Transferați căsuța de primire partajată într-o soluție de ticketing de asistență pe mai multe canale. LiveAgent gestionează mai multe comunicări cu clienții cu un sistem de ticketing care unifică mai multe canale. Îmbunătățiți-vă biroul de asistență cu mai multe conturi de e-mail, chat live, social media, call center, or portal pentru clienți.
Oferiți servicii de clasă mondială pentru clienți și gestionați mai multe comunicări de afaceri în mod eficient. Începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile și experimentați LiveAgent.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Funcții | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit. | Hiver |
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților. | LiveAgent oferă ticketing. | Hiver nu oferă ticketing. |
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web. | LiveAgent oferă Chat Live. | Hiver nu oferă Chat Live. |
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor. | LiveAgent oferă Call Center. | Hiver nu oferă Call Center. |
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portal de autoservire. | Hiver nu oferă portal de autoservire. |
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Facebook. | Hiver nu oferă o integrare cu Facebook. |
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software. | LiveAgent oferă o integrare cu Twitter. | Hiver nu oferă o integrare cu Twitter. |
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Instagram. | Hiver nu oferă o integrare cu Instagram. |
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Viber. | Hiver nu oferă o integrare cu Viber. |
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”. | LiveAgent oferă o bază de cunoștințe. | Hiver nu oferă o bază de cunoștințe |
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe. | LiveAgent oferă forum pentru clienți. | Hiver nu oferă forum pentru clienți. |
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive. | LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună. | Hiver oferă automatizare și reguli în cadrul unui plan pentru 29 $/agent/lună. |
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună. | LiveAgent oferă funcții API. | Hiver nu oferă funcții API. |
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman. | LiveAgent oferă funcții IVR. | Hiver nu oferă funcții IVR. |
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă apeluri video. | Hiver nu oferă apeluri video. |
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment. | LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month. | Hiver oferă un istoric nelimitat în cadrul unui plan de 15 $/agent/lună. |
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web. | LiveAgent oferă site-uri web nelimitate. | Hiver nu oferă site-uri web nelimitate. |
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. | LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate. | Hiver nu oferă butoane de chat nelimitate. |
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete. | LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri. | Hiver nu oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri. |
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment. | LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor. | Hiver nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor. |
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite. | LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună. | Hiver oferă asistență nelimitată 24/7 în cadrul unui plan de 15$/lună. |
V-ați săturat să vă ocupați de mai multe autentificări de e-mail și să treceți de la o fereastră la alta? Începeți să utilizați o soluție care unifică toate e-mailurile clienților într-o singură căsuță de primire. Sistemul de ticketing LiveAgent poate gestiona mai mult decât Gmail sau Outlook, puteți conecta conturi de e-mail de la mai mulți furnizori diferiți.
Este susținut de o filtrare avansată și de alte caracteristici excelente, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți. Consultați lista completă a funcțiilor de ticketing pe care le oferă LiveAgent.
Oferiți servicii impecabile clienților cu ajutorul unui set de instrumente variate care gestionează toate canalele importante de comunicare cu clienții. Rezolvați treaba cu o platformă de servicii pentru clienți care dispune de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, Viber și social media – Facebook, Instagram și Twitter. Creați un flux de lucru puternic între toate canalele și oferiți clienților dvs. o experiență a serviciului personalizată.
Chat-ul live este un instrument uimitor pentru a oferi asistență rapidă pentru clienți datorită unui widget plasat pe site-ul dvs. web. LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață care face ca mesageria cu clienții să fie rapidă și fără probleme. De asemenea, este susținut de caracteristici precum vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și altele care oferă o funcționalitate sporită. Personalizați-vă brandingul pentru a se potrivi afacerii dvs. și oferiți servicii personale, centrate pe om pentru toată lumea.
Avem grijă de toți clienții noștri și facem tot posibilul pentru a le oferi servicii excelente. Echipa noastră de asistență pentru clienți este gata să vă ajute cu orice problemă sau să vă ofere informații ori de câte ori aveți nevoie. Puteți să ne contactați 24/7 prin e-mail, chat live sau pur și simplu sunați-ne. Nu ezitați, de asemenea, să vă uitați pe portalul nostru pentru clienți care este plin de articole utile despre LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent combină într-un mod excelent chat-ul live, ticketing-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Îmbunătățiți productivitatea agenților cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale astăzi. Pur și simplu începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și încercați să lucrați cu setul de instrumente LiveAgent. Dacă doriți să vedeți tot ceea ce poate face, aruncați o privire la videoclipul de tur în care acoperim majoritatea caracteristicilor și modul în care le puteți utiliza. Treceți astăzi la LiveAgent și oferiți asistență clienților pe toate canalele importante.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
În căutarea unei alternative pentru Dixa?
Utilizarea LiveAgent îmbunătățește comunicarea și satisfacția clienților, crescând eficiența și veniturile. Este alegerea perfectă pentru afacerile online.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
LiveAgent a crescut timpul de răspuns cu 60% și rata de conversie cu 325%. Este o soluție mai bună decât Kayako și îmbunătățește comunicarea cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență rapidă și precisă. Fiecare utilizator laudă eficiența și rentabilitatea acestui instrument.
Căutați o alternativă la SpiceWorks?
Ivan Golubović, AVMarket, says LiveAgent is a cost-effective solution that helps manage a large amount of assistance requests.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
Kayako a fost recomandată ca o alternativă mai bună și cu mai multă valoare adăugată față de LiveAgent, care facilitează comunicarea cu clienții și îmbunătățește serviciul pentru aceștia.
Căutați o alternativă la osTicket?
LiveAgent este o soluție mult mai bună decât Kayako pentru comunicarea cu clienții. Acest instrument facilitează interacțiunea și crește eficiența serviciului.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date