Căutați o alternativă la Hiver?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Hiver, de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Suport pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de către
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Transferați căsuța de primire partajată într-o soluție de ticketing de asistență pe mai multe canale. LiveAgent gestionează mai multe comunicări cu clienții cu un sistem de ticketing care unifică mai multe canale. Îmbunătățiți-vă biroul de asistență cu mai multe conturi de e-mail, chat live, social media, call center, or portal pentru clienți.

Oferiți servicii de clasă mondială pentru clienți și gestionați mai multe comunicări de afaceri în mod eficient. Începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile și experimentați LiveAgent. 

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Hiver vs LiveAgent la prima vedere

Funcții Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
Hiver
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
Hiver nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
Hiver nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Hiver nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Hiver nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
Hiver nu oferă o integrare cu Facebook.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
Hiver nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
Hiver nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
Hiver nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Hiver nu oferă o bază de cunoștințe
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Hiver nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Hiver oferă automatizare și reguli în cadrul unui plan pentru 29 $/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Hiver nu oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Hiver nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Hiver nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Hiver oferă un istoric nelimitat în cadrul unui plan de 15 $/agent/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Hiver nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Hiver nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
Hiver nu oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Hiver nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Hiver oferă asistență nelimitată 24/7 în cadrul unui plan de 15$/lună.
Forward emails to your LiveAgent

Gestionați cu ușurință e-mailurile primite

V-ați săturat să vă ocupați de mai multe autentificări de e-mail și să treceți de la o fereastră la alta? Începeți să utilizați o soluție care unifică toate e-mailurile clienților într-o singură căsuță de primire. Sistemul de ticketing LiveAgent poate gestiona mai mult decât Gmail sau Outlook, puteți conecta conturi de e-mail de la mai mulți furnizori diferiți.

Este susținut de o filtrare avansată și de alte caracteristici excelente, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți. Consultați lista completă a funcțiilor de ticketing pe care le oferă LiveAgent.

O singură platformă, creată pentru productivitatea echipei

Îmbunătățiți-vă excelența serviciului cu un canal suplimentar

Oferiți servicii impecabile clienților cu ajutorul unui set de instrumente variate care gestionează toate canalele importante de comunicare cu clienții. Rezolvați treaba cu o platformă de servicii pentru clienți care dispune de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, Viber și social media – Facebook, Instagram și Twitter. Creați un flux de lucru puternic între toate canalele și oferiți clienților dvs. o experiență a serviciului personalizată.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Răspundeți clienților de pe canalele populare cu LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți cel mai rapid widget de chat disponibil

Chat-ul live este un instrument uimitor pentru a oferi asistență rapidă pentru clienți datorită unui widget plasat pe site-ul dvs. web. LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață care face ca mesageria cu clienții să fie rapidă și fără probleme. De asemenea, este susținut de caracteristici precum vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și altele care oferă o funcționalitate sporită. Personalizați-vă brandingul pentru a se potrivi afacerii dvs. și oferiți servicii personale, centrate pe om pentru toată lumea. 

Adăugați widget-ul de chat live, cu funcții moderne la biroul dumneavoastră de ajutor

Deveniți un client fericit pentru a vă bucura clienții

Avem grijă de toți clienții noștri și facem tot posibilul pentru a le oferi servicii excelente. Echipa noastră de asistență pentru clienți este gata să vă ajute cu orice problemă sau să vă ofere informații ori de câte ori aveți nevoie. Puteți să ne contactați 24/7 prin e-mail, chat live sau pur și simplu sunați-ne. Nu ezitați, de asemenea, să vă uitați pe portalul nostru pentru clienți care este plin de articole utile despre LiveAgent. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combină într-un mod excelent chat-ul live, ticketing-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să treceți la un alt software de partajare pentru mesajele primite?

Îmbunătățiți productivitatea agenților cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale astăzi. Pur și simplu începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și încercați să lucrați cu setul de instrumente LiveAgent. Dacă doriți să vedeți tot ceea ce poate face, aruncați o privire la videoclipul de tur în care acoperim majoritatea caracteristicilor și modul în care le puteți utiliza. Treceți astăzi la LiveAgent și oferiți asistență clienților pe toate canalele importante.

Comparați-ne cu alții

    Articole legate deAlternativa Hiver
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

    Sporiți implicarea cu LiveAgent

    LiveAgent oferă o soluție completă pentru biroul de asistență, cu gestionare eficientă a tichetelor și comunicare omnicanală. Software-ul permite personalizare și viteză pe toate canalele de asistență, sporind implicarea clienților și oferind o experiență perfectă. Acest lucru este susținut de statisticile care arată că 52% dintre clienți ar plăti mai mult pentru o experiență rapidă și eficientă.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x