proprietarul contului nu solicită să-și anuleze contul prin e-mail sau chat, în următoarele 60 de zile contul este închis (domeniul nu mai este activ, eliminăm configurația contului din cloud, dar păstrăm datele în stoc).

Conturile închise sunt șterse automat din cloud-ul nostru în următoarele 30 de zile. Din acest moment nu avem date active în cloud LiveAgent, stocăm pentru alte 30 de zile doar o copie de rezervă la rece a bazei de date. După expirarea copiei de rezervă, nu mai stocăm date din contul dvs.

Resurse adiționale

Aveți întrebări?

Contactați-ne la info@liveagent.com.

Articole conexe
Îmbunătățiți-vă fără efort operațiunile prin integrarea numărului VoIP GDMS cu platforma LiveAgent. Descoperiți informații valoroase despre cum să faceți acest proces mai ușor pe pagina noastră de informații.

GDMS

Îmbunătățiți operațiunile call center-ului dvs. cu integrarea GDMS și LiveAgent, fără costuri suplimentare! Descoperiți soluții cloud suverane pentru transformarea digitală, disponibile rapid în Myanmar, Laos și Vietnam. Începeți acum perioada de încercare gratuită de 30 de zile cu LiveAgent și experimentați integrarea perfectă a numerelor GDMS.

LiveAgent ne-a ajutat să îndeplinim 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților și a vânzărilor. Alăturați-vă miilor de clienți satisfăcuți.

Clienții noștri

Alăturați-vă miilor de clienți satisfăcuți cu LiveAgent, soluția omnicanal fără tarif de configurare și cu suport 24/7. Încercați gratuit!

Spokeo oferă servicii de căutare a informațiilor de contact și personale, inclusiv istoricul locației și membrii familiei. Site-ul oferă caracteristici suplimentare și actualizări periodice. Utilizatorii pot renunța la colectarea datelor personale și au acces la asistență clienți. Aplicația este disponibilă doar pentru Android.

Categorii de recenzii

Spokeo oferă servicii de căutare a informațiilor de contact și personale, inclusiv istoricul locației și membrii familiei. Site-ul oferă caracteristici suplimentare și actualizări periodice. Utilizatorii pot renunța la colectarea datelor personale și au acces la asistență clienți. Aplicația este disponibilă doar pentru Android.

Nu vă vom dezvălui datele, cu excepția cazului în care este obligatoriu prin lege sau dacă este permis de dvs. Citiți mai multe despre politica de confidențialitate LiveAgent din Unitatea de Calitate.

Politică de confidențialitate

Nu vă vom dezvălui datele, cu excepția cazului în care este obligatoriu prin lege sau dacă este permis de dvs. Citiți mai multe despre politica de confidențialitate LiveAgent din Unitatea de Calitate.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x