Căutați o alternativă la Hiver?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Hiver, de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Suport pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de către
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Transferați căsuța de primire partajată într-o soluție de ticketing de asistență pe mai multe canale. LiveAgent gestionează mai multe comunicări cu clienții cu un sistem de ticketing care unifică mai multe canale. Îmbunătățiți-vă biroul de asistență cu mai multe conturi de e-mail, chat live, social media, call center, or portal pentru clienți.

Oferiți servicii de clasă mondială pentru clienți și gestionați mai multe comunicări de afaceri în mod eficient. Începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile și experimentați LiveAgent. 

  • V-ați săturat de software-ul de asistență? - Produse - Liveagent - Review Uri
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • V-ați săturat de software-ul de asistență? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Hiver vs LiveAgent la prima vedere

Funcții Liveagent Hiver
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
Hiver nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
Hiver nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Hiver nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Hiver nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
Hiver nu oferă o integrare cu Facebook.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
Hiver nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
Hiver nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
Hiver nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Hiver nu oferă o bază de cunoștințe
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Hiver nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Hiver oferă automatizare și reguli în cadrul unui plan pentru 29 $/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Hiver nu oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Hiver nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Hiver nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Hiver oferă un istoric nelimitat în cadrul unui plan de 15 $/agent/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Hiver nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Hiver nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
Hiver nu oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Hiver nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Hiver oferă asistență nelimitată 24/7 în cadrul unui plan de 15$/lună.
Forward emails to your LiveAgent

Gestionați cu ușurință e-mailurile primite

V-ați săturat să vă ocupați de mai multe autentificări de e-mail și să treceți de la o fereastră la alta? Începeți să utilizați o soluție care unifică toate e-mailurile clienților într-o singură căsuță de primire. Sistemul de ticketing LiveAgent poate gestiona mai mult decât Gmail sau Outlook, puteți conecta conturi de e-mail de la mai mulți furnizori diferiți.

Este susținut de o filtrare avansată și de alte caracteristici excelente, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți. Consultați lista completă a funcțiilor de ticketing pe care le oferă LiveAgent.

O singură platformă, creată pentru productivitatea echipei

Îmbunătățiți-vă excelența serviciului cu un canal suplimentar

Oferiți servicii impecabile clienților cu ajutorul unui set de instrumente variate care gestionează toate canalele importante de comunicare cu clienții. Rezolvați treaba cu o platformă de servicii pentru clienți care dispune de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, Viber și social mediaFacebook, Instagram și Twitter. Creați un flux de lucru puternic între toate canalele și oferiți clienților dvs. o experiență a serviciului personalizată.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Răspundeți clienților de pe canalele populare cu LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți cel mai rapid widget de chat disponibil

Chat-ul live este un instrument uimitor pentru a oferi asistență rapidă pentru clienți datorită unui widget plasat pe site-ul dvs. web. LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață care face ca mesageria cu clienții să fie rapidă și fără probleme. De asemenea, este susținut de caracteristici precum vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și altele care oferă o funcționalitate sporită. Personalizați-vă brandingul pentru a se potrivi afacerii dvs. și oferiți servicii personale, centrate pe om pentru toată lumea. 

Adăugați widget-ul de chat live, cu funcții moderne la biroul dumneavoastră de ajutor

Deveniți un client fericit pentru a vă bucura clienții

Avem grijă de toți clienții noștri și facem tot posibilul pentru a le oferi servicii excelente. Echipa noastră de asistență pentru clienți este gata să vă ajute cu orice problemă sau să vă ofere informații ori de câte ori aveți nevoie. Puteți să ne contactați 24/7 prin e-mail, chat live sau pur și simplu sunați-ne. Nu ezitați, de asemenea, să vă uitați pe portalul nostru pentru clienți care este plin de articole utile despre LiveAgent. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină într-un mod excelent chat-ul live, ticketing-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Sunteți gata să treceți la un alt software de partajare pentru mesajele primite?

Îmbunătățiți productivitatea agenților cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale astăzi. Pur și simplu începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și încercați să lucrați cu setul de instrumente LiveAgent. Dacă doriți să vedeți tot ceea ce poate face, aruncați o privire la videoclipul de tur în care acoperim majoritatea caracteristicilor și modul în care le puteți utiliza. Treceți astăzi la LiveAgent și oferiți asistență clienților pe toate canalele importante.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care sunt alternativele la Hiver?

Hiver are multe alternative, dar doar câteva vă pot oferi un sistem de ticketing de tip multicanal, multe funcții și integrări la un preț corect. LiveAgent are totul și îl puteți folosi pentru a gestiona conversații prin e-mail, chat live, call center, social media și portalul clienților.

Ce face din LiveAgent o alternativă bună pentru Hiver?

LiveAgent poate fi folosit pentru a unifica mai multe conturi de e-mail de la mai mulți furnizori diferiți. Nu contează dacă utilizați Gmail, Outlook sau orice alt serviciu, le puteți conecta pe toate într-o singură soluție.

Care sunt avantajele Hiver alternative LiveAgent?

Prețuri prietenoase, planuri și multiple opțiuni de comunicare cu clienții. Alegeți canalele pe care trebuie să le utilizați pentru a ajunge la mai mulți clienți și oferiți mai mult decât asistență pentru vânzarea de e-mailuri, și câștigați mai mult control și varietate asupra biroului dumneavoastră de asistență.

Cât de diferită este căsuța de e-mail de partajare a conturilor de e-mail?

la e-mailuri noi o căsuță de e-mail partajată înseamnă că puteți unifica toate conturile dumneavoastră de e-mail într-un singur loc, obținând un control mai bun asupra e-mailurilor primite, oferind răspunsuri mai rapide clienților și economisind mai mult timp în timp ce faceți acest lucru.

Cum va funcționa productivitatea echipei mele?

A avea o căsuță primită comună înseamnă mai puțin timp petrecut pentru a comuta căsuțele primite și a oferi răspunsuri mai rapide clienților sau colegilor de echipă. Căsuța de e-mail partajată LiveAgent include opțiuni inteligente pentru atribuirea biletelor, răspândind în mod egal responsabilitatea între agenți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație