Marketingul prin e-mail este un instrument esențial pentru software-ul de asistență. Vă poate aduce mai mulți clienți, poate oferi ajutor rapid și vă poate spori și vânzările. Îl puteți folosi pentru a crea sondaje și a colecta feedback, pentru a oferi oferte speciale, pentru a trimite conținut personalizat sau pur și simplu pentru a le reaminti de dvs. și pentru a rămâne în legătură cu marca dvs.
LiveAgent oferă instrumente pentru comunicarea prin e-mail, precum și pentru marketingul prin e-mail și se potrivește cu alte integrări native sau externe bazate pe e-mail.
LiveAgent este instrumentul potrivit pentru marketingul prin e-mail, cu funcții care îl susțin. Profitați de sistemul fiabil de ticketing pentru a urmări tot ce se întâmplă în căsuța de e-mail. Abonați-vă clienții și păstrați-i interesați cu instrumente puternice de marketing prin e-mail, cum ar fi editorul nostru WYSIWYG pentru crearea de șabloane excelente, etichete pentru a vă ajuta să vă organizați contactele sau departamente pentru a vă ajuta biroul de asistență să fie organizat și profesional.
Integrate payment processors with ease
Want to connect your favorite payment processor with LiveAgent? No problem! Try it today for free. No credit card required.
Șabloane de e-mailuri informative
Șabloanele de e-mailuri informative sunt utile pentru a transmite informații relevante către clienți fără a fi prea promoționale. Acestea pot fi folosite pentru a anunța modificări ale structurii de afaceri sau a termenilor și condițiilor, pentru a furniza informații legate de evenimente sau pentru a primi feedback. În plus, există și e-mailuri de achiziție și Winback, care includ unele îndemnuri la acțiune sau oferă reduceri. În general, e-mailurile informative trebuie să fie scurte și informative, fără să fie prea neclare sau misterioase. Este important să păstrați un ton consecvent și să comunicați informațiile într-un mod clar și accesibil.
Șabloane pentru e-mail de reamintire
E-mailurile de reamintire sunt esențiale pentru a crește gradul de implicare și pentru a determina clienții să efectueze acțiuni specifice. Există câteva șabloane pentru e-mail-ul de reamintire pentru diferite ocazii, pe care le puteți adapta pentru propria dumneavoastră utilizare. E-mailurile de reamintire pot fi folosite în diferite situații, precum utilizatorii inactivi, expirarea procesului și plățile care urmează să fie făcute. Scopul e-mailului de reamintire este de a aminti unui client ceva important, care trebuie să se întâmple sau care așteaptă să se întâmple în viitorul apropiat. Subiectul este foarte important, deoarece poate mări ratele de deschidere și de conversie.
Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale
Folosiți cele 10 șabloane de e-mailuri de vânzări promoționale pentru fiecare ocazie. De la șabloanele de Black Friday la vânzări ascendente și promoții pentru zile de naștere - le avem pe toate.
Buletinele de știri prin e-mail sunt încă un canal important în strategia de marketing digital și au multe avantaje, inclusiv un ciclu de viață mai lung, o rentabilitate a investiției mai mare și o preferință mare din partea consumatorilor. Este important să aflați regulile specifice pentru comunicarea prin e-mail și să aveți opțiunea de dezabonare în cadrul buletinului dvs. informativ. Când creați un șablon de e-mail newsletter, asigurați-vă că este responsive și conține imagini atrăgătoare, mai ales când se trimit oferte și promoții.