Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Butonul de Chat

În zilele noastre, clientul comunică prin mai multe platforme diferite, dar pe care ar trebui să se concentreze mai mult compania dvs.?

Este foarte ușor să pierdeți un client în fața unui concurent. Prin urmare, este important să oferiți un serviciu / asistență pentru clienți excelente tuturor clienților dvs. în orice moment. Știați că:

42% dintre clienți preferă Chat-ul Live comparativ cu doar 23% pentru e-mail și 16% pentru rețele sociale sau forumuri.

J. D. Power

Butonul de chat al LiveAgent este un instrument perfect care oferă servicii pentru clienți de calitate. Butoanele de chat permit clienților să solicite un chat cu un reprezentant al clientului într-o clipă.  LiveAgent îți oferă multe modele diferite de butoane. Le puteți personaliza și crea dvs.

Exemplu din viața reală:

Funcțiile butonului de chat:

Alegeți o limbă

Dacă sunteți o companie care operează în mai multe țări, puteți utiliza funcția de limbă, unde alegeți o limbă preferată pentru widgetul de chat. LiveAgent oferă în prezent 43 de limbi la alegere.

Direcționați clienții către departamentul potrivit

Direcționați imediat întrebările clienților dvs. către departamentul corect, activând formularele de pre-chat. Formularele de pre-chat sunt afișate după ce clientul face clic pe butonul de chat live. În LiveAgent, puteți personaliza pe deplin formularul de pre-chat în funcție de nevoile companiei dvs.

Activați lăsarea mesajelor offline

Permiteți clienților dvs. să vă contacteze, chiar dacă serviciul dvs. pentru clienți nu este disponibil. Oferiți-le opțiunea de a vă contacta și de a gestiona solicitarea de îndată ce agenții dvs. sunt din nou online sau disponibili.

Cum va afecta LiveAgent viteza site-ului dvs. web?

Prezența unui buton de chat ar trebui să vă îmbunătățească site-ul. Cu toate acestea, o mulțime de widget-uri de chat de pe piață pot în același timp încetini site-ul dvs. web. Ca rezultat, LiveAgent a creat un buton de chat care nu influențează viteza site-ului dvs. web. Astfel, aveți doar beneficii de pe urma utilizării acestuia.

Dacă doriți să obțineți mai multe informații, iată un articol / studiu minunat despre: Cum afectează diferite widget-uri de chat performanța site-ului 

Cum creați un buton de Chat în LiveAgent?

1. Conectați-vă la contul LiveAgent

2. Faceți clic pe Configurare

3. Selectați Chat > Butoane de Chat

4. Faceți clic pe butonul CREAȚI

Notă: Dacă doriți să aveți un buton de Chat personalizat, faceți clic pe Personalizat și trimiteți-vă codul / imaginea HTML.

Cum puteți adăuga un buton de Chat Live pe site-ul dvs. din LiveAgent?

Există o secțiune de Integrare în care puteți găsi codul care trebuie implementat pe site-ul dvs. web. Vă sfătuim cu tărie să solicitați administratorului web din compania dvs. să încorporeze chatul. După ce chat-ul este încorporat, orice modificare va fi salvată automat fără a fi nevoie să schimbați din nou codul.

Pentru un ghid video detaliat, navigați la Cum se creează butoane de Chat în LiveAgent în Baza noastră de Cunoștințe.

Beneficii pentru afacere:

  • Retenția clienților
  • Satisfacția clienților
  • Economisește timp pentru client și agent
  • Economisește bani
  • Crește vânzările
  • Rezolvă problemele mai repede
  • Pârghie împotriva concurenților

Integrate a chat button for free!

LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.

FREE TRIAL

Ce tipuri de butoane de Chat sunt în LiveAgent?

1. Butoane reglabile precum: Bubble, Slide, Corner, Inline

2. Buton de imagine personalizată

3. Buton HTML personalizat

Opțiuni de modele pentru butonul de Chat Live:

Buton online:

În această secțiune, puteți crea designul preferat al butonului.

Aici puteți decide cu ușurință:

  • Poziţie
  • Culori
  • Animaţie
  • Efect Hover
  • Opțiune de personalizare pentru dispozitivele mobile
  • Z-index: Acest lucru vă va ajuta să configurați butonul pentru o poziție preferabilă pe site-ul dvs. Exemplu: dacă doriți să aveți butonul înainte de o notă de subsol, acolo îl veți amplasa
Editarea butonului de chat

Fereastra de chat:

După personalizarea butonului online, vă puteți proiecta și fereastra de chat.

Iată lucruri pe care le puteți modifica:

  • Culori
  • Titlu
  • Mesaj de bun venit / ascundeți mesajul de bun venit
  • Stil
  • Dimensiunea ferestrei de chat
  • Ascundeți butonul de pornire din nou a chat-ului
  • Activați lăsarea unui mesaj offline
  • Z-index
  • Poziţie
  • CSS personalizat

Dacă doriți să citiți mai multe, accesați Andocarea ferestrei de chat.

Buton offline:

Acest buton va fi activat dacă nimeni nu este disponibil pentru a discuta cu clientul. Din nou, puteți personaliza pe deplin acest buton pentru nevoile companiei dvs.

Caracteristici pe care le puteți personaliza:

  • Animaţie
  • Poziţie
  • Z-index
  • Aspect pe telefoanele mobile
  • Culori

Formular de contact:

Personalizarea formularului dvs. de contact permite clienților să ia legătura cu dvs. prin intermediul site-ului dvs. web. Am creat un ghid extins cu fiecare caracteristică, special pentru formularele de contact.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Formularele de contact.

Sfaturi bonus pentru a utiliza în mod eficient un buton de chat live pe site-ul dvs. web:

Serviciul / asistența pentru clienți primește zilnic enorm de multe solicitări din partea clienților. O mulțime de solicitări sunt întrebări sau cereri repetitive. Pentru a crea un flux de lucru eficient al serviciilor pentru clienți, precum și cea mai bună experiență pentru clienți, puteți;

Utilizați Mesaje Predefinite

Dacă renunțați la LiveAgent, ar trebui să utilizați cu siguranță mesajele predefinite. Mesajele predefinite sunt o opțiune excelentă pentru probleme repetitive. Este un instrument excelent, eficient și care permite echipei dvs. să apară profesionistă în orice moment, oferind întotdeauna răspunsuri rapide și îngrijite. De exemplu, dacă trebuie să oferiți o rambursare, nu trebuie să vă gândiți la modul corect de a scrie câteva informații generale. Puteți utiliza un șablon (mesaj predefinit), care vă poate economisi timp pentru a vă concentra asupra sarcinii / rambursării.

Creați secțiune de întrebări frecvente / articole în baza de cunoștințe pornind de la întrebările repetitive

Am exprimat deja beneficiile și funcțiile unei cutii de chat pentru site-uri web. Al doilea sfat este să transformăm dezavantajul întrebărilor repetitive într-un avantaj. Cum? Pur și simplu scriind un articol detaliat în Baza de cunoștințe sau o secțiune FAQ. Drept urmare, clientul poate folosi această opțiune de auto-ajutor, mai degrabă decât să aștepte la coadă pentru un răspuns. Mai mult, serviciul dvs. pentru clienți le poate oferi asistență rapidă și eficientă.

Get a Live chat button for FREE

LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!

FREE TRIAL

Resurse din Baza de Cunoștințe:

Dacă doriți să aflați mai multe, mergeți la LiveAgent – Chat Live.

Dacă doriți să integrați un chat de servicii pentru clienți pe site-ul dvs. web, urmați acest ghid.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație