Specificați în LiveAgent adresele IP ale vizitatorilor pe care doriți să le interziceți, astfel încât vizitatorii agasanți nu vor mai putea să vă deranjeze agenții.
Interdicția este aplicată:
- Conversațiilor
- Formulare de contact
- Apelurilor (buton de apeluri)
- Sugestii
- Articole pe forum
Conversații Un vizitator poate vedea butonul de conversații, dar nu poate porni o sesiune de conversații cu un agent disponibil. Un vizitator blocat poate lăsa doar un mesaj inactiv, care va fi marcat automat ca fiind nesolicitat.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Formulare de contact Un mesaj adăugat de un vizitator blocat prin intermediul unui formular de contact va fi marcat automat ca fiind nesolicitat.
Apeluri Apelurile care au loc prin intermediul interfeței de apelare (buton de apelare) vor fi redirecționate către o poștă vocală (și marcate ca fiind nesolicitate) sau vor fi pur și simplu întrerupte – conform configurării dumneavoastră pentru răspunsurile vocale interactive.
Articole de pe forum/sugestii Utilizatorii blocați nu se pot înregistra și contribui la forum/adăuga sugestii de pe adrese IP interzise.
Istoric al interdicțiilor – informații salvate
- Data interdicției (creată)
- Valabilitate (valabilă până la)
- Adresă IP interzisă
- Notă cu motiv
- Interdicție aplicată de (numele agentului)
- Cod de identificare a tichetului
Cum se adaugă o interdicție
- În timpul conversației cu un vizitator agasant
- În secțiunea Setări/Protecție din LiveAgent

Resurse din baza de cunoștințe
Urmărirea vizitatorilor paginii de internet
LiveAgent oferă soluții omnicanale pentru suportul clienților, economisind timpul asistenților prin utilizarea șabloanelor de răspuns și crearea unei baze de cunoștințe. Platforma este potrivită pentru diferite industrii și oferă funcții precum urmărirea vizitatorilor și distribuirea conversațiilor. 14- Day free trial.
Politica de confidențialitate și securitate
LiveAgent oferă soluții omnicanale pentru service-ul clienților, inclusiv software de autoservire și gestionare a proiectelor, îmbunătățind interacțiunea și veniturile.
Cea mai bună cutie poștală partajată
Clienții mulțumiți aduc afacerii mai mult succes. O cutie poștală partajată îmbunătățește conversia prin servicii rapide și personalizate, creșterea productivității și securitatea datelor.
Treceți de la Extend la LiveAgent?
LiveAgent este software-ul de asistență pentru IMM-uri cel mai apreciat în 2019 și 2020, fiind folosit de companii precum Huawei și BMW.