Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Filtre SPAM

Ce este un filtru de spam?

Filtrele de spam identifică mesajele de poștă electronică nesolicitate și infestate cu programe rău-intenționate prin utilizarea de diverse criterii și împiedică intrarea acestora în căsuța de mesaje. Dacă un mesaj este marcat ca fiind spam, este trimis automat în dosarul de spam înainte să se poată interacționa cu acesta.

Filtre SPAM

Ce este spamul?

În termeni de poștă electronică, spamul înseamnă „mesaj nesolicitat trimis în masă”. Pentru a analiza definiția, să ne uităm la ambele cuvinte. Spamul este definit ca fiind nesolicitat pentru că destinatarul nu a cerut să îi fie trimis mesajul sau nu și-a dat permisiunea pentru a-l primi. Referitor la „în masă”, înseamnă că mesajul este trimis concomitent mai multor destinatari.

Funcție de filtre SPAM în LiveAgent

Cum funcționează filtrele de spam?

Filtrele de spam folosesc algoritmi pentru a determina dacă mesajele reprezintă conținut nesolicitat. Mai întâi, acestea clasifică fiecare mesaj (de ieșire și de intrare) cu un scor numeric, iar dacă scorul este mai mare decât un anumit număr sau este apropiat de un procent de spam la limită, mesajul dat este marcat ca fiind nesolicitat.

În general, patru tipuri diferite de filtre de spam sunt folosite pentru a determina dacă un mesaj este considerat ca fiind nesolicitat.

Tipuri diferite de filtre de spam

  • Filtre de conținut – Filtrele de conținut scanează conținutul mesajului după cuvinte sau fraze utilizate în mod obișnuit în mesajele nesolicitate.
  • Filtre de antet – Filtrele de antet scanează antetele mesajelor după adresele de poștă electronică ale escrocilor.
  • Filtre cu liste de blocare – Filtrele cu liste de blocare verifică adresele IP ale expeditorilor mesajelor și opresc mesajele venite de la adrese IP suspecte.
  • Filtre bazate pe reguli – Filtrele bazate pe reguli sunt pe deplin particularizabile și permit organizațiilor și întreprinderilor să filtreze mesaje de la anumiți expeditori sau mesaje care conțin cuvinte sau fraze specifice.

Automatic SPAM filtering for free

Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

De ce sunt importante filtrele de spam?

Filtrele de spam sunt importante pentru că ne protejează împotriva tentativelor de înșelăciune electronică (phishing), viruși, escrocherii și programe rău-intenționate. Fără filtrele de spam, am putea cu ușurință descărca anexe contaminate cu viruși, da clic pe linkuri care le oferă escrocilor informațiile noastre personale, parolele sau accesul la calculatoarele noastre.

Nenumărate persoane au devenit victime ale mesajelor nesolicitate și au fost înșelate de bani în speranța de a câștiga premii sau de teama de a-și vedea secretele expuse. Prin urmare, este esențial să folosiți programe informatice și sisteme de poștă electronică care utilizează filtre de spam. 

Filtre SPAM

Pe lângă faptul că ne protejează atât intimitatea, cât și pe noi, filtrele de spam împiedică supraîncărcarea căsuțelor noastre de mesaje cu mesaje inutile.

Ce tipuri de soluții de filtrare a spamului există?

Există multe soluții de filtrare a conținutului nesolicitat. Acestea pot fi găzduite dematerializat (cloud), pe servere de calculatoare sau integrate în programe de poștă electronică, cum ar fi Gmail, Mail sau Outlook. Există și soluții informatice dedicate precum SpamAssassin.

Cum filtrează LiveAgent mesajele nesolicitate?

LiveAgent colaborează cu serverele de poștă electronică pentru a marca mesajele ca fiind nesolicitate. Inițial, serverul identifică și etichetează mesajele nesolicitate prin plasarea unui antet x-spam în mesaj. Apoi, LiveAgent interpretează aceste antete.

Dacă un mesaj primit este marcat ca nesolicitat de serverul de poștă electronică, LiveAgent îl va converti într-un tichet și îi va atribui starea de spam. Acest mecanism este implementat pentru ca mesajul să poată fi găsit mai târziu dacă este necesar (de exemplu, dacă se dovedește că nu este nesolicitat). Prin această metodă, LiveAgent vă permite să găsiți mesaje presupuse ca fiind nesolicitate și să răspundeți la acestea dacă nu sunt nesolicitate și dacă așteaptă un răspuns.

Filtre SPAM

Unde pot găsi mesajele nesolicitate în LiveAgent?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Tichete.
  3. Dați clic pe Filtru personalizat.
  4. Deselectați toate tipurile, apoi selectați Spam.
  5. Dați clic pe Aplicare.
Filtre SPAM

Ce se întâmplă cu tichetele marcate ca fiind nesolicitate?

În timp, LiveAgent poate șterge tichetele marcate ca spam, astfel încât să nu ocupe spațiu inutil în căsuța de mesaje LiveAgent.

De sunt marcate unele mesaje ca fiind nesolicitate, chiar dacă nu sunt?

Unele mesaje pot fi marcate eronat ca fiind spam, din cauză că sunt formatate necorespunzător, provin de la o adresă IP suspectă sau utilizează fraze și cuvinte pe care escrocii și scamatorii le folosesc în mod obișnuit.

În cazul în care clienții vă spun constant că vă găsesc mesajele în dosarul de spam, ar trebui să utilizați un tester de poștă electronică pentru a descoperi de ce sunt marcate ca fiind nesolicitate. A învăța din aceste informații vă poate ajuta să vă îmbunătățiți eforturile de marketing prin poștă electronică și cele legate de vânzări. După efectuarea modificărilor sugerate, ar trebui să vi se îmbunătățească ratele de clic și de deschidere. În plus, ar trebui să observați și o creștere a profitabilității și a satisfacției și fidelității clienților.

Filtre SPAM
Evaluarea testerului de poștă electronică

Sunt filtrele de spam o necesitate?

Un filtru de spam vă poate proteja atât clienții, cât și pe dumneavoastră împotriva atacurilor malițioase. Prin urmare, este esențial să alegeți un program informatic de birou de asistență cu funcții de filtrare a conținutului nesolicitat sau un program informatic care colaborează cu servere de poștă electronică în vederea identificării de mesaje nesolicitate pentru a putea păstra în siguranță atât datele dumneavoastră, cât și pe cele ale clienților.

În cazul în care compromiteți datele clienților din cauza lipsei de filtre de spam, reputația, profitabilitatea și imaginea companiei vor avea mult de suferit. Clienții nu vor să fie puși în nicio situație incomodă din cauza neglijenței dumneavoastră.

Resurse din baza de cunoștințe

LiveAgent Product Tour

Sunteți gata să utilizați un birou de asistență sigur?

Descoperiți tot ceea ce are de oferit LiveAgent cu perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare gratuită de 14 zile. Nu trebuie folosit cardul bancar pentru a începe. Explorați funcțiile noastre bogate de automatizare, gestionare a tichetelor și raportare, precum și sistemul nostru puternic de conversații directe și centru de apeluri. Începeți chiar astăzi să îmbunătățiți satisfacția clienților.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație