Specificați în LiveAgent adresele IP ale vizitatorilor pe care doriți să le interziceți, astfel încât vizitatorii agasanți nu vor mai putea să vă deranjeze agenții.
Interdicția este aplicată:
- Conversațiilor
- Formulare de contact
- Apelurilor (buton de apeluri)
- Sugestii
- Articole pe forum
Conversații Un vizitator poate vedea butonul de conversații, dar nu poate porni o sesiune de conversații cu un agent disponibil. Un vizitator blocat poate lăsa doar un mesaj inactiv, care va fi marcat automat ca fiind nesolicitat.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Formulare de contact Un mesaj adăugat de un vizitator blocat prin intermediul unui formular de contact va fi marcat automat ca fiind nesolicitat.
Apeluri Apelurile care au loc prin intermediul interfeței de apelare (buton de apelare) vor fi redirecționate către o poștă vocală (și marcate ca fiind nesolicitate) sau vor fi pur și simplu întrerupte – conform configurării dumneavoastră pentru răspunsurile vocale interactive.
Articole de pe forum/sugestii Utilizatorii blocați nu se pot înregistra și contribui la forum/adăuga sugestii de pe adrese IP interzise.
Istoric al interdicțiilor – informații salvate
- Data interdicției (creată)
- Valabilitate (valabilă până la)
- Adresă IP interzisă
- Notă cu motiv
- Interdicție aplicată de (numele agentului)
- Cod de identificare a tichetului
Cum se adaugă o interdicție
- În timpul conversației cu un vizitator agasant
- În secțiunea Setări/Protecție din LiveAgent
Resurse din baza de cunoștințe
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.