LiveAgent este un software de servicii pentru clienți, care permite personalului dvs. să se ocupe de toate întrebările clienților dvs. dintr-o singură interfață, în siguranță. Toate tichetele se află într-o singură căsuță de primire universală. Tichetele pot fi, de exemplu, de la: e-mail, Chat Live, Social Media, apeluri și multe altele!
LiveAgent are mii de clienți și crește în fiecare zi. Quality unit, care este o companie din spatele LiveAgent, se asigură întotdeauna că își protejează clienții. Iată câteva caracteristici de securitate a biroului de asistență care previn și protejează clienții noștri.
Caracteristici de securitate ale biroului de asistență:
- Interzicerea IP-urilor
- Verificare în 2 pași
- Criptare HTTPS
- Centre de date multiple
- GDPR
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Politica de securitate și confidențialitate a LiveAgent..
Viziune de ansamblu a securității biroului de asistență
Interzicerea IP-urilor:
Adresa IP (protocolul Internet) este un număr unic asociat unui anumit computer sau unei rețele. LiveAgent oferă o funcție prin care personalul companiei/clientului dvs. poate interzice anumite adrese IP. De ce ar dori agenții dvs. să interzică un anumit IP? Personalul dvs. de clienți poate întâlni anumiți clienți/persoane care ar putea să irosească timpul agenților dvs. prin repetarea solicitărilor sau care pur și simplu au solicitări irelevante/inadecvate. Faceți ca agenții dvs. de relații cu clienții să lucreze eficient și interziceți anumite IP-uri în LiveAgent.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Interzicerea IP-urilor.
Verificare în 2 pași
LiveAgent dorește să ofere clienților noștri cea mai bună siguranță posibilă atunci când intră în contul lor LiveAgent. Verificarea în 2 pași este o modalitate opțională de a preveni orice intrare nedorită. Așadar, cum funcționează? Ori de câte ori dvs. sau agenții clienților dvs. vă conectați, va exista un proces de verificare în 2 pași. Practic, veți introduce un cod generat pe smartphone-ul dvs. Acest lucru asigură o autentificare sigură. Veți utiliza o aplicație Google Authenticator pentru a genera acest cod de 6 cifre. Activați verificarea în 2 pași și asigurați-vă că contul dvs. LiveAgent este sigur!
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – verificarea în 2 pași.
Criptare HTTPS
HTTPS este Protocolul de Transfer Hipertext Securizat, care este o extensie a protocolului HTTP. LiveAgent oferă criptare HTTPS care vă ajută să protejați orice comunicare/date transferate între browserul dvs. și LiveAgent. Prin urmare, chiar dacă cineva reușește să intre în contul dvs., nu este capabil să cripteze aceste informații, datorită nivelului ridicat de securitate a biroului de asistență.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Criptare HTTPS.
Centre de date multiple
Centrul de date este o clădire care conține multe calculatoare puternice și sistemele necesare pentru a le menține în funcțiune, astfel încât cantități mari de date (=informații informatice) să poată fi gestionate eficient și fără întreruperi. – Dicționar Cambridge
Deoarece prețuim feedback-ul clienților noștri, încercăm să ținem cont de preferințele acestora. Prin urmare, avem mai multe centre de date, astfel încât putem instala conturile LiveAgent în punctele de server care sunt cele mai bune pentru locația clienților.
Dacă doriți să aflați toate centrele de date LiveAgent, citiți LiveAgent – Centre de date multiple.
GDPR
GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor) este un regulament al UE privind confidențialitatea și protecția datelor. În plus, acesta include, de asemenea, restricții privind orice date cu caracter personal transferate în afara zonelor UE/SEE. LiveAgent respectă această lege începând cu luna mai 2018.
Dacă doriți să aflați mai multe despre măsurile premergătoare GDPR ale LiveAgent, securitate, întrebări frecvente, citiți LiveAgent – GDPR..
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.