Transferați căsuța de primire partajată într-o soluție de ticketing de asistență pe mai multe canale. LiveAgent gestionează mai multe comunicări cu clienții cu un sistem de ticketing care unifică mai multe canale. Îmbunătățiți-vă biroul de asistență cu mai multe conturi de e-mail, chat live, social media, call center, or portal pentru clienți.
Oferiți servicii de clasă mondială pentru clienți și gestionați mai multe comunicări de afaceri în mod eficient. Începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile și experimentați LiveAgent.
Funcții | Liveagent Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit. | Hiver |
---|---|---|
Ticketing Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților. | LiveAgent oferă ticketing. | Hiver nu oferă ticketing. |
Chat Live Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web. | LiveAgent oferă Chat Live. | Hiver nu oferă Chat Live. |
Call Center Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor. | LiveAgent oferă Call Center. | Hiver nu oferă Call Center. |
Autoservire O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portal de autoservire. | Hiver nu oferă portal de autoservire. |
Facebook O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Facebook. | Hiver nu oferă o integrare cu Facebook. |
Twitter O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software. | LiveAgent oferă o integrare cu Twitter. | Hiver nu oferă o integrare cu Twitter. |
Instagram O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Instagram. | Hiver nu oferă o integrare cu Instagram. |
Viber O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Viber. | Hiver nu oferă o integrare cu Viber. |
Bază de cunoștințe Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”. | LiveAgent oferă o bază de cunoștințe. | Hiver nu oferă o bază de cunoștințe |
Forum pentru clienți Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe. | LiveAgent oferă forum pentru clienți. | Hiver nu oferă forum pentru clienți. |
Automatizare și reguli Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive. | LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună. | Hiver oferă automatizare și reguli în cadrul unui plan pentru 29 $/agent/lună. |
API Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună. | LiveAgent oferă funcții API. | Hiver nu oferă funcții API. |
Răspuns vocal interactiv (IVR) O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman. | LiveAgent oferă funcții IVR. | Hiver nu oferă funcții IVR. |
Apeluri video Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă apeluri video. | Hiver nu oferă apeluri video. |
Istoric nelimitat Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment. | LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month. | Hiver oferă un istoric nelimitat în cadrul unui plan de 15 $/agent/lună. |
Site-uri web nelimitate Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web. | LiveAgent oferă site-uri web nelimitate. | Hiver nu oferă site-uri web nelimitate. |
Butoane de chat nelimitate Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. | LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate. | Hiver nu oferă butoane de chat nelimitate. |
Tichete/e-mailuri nelimitate Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete. | LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri. | Hiver nu oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri. |
Înregistrare nelimitată a apelurilor Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment. | LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor. | Hiver nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor. |
Asistență nelimitată 24/7 Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite. | LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună. | Hiver oferă asistență nelimitată 24/7 în cadrul unui plan de 15$/lună. |
V-ați săturat să vă ocupați de mai multe autentificări de e-mail și să treceți de la o fereastră la alta? Începeți să utilizați o soluție care unifică toate e-mailurile clienților într-o singură căsuță de primire. Sistemul de ticketing LiveAgent poate gestiona mai mult decât Gmail sau Outlook, puteți conecta conturi de e-mail de la mai mulți furnizori diferiți.
Este susținut de o filtrare avansată și de alte caracteristici excelente, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți. Consultați lista completă a funcțiilor de ticketing pe care le oferă LiveAgent.
Oferiți servicii impecabile clienților cu ajutorul unui set de instrumente variate care gestionează toate canalele importante de comunicare cu clienții. Rezolvați treaba cu o platformă de servicii pentru clienți care dispune de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, Viber și social media – Facebook, Instagram și Twitter. Creați un flux de lucru puternic între toate canalele și oferiți clienților dvs. o experiență a serviciului personalizată.
Chat-ul live este un instrument uimitor pentru a oferi asistență rapidă pentru clienți datorită unui widget plasat pe site-ul dvs. web. LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață care face ca mesageria cu clienții să fie rapidă și fără probleme. De asemenea, este susținut de caracteristici precum vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și altele care oferă o funcționalitate sporită. Personalizați-vă brandingul pentru a se potrivi afacerii dvs. și oferiți servicii personale, centrate pe om pentru toată lumea.
Avem grijă de toți clienții noștri și facem tot posibilul pentru a le oferi servicii excelente. Echipa noastră de asistență pentru clienți este gata să vă ajute cu orice problemă sau să vă ofere informații ori de câte ori aveți nevoie. Puteți să ne contactați 24/7 prin e-mail, chat live sau pur și simplu sunați-ne. Nu ezitați, de asemenea, să vă uitați pe portalul nostru pentru clienți care este plin de articole utile despre LiveAgent.
LiveAgent combină într-un mod excelent chat-ul live, ticketing-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Îmbunătățiți productivitatea agenților cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale astăzi. Pur și simplu începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și încercați să lucrați cu setul de instrumente LiveAgent. Dacă doriți să vedeți tot ceea ce poate face, aruncați o privire la videoclipul de tur în care acoperim majoritatea caracteristicilor și modul în care le puteți utiliza. Treceți astăzi la LiveAgent și oferiți asistență clienților pe toate canalele importante.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.
Sporiți implicarea cu LiveAgent
LiveAgent oferă o soluție completă pentru biroul de asistență, cu gestionare eficientă a tichetelor și comunicare omnicanală. Software-ul permite personalizare și viteză pe toate canalele de asistență, sporind implicarea clienților și oferind o experiență perfectă. Acest lucru este susținut de statisticile care arată că 52% dintre clienți ar plăti mai mult pentru o experiență rapidă și eficientă.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team