Marketingul prin e-mail este un instrument esențial pentru software-ul de asistență. Vă poate aduce mai mulți clienți, poate oferi ajutor rapid și vă poate spori și vânzările. Îl puteți folosi pentru a crea sondaje și a colecta feedback, pentru a oferi oferte speciale, pentru a trimite conținut personalizat sau pur și simplu pentru a le reaminti de dvs. și pentru a rămâne în legătură cu marca dvs.
LiveAgent oferă instrumente pentru comunicarea prin e-mail, precum și pentru marketingul prin e-mail și se potrivește cu alte integrări native sau externe bazate pe e-mail.
LiveAgent este instrumentul potrivit pentru marketingul prin e-mail, cu caracteristici care să îl susțină. Profitați de sistemul fiabil de ticketing pentru a urmări tot ceea ce se întâmplă în căsuța dvs. poștală. Înscrieți-vă clienții și mențineți-le interesul cu instrumente puternice de marketing prin e-mail, cum ar fi editorul WYSIWYG pentru crearea de șabloane excelente, etichete care vă ajută să vă organizați contactele sau departamentele pentru a vă face biroul de asistență organizat și profesionist.
Integrate payment processors with ease
Want to connect your favorite payment processor with LiveAgent? No problem! Try it today for free. No credit card required.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.