Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Program informatic de servicii pentru clienți

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Programele informatice de servicii de asistență reprezintă ingredientul-cheie al unei experiențe excepționale pentru clienți. Totuși, găsirea programului potrivit este o provocare, întrucât majoritatea furnizorilor oferă caracteristici asemănătoare și promit că vă ajută la îndeplinirea acelorași obiective. Pentru a vă ajuta să alegeți cel mai bun program informatic pentru afacerea, nișa și industria dumneavoastră, am alcătuit o listă cu cele mai bune soluții de servicii pentru clienți din 2021. Vom compara lista de caracteristici a fiecărui program, prețul și evaluările clienților de pe pagini independente de evaluare a programelor informatice.

Ce este un program informatic de servicii pentru clienți?

Un program informatic de servicii pentru clienți este un program care eficientizează comunicarea cu clienții pe mai multe canale. Fiecare program este diferit în ceea ce privește modul în care gestionează mesajele primite de la clienți. Totuși, majoritatea programelor transformă mesajele de pe diferite canale de comunicare în tichete și le stochează într-o căsuță de mesaje centralizată partajată.

De regulă, programele informatice de servicii pentru clienți sunt utilizate cu scopul de a oferi asistență clienților, însă pot fi utilizate și de către echipele de vânzări, contabilitate, IT sau marketing din cadrul unei organizații. Pe lângă faptul că sunt utile pentru afacerile tradiționale, sistemul poate fi benefic și pentru organizațiile nonprofit, agenții guvernamentale și instituții de învățământ.

Cum funcționează programele informatice de servicii pentru clienți?

Programele informatice de servicii pentru clienți se conectează la canalele de comunicare cu clienții de zi cu zi, inclusiv poșta electronică, telefonul, conversațiile directe, integrările cu rețele sociale, aplicațiile de mesagerie și chiar și portalurile de servicii pentru clienți.

Atunci când un client intră în legătură cu întreprinderea dumneavoastră pe oricare dintre aceste canale, sistemul creează automat un tichet. De exemplu, în situația în care clientul utilizează un canal în timp real, cum ar fi telefonul sau conversațiile directe, sistemul începe să sune automat pentru a îi alerta pe agenții de asistență activi. Din momentul în care un agent preia apelul sau conversația, agentul și clientul pot începe să comunice în timp real.

Totuși, să presupunem că un client utilizează un canal precum poșta electronică, rețelele sociale sau o aplicație de mesagerie pentru a vă contacta compania. În acest caz, sistemul pur și simplu va crea un tichet și îl va atribui unui departament/agent specific în baza unor criterii predefinite.

Întreprinderile și organizațiile care nu se folosesc de această tehnologie deseori se confruntă cu insatisfacția și retragerea clienților, din cauză că mesajele multor clienți se pierd sau nu primesc răspuns suficient de repede.

Un sistem ca acesta permite oricăror întreprinderi sau organizații să își îmbunătățească procesul de comunicare cu clienții, întrucât elimină monitorizarea dispozitivelor și a conturilor, păstrând toate mesajele într-un singur loc. Prin urmare, se economisește timp și productivitatea și timpii de răspuns sunt îmbunătățiți, aspecte care contribuie la o mai mare satisfacție a clienților.

Componentele unui sistem de asistență pentru clienți

Poștă electronică

Programele informatice de asistență pentru clienți pot înlocui cu ușurință poșta web sau clienții de corespondență, cum ar fi Gmail, Outlook și Mail. Oferă mai multe funcții și o flexibilitate mai mare și înseamnă mult mai mult decât simpla trimitere și primire de mesaje prin poștă electronică.

Un program informatic de servicii pentru clienți pune la dispoziție opțiuni avansate de colaborare și de direcționare în baza aptitudinilor a poștei electronice, șabloane de poștă electronică personalizabile, profiluri complete pentru clienți, opțiuni de segmentare a clienților și monitorizare a acordurilor la nivel de servicii. Oferă și funcție de detectare a coliziunii între agenți, prin intermediul căreia se asigură că agenții nu irosesc timpul lucrând pe aceleași tichete sau că își șterg munca unul altuia.

Redirecționați mesajele către programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent
Redirecționați mesajele către contul LiveAgent

Conversații directe

Conversațiile directe reprezintă canalul de comunicare preferat pentru 42% dintre clienții de pe internet, întrucât este ușor accesibil și nu dă bătăi de cap. În loc să vă caute datele de contact, clienții vă pot contacta rapid pe pagina de internet cu un simplu clic pe un buton.

De asemenea, conversațiile directe reprezintă un instrument proactiv excelent de asistență pentru clienți destinat soluționării problemelor în timp real cu care se pot confrunta clienții în timp ce vă navighează pagina de internet sau încearcă să plaseze o comandă.

Funcție de conversații în timp real în programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Centru de apeluri

Programele informatice excelente de servicii pentru clienți ar trebui să ofere funcții de centru de apeluri, pentru că aduc cu sine flexibilitate și economii semnificative. De exemplu, în loc să cheltuiți bani pe minute pentru apeluri internaționale și pe echipamente, puteți oferi asistență la nivel mondial la un preț accesibil.

Deși mulți consumatori preferă canalele digitale, apelurile reprezintă în continuare cea mai bună opțiune pentru problemele care necesită soluții rapide. A vorbi cu un reprezentant de servicii de asistență poate oferi siguranța că ambele părți se înțeleg reciproc și că nu există interpretări greșite.

Conectați-vă furnizorul VoIP cu programul informatic de servicii pentru clienți atotcuprinzător LiveAgent

Rețele sociale

Nativii digitali ca generația Z preferă comunicarea pe rețelele sociale, deoarece acestea sunt canale disponibile nonstop. Alte grupuri de consumatori apelează la rețelele sociale doar în ultimă instanță, și anume după ce nu reușesc să intre în legătură cu departamentul de asistență al companiei și au epuizat toate celelalte opțiuni.

Este important de reținut că nu fiecare întreprindere trebuie să fie prezentă pe fiecare platformă. Totuși, majoritatea consumatorilor se așteaptă ca cele mai multe dintre companii, organizații și instituiții de învățământ să aibă o pagină activă de Facebook, Instagram și Twitter la care să apeleze pentru asistență.

Conectați-vă contul de Facebook cu programul informatic de gestionare a serviciilor pentru clienți LiveAgent

Aplicații de mesagerie

Aplicațiile de mesagerie ca Messenger, Viber, WhatsApp, LINE și Signal capătă popularitate în cadrul serviciilor pentru clienți, întrucât oferă o cale ușoară de a comunica cu întreprinderile. În plus, clienții sunt familiarizați cu aceste aplicații, deoarece le utilizează pentru a comunica cu prietenii și familia, astfel că devine deosebit de convenabilă contactarea companiilor prin intermediul acestor instrumente.

În plus, aplicațiile de mesagerie nu îi pune pe utilizatori în așteptare și nici nu îi obligă să se implice activ în conversație. În schimb, clienții pot răspunde în timpul lor liber și primi în continuare răspunsuri relativ rapide la întrebările lor.

Funcție de andocare a ferestrei de conversații în LiveAgent, cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți

Autoservire

Clientul modern nu dorește să își piardă timpul contactând departamentul de servicii pentru clienți. În schimb, caută independent răspunsuri la întrebări, parcurgându-vă pagina de internet pentru întrebări frecvente, forumuri comunitare verificate sau orice alte resurse conexe.

Existența unui depozit de cunoștințe dedicat, care să prezinte procesele de bază, politicile sau îndrumări, poate reduce semnificativ volumul de tichete și poate reduce presiunea de pe umerii angajaților.

Personalizarea bazei de cunoștințe în programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

De ce să utilizați soluții informatice de servicii pentru clienți pentru afacerea dumneavoastră?

Utilizarea soluțiilor informatice de servicii pentru clienți poate fi benefică pentru afacerea dumneavoastră în nenumărate feluri. Există un număr enorm de cazuri de utilizare pe care le putem prezenta — de la reducerea abandonării coșului de cumpărături la creșterea satisfacției clienților, veniturilor și fidelității.

Motivul pentru care se pot face atât de multe cu acest instrument de servicii pentru clienți se datorează caracterului versatil al acestuia. Poate fi utilizat de universități, furnizori de servicii de sănătate, instituții financiare, societăți de comerț electronic, afaceri incipiente în domeniul SaaS și oricare alte entități pentru a atinge diferite obiective. În plus, soluția este pe deplin personalizabilă, scalabilă și adaptabilă, astfel că transformarea visurilor în realitate este doar o chestiune de configurare corectă a soluției de asistență pentru clienți și utilizarea acesteia la potențialul maxim.

Consolidați relațiile cu clienții

Cea mai bună cale de a consolida relațiile cu clienți este de a vă angaja în discuții cu baza de clienți și oferi servicii personalizate. O soluție informatică de birou de asistență este instrumentul perfect pentru a vă implica în relația cu clienții, întrucât eficientizează și simplifică întregul proces. De exemplu, nu este nevoie să căutați mesaje pe Twitter sau comentarii în notificări pentru a vă alătura conversațiilor cu clienții. În schimb, răspundeți pur și simplu fiecărui mesaj pe parcurs, direct din programul informatic de gestionare a serviciilor pentru clienți, având la îndemână istoricul clientului.

În ceea ce privește personalizarea, programele informatice de servicii pentru clienți vă pot ajuta pentru că stochează date esențiale despre clienți alături de mesajele acestora. Existența tuturor informațiilor contextuale consolidate într-un singur tablou de bord vă permite să oferiți cu ușurință servicii rapide, informative și personalizate și totodată să consolidați relațiile cu clienții.

Soluționați mai rapid problemele cu clienții

Mulțumită direcționării automate a tichetelor, mesajele clienților vor fi întotdeauna atribuite automat unui agent de asistență cel mai bine pregătit să se ocupe de acestea. Prin eliminarea oricăror timpi morți și crearea unui sentiment de responsabilitate, puteți îmbunătăți timpii de răspuns cu aproape 23%.

În plus, oferind clienților opțiuni de asistență în timp real precum conversațiile directe, puteți asista și mai mulți clienți și soluționa mai rapid problemele.

Îmbunătățiți dramatic satisfacția și fidelitatea clienților

Este ușor să dobândiți clienți fideli și să îmbunătățiți satisfacția clienților. Cu un program informatic de servicii pentru clienți multicanal, puteți rezolva proactiv problemele clienților. De exemplu, invitațiile proactive la conversație se pot dovedi utile atunci când cumpărătorii de pe pagina dumneavoastră sunt gata să finalizeze comanda, dar au nevoie de asistență cu procesul. În plus, soluția de birou de asistență vă poate ajuta să determinați când este momentul potrivit pentru a interveni, pe baza unor instrumente de monitorizare în timp real, care vă arată pe care pagini navighează potențialii clienți și pentru cât timp.

Reduceți timpul de răspuns cu un centru de autoservire

Majoritatea clienților vrea să își rezolve problemele pe cont propriu, fără să contacteze serviciul de asistență pentru clienți. Oferindu-le clienților existenți și potențiali un centru de autoservire cu resurse precum articole de îndrumare, întrebări frecvente și chiar și forumuri comunitare, puteți reduce timpul de răspuns și îmbunătăți experiența cu serviciile pentru clienți. Atunci când clienții găsesc independent răspunsuri la întrebări comune, nu vor avea motiv să vă contacteze sau să aștepte un răspuns din partea personalului.

Îmbunătățiți productivitatea agenților

Instrumentele informatice de servicii pentru clienți precum ludificarea pot îmbunătăți productivitatea clienților, conferind locului de muncă o tematică de joc. Agenții pot bate recorduri noi, primii insigne și crește în nivel, ducând la sporirea productivității și la promovarea competiției sănătoase în rândul echipei și indivizilor

Beneficiați de automatizarea asistenței pentru clienți

Rezolvarea problemelor clienților zi de zi poate fi o provocare și poate duce la epuizarea agentului de servicii pentru clienți. Cu toate acestea, programul informatic de monitorizare a serviciilor pentru clienți conține caracteristici care pot face viața agentului mai ușoară și mai productivă. De exemplu, automatizarea asigură că agenții se pot concentra pe problemele complexe ale clienților, în loc să piardă timpul pe activități banale și repetitive, cum ar fi modificarea stărilor tichetelor sau urmărirea mesajelor fără răspuns.

Cum se alege cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți?

În timp ce un program informatic poate fi cea mai bună alegere pentru o companie, același program poate fi nepotrivit pentru o altă companie. Este important să înțelegem că fiecare afacere are nevoi diferite și dorește să atingă obiective diferite. De exemplu, în timp ce o companie poate fi mulțumită cu un program informatic simplu de conversații, altele pot să aibă nevoie de o soluție complexă care oferă comunicare multicanal cu clienții.

Înainte de a alege sau chiar cerceta programe informatice de servicii pentru clienți, trebuie să vă înțelegeți obiectivele și cerințele. Gândiți-vă la ceea ce doriți să realizați cu programul și țineți cont și de buget. S-ar putea ca soluția perfectă atotcuprinzătoare să nu fie la îndemână din punct de vedere financiar. Odată ce v-ați notat așteptările față de programul informatic și ați stabilit un buget, puteți începe să vă explorați opțiunile.

Pentru a vă asigura că beneficiați din plin de programul informatic de servicii pentru clienți, căutați un sistem cu majoritatea sau chiar toate dintre următoarele caracteristici.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Caracteristici-cheie ale programului informatic de servicii pentru clienți

Sistem fluidizat de gestionare a tichetelor

Asigurați-vă că sunt acceptate canalele la care vreți să vă conectați cu programul dumneavoastră informatic de servicii pentru clienți. De exemplu, dacă vreți să efectuați și să primiți apeluri de la programul de servicii pentru clienți, asigurați-vă că are încorporat un centru de apeluri mixt.

Canale acceptate

Dacă vreți să oferiți clienților asistență pe aplicații de mesagerie ca Facebook Messenger sau WhatsApp, asigurați-vă că programul informatic oferă o integrare funcțională pentru rețele sociale dedicate acestora.

CRM încorporat

Nu vă mulțumiți cu un tip de program informatic de servicii pentru clienți care nu oferă un sistem CRM încorporat. Veți vrea să aveți acces la datele clienților în cadrul sistemului de birou de asistență, pentru a nu irosi timpul conectându-vă și deconectându-vă din diferite aplicații cu scopul de a oferi servicii informative.

Ecran CRM din LiveAgent, cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți

Distribuire automată

Distribuirea automată a tichetelor asigură că tichetele primite sunt direcționate întotdeauna către cel mai potrivit departament și agent. De asemenea, funcția asigură că tichetele nu sunt niciodată blocate/nu așteaptă răspuns fără ca cineva să își asume responsabilitatea pentru acestea.

Automatizare și reguli

Regulile de automatizare pot îmbunătăți fluxurile de lucru ale serviciilor pentru clienți și interacțiunea cu clienții. De exemplu, prin automatizarea proceselor și acțiunilor specifice, cum ar fi trimiterea de mesaje de urmărire, agenții de asistență pot economisi timp și bani. Timpul economisit poate fi utilizat pentru tratarea solicitărilor mai complexe ale clienților, în timp ce banii pot fi investiți în mai buna instruire a agenților sau campanii de vânzări/marketing.

Integrări

Asigurați-vă că sistemul ales are integrări active cu instrumentele pe care vă place să le utilizați zilnic. Scopul programului informatic de servicii pentru clienți este de a vă îmbunătăți productivitatea și minimiza numărul de instrumente externe utilizate. Prin integrarea în biroul de asistență a aplicațiilor terțe ca Shopify, de exemplu, puteți vizualiza rambursările/comenzile clienților direct din programul informatic de servicii de asistență.

Listă cu extensii în programul informatic de servicii pentru clienți – LiveAgent

Raportare și ludificare

Accesul la informații precise despre date poate ajuta fiecare întreprindere să își îmbunătățească procesele de vânzări, marketing și asistență. De exemplu, dacă rapoartele din sistemul dumneavoastră indică faptul că aveți o rată ridicată de abandonare a apelurilor în timpul prânzului, ar putea însemna că trebuie să adăugați mai mulți agenți de asistență pentru apeluri în tura respectivă, deoarece este una dintre orele de vârf și clienții stau prea mult timp în așteptare.

Pe de altă parte, ludificarea poate promova competiția sănătoasă în rândul echipei de servicii pentru clienți și agenților de servicii pentru clienți. Prin acordarea de insigne și niveluri de recompensă, agenții de asistență se pot simți motivați să performeze mai bine. Îmbunătățirea productivității va afecta numărul și viteza de rezolvare a tichetelor, ceea ce vă poate economisi bani și, în același timp, poate îmbunătăți satisfacția clienților.

Tablou de bord cu rapoarte din LiveAgent, cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Factori-cheie la alegerea setului de instrumente informatice pentru serviciul pentru clienți

Preț

Aveți în vedere bugetul disponibil și cât de mult sunteți dispus să cheltuiți. Rețineți că majoritatea soluțiilor informatice populare de servicii pentru clienți pot fi destul de costisitoare. În loc să plătiți un preț mai mare pentru o marcă tradițională sau pur și simplu să decideți că un program informatic de servicii pentru clienți este pur și simplu prea scump, ce ar fi să luați în considerare soluții alternative? Multe sisteme alternative de asistență pentru clienți oferă planuri gratuite și deseori chiar și mai multe caracteristici decât competitorii populari ai acestora.

Asistență

Cercetați dacă programul pentru care optați oferă servicii 24/7 gratuite, pe tot parcursul anului, în mai multe limbi. În plus, aruncați o privire peste opțiunile de autoservire ale furnizorului și, dacă doriți să faceți un pas mai departe, încercați să îl contactați prin conversații directe sau poștă electronică pentru a vedea cât timp îi ia pentru a vă răspunde la solicitare. Prin testarea capacității de răspuns direct de la sursă, veți înțelege destul de bine calitatea serviciilor acestuia odată ce deveniți un client plătitor.

Interfața de conversații a programului informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Opțiuni de contact oferite

Aveți în vedere tipurile de servicii pentru clienți oferite de fiecare furnizor. Dacă preferați să intrați în legătură cu departamentul de asistență prin intermediul conversațiilor directe, asigurați-vă că compania aleasă oferă asistență prin conversații directe. Dacă preferați comunicarea verbală, aflați dacă furnizorul preferat oferă numere gratuite și dacă oferă asistență la o oră adecvată pentru fusul orar al dumneavoastră.

Posibilitatea scalării după nevoi

Multe întreprinderi trec prin schimbări sezoniere care pot afecta numărul necesar de agenți de asistență de care au nevoie. De exemplu, afacerile din domeniul ospitalier și al călătoriilor explodează în timpul lunilor de vară, astfel că pot să fie nevoite să angajeze agenți de asistență suplimentari pentru a răspunde la volume mari de mesaje, conversații și apeluri primite.

În mod asemănător, societățile din domeniul comerțului electronic se confruntă cu un aflux de tichete de asistență ale clienților în anumite perioade ale anului, când au loc campanii de vânzări precum Vinerea Neagră. Prin urmare, este crucial să aveți un program informatic flexibil de asistență pentru clienți care să vă permită să creșteți sau să reduceți numărul de agenți de asistență, după cum este nevoie.

Afacerile în creștere pot beneficia, de asemena, de un program informatic flexibil de servicii pentru clienți. Este bine de știut că sistemul pe care îl alegeți poate crește alături de afacerea dumneavoastră și nu vă va da bătăi de cap în viitor, atunci când va trebui să deserviți tot mai mulți agenți și clienți.

Listă cu agenți în soluția de servicii pentru clienți LiveAgent

Limitări ale programului informatic

Aveți în vedere limitările fiecărui program informatic pe care vreți să îl utilizați. Există caracteristici pe care ați dori să le utilizați, dar programul nu le pune la dispoziție? Există integrări lipsă? Cât de stabilă este durata de funcționare a acestuia? Adresarea întrebărilor grele ca acestea este un aspect extrem de important, întrucât limitările programului informatic vă pot afecta munca și satisfacția clienților cu serviciile dumneavoastră.

Opțiuni de colaborare

Nu în ultimul rând, cercetați ce fel de opțiuni de colaborare sunt disponibile. Programul informatic vizat oferă apeluri și conversații interne? Dar gestionarea tichetelor interne, note private și funcție de detectarea a coliziunii între agenți? Nu uitați că aplicația de servicii pentru clienți aleasă ar trebui să vă îmbunătățească procesele de asistență și să faciliteze lucrul cu colegii.

Detectarea coliziunii între agenți în programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Top 20 furnizori de programe informatice de servicii pentru clienți

1. LiveAgent

LiveAgent este un birou de asistență multicanal și program informatic de conversații directe potrivit din plin pentru companiile de toate dimensiunile. Indiferent că reprezentați o întreprindere mică care caută să se extindă sau o corporație mare, LiveAgent poate fi pentru dumneavoastră soluția atotcuprinzătoare de servicii pentru clienți. Sistemul este în totalitate personalizabil și oferă utilizatorilor opțiuni excelente de automatizare și colaborare.

Vine la pachet cu 140 de funcții de birou de asistență și oferă o listă robustă de integrări cu programe informatice și aplicații terțe.

Tabloul de bord al programului informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Caracteristici-cheie

  • Căsuță de mesaje centralizată partajată care primește tichete din toate canalele
  • Interfață nativă de conversații directe, clasată ca cea mai rapidă și optimizată de pe piață
  • Opțiuni de monitorizare a vizitatorilor paginii de internet, conversații proactive și o bază de cunoștințe integrată în conversații
  • Vizualizare în timp real a tastării
  • Centru de apeluri VoIP mixt prevăzut cu răspunsuri vocale interactive, distribuire automată a apelurilor, funcții de apelare inversă și multe altele
  • Portal pentru clienți, inclusiv baze de cunoștințe interne și externe, forumuri comunitare și întrebări frecvente
  • Asistență pe rețele sociale, inclusiv Facebook , Twitter și Instagram
  • Opțiuni de monitorizare/ascultare socială Twitter
  • Integrări cu Messenger, Viber, Slack, Shopify și alte peste 143 de instrumente de asistență pentru clienți
  • Instrumente robuste de raportare și de analiză a datelor
  • Ludificare
  • Gestionare a acordurilor la nivel de servicii
  • Sistem CRM încorporat cu câmpuri de introducere personalizabile
  • Opțiuni nenumărate de automatizare
  • Etichete, departamente și variate opțiuni de atribuire/direcționare a tichetelor
  • Conversații interne, apeluri, note private și tichete interne

Pro și contra

Pe diferite platforme de evaluare a programelor informatice, utilizatorii LiveAgent laudă versatilitatea programului și echipa de asistență incredibilă. În plus, utilizatorii adoră numărul de funcții și integrări disponibile, deoarece pot face față unor provocări pe care pur și simplu nu le-ar putea face cu un alt instrument puternic de servicii pentru clienți.

În ceea ce privește dezavantajele LiveAgent, unii utilizatori spun că are o ușoară curbă de învățare, iar a profita din plin de acest program informatic poate fi dificil fără a contacta serviciul de asistență. Cu toate acestea, așa cum am menționat mai sus, echipa de asistență a LiveAgent primește multe laude, deoarece este disponibilă 24/7/365 și va face tot ce este posibil pentru a se asigura că LiveAgent va satisface și va depăși așteptările dumneavoastră și ale clienților.

Preț

Platforma de servicii pentru clienți LiveAgent oferă trei abonamente lunare și o versiune complet gratuită a programului informatic.

  • Tichet – 15$ pe agent pe lună
  • Tichet+conversații – 29$ pe agent pe lună
  • Atotcuprinzător – 39$ pe agent pe lună

Dacă vreți să încercați planul atotcuprinzător, oferim o perioadă de încercare gratuită de 14 zile — nu este necesar cardul bancar.

2. MailChimp

MailChimp este o platformă atotcuprinzătoare de marketing pentru întreprinderi mici care poate fi utilizată pentru a crea buletine informative prin poștă electronică și urmări performanța acestora. În plus, utilizatorii MailChip își pot segmenta clienții pe diferite grupuri, opțiune care face ca trimiterea de mesaje de marketing personalizate să fie foarte ușoară și convenabilă.

Platforma de automatizare a poștei electronice oferă, de asemenea, planuri pentru pagini de internet și comerț electronic care includ un constructor de pagini pentru comerț electronic, instrumente SEO, rapoarte de vânzări și publicări sociale.

Platforma se integrează cu sute de instrumente de servicii pentru clienți, permițând utilizatorilor LiveAgent să își aboneze și dezaboneze clienții de la liste specifice de corespondență direct din programul informatic de birou de asistență.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Automatizarea poștei electronice
  • Informații detaliate despre public
  • Țintire comportamentală
  • Șabloane de poștă electronică
  • Pagini de destinație
  • Formulare contextuale
  • Reclame de rețintire
  • Generator de călătorie pentru clienți
  • Testare A/B

Pro și contra

Utilizatorii MailChimp sunt încântați de cât de bune sunt caracteristicile acestei platforme pentru întreprinderile mici și cât de simplă este de utilizat. De exemplu, funcția de construire prin glisare și fixare pentru mesajele de poștă electronică facilitează formatarea de mesaje frumoase, iar lista vastă cu integrări facilitează sincronizarea datelor cu sisteme CRM externe și altele asemenea.

Printre dezavantajele menționate de utilizatorii MailChimp se numără perioada de așteptare de peste 24 de ore pentru a primi un răspuns de la echipa de asistență și prețul programului informatic. De exemplu, unii utilizatori consideră că alte soluții oferă caracteristici comparabile la o fracțiune din preț.

Preț

MailChimp oferă un total de cinci abonamente diferite cu plată și un plan gratuit.

Marketing

  • Esențiale – începând de la 9,99$ pe lună cu 500 de persoane de contact
  • Standard – începând de la 14,99$ pe lună cu 500 de persoane de contact
  • Premium – începând de la 299$ pe lună cu 10.000 de persoane de contact

Pagini de internet și comerț electronic

  • Gratuit – 0$ pe lună + 2,0% cost de tranzacție și tarife de procesare Stripe
  • Nucleu – 10$ pe lună + 1,5% cost de tranzacție și tarife de procesare Stripe
  • Plus – 29$ pe lună + 0,5% cost de tranzacție și tarife de procesare Stripe

Aflați mai multe despre conectarea platformei MailChimp cu LiveAgent.

3. Slack

Slack este o platformă de mesagerie în timp real pe care întreprinderile o utilizează atât pentru comunicarea internă, cât și pentru cea externă. Platforma este excelentă pentru facilitarea colaborării în rândul echipelor și distribuirea informațiilor la nivel de companie.

Platforma se integrează cu programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent și notifică utilizatorii de fiecare dată când le este atribuit un tichet nou sau oricând primesc un răspuns la un tichet deschis, trimițându-le un mesaj pe Slack. Notificarea generată de Slack este trimisă de un robot și pune la dispoziție un URL direct către întrebarea respectivă.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Schimb de mesaje instantaneu
  • Apeluri vocale și video
  • Partajarea ecranului
  • Conferențiere
  • Aplicație pentru mobil

Pro și contra

Platforma Slack este lăudată pentru ușurința utilizării, opțiunile de personalizare și integrările bogate. Platforma de mesagerie a cucerit rapid inimile întreprinderilor mari și mici, pentru că este unul dintre cele mai bune instrumente gratuite de colaborare de pe piață.

Mulți utilizatori nu prea au lucruri negative de spus despre Slack. Majoritatea recenzenților afirmă explicit că, dacă ar spune ceva negativ despre această platformă, ar fi doar tipicari.

Preț

Slack oferă trei abonamente cu plată, precum și o versiune gratuită.

  • Pro – 7,50€ pe utilizator pe lună
  • Comercial+ – 14,10€ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Aflați mai multe despre integrarea LiveAgent/Slack.

4. PipeDrive

PipeDrive este un instrument dematerializat de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) care ajută reprezentanții de vânzări să gestioneze potențialii clienți și ofertele. Acesta implementează automatizarea și inteligența artificială pentru a elimina sarcinile administrative repetitive și oferă rapoarte bazate pe date.

PipeDrive oferă utilizatorilor o aplicație mobilă complet funcțională și se integrează cu aproape 300 de aplicații terțe. Integrarea LiveAgent permite utilizatorilor LiveAgent să creeze și să editeze oferte PipeDrive noi și existente direct din panoul de informații pentru tichete LiveAgent.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Oportunități vizuale
  • Câmpuri personalizate
  • Integrare a conversațiilor
  • Cronologie pentru persoane de contact
  • Automatizare și inteligență artificială
  • Apeluri de ieșire
  • Rapoarte și obiective de vânzări

Pro și contra

Instrumentul CRM iese în evidență, datorită ușurinței utilizării și simplității. Utilizatorii apreciază interfața intuitivă și formatul vizual în care pot vedea clienții potențiali trecând prin canalul de vânzări. Totuși, pentru unii utilizatori, PipeDrive este un pic prea simplu. Recenzenții au declarat că ar prefera opțiuni de automatizare mai complexe și că ar fi binevenită o secțiune dedicată notificărilor în aplicație, deoarece, în prezent, primesc notificări doar prin poștă electronică.

Preț

  • Esențial – 18€ pe utilizator pe lună
  • Avansat – 33€ pe utilizator pe lună
  • Profesional – 59€ pe utilizator pe lună
  • Antreprenorial – 99€ pe utilizator pe lună

Aflați mai multe despre conectarea instrumentului PipeDrive cu LiveAgent.

5. ClickUp

ClickUp este o aplicație de gestionare a sarcinilor complet personalizabilă potrivită pentru echipe de dimensiuni mici, mijlocii și mai mari. Este ideală pentru crearea de liste de sarcini, proiecte, mementouri, precum și pentru urmărirea obiectivelor. În plus, ClickUp este o alternativă excelentă de platformă individuală la Slack sau la instrumentele de gestionare a proiectelor ca Asana, întrucât oferă și conversații în timp real, comentarii și etichete.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Șabloane de liste de verificare
  • Obiective
  • Grafice privind volumul de muncă
  • Mementouri
  • Sistem wiki și documente
  • Automatizare
  • Monitorizarea timpului
  • Planificare orară și calendaristică
  • API
  • Raportare
  • Instrumente de colaborare

Pro și contra

Utilizatorii ClickUp adoră personalizabilitatea și ușurința utilizării aplicației și, de asemenea, laudă versiunea pentru mobil. Cu toate acestea, este important de menționat că aplicația este văzută de unele persoane ca fiind complexă și că prezintă o curbă de învățare. Un alt aspect negativ menționat de utilizatorii ClickUp este interfața pentru vizitatori, care este greu de navigat.

Preț

ClickUp oferă un plan permanent gratuit și trei planuri cu plată.

  • Nelimitat – 9$ pe utilizator pe lună
  • Comercial – 19$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Descoperiți cum puteți utiliza ClickUp cu LiveAgent.

6. Socialbakers

Socialbakers este o platformă de rețea socială care ajută întreprinderile de toate dimensiunile să se implice în relația cu clienții. Aceasta combină analiza de conținut, crearea de personaje de inteligență artificială și ascultarea socială cu metodele analitice și evaluarea comparativă cu scopul de a oferi cel mai bun rezultat posibil pentru strategiile de marketing pe rețele sociale.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Ascultare socială
  • Analiza publicului
  • Campanii de marketing cu formatori de opinie
  • Inteligența de conținut
  • Publicarea și programarea conținutului
  • Analiză și evaluări comparative
  • Gestionarea comunității
  • Robot de conversații IA social

Pro și contra

Programul informatic de servicii pentru clienți Socialbakers este lăudat pentru ușurința utilizării și funcția de colectare a datelor de pe Instagram și Facebook. Pe de altă parte, este criticat pentru că nu extrage date de pe rețele sociale mai noi, cum ar fi TikTok.

Preț

  • Esențialele – 240$ pe lună pentru zece profiluri sau 480$ pe lună pentru 20 de profiluri
  • Soluția Socialbakers completă – prețuri personalizate

Aflați mai multe despre integrarea platformei Socialbakers în fluxul de lucru din LiveAgent.

7. Buffer

Buffer este o platformă de gestionare a rețelelor sociale care promite să îmbunătățească implicarea socială pentru întreprinderile mici. Oferă publicarea automată de articole, analiza campaniilor, planificarea etichetelor hashtag, programarea comentariilor și rapoarte personalizate.

Buffer se integrează cu aproape 30 de alte soluții, inclusiv Zapier, automate.io și integromat, astfel că posibilitățile sunt nelimitate.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Extensii pentru Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter și Pinterest
  • Programarea articolelor
  • Programarea poveștilor de pe Instagram
  • Manager de etichete hashtag pentru Instagram
  • Analiza sentimentală a comentariilor
  • Raportare și analize

Pro și contra

Asemeni platformei Socialbakers, Buffer este lăudată pentru simplitate. Utilizatorii apreciază faptul că pot prezenta cu ușurință proiecte de articole și le pot edita direct în cadrul aplicației. Pe de altă parte, consensul pare să fie că lipsește integrarea cu TikTok.

Preț

Buffer oferă trei planuri editoriale cu plată și unul gratuit. Mai oferă și două planuri analitice cu plată.

Editorial

  • Pro – 15$ pe lună
  • Premium – 65$ pe lună
  • Comercial – 99$ pe lună

Analitic

  • Pro – 35$ pe lună
  • Premium – 50$ pe lună

8. Nicereply

Nicereply este un instrument de sondare a satisfacției clienților utilizat de către echipele de asistență pentru clienți. Programul informatic oferă sondaje de măsurare a satisfacției clienților cu un singur clic care pot fi încorporate în mesaje de poștă electronică sau integrate în interfața de conversații directe. Programul este ușor de utilizat și permite utilizatorilor să creeze sondaje NPS, CSAT și CES frumoase și ușor personalizabile.

Atunci când este integrat cu LiveAgent, părerile și sugestiile clienților pot fi furnizate cu ușurință agenților după fiecare sesiune de conversații directe sau după vizualizarea fiecărei conversații prin poștă electronică.

măsurători-sondaj-clienți-pentru-urmărirea-satisfacției-Nicereply

Caracteristici-cheie

  • Sondaje CSAT, NPS și CES
  • Sondaje post rezolvare
  • Sondaje adaptate pentru mobil
  • Sondaje integrate în semnături
  • Personalizare fără cod
  • Setări de declanșare automată
  • Domenii de sondaj personalizate și pagini de mulțumire
  • API
  • Analiză și raportare

Pro și contra

Nicereply este o soluție excelentă pentru că se integrează cu majoritatea soluțiilor informatice de birou de asistență, inclusiv LiveAgent, Zendesk, Freshdesk și HelpScout. Utilizatorii acesteia laudă ușurința cu care se pot crea și modifica sondajele, precum și implementarea automată a acestora. Printre critici se numără imposibilitatea de a adăuga persoane de contact suplimentare la sondajele desfășurate în direct și lipsa unei funcții de clonare a sondajelor.

Preț

Nicereply oferă patru planuri cu plată și o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru care nu este necesară folosirea cardului bancar.

  • Mini – 39$ pe lună
  • Start – 79$ pe lună
  • Creștere – 159$ pe lună
  • Comercial – 239$ pe lună

Aflați mai multe despre integrarea sondajelor Nicereply în semnăturile de poștă electronică și interfețele de conversații oferite de LiveAgent.

9. Trello

Trello este o aplicație de creare de liste care poate ajuta echipele și indivizii cu organizarea sarcinilor, proiectelor și mementourilor. Aplicația are o interfață de tip panou Kanban, ceea ce facilitează mutarea sarcinilor între diferitele etape ale ciclului de viață.

Puteți utiliza împreună Trello și programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent pentru a vă asigura că toți agenții sunt la curent cu sarcinile lor. De exemplu, ori de câte ori se creează în Trello o nouă cartelă sau o listă de sarcini, Trello vă poate trimite automat o notificare LiveAgent sub forma unui tichet.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

Panouri Kanban Cartele nelimitate Stocare nelimitată Liste de verificare avansate Autocolante și fundaluri personalizate Tablou de bord, cronologie, spațiu de lucru și vizualizare tip calendar

Pro și contra

Trello este potrivit pentru gestionarea profesională a sarcinilor. Este intuitiv și ușor de utilizat și oferă o varietate de șabloane pentru diferite categorii de sarcini. Utilizatorii mai apreciază și faptul că pot anexa orice tip de conținut media la orice cartelă. Pe de altă parte, există o ușoară curbă de învățare cu privire la funcțiile de automatizare oferite de Trello. De asemenea, unii utilizatori și-ar dori să poată modifica culorile diferitelor sarcini și fonturile pentru a distinge mai ușor între sarcinile de mare prioritate.

Preț

Trello oferă o versiune gratuită a programului informatic și două abonamente cu plată.

  • Comercial – 12,50$ pe utilizator pe lună
  • Antreprenorial – prețuri personalizate în funcție de numărul de utilizatori

Aflați cum să integrați Trello cu LiveAgent.

10. Monday.com

Monday.com este o platformă deschisă dematerializată care permite utilizatorilor să creeze aplicații și instrumente unice pentru simplificarea fluxului de lucru. De exemplu, platforma poate crea aplicații de gestionare a proiectelor, vânzări, CRM, marketing, proiectare, HR, IT sau DevOps.

Pentru a elimina eroarea umană și sarcinile repetitive, utilizatorii Monday.com pot profita de opțiunile robuste de automatizare ale platformei și vizualiza fluxurile de lucru într-o hartă, calendar, cronologie sau panou tip Kanban.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Colaborare pe tablă albă
  • Documente încorporate
  • Secțiune pentru actualizări
  • Jurnale de activitate
  • Vizualizare tip Kanban, cronologie, hartă, calendar, diagramă
  • Monitorizarea timpului
  • Automatizare

Pro și contra

Utilizatorii Monday.com sunt încântați de modul în care platforma le organizează munca și de ușurința cu care o pot delega altora. Sistemul de notificare este excelent și asigură că niciun membru al echipei nu ratează nicio modificare. Printre criticile aduse se numără automatizarea defectuoasă și lipsa unui proces complet de acomodare.

Preț

Platforma Monday.com este gratuită pentru indivizi. În plus, întreprinderile au opțiunea de a alege dintre patru abonamente cu plată.

  • Bază – 10$ pe utilizator pe lună
  • Standard – 12$ pe utilizator pe lună
  • Pro – 20$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Aflați mai multe despre conectarea platformei Monday.com cu LiveAgent.

11. ActiveCampaign

ActiveCampaign este o platformă de automatizare a experienței utilizatorilor ideală pentru întreprinderile mici și mijlocii. Soluția de servicii dematerializate oferă automatizarea poștei electronice, a marketingului și a vânzărilor, precum și gestionarea relației cu clienții. În plus, programul informatic promite îmbunătățirea gradului de implicare a clienților prin intermediul personalizării și segmentării puternice pe diverse canale.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Automatizarea marketingului și a poștei electronice
  • Creare de mesaje prin glisare și fixare
  • Urmărirea paginii și a evenimentelor
  • Pagină de destinație
  • Formulare de capturare clienți potențiali
  • Evaluare clienți potențiali
  • Creștere număr de clienți potențial prin SMS
  • Raportare
  • CRM

Pro și contra

Utilizatorii ActiveCampaign laudă echipa de asistență pentru clienți a platformei, precum și ghidurile pas cu pas și tutorialele video implementate. De asemenea, aceștia sunt încântați de informațiile utile obținute din funcțiile de urmărire a gradului de implicare a clienților, precum și lista lungă cu integrări disponibile. Pe de altă parte, unii utilizatori se confruntă cu automatizare defectuoasă, care poate duce la întârzieri.

Preț

ActiveCampaign oferă patru abonamente cu plată. Totuși, prețurile planurilor depind de numărul de persoane de contact (cu cât mai multe, cu atât mai mare este prețul).

  • Simplu – începând de la 15$ pe lună
  • Plus – începând de la 70$ pe lună
  • Profesional – începând de la $159 pe lună
  • Antreprenorial – începând de la 179$ pe lună

Aflați mai multe despre îmbunătățirea productivității biroului de asistență cu integrarea ActiveCampaign pentru LiveAgent.

12. Jira

Jira este un instrument de urmărire a erorilor și de gestionare a proiectelor utilizat de echipele de dezvoltare agilă de programe. Programul informatic permite utilizatorilor să creeze și să organizeze probleme, să delege sarcini și să urmărească activitatea de muncă.

Prin folosirea integrării Jira cu programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent, utilizatorii pot crea cu ușurință probleme și sarcini noi direct din panoul de tichete, economisind date și timp de introducere și eliminând comutarea între platforme.

Tablou de bord Jira pentru planificare și monitorizare
Tablou de bord Jira pentru planificare și monitorizare

Caracteristici-cheie

  • Panouri Scrum și Kanban
  • Foi de parcurs
  • Raportare agilă
  • Comiteri, ramificații și solicitări de tragere referitoare la clienți
  • Stări de implementare
  • Semnalarea caracteristicilor
  • Controlul versiunii favorite
  • Automatizare

Pro și contra

Acest program agil este apreciat pentru opțiunile de personalizare a fluxului de lucru, pentru filtrarea avansată a căutărilor și pentru rapiditate. Cu toate acestea, unii utilizatori raportează că sunt copleșiți de opțiuni, declarând că există o curbă de învățare cu Jira. Alții spun că aplicația pentru mobil are nevoie de îmbunătățiri, deoarece nu este foarte ușor de utilizat.

Preț

Jira este gratuit pentru echipele mici cu 10 sau mai puțin membri. Grupurile mai mari pot alege dintre trei abonamente diferite cu plată.

  • Standard – 7$ pe utilizator pe lună
  • Premium – 14$ pe utilizator pe lună
  • Corporativ – începând de la 122.250$ pe an (801-1.000 utilizatori incluși)

Descoperiți cum se utilizează integrarea Jira nativă a LiveAgent.

13. LiveChat

LiveChat este un program informatic de conversații directe și birou de asistență potrivit pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Este un program de asistență multicanal care fluidizează toate mesajele într-o căsuță de mesaje partajată. Programul informatic este cunoscut pentru interfețele frumoase de conversații, cardurile integrate pentru produse și automatizarea robotului de conversații.

LiveChat – conversație continuă în timp real

Caracteristici-cheie

  • Oferă o funcție nativă de conversații directe și integrări pentru Facebook Messenger, poștă electronică, SMS și Apple Business Chat
  • Mesaje planificate
  • Previzualizarea mesajelor
  • Asistență multiweb
  • Mesaje pentru perioada de inactivitate
  • Gestionarea tichetelor
  • Raportare
  • Conversații proactive
  • Traduceri în fereastra de conversații

Pro și contra

Utilizatorii LiveChat laudă funcționalitatea, previzualizarea mesajelor, robotul de conversații și sistemul analitic. Cu toate acestea, unii ar fi chiar mai mulțumiți de LiveChat dacă ar implementa funcții precum linkuri încorporate în ferestrele de conversații sau previzualizări ale coșului de cumpărături.

Preț

LiveChat oferă patru abonamente diferite.

  • Începător – 19$ pe agent pe lună
  • Echipă – 39$ pe lună pe agent
  • Întreprindere – 59$ pe agent pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

14. Klaviyo

Klaviyo este o platformă de automatizare a marketingului care oferă funcții de segmentare a clienților, de evaluare comparativă și de analiză a datelor. Platforma se specializează explicit în automatizarea SMS și a poștei electronice, promițând să ofere conținut personalizat și să crească gradul de implicare a clienților.

Integrarea cu Klaviyo oferită de LiveAgent face posibilă abonarea clienților la listele de corespondență Klaviyo direct din programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Meniuri mobile, elemente contextuale și tipuri de formulare încorporate
  • CRM
  • Segmentare
  • Știința datelor, evaluare comparativă și raportare
  • Publicitate socială
  • Gestionarea campaniilor
  • Testare A/B
  • Proiectare de fluxuri de poștă electronică, SMS și MMS

Pro și contra

Platforma de automatizare a marketingului este lăudată pentru ușurința utilizării, opțiunile de segmentare și sincronizarea bidirecțională cu alte aplicații. În ceea ce privește criticile aduse, unii utilizatori raportează probleme cu rearanjarea fluxurilor (îndeosebi campaniile CRM).

Preț

Klaviyo percepe bani numai pentru fiecare utilizare. Nu există contracte. Se plătește doar pentru numărul de persoane de contact cărora le sunt trimise lunar mesaje prin poștă electronică și prin SMS.

Aflați mai multe despre integrarea platformei Klaviyo cu LiveAgent.

15. Freshdesk

Freshdesk este un program de birou de asistență omnicanal dematerializat care oferă roboți, soluții de autoservire și automatizare inteligentă. Este excelent pentru fluidizarea cererilor de asistență ale clienților într-un singur tablou de bord și pentru a colabora cu alte persoane.

Tichete deschise FreshDesk
Tichete deschise FreshDesk

Caracteristici-cheie

  • Poștă electronică
  • Gestionarea tichetelor
  • Bază de cunoștințe de autoservire pentru clienți
  • Automatizare
  • Raportare
  • Roboți (poștă electronică, asistență, sugerare de articole etc.)
  • Social, instrument de conversații, telefon

Pro și contra

Utilizatorii Freshdesk aplaudă ușurința utilizării programului informatic, integrările și opțiunile de colaborare. Cu toate acestea, unii utilizatori spun că nu ar strica câteva ajustări, inclusiv, inclusiv o vizualizare a tichetelor cu mai multe file, viteze mai mari de încărcare și răspunsuri mai rapide din partea echipei de servicii pentru clienți a Freshdesk.

Preț

Platforma Freshdesk poate fi utilizată gratuit cu un număr nelimitat de agenți. Totuși, dacă este nevoie de funcții mai avansate, se poate alege dintre șapte planuri cu plată.

Birou de asistență

  • Înflorire – 19$ pe agent pe lună
  • Grădină – 45$ pe agent pe lună
  • Moșie – 69$ pe agent pe lună
  • Pădure – 125$ pe agent pe lună

Omnicanal

  • Omnicanal Moșie – 99$ pe agent pe lună
  • Omnicanal Pădure – 169$ pe agent pe lună

16. Google Analytics

Google Analytics este o platformă care urmărește traficul publicitar și al paginilor de internet. Utilizatorii pot crea cu ușurință rapoarte și pot investiga vârfurile sau scăderile aferente clicurilor, vizitelor și vizualizărilor. Este un instrument excelent pentru a obține informații despre publicul țintă și pentru a îmbunătăți rentabilitatea investițiilor publicitare, conținutul, precum și produsele.

Prin integrarea platformei Google Analytics cu LiveAgent, se pot urmări toate sesiunile de conversații directe. Având la îndemână aceste date, se poate evalua impactul conversațiilor directe asupra conversiilor sau efectul agenților asupra vânzărilor companiei.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Analiza sesiunilor digitale
  • Urmărirea evenimentelor
  • Raportare
  • Segmentare
  • Pagini de intrare și de ieșire
  • Măsurători pentru conversie, implicare și păstrare

Pro și contra

Google Analytics este simplu de configurat și de rulat și, mai presus de toate, poate fi utilizat gratuit. Urmărește toate măsurătorile necesare, inclusiv numărul de vizitatori de pe paginile de internet, numărul mediu de vizualizări ale paginii, durata sesiunii și multe altele. Cu toate acestea, utilizatorii spun că aplicația este destul de complexă și prezintă o curbă de învățare.

Preț

Google Analytics oferă o versiune gratuită și una cu plată. Versiunea gratuită este ideală pentru întreprinderile mici și mijlocii. Versiunea cu plată a programului are mai multe funcții și oferă prețuri personalizate, astfel că trebuie contactat departamentul de vânzări cu privire la o ofertă exactă.

Aflați cum să integrați Google Analytics cu LiveAgent.

17. Intercom

Intercom este un program informatic de mesagerie comercială pe care companiile îl utilizează pentru a comunica cu clienții existenți și potențiali. Programul oferă conversații directe, roboți, platforme de autoservire și un sistem de gestionare a tichetelor.

Se integrează cu o gamă largă de aplicații populare, inclusiv LiveAgent. Integrarea sincronizează datele clienților și mesajele primite prin Intercom și le fluidizează în LiveAgent.

Intercom - conversație directă în desfășurare

Caracteristici-cheie

  • Conversații directe
  • Căsuță de mesaje partajată
  • Roboți de conversații
  • Gestionarea acordurilor la nivel de servicii
  • Raportare
  • Testare A/B
  • Centru de ajutor
  • Tururi pentru produse

Pro și contra

Utilizatorii Intercom apreciază căsuța de mesaje partajată, ușurința utilizării și opțiunile de implicare cu clienții. Totuși, unii clienți raportează că au probleme cu anumite funcții și module, cum ar fi filtrele, articolele și marketingul de ieșire. Aceștia mai spun că programul prezintă o curbă de învățare.

Preț

Intercom oferă trei abonamente diferite — marketing conversațional, implicare conversațională și asistență conversațională. Fiecare plan are prețuri personalizate.

Aflați mai multe despre integrarea programului Intercom cu LiveAgent.

18. Klaus

Klaus este o platformă de evaluare a conversațiilor și de asigurare a calității care promite să îmbunătățească calitatea serviciilor pentru clienți prin intermediul unei funcții interne simple și sistematice de examinare a părerilor și reacțiilor. Programul analizează și evaluează fiecare conversație folosind analiza sentimentelor și un filtru de complexitate bazat pe învățare automată.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Analiza sentimentelor
  • Evaluări nelimitate ale conversațiilor
  • Evaluări inter pares și autoevaluări nelimitate
  • Fișe de punctaj dinamice
  • Filtrare
  • Evaluarea obiectivelor
  • Analiza cauzelor de bază
  • Raportare

Pro și contra

Utilizatorii Klaus sunt încântați de configurarea ușoară, interfața estetică și instrumentele robuste de raportare. Cei mai mulți utilizatori nu au găsit nimic negativ de spus despre programul informatic și au enumerat doar mici neplăceri, cum ar fi viteza de încărcare ocazional mai mică sau lipsa unor caracteristici (care sunt în prezent în curs de dezvoltare).

Preț

Klaus oferă prețuri personalizate. Pentru a obține o ofertă, vizitați-le pagina de internet și completați un formular de contact de pe pagina cu prețuri.

Aflați mai multe despre integrarea platformei Klaus cu LiveAgent.

19. Zendesk

Zendesk este o aplicație multicanal de servicii pentru clienți care utilizează roboți bazați pe inteligență artificială și un sistem robust de gestionare a tichetelor. În plus, oferă autoservire, apeluri audio și funcții de raportare, fiind o alegere excelentă pentru întreprinderile de toate dimensiunile.

Asistență pentru clienți Zendesk și conversații
Asistență pentru clienți Zendesk și conversație anterioară

Caracteristici-cheie

  • Gestionarea tichetelor
  • Conversații directe
  • Bază de cunoștințe de autoservire
  • Raportare
  • Forumuri comunitare
  • Automatizare

Pro și contra

Utilizatorii Zendesk laudă ușurința utilizării și opțiunile de personalizare. Aceștia apreciază faptul că interfața este prietenoasă cu utilizatorul și că sistemul de gestionare a tichetelor se conectează cu WhatsApp, poșta electronică și telefonul. Cu toate acestea, unii utilizatori și-ar dori ca opțiunile existente să ofere o funcționalitate mai avansată (de exemplu, declanșări și automatizare).

Preț

Zendesk oferă cinci planuri de servicii, trei planuri de asistență fundamentală și trei niveluri de abonament pentru vânzări.

Zendesk Suite pentru servicii

  • Suite Team – 49€ pe agent pe lună
  • Suite Growth – 79€ pe agent pe lună
  • Suite Professional – 99€ pe agent pe lună
  • Suite Enterprise – 150€ pe agent pe lună
  • Performanță și mai bună – 215€ pe agent pe lună

Zendesk Support

  • Support Team – 19€ pe agent pe lună
  • Support Professional – 49€ pe agent pe lună
  • Support Enterprise – 99€ pe agent pe lună

Zendesk pentru vânzări

  • Sell Team – 19€ pe agent pe lună
  • Sell Professional – 49€ pe agent pe lună
  • Sell Enterprise – 99€ pe agent pe lună

20. SurveyMonkey

SurveyMonkey este una dintre cele mai populare instrumente gratuite de sondare pe internet. Platforma oferă crearea rapidă de sondaje, distribuire și personalizare ușoare și analiza robustă a sentimentelor. În plus, oferă o funcție care permite utilizatorilor să măsoare răspunsurile colectate în raport cu standardele de referință din industrie.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Sondaje și întrebări de sondare nelimitate
  • Personalizarea sondajelor
  • Testare A/B
  • Evaluare comparativă industrială
  • Sondaje multilingve
  • Partajarea controlului sondajelor
  • Comentarii
  • Funcții de analizare

Pro și contra

SurveyMonkey este lăudat pentru configurarea ușoară, ușurința utilizării și sugestiile încorporate care pot ajuta la alegerea formulărilor și opțiunilor potrivite pentru sondaje. Printre criticile aduse se numără lipsa unor opțiuni minore de personalizare, cum ar fi schimbarea culorii de fundal a unui sondaj sau încărcarea unui logo personalizat.

Preț

SurveyMonkey poate fi utilizat gratuit, însă dacă este nevoie de funcții mai avansate, există și planuri cu plată.

Planuri comerciale

  • Avantaj echipă – 30€ pe utilizator pe lună
  • Premium echipă – 75€ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Planuri personale

  • Premium anual – 99€ pe utilizator pe lună
  • Avantaj anual – 36€ pe utilizator pe lună
  • Standard lunar – 39€ pe utilizator pe lună

Comparație între programele informatice de servicii pentru clienți

1. LiveAgent

Când este vorba de compararea raportului calitate-preț, LiveAgent este cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți, întrucât oferă mai multe caracteristici pentru mai puțin. Acesta pune la dispoziție cel mai bun sistem de gestionare a tichetelor, conversații directe și program informatic de centru de apeluri. LiveAgent mai oferă și servicii personalizate 24/7 pentru toate canalele.

2. Zendesk Support

Zendesk Support este un concurent puternic, cu un sistem de gestionare a tichetelor ușor de utilizat, roboți bazați pe inteligență artificială și integrări sociale bogate, inclusiv WhatsApp. Deși este mai costisitor, oferă majoritatea funcțiilor de bază ale LiveAgent.

3. Freshdesk

Freshdesk este o altă platformă excelentă de luat în considerare. Oferă conversații directe, sistem de gestionare a tichetelor, funcții de apelare și asistență pentru rețele sociale. Este ușor de utilizat și oferă aceleași caracteristici de bază ca LiveAgent la un preț mai mare.

4. LiveChat

LiveChat este o platformă excelentă de servicii pentru clienți care oferă funcții avansate de conversații directe. Interfețele de conversație sunt ordonate și moderne și sunt printre cele mai bune la prezentarea aspectuoasă a produselor de comerț electronic. Totuși, dacă vă doriți mai mult decât doar un program informatic de conversații, cum ar fi un birou de asistență cu un centru de apeluri integrat, LiveChat nu este cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră.

5. Intercom

Intercom este un serviciu excelent de mesagerie care se conectează cu mai multe canale. Oferă roboți, o căsuță de mesaje partajate și o bază de cunoștințe de autoservire. Cu toate acestea, acest program informatic de servicii de asistență nu pune la dispoziție funcții de centru de apeluri, este mai scump și nu oferă clienților o echipă personalizată dedicată succesului clienților, disponibilă 24/7.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Concluzie

Utilizarea programelor informatice de servicii pentru clienți este extrem de importantă dacă doriți să îmbunătățiți procesele serviciului pentru clienți și satisfacția clienților și să generați totodată mai multe venituri. Totuși, dacă vreți să găsiți soluția potrivită, trebuie să aveți în vedere ce căutați să realizați, de ce fel de opțiuni aveți nevoie pentru a îndeplini acel obiectiv și câți bani vă permiteți să cheltuiți. Așteptările legate de serviciile pentru clienți sunt la un nivel record, iar pentru a îi împiedica pe clienți să se retragă, trebuie să aveți capacitatea de a le îndeplini sau depăși așteptările. Un program informatic de servicii pentru clienți va asigura că răspundeți clienților în timp util și într-o manieră personalizată.

FAQ

What's the best customer service software?

LiveAgent is the best customer service software because it offers the most advanced features for the lowest price.

How to manage customers' data securely through customer service software?

Customer support software are secure solutions that utilize encryption 2-factor authentication and are certified and protected by several security measures. Managing customer data through customer support software is the safest option because every user has unique login credentials. As a result, there’s no need to log in and out of multiple devices and accounts.

How to provide a customized experience (for both agents and customers)

Creating personalized experiences for customers is easy if you have access to behavior tracking software and customer management software. By monitoring your customer’s behavior on your site and consulting existing CRM data, you can create high converting, personalized messaging.

Is customer service software customizable to your business' needs?

Most customer service software is flexible and fully customizable, allowing businesses to scale up with the software as needed.

How to choose the best customer service software for your business?

To choose the best customer support software for your business, you need to write down what you want to achieve and decide what you need the software to do to accomplish it. Then, with your budget in mind, research options on software review sites like G2, Capterra, or SoftwareAdvice.

Does customer service software come with analytics and reporting?

Most customer service software offers analytics and reporting. Some tools offer more in-depth analysis, while others provide more basic reporting.

Will customer service software allow you to scale seamlessly?

Yes, customer service software is generally flexible and adaptable to your business and its growth.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație