Încercare gratuită

Program informatic de servicii pentru clienți

Impresionați-vă clienții și creșteți satisfacția acestora.
  • ✓ Fără taxă de configurare   
  • ✓ Serviciul clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulați în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animație de Antet
Software Helpdesk

Programele informatice de servicii pentru clienți reprezintă ingredientul-cheie pentru o experiență excepțională a clienților. Cu toate acestea, găsirea programului potrivit este o provocare, întrucât majoritatea furnizorilor oferă caracteristici asemănătoare și promit să vă ajute să vă îndepliniți aceleași obiective. Pentru a vă ajuta să alegeți cel mai bun program pentru afacerea, nișa și industria dumneavoastră, am alcătuit o listă cu cele mai bune soluții de servicii pentru clienți pentru 2022. Vom compara lista cu caracteristici și prețul fiecărui program, precum și evaluările clienților de pe pagini independente de evaluare a programelor informatice.

Ce este un program informatic de servicii pentru clienți?

Un program informatic de servicii pentru clienți este un program care eficientizează comunicarea cu clienții pe mai multe canale. Fiecare program este diferit în ceea ce privește modul în care gestionează mesajele venite din partea clienților. Totuși, majoritatea programelor transformă în tichete mesajele de pe diferite canale de comunicare și le stochează într-o căsuță cu mesaje centralizată partajată.

Programele informatice de servicii pentru clienți sunt, în general, utilizate în scopuri de asistență pentru clienți, însă pot fi utilizate și de echipele de vânzări, contabilitate, IT sau marketing din cadrul unei organizații. Pe lângă faptul că sunt utile pentru afacerile tradiționale, sistemul poate fi benefic și organizațiilor non-profit, agențiilor guvernamentale și instituțiilor de învățământ.

Cum funcționează un program informatic de servicii pentru clienți?

Programul informatic de servicii pentru clienți se conectează la canalele de comunicare cu clienții de zi cu zi, inclusiv poștă electronică, telefon, conversații directe, integrări pentru rețele sociale, aplicații de mesagerie și chiar portaluri de servicii pentru clienți.

Atunci când un client vă contactează întreprinderea pe oricare dintre aceste canale, sistemul creează automat un tichet. De exemplu, în situația în care clientul folosește un canal în timp real, cum ar fi telefonul sau conversațiile directe, sistemul începe să sune automat pentru a alerta agenții activi de asistență. De îndată ce un agent preia apelul sau conversația, agentul și clientul pot începe să comunice în timp real.

Totuși, să presupunem că un client folosește un canal precum poșta electronică, rețelele sociale sau o aplicație de mesagerie pentru a vă contacta compania. În acest caz, sistemul pur și simplu va crea un tichet și îl va atribui unui departament/agent specific în funcție de criteriile predefinite.

Întreprinderile și organizațiile care nu utilizează această tehnologie se confruntă deseori cu insatisfacția și pierderea clienților, întrucât multe mesaje ale acestora se pierd sau nu primesc răspuns suficient de rapid.

Un sistem ca acesta permite oricărei întreprinderi sau organizații să își îmbunătățească procesele de comunicare cu clienții, întrucât elimină nevoia de monitorizare a dispozitivelor și conturilor prin păstrarea tuturor mesajelor într-un singur loc. Prin urmare, se economisește timp și se îmbunătățesc timpii de răspuns și productivitatea, aspecte care contribuie la o mai mare satisfacție a clienților.

Componentele unui sistem de asistență pentru clienți

Poștă electronică

Programele informatice de asistență pentru clienți pot înlocui cu ușurință poșta web sau clienții de poștă electronică, cum ar fi Gmail, Outlook și Mail. Acestea oferă mai multe funcții și o mai mare flexibilitate și înseamnă mult mai mult decât trimiterea și primirea de mesaje.

Un program informatic de servicii pentru clienți oferă caracteristici avansate de colaborare și competențe de poștă electronică bazate pe opțiuni de direcționare, șabloane de poștă electronică particularizabile, profiluri complete pentru clienți, opțiuni de segmentare a clienților și monitorizare a acordurilor la nivel de servicii. Mai cuprinde și funcții de detectare a coliziunii între agenți prin care se asigură că agenții nu irosesc timp lucrând pe aceleași tichete sau că își șterg reciproc munca.

Redirecționați-vă mesajele către programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent
Redirecționați mesajele către LiveAgent

Conversații directe

Conversațiile directe reprezintă canalul de comunicare preferat pentru 42% dintre clienții activi, întrucât este ușor de accesat și deloc complicat. În loc să vă caute datele de contact, clienții vă pot contacta rapid pe pagina de internet printr-o singură apăsare de buton.

Conversațiile directe reprezintă, de asemenea, un instrument proactiv excelent de asistență pentru clienți pentru soluționarea în timp real a problemelor cu care clienții se pot confrunta în timp ce vă navighează pagina de internet sau atunci când încearcă să își finalizeze comanda.

Funcție de conversații în timp real în programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Centru de apeluri

Un program excelent de servicii pentru clienți ar trebui să pună la dispoziție funcții de centru de apeluri, întrucât acestea aduc cu sine flexibilitate și economii semnificative. De exemplu, în loc să cheltuiți bani pe echipamente fizice și pe minute internaționale de apel, puteți oferi asistență la nivel mondial la un preț accesibil.

Deși mulți consumatori preferă canalele digitale, apelatul încă este cea mai bună opțiune pentru problemele care necesită soluții rapide. Printr-o conversație telefonică cu un reprezentant de asistență se poate asigura că ambele părți se înțeleg reciproc și că nu există interpretări greșite.

Conectați-vă furnizorul VoIP cu programul informatic atotcuprinzător de servicii pentru clienți LiveAgent

Rețele sociale

Nativii digitali precum generația Z preferă comunicarea pe rețelele sociale, întrucât acestea sunt canale active în permanență. Alte grupuri de consumatori se îndreaptă spre canalele sociale doar în ultimă instanță, și anume după ce nu reușesc să intre în legătură cu departamentul de asistență al unei companii și au epuizat toate celelalte opțiuni.

Este important de reținut că nu toate întreprinderile trebuie să fie prezente pe fiecare platformă. Totuși, cei mai mulți dintre clienți se așteaptă ca majoritatea companiilor, organizațiilor și instituțiilor de învățământ să aibă o pagină activă pe Facebook, Instagram și Twitter, la care să poată apela în caz de asistență.

Conectați Facebook cu programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Aplicații de mesagerie

Aplicațiile de mesagerie ca Messenger, Viber, WhatsApp, LINE și Signal încep să capete popularitate în domeniul serviciilor pentru clienți, întrucât oferă o modalitate ușoară de a comunica cu întreprinderile. În plus, clienții sunt familiarizați cu aceste aplicații, deoarece le folosesc pentru a conversa cu prietenii și familia, astfel că le este deosebit de convenabil să le utilizeze pentru a contacta companiile.

În plus, aplicațiile de mesagerie nu îi țin pe utilizatori în așteptare și nici nu îi obligă să se implice activ în conversație. În schimb, clienții pot răspunde oricând doresc și totodată pot primi relativ rapid răspunsuri la întrebările adresate.

Funcție de andocare a ferestrei de conversații în LiveAgent, cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți

Autoservire

Clientul modern nu vrea să piardă timp contactând serviciul pentru clienți. În schimb, acesta vrea să caute pe cont propriu răspunsuri la întrebările sale, trecând prin secțiunea cu întrebări frecvente de pe pagina dumneavoastră, forumurile comunitare verificate sau oricare alte resurse conexe.

Existența unui depozit dedicate de cunoștințe care să prezinte procesele de bază, politicile sau articolele de îndrumare poate reduce semnificativ volumele de tichete și degaja presiunea de pe umerii angajaților.

Personalizarea bazei de cunoștințe în programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

De ce ar trebui folosite soluții informatice de servicii pentru clienți într-o afacere?

Folosirea de soluții informatice de servicii pentru clienți poate aduce beneficii oricărei afaceri în nenumărate moduri. Există o multitudine de cazuri de utilizare pe care le putem scoate în evidență — de la reducerea abandonării coșului de cumpărături la îmbunătățirea veniturilor și a fidelității și satisfacției clienților.

Motivul pentru care se pot face atât de multe cu acest instrument de servicii pentru clienți se datorează faptului că este versatil. Poate fi utilizat de universități, furnizori de servicii de sănătate, instituții financiare, societăți de comerț electronic, afaceri incipiente în domeniul SaaS și alte organizații asemănătoare pentru realizarea de diferite obiective. În plus, soluția este pe deplin personalizabilă, scalabilă și adaptabilă, astfel că transformarea viselor în realitate este doar o chestiune de configurare corectă a soluției de asistență pentru clienți și utilizarea acesteia la potențialul maxim.

Consolidarea relațiilor cu clienții

Cea mai bună metodă de a vă consolida relațiile cu clienții este de a vă implica în rândul bazei de clienți și de a pune la dispoziție servicii personalizate. O soluție informatică de birou de asistență este instrumentul perfect de a interacționa cu clienții, întrucât face ca întregul proces să fie eficient și lipsit de probleme. De exemplu, nu este nevoie să căutați mesaje pe Twitter sau comentarii în notificări pentru a vă alătura conversațiilor cu clienții. În schimb, răspundeți fiecărui mesaj pur și simplu din mers, direct din programul de gestionare a serviciilor pentru clienți, având istoricul clientului la îndemână.

În ceea ce privește personalizarea, programul informatic de servicii pentru clienți vă poate ajuta pentru că stochează datele esențiale ale clienților alături de mesajele acestora. Având toate informațiile contextuale consolidate într-un singur tablou de bord, puteți oferi cu ușurință servicii rapide, competente și personalizate și totodată îmbunătăți relațiile cu clienții.

Soluționarea mai rapidă a problemelor clienților

Mulțumită direcționării automate a tichetelor, mesajele venite de la clienți vor fi atribuite automat agentului de asistență cel mai bine pregătit să le soluționeze. Prin eliminarea oricărui timp mort și crearea unui sentiment de responsabilitate, timpii de răspuns pot fi îmbunătățiți cu aproape 23%.

În plus, oferindu-le clienților opțiuni de asistență în timp real precum conversațiile directe, puteți ajuta mai mulți clienți și soluționa mai rapid problemele.

Îmbunătățirea spectaculoasă a satisfacției și fidelității clienților

Este ușor să dobândiți fidelitatea clienților și să îmbunătățiți satisfacția acestora. Cu programul multicanal de servicii pentru clienți, puteți soluționa proactiv problemele acestora. De exemplu, invitațiile proactive la conversație se pot dovedi utile atunci când cumpărătorii de pe pagina dumneavoastră sunt gata să își finalizeze comanda, dar au nevoie de puțin ajutor în legătură cu procesul. În plus, soluția de birou de asistență vă poate ajuta să determinați momentul potrivit pentru a intra în legătură, bazându-vă pe instrumentele de monitorizare în timp real care prezintă paginile navigate de potențialii clienți și durata de navigare.

Reducerea timpului de răspuns cu opțiunea de autoservire

Majoritatea clienților vrea să își rezolve independent problemele fără să apeleze la serviciul de asistență pentru clienți. Punând la dispoziția clienților existenți și potențiali un centru de autoservire cu resurse precum articole de îndrumare, întrebări frecvente și chiar forumuri comunitare, puteți reduce timpul de răspuns și îmbunătăți experiența legată de serviciile pentru clienți. Atunci când clienții găsesc pe cont propriu răspunsuri la întrebări comune, aceștia nu vor avea niciun motiv să vă contacteze sau să aștepte după un răspuns din partea personalului dumneavoastră.

Îmbunătățirea productivității agenților de asistență

Un instrument al programelor informatice de servicii pentru clienți precum ludificarea poate îmbunătăți productivitatea angajaților prin evocarea unei atmosfere de joc la locul de muncă. Agenții pot bate recorduri noi, primi insigne și crește în nivel, aspecte care duc la creșterea productivității și la promovarea competiției sănătoase în rândul echipelor și indivizilor.

Profitați de automatizarea asistenței pentru clienți

Soluționarea de zi după zi a problemelor clienților poate fi provocatoare și poate duce la epuizarea agenților de servicii pentru clienți. Cu toate acestea, programele de urmărire a serviciilor pentru clienți cuprind funcții care pot face ca viața agenților să fie mai ușoară și mai productivă. De exemplu, automatizarea asigură că agenții se pot concentra pe problemele mai complexe ale clienților în loc să se concentreze pe sarcini banale și repetitive precum modificarea stărilor tichetelor sau urmărirea mesajelor fără răspuns.

Cum se alege cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți?

În timp ce un program poate fi cea mai bună alegere pentru o companie, același program poate fi inadecvat pentru o altă companie. Este important să ne dăm seama că fiecare întreprindere are nevoi diferite și are de realizat obiective diferite. De exemplu, în timp ce o companie poate fi mulțumită cu un program informatic simplu de conversații directe, alte companii pot să aibă nevoie de o soluție complexă care permite comunicarea multicanal cu clienții.

Înainte de a alege sau chiar cerceta programe de servicii pentru clienți, trebuie să înțelegeți care sunt obiectivele și cerințele dumneavoastră. Gândiți-vă la ceea ce doriți să realizați cu programul și aveți în vedere și bugetul. Se poate întâmpla ca soluția perfectă atotcuprinzătoare să nu vă fie la îndemână din punct de vedere financiar. Odată ce v-ați notat așteptările cu privire la programul informatic și ați stabilit un buget, puteți începe să explorați opțiunile care vă sunt disponibile.

Pentru a vă asigura că beneficiați din plin de programul informatic de servicii pentru clienți ales, vă recomandăm să căutați un sistem cu majoritatea, dacă nu chiar toate dintre următoarele caracteristici.

Funcții-cheie ale programului de servicii pentru clienți

Sistem fluidizat de gestionare a tichetelor

Asigurați-vă că sunt compatibile canalele la care doriți să vă conectați instrumentele de asistență pentru clienți. De exemplu, dacă doriți să efectuați și să primiți apeluri telefonice din programul dumneavoastră de servicii pentru clienți, asigurați-vă că acesta cuprinde un centru de apeluri mixt încorporat.

Canale compatibile

Dacă doriți să asistați clienții din aplicații de mesagerie precum Facebook Messenger sau WhatsApp, asigurați-vă că programul informatic oferă integrări funcționale dedicate acestor canale de rețele sociale.

Sistem CRM încorporat

Nu vă mulțumiți cu un tip de program de servicii pentru clienți care nu oferă un sistem CRM încorporat. Veți dori să aveți acces la datele clienților din cadrul sistemului dumneavoastră de birou de asistență, astfel încât să nu irosiți timp conectându-vă și deconectându-vă din aplicații diferite pentru a putea oferi servicii competente.

Ecran CRM în LiveAgent, cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți

Distribuire automată

Distribuirea automată a tichetelor asigură că tichetele primite sunt întotdeauna direcționate către cel mai adecvat departament și agent. Această funcție mai asigură că tichetele nu rămân niciodată blocate/nu așteaptă răspuns fără să existe un responsabil.

Automatizare și reguli

Regulile de automatizare pot îmbunătăți fluxurile de lucru ale serviciilor pentru clienți și interacționarea cu clienții. De exemplu, prin automatizarea acțiunilor și proceselor specifice, cum ar fi trimiterea de mesaje de urmărire, agenții de asistență pot economisi timp și bani. Timpul economisit poate fi utilizat pentru a se ocupa de solicitările mai complexe ale clienților, în timp ce banii pot fi investiți în mai buna instruire a agenților sau în campanii de vânzări/marketing.

Integrări

Asigurați-vă că sistemul ales are integrări active cu instrumentele utilizate zilnic. Scopul unui program de servicii pentru clienți este de a vă îmbunătăți productivitatea și de a minimiza numărul de instrumente externe utilizate. Prin integrarea biroului de asistență cu aplicații terțe, cum ar fi Shopify, puteți vizualiza comenzile/rambursările clienților direct din programul de asistență pentru clienți.

Listă cu extensii din programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Raportare și ludificare

Accesul la informații detaliate exacte despre date poate ajuta oricare afacere să își îmbunătățească procesele de vânzări, marketing și asistență. De exemplu, dacă rapoartele din sistemul dumneavoastră indică faptul că aveți o rată ridicată de abandonare a apelurilor în timpul prânzului, ar putea însemna că aveți nevoie de mai mulți agenți de asistență telefonică pentru această tură, întrucât este una dintre orele de vârf, iar clienții stau în așteptare pentru prea mult timp.

Pe de altă parte, ludificarea poate promova competivitatea sănătoasă în rândul echipei și agenților de servicii pentru clienți. Prin acordarea de insigne de recompensă și niveluri, agenții de asistență se pot simți motivați să aibă o performanță mai bună. Productivitatea îmbunătățită va influența câte tichete pot soluționa și cât de rapid, aspect care vă poate aduce economie de bani și în același timp îmbunătăți satisfacția clienților.

Tablou de bord de raportare în LiveAgent, cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Factori-cheie la alegerea setului de instrumente informatice de servicii pentru clienți

Preț

Aveți în vedere cât de mult aveți dispoziția de a cheltui. Rețineți că cele mai populare soluții informatice de servicii pentru clienți pot fi destul de costisitoare. În loc să plătiți un preț mai mare pentru o marcă principală sau pur și simplu să decideți că un program de servicii pentru clienți este pur și simplu prea scump, de ce nu luați în considerare soluții alternative? Multe sisteme alternative de asistență pentru clienți oferă planuri gratuite și, adesea, chiar mai multe funcții decât concurenții populari ai acestora.

Asistență

Cercetați dacă programul pentru care optați oferă servicii 24/7 gratuite, multilingve, pe tot parcursul anului. În plus, examinați opțiunile de autoservire ale furnizorului, iar dacă doriți să faceți un pas mai departe, încercați să îl contactați prin conversații directe sau prin poștă electronică pentru a vedea cât timp îi ia să vă răspundă la solicitare. Testându-i capacitatea de reacție la prima mână, veți avea o idee destul de bună despre cum va fi serviciul acestuia odată ce deveniți un client plătitor.

Interfață de conversații a programului informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Opțiuni de contact furnizate

Aveți în vedere tipurile de servicii pentru clienți oferite de fiecare furnizor. Dacă preferați contactarea serviciului de asistență prin conversații directe, asigurați-vă că compania aleasă oferă asistență prin conversații directe. Dacă preferați interacțiunea verbală, aflați dacă furnizorul preferat pune la dispoziție numere fără taxă și dacă oferă asistență la o oră adecvată pentru fusul orar al dumneavoastră.

Posibilitatea de extindere/reducere a serviciilor

Multe întreprinderi trec prin modificări sezoniere care influențează câți agenți de asistență trebuie să angajeze. De exemplu, industria călătoritului și cea ospitalieră explodează în lunile estivale, astfel că întreprinderile din aceste domenii pot să fie nevoite să angajeze agenți suplimentari de asistență pentru a răspunde volumelor mari de mesaje, conversații și apeluri primite.

În mod asemănător, societățile de comerț electronic trebuie să facă față unui volum enorm de tichete de asistență în timpul anumitor perioade ale anului atunci când au loc campanii de vânzări precum Vinerea Neagră. Prin urmare, este crucial să aveți la dispoziție un program flexibil de asistență pentru clienți care să vă permită să creșteți sau să reduceți numărul de agenți de asistență după cum este nevoie.

Și afacerile în creștere pot profita de programele informatice flexibile de servicii pentru clienți. Este bine de știut că sistemul ales poate crește împreună cu dumneavoastră și că nu vă va da bătăi de cap în viitor când vine vorba de adaptarea la din ce în ce mai mulți agenți și clienți.

Listă cu agenți în soluția de servicii pentru clienți LiveAgent

Limitările programului informatic

Aveți în vedere limitările fiecărui program pe care doriți să îl utilizați. Există funcții pe care ați dori să le folosiți, însă programul nu le oferă? Există integrări lipsă? Care este durata de funcționare continuă a serviciului? Adresarea de întrebări dificile ca acestea este extrem de importantă, întrucât limitările programului informatic vă pot afecta lucrul, precum și satisfacția clienților legată de serviciile dumneavoastră.

Opțiuni de colaborare

Nu în ultimul rând, cercetați ce fel de opțiuni de colaborare sunt disponibile. Programul pe care ați pus ochii oferă conversații apeluri și conversații interne? Dar sistem de gestionare a tichetelor interne, note private și funcție de detectare a coliziunii între agenți? Rețineți că aplicația de servicii pentru clienți aleasă trebuie să vă eleveze procesele de asistență și să faciliteze lucrul cu colegii.

Detectarea coliziunii între agenți în programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Top 20 furnizori de programe de servicii pentru clienți

1. LiveAgent

LiveAgent este un program informatic multicanal de birou de asistență și conversații directe adecvat pentru companii de toate dimensiunile. Indiferent că reprezentați o afacere de mici dimensiuni care caută să își extindă aria de acoperire sau o corporație de mari dimensiuni, LiveAgent poate fi pentru dumneavoastră soluția atotcuprinzătoare de servicii pentru clienți. Sistemul este pe deplin personalizabil și oferă utilizatorilor opțiuni excelente de automatizare și colaborare.

Sistemul dispune de peste 140 de funcții de birou de asistență și oferă o listă robustă cu integrări cu programe informatice și aplicații terțe.

Tabloul de bord din programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent

Caracteristici-cheie

  • Căsuță de mesaje centralizată partajată care primește tichete din toate canalele
  • Interfață nativă de conversații directe, evaluată ca fiind cea mai rapidă și mai ușoară de pe piață
  • Opțiuni de monitorizare a vizitatorilor paginilor de internet, conversații proactive și bază de cunoștințe integrată în sistemul de conversații
  • Vizualizarea tastării în timp real
  • Centru de apeluri VoIP mixt cu răspunsuri vocale interactive, distribuire automată a apelurilor, apelare inversă și multe altele
  • Portal pentru clienți, inclusiv baze interne și externe de cunoștințe, forumuri comunitare și secțiuni cu întrebări frecvente
  • Asistență pentru rețele sociale, inclusiv Facebook, Twitter și Instagram
  • Opțiuni de monitorizare/ascultare socială pentru Twitter
  • Integrări cu Messenger, Viber, Slack, Shopify și alte peste 143 de instrumente de asistență pentru clienți
  • Raportare robustă și instrumente de analizare a datelor
  • Ludificare
  • Gestionarea acordurilor la nivel de servicii
  • Sistem CRM încorporat cu câmpuri de introducere particularizabile
  • Opțiuni nenumărate de automatizare
  • Etichete, departamente și diverse opțiuni de atribuire/direcționare a tichetelor
  • Apeluri, conversații interne, note private și tichete interne

Avantaje și dezavantaje

Pe diferite platforme de evaluare a programelor informatice, utilizatorii LiveAgent laudă versatilitatea programului și echipa incredibilă de asistență. În plus, utilizatorii îndrăgesc numărul de caracteristici și integrări disponibile, întrucât pot face față provocărilor cu care pur și simplu nu reușeau cu alte instrumente puternice de servicii pentru clienți.

Când vine vorba de dezavantajele LiveAgent, unii utilizatori spun că are o ușoară curbă de învățare și că a profita la maximum de program poate fi un aspect dificil fără a contacta serviciul de asistență. Cu toate acestea, după cum s-a menționat mai sus, echipa de asistență LiveAgent primește multe laude, deoarece este disponibilă 24/7/365 și va depune toate eforturile pentru a se asigura că LiveAgent va îndeplini și depăși așteptările dumnevoastră și pe cele ale clienților.

Preț

Platforma de servicii pentru clienți LiveAgent oferă trei abonamente lunare diferite și o versiune complet gratuită a programului informatic.

  • Tichet – 15$ pe agent pe lună
  • Tichet + conversații – 29$ pe agent pe lună
  • Atotcuprinzător – 39$ pe agent pe lună

Dacă doriți să încercați planul Atotcuprinzător, oferim o perioadă de încercare gratuită de 14 zile — nu este necesară folosirea cardului bancar.

2. MailChimp

MailChimp este o platformă atotcuprinzătoare de marketing pentru afaceri mici care poate fi utilizată pentru a crea buletine informative prin poștă electronică și a urmări performanța acestora. În plus, utilizatorii MailChimp își pot segmenta clienții în grupuri diferite, făcând ca trimiterea de mesaje personalizate de marketing să fie deosebit de ușoară și convenabilă.

Platforma de automatizare a poștei electronice oferă planuri pentru pagini de internet și comerț electronic prin intermediul cărora sunt puse la dispoziție o funcție de construire de pagini pentru comerț electronic, instrumente SEO, rapoarte de vânzări și funcții de publicare socială.

Platforma se integrează cu sute de instrumente de servicii pentru clienți, inclusiv LiveAgent, permițând utilizatorilor LiveAgent să își aboneze și dezaboneze clienții din liste de corespondență specifice, direct din programul informatic de birou de asistență.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Automatizarea poștei electronice
  • Informații detaliate despre public
  • Țintire comportamentală
  • Șabloane de poștă electronică
  • Pagini de destinație
  • Formulare contextuale
  • Reclame de rețintire
  • Instrument de creare a călătoriei clienților
  • Testare A/B

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii MailChimp sunt încântați de cât de bune sunt caracteristicile acestei platforme pentru întreprinderile mici și cât de simplu este de utilizat. De exemplu, instrumentul de construire de poștă electronică prin glisare și fixare facilitează formatarea mesajelor frumoase, iar lista vastă cu integrări a platformei facilitează sincronizarea cu sisteme CRM externe și altele asemănătoare.

Printre unele dezavantaje menționate de utilizatorii MailChimp se numără nevoia de a aștepta peste 24 de ore pentru a primi un răspuns din partea echipei de asistență, precum și prețul programului informatic. De exemplu, unii utilizatori sunt de părere că alte soluții oferă funcții comparabile la o fracțiune din preț.

Preț

MailChimp oferă un total de cinci abonamente cu plată și un plan gratuit.

Marketing

  • Esențiale – începând cu 9,99$ pe lună cu 500 de persoane de contact
  • Standard – începând cu 14,99$ pe lună cu 500 de persoane de contact
  • Premium – începând cu 299$ pe lună cu 10.000 de persoane de contact

Pagini de internet și comerț electronic

  • Gratuit – 0$ pe lună + 2,0% comision de tranzacție și cost de procesare Stripe
  • Nucleu – 10$ pe lună + 1,5% comision de tranzacție și cost de procesare Stripe
  • Plus – 29$ pe lună + 0,5% comision de tranzacție și cost de procesare Stripe

Aflați mai multe despre conectarea platformei MailChimp cu LiveAgent.

3. Slack

Slack este o platformă de schimb de mesaje în timp real pe care întreprinderile o utilizează atât pentru comunicarea internă, cât și pentru cea externă. Aceasta este potrivită pentru facilitarea colaborării în rândul echipelor și distribuirea de informații la nivel de companie.

Platforma se integrează cu programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent și notifică utilizatorii printr-un mesaj pe Slack de fiecare dată când le este atribuit un tichet nou sau oricând primesc un răspuns la un tichet deschis. Notificarea Slack este trimisă de un robot și oferă un URL direct către tichetul în cauză.

Exemplu de funcții Slack

Caracteristici-cheie

  • Schimb de mesaje instantaneu
  • Apeluri vocale și video
  • Partajarea ecranului
  • Conferențiere
  • Aplicație pentru mobil

Avantaje și dezavantaje

Platforma Slack este lăudată pentru ușurința utilizării, opțiunile de personalizare și integrările bogate. Aceasta a cucerit rapid inimile întreprinderilor mari și mici pentru că este unul dintre cele mai bune instrumente gratuite de colaborare de pe piață.

Numeroși utilizatori nu găsesc multe lucruri negative de spus despre Slack. Majoritatea recenziilor declară explicit că, dacă ar fi să zică ceva negativ despre platformă, ar însemna să caute nod în papură.

Preț

Slack oferă trei abonamente cu plată, precum și o versiune gratuită.

  • Pro – 7,50€ pe utilizator pe lună
  • Afacere+ – 14,10€ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Aflați mai multe despre integrarea LiveAgent/Slack.

4. PipeDrive

PipeDrive este un instrument dematerializat de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) care ajută agenții de vânzări să gestioneze clienții potențiali și ofertele. Instrumentul implementează automatizarea și inteligența artificială pentru a elimina sarcinile administrative repetitive și oferă raportare bazată pe date.

PipeDrive oferă utilizatorilor o aplicație pentru mobil complet funcțională și se integrează cu aproape 300 de aplicații terțe. Integrarea pentru LiveAgent permite utilizatorilor LiveAgent să creeze și să editeze oferte PipeDrive noi și existente direct din panoul cu informații al tichetelor din sistemul LiveAgent.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Oportunități vizuale
  • Câmpuri personalizate
  • Integrarea conversațiilor
  • Cronologia persoanelor de contact
  • Automatizare și inteligență artificială
  • Apelare în ieșire
  • Obiective și rapoarte de vânzări

Avantaje și dezavantaje

Acest instrument CRM iese în evidență datorită simplității și ușurinței de utilizare. Utilizatorii apreciază interfața intuitivă și formatul vizual în care pot vedea oportunitățile deplasându-se prin canalul de vânzări. Cu toate acestea, PipeDrive este un pic prea simplu pentru unii utilizatori. Recenzenții au declarat că ar aprecia opțiuni mai complexe de automatizare și că ar fi binevenită o secțiune dedicată în aplicație pentru notificări, întrucât, la ora actuală, notificările sunt trimise doar prin poștă electronică.

Preț

  • Esențial – 18€ pe utilizator pe lună
  • Avansat – 33€ pe utilizator pe lună
  • Profesional – 59€ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – 99€ pe utilizator pe lună

Aflați mai multe despre conectarea instrumentului PipeDrive cu LiveAgent.

5. ClickUp

ClickUp este o aplicație complet personalizabilă de gestionare a sarcinilor și este potrivită pentru echipe mici, mijlocii și mari. Este ideală pentru crearea de liste de sarcini, proiecte, mementouri și obiective de urmărire. În plus, ClickUp este o alternativă excelentă de platformă individuală la Slack sau la instrumentele de gestionare de proiecte precum Asana, întrucât oferă conversații în timp real, comentarii și etichete.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Șabloane de liste de verificare
  • Obiective
  • Diagrame pentru fluxuri de lucru
  • Mementouri
  • Wiki și documente
  • Automatizare
  • Monitorizarea timpului
  • Planificare orară
  • API
  • Raportare
  • Instrumente de colaborare

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii ClickUp îndrăgesc particularizabilitatea și ușurința utilizării aplicației și laudă versiunea pentru mobil. Totuși, este important de reținut că aplicația este considerată a fi complexă de către unii utilizatori și că prezintă o curbă de învățare. Un alt aspect negativ menționat de către utilizatorii ClickUp este că interfața pentru vizitatori este dificil de navigat.

Preț

ClickUp oferă un plan permanent gratuit și trei planuri cu plată.

  • Nelimitat – 9$ pe utilizator pe lună
  • Afacere – 19$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Descoperiți cum puteți utiliza ClickUp cu LiveAgent.

6. Socialbakers

Socialbakers este o platformă de rețele sociale care ajută întreprinderile de toate dimensiunile să se implice în relațiile cu clienții. Aceasta combină ascultarea socială, analiza de conținut și maparea de personalitate de inteligență artificială cu funcții de evaluare comparativă și de analizare pentru a crea cel mai bun rezultat posibil pentru strategiile de marketing pe rețele sociale.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Ascultare socială
  • Analiza publicului
  • Campanii de marketing cu formatori de opinie
  • Inteligența de conținut
  • Publicarea și programarea conținutului
  • Evaluare comparativă și analiză
  • Gestionarea comunității
  • Robot social IA de conversații

Avantaje și dezavantaje

Programul informatic de servicii pentru clienți Socialbakers este lăudat pentru ușurința utilizării și pentru funcția de colectare de date din Instagram și Facebook. Pe de altă parte, programul este criticat pentru că nu extrage date din platforme de rețele sociale mai noi, cum ar fi TikTok.

Preț

  • Esențialul – 240$ pe lună pentru zece profiluri sau 480$ pe lună pentru 20 de profiluri.
  • Soluția Socialbakers completă – prețuri personalizate

Aflați mai multe despre integrarea instrumentului Socialbakers în fluxul de lucru LiveAgent.

7. Buffer

Buffer este o platformă de gestionare a rețelelor sociale care promite să îmbunătățească implicarea socială pentru afaceri mici. Aceasta oferă publicarea automată a articolelor, analiza de campanii, planificarea etichetelor hashtag, programarea comentariilor și rapoarte personalizate.

Buffer integrează aproape 30 de alte soluții, inclusiv Zapier, automate.io și integromat, astfel că posibiltățile sunt nelimitate.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Extensii pentru Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter și Pinterest
  • Programarea publicării articolelor
  • Programarea publicării poveștilor Instagram
  • Manager de etichete hashtag pentru Instagram
  • Sentimentul comentariilor
  • Raportare și analiză

Avantaje și dezavantaje

Asemeni platformei Socialbakers, Buffer este lăudată pentru simplitate. Utilizatorii îndrăgesc faptul că pot prezenta cu ușurință schițe de articole și că le pot edita direct înăuntrul aplicației. Pe de altă parte, consensul pare a fi că lipsește o integrare pentru TikTok.

Preț

Buffer oferă un plan gratuit și trei planuri cu plată. Platforma mai oferă două planuri analitice cu plată.

Publicare

  • Pro – 15$ pe lună
  • Premium – 65$ pe lună
  • Afacere – 99$ pe lună

Analiză

  • Pro – 35$ pe lună
  • Premium – 50$ pe lună

8. Nicereply

Nicereply este un instrument de sondare a satisfacției clienților folosit de echipele de asistență pentru clienți. Programul informatic oferă sondaje de satisfacție a clienților cu un singur clic care pot fi încorporate în poșta electronică sau integrate în interfața de conversații directe. Programul este ușor de utilizat și permite utilizatorilor să creeze sondaje NPS, CAST și CES ușor particularizabile și cu aspect plăcut.

După integrarea cu LiveAgent, părerile și reacțiile clienților pot fi colectate cu ușurință de către agenți după fiecare sesiune de conversații directe sau după vizualizarea fiecărei conversații prin poștă electronică.

customer-survey-metrics-to-track-satisfaction-Nicereply

Caracteristici-cheie

  • Sondaje CSAT, NPS și CES
  • Sondaje postsoluționare
  • Sondaje pregătite pentru mobil
  • Sondaje în semnătură
  • Personalizare fără cod
  • Setări de declanșare automată
  • Domenii de sondare a clienților și pagini de mulțumire
  • API
  • Analiză și raportare

Avantaje și dezavantaje

Nicereply este o soluție excelentă pentru că se integrează cu soluțiile informatice principale de birou de asistență, inclusiv LiveAgent, Zendesk, Freshdesk și HelpScout. Utilizatorii acestui serviciu complimentează cât de ușoară este crearea și modificarea sondajelor, precum și implementarea automată a acestora. Printre critici se numără imposibilitatea de a adăuga persoane de contact suplimentare la sondajele desfășurate în direct și lipsa unei funcții de clonare a sondajelor.

Preț

Nicereply oferă patru planuri cu plată și un plan de încercare gratuită de 14 zile, a cărui activare nu necesită folosirea unui card bancar.

  • Mini – 39$ pe lună
  • Start – 79$ pe lună
  • Creștere – 159$ pe lună
  • Afacere – 239$ pe lună

Aflați mai multe despre integrarea sondajelor Nicereply cu interfețele de conversație LiveAgent și în semnăturile de poștă electronică.

9. Trello

Trello este o aplicație de creare de liste care ajută echipele și indivizii să organizeze sarcini, proiecte și mementouri. Aplicația are o interfață de utilizare în stil panou Kanban, facilitând deplasarea sarcinilor între diferitele etape ale ciclului de viață.

Programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent și Trello pot fi utilizate împreună pentru a asigura că toți agenții își îndeplinesc sarcinile. De exemplu, oricând este creat un cartonaș nou sau o listă de sarcini în Trello, acesta poate trimite automat o notificare LiveAgent sub formă de tichet.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

Panouri Kanban Cartonașe nelimitate Stocare nelimitată Liste de verificare avansate Autocolante și fundaluri personalizate Vizualizare tip calendar, spațiu de lucru, cronologie și tablou de bord

Avantaje și dezavantaje

Trello este un serviciu excelent pentru gestionarea sarcinilor personale și a celor profesionale. Este intuitiv și ușor de utilizat și oferă o varietate de șabloane pentru diferite categorii de sarcini. Utilizatorii mai apreciază faptul că pot anexa orice tip de fișiere media la oricare cartonaș. Pe de altă parte, există o ușoară curbă de învățare în ceea ce privește funcțiile de automatizare ale Trello. Unii utilizatori și-ar dori, de asemenea, să poată modifica fonturile și diferitele culori aferente sarcinilor pentru a distinge mai ușor între sarcinile de înaltă prioritate.

Preț

Trello oferă o versiune gratuită a programului informatic și două planuri cu plată.

  • Comercial – 12,50$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate în funcție de numărul de utilizatori

Aflați cum se integrează Trello cu LiveAgent.

10. Monday.com

Monday.com este o platformă dematerializată deschisă care permite utilizatorilor să creeze instrumente și aplicații unice pentru a facilita fluxul de lucru. De exemplu, platforma poate crea aplicații de gestionare a proiectelor, vânzări, CRM, marketing, proiectare, resurse umane, IT sau DevOps.

Pentru a elimina erorile umane și sarcinile repetitive, utilizatorii Monday.com pot profita de opțiunile robuste de automatizare ale platformei și vizualiza fluxurile de lucru pe o hartă, calendar, cronologie sau panou în stil Kanban.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Colaborare pe tablă albă
  • Documente încorporate
  • Secțiune de actualizări
  • Jurnale de activitate
  • Vizualizări tip Kanban, cronologie, hartă, calendar și diagramă
  • Monitorizarea timpului
  • Automatizare

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii Monday.com adoră modul în care platforma le păstrează organizate sarcinile și ușurința cu care le pot delega altora. Sistemul de notificare este excelent și asigură că niciun membru al echipei nu ratează nicio schimbare. Printre critici se numără automatizarea defectuoasă și lipsa unui proces amănunțit de acomodare.

Preț

Platforma Monday.com este gratuită pentru indivizi. În plus, întreprinderile au opțiunea de a alege dintre patru abonamente cu plată.

  • Bază – 10$ pe utilizator pe lună
  • Standard – 12$ pe utilizator pe lună
  • Pro – 20$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Aflați mai multe despre conectarea platformei Monday.com cu LiveAgent.

11. ActiveCampaign

ActiveCampaign este o platformă de automatizare a experienței clienților și este ideală pentru întreprinderile mici și mijlocii. Soluția dematerializată de servicii oferă automatizarea poștei electronice, a marketingului și a vânzărilor, precum și gestionarea relațiilor cu clienții. În plus, platforma promite să îmbunătățească implicarea clienților cu ajutorul segmentării puternice și a personalizării pe mai multe canale.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Automatizarea marketingului și a poștei electronice
  • Instrument de construire de poștă electronică prin glisare și fixare
  • Urmărirea paginilor și a evenimentelor
  • Pagină de destinație
  • Formulare de captare a clienților potențiali
  • Evaluarea clienților potențiali
  • Dezvoltarea bazei de clienți potențiali prin SMS
  • Raportare
  • CRM

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii ActiveCampaign laudă echipa de asistență pentru clienți, precum și ghidurile pas cu pas și tutorialele video implementate. Aceștia mai apreciază informațiile detaliate oferite de funcțiile de urmărire a implicării clienților, precum și lista lungă de integrări disponibile. Pe de altă parte, unii utilizatori se confruntă cu automatizare defectuoasă, care poate duce la întârzieri.

Preț

ActiveCampaign oferă patru abonamente cu plată. Totuși, costul planurilor depinde de câte persoane de contact aveți (cu cât mai multe persoane de contact, cu atât mai mari sunt prețurile).

  • Simplu – începând cu 15$ pe lună
  • Plus – începând cu 70$ pe lună
  • Profesional – începând cu 159$ pe lună
  • Întreprindere – începând cu 179$ pe lună

Aflați mai multe despre îmbunătățirea productivității biroului de asistență cu integrarea ActiveCampaign a LiveAgent.

12. Jira

Jira este un instrument de urmărire a erorilor și de gestionare a proiectelor folosit de echipele de dezvoltare agilă de programe. Acest program informatic permite utilizatorilor să creeze și să organizeze probleme, să delege sarcini și să urmărească activitatea de lucru.

Prin utilizarea integrării Jira cu programul informatic de servicii pentru clienți LiveAgent, utilizatorii pot crea sarcini și probleme noi direct din panoul cu tichete, economisind timp la introducerea datelor și eliminând trecerea de la o platformă la alta.

Tablou de bord Jira pentru planificare și urmărire
Tablou de bord Jira pentru planificare și urmărire

Caracteristici-cheie

  • Panouri Scrum și Kanban
  • Foi de parcurs
  • Raportare agilă
  • Comiteri, ramuri, solicitări de tragere din partea clienților
  • Starea dezvoltării
  • Semnalarea caracteristicilor
  • Controlul versiunii preferate
  • Automatizare

Avantaje și dezavantaje

Programul informatic agil este lăudat pentru opțiunile de personalizare a fluxului de lucru, filtrarea avansată a căutării și viteza. Cu toate acestea, unii utilizatori raportează faptul că sunt copleșiți de opțiuni, spunând că Jira prezintă o curbă de învățare. Alții spun că aplicația pentru mobil are nevoie de lucru și că nu este foarte ușor de utilizat.

Preț

Jira este gratuită pentru echipele mici formate din 10 sau mai puțini membri. Grupurile mai mari pot alege din trei abonamente cu plată.

  • Standard – 7$ pe utilizator pe lună
  • Premium – 14$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – începând cu 122.250$ pe an (801-1.000 de utilizatori incluși)

Descoperiți cum se utilizează integrarea Jira nativă a LiveAgent.

13. LiveChat

LiveChat este un program informatic de conversații directe și birou de asistență potrivit pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Acesta este un program multicanal de asistență care fluidizează toate mesajele într-o singură căsuță de mesaje partajată. Programul este cunoscut pentru interfețele frumoase de conversații, cartonașele integrate pentru produse și automatizarea roboților de conversații.

Conversații directe – conversație în desfășurare în timp real

Caracteristici-cheie

  • Oferă funcții native de conversații directe și integrări pentru Facebook Messenger, poștă electronică, SMS și Apple Business Chat
  • Răspunsuri planificate
  • Previzualizarea mesajelor
  • Asistență multiweb
  • Mesaje inactive
  • Gestionarea tichetelor
  • Raportare
  • Conversații proactive
  • Traducerea ferestrelor de conversații

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii LiveChat laudă funcționalitatea serviciului, previzualizarea mesajelor, robotul de conversații și funcțiile de analiză. Cu toate acestea, unii utilizatori s-ar bucura și mai mult de LiveChat dacă ar fi implementate funcții precum linkuri încorporate în ferestre de conversații sau previzualizarea coșului de cumpărături ale clienților.

Preț

LiveChat oferă patru abonamente cu plată.

  • Începător – 19$ pe utilizator pe lună
  • Echipă – 39$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – 59$ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

14. Klaviyo

Klaviyo este o platformă de automatizare de marketing care oferă segmentarea clienților, evaluări comparative și analiză de date. Platforma se specializează explicit în automatizarea poștei electronice și a comunicării prin SMS, promițând să ofere conținut personalizat și să crească implicarea clienților.

Integrarea LiveAgent cu Klaviyo face posibilă abonarea clienților la listele de corespondență din Klaviyo direct din programul de servicii pentru clienți LiveAgent.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Formulare de tip flotante, contextuale și încorporate
  • CRM
  • Segmentare
  • Știința datelor, evaluare comparativă și raportare
  • Publicitate socială
  • Gestionarea campaniilor
  • Testare A/B
  • Creator de flux pentru MMS, SMS și poștă electronică

Avantaje și dezavantaje

Platforma de automatizare a marketingului este lăudată pentru ușurința utilizării, opțiunile de segmentare și sincronizarea bidirecțională cu alte aplicații. În ceea ce privesc criticile, unii utilizatori raportează faptul că întâmpină probleme cu rearanjarea fluxurilor (mai specific campaniile CRM).

Preț

Klaviyo percepe doar în funcție de utilizare și nu există contracte. Va trebui să plătiți doar pentru numărul de persoane de contact cărora le trimiteți în fiecare lună mesaje prin poștă electronică și prin SMS.

Aflați mai multe despre integrarea platformei Klaviyo cu LiveAgent.

15. Freshdesk

Freshdesk este un program informatic omnicanal dematerializat de birou de asistență care oferă roboți, soluții de autoservire și automatizare inteligentă. Este excelent pentru fluidizarea solicitărilor de asistență ale clienților într-un singur tablou de bord, precum și pentru colaborarea cu alte persoane.

Tichete deschise FreshDesk
Tichete deschise FreshDesk

Caracteristici-cheie

  • Poștă electronică
  • Gestionarea tichetelor
  • Bază de cunoștințe în regim de autoservire pentru clienți
  • Automatizare
  • Raportare
  • Roboți (poștă electronică, asistență, sugerare de articole etc.)
  • Social, instrument de conversații, telefon

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii Freshdesk aplaudă ușurința de utilizare a programului, integrările și opțiunile de colaborare. Totuși, unii utilizatori ar prefera câteva îmbunătățiri, inclusiv vizualizarea tichetelor în mai multe file, viteze mai mari de încărcare și răspunsuri mai rapide din partea echipei de servicii pentru clienți a Freshdesk.

Preț

Freshdesk poate fi utilizat gratuit cu un număr nelimitat de agenți. Totuși, dacă aveți nevoie de mai multe funcții avansate, puteți alege din șapte planuri cu plată.

Birou de asistență

  • Înflorire – 19$ pe agent pe lună
  • Grădină – 45$ pe agent pe lună
  • Conac – 69$ pe agent pe lună
  • Pădure – 125$ pe agent pe lună

Omnicanal

  • Omnicanal conac – 99$ pe agent pe lună
  • Omnicanal pădure – 169$ pe agent pe lună

16. Google Analytics

Google Analytics este o platformă care urmărește traficul paginilor de internet și al reclamelor. Utilizatorii pot crea cu ușurință rapoarte și investiga creșterile și scăderile bruște din clicuri, vizite și vizualizări. Este un instrument excelent pentru a extrage informații detaliate despre publicul țintă și de a îmbunătăți rentabilitatea investițiilor publicitare, conținutul, precum și produsele.

Prin integrarea platformei Google Analytics cu LiveAgent, puteți urmări toate sesiunile de conversații directe. Având aceste date la îndemână, puteți evalua impactul conversațiilor directe asupra conversiilor sau efectul agenților asupra vânzărilor companiei.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Analiza sesiunilor digitale
  • Urmărirea evenimentelor
  • Raportare
  • Segmentare
  • Pagini de intrare și de ieșire
  • Măsurători de conversie, implicare și păstrare

Avantaje și dezavantaje

Google Analytics este ușor de configurat și de rulat și, mai presus de toate, poate fi utilizat gratuit. Acest serviciu urmărește toate măsurătorile necesare, inclusiv numărul de vizitatori de pe pagini, vizualizările medii pe sesiune ale paginii, durata sesiunii și multe altele. Cu toate acestea, utilizatorii spun că aplicația este destul de complexă și că prezintă o curbă de învățare.

Preț

Google Analytics oferă o versiune gratuită și una cu plată. Versiunea gratuită este ideală pentru întreprinderile mici și mijlocii. Versiunea cu plată are mai multe funcții și este oferită la un preț personalizat, astfel că este necesară contactarea departamentului de vânzări pentru o ofertă clară.

Aflați cum se integrează Google Analytics cu LiveAgent.

17. Intercom

Intercom este un instrument de mesagerie de afaceri pe care companiile îl utilizează pentru a comunica cu clienții existenți și potențiali. Programul oferă conversații directe, roboți, platforme de autoservire și un sistem de gestionare a tichetelor.

Acesta integrează o gamă largă de aplicații populare, inclusiv LiveAgent. Integrarea sincronizează datele clienților și mesajele primite prin Intercom și le fluidizează în LiveAgent.

Intercom – conversație directă în desfășurare

Caracteristici-cheie

  • Conversații directe
  • Căsuță de mesaje partajată
  • Roboți de conversație
  • Gestionarea acordurilor la nivel de servicii
  • Raportare
  • Testare A/B
  • Centru de ajutor
  • Tururi de produse

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii Intercom apreciază căsuța de mesaje partajată, ușurința utilizării și opțiunile de implicare a clienților. Cu toate acestea, unii clienți raportează faptul că întâmpină probleme cu anumite funcții și module precum filtrele, articolele și marketingul în ieșire. Aceștia mai spun că programul are o curbă de învățare.

Preț

Intercom oferă trei abonamente diferite — marketing conversațional, implicare conversațională și asistență conversațională. Fiecare plan are un preț personalizat.

Aflați mai multe despre integrarea aplicației Intercom cu LiveAgent.

18. Klaus

Klaus este o platformă de evaluare a conversațiilor și de asigurare a calității care promite să îmbunătățească calitatea serviciilor pentru clienți prin funcții de colectare ușoară și sistematică a părerilor și reacțiilor interne. Programul analizează și clasifică fiecare conversație folosind analiza de sentiment și un filtru de complexitate susținut de învățarea programată.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Analiza de sentiment
  • Evaluări nelimitate pentru conversații
  • Autoevaluări și evaluări inter pares nelimitate
  • Tabele de punctaj dinamice
  • Filtrare
  • Revizuirea obiectivelor
  • Analiza cauzei rădăcină
  • Raportare

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii Klaus îndrăgesc configurarea ușoară, interfața estetică și instrumentele robuste de raportare. Majoritatea utilizatorilor nu au putut găsi nimic negativ de spus despre program, mulțumindu-se să enumere neplăceri minore, cum ar fi viteze de încărcare ocazional mai lente sau funcții lipsă (care se află momentan în producție).

Preț

Klaus oferă prețuri personalizate. Pentru a obține o ofertă, vizitați pagina de internet a platformei și completați un formular de contact de pe pagina cu prețuri.

Aflați mai multe despre integrarea platformei Klaus cu LiveAgent.

19. Zendesk

Zendesk este o aplicație multicanal de servicii pentru clienți care utilizează roboți susținuți de inteligență artificială și un sistem robust de gestionare a tichetelor. În plus, aceasta oferă autoservire, apeluri audio și funcții de raportare, fiind o alegere excelentă pentru întreprinderile de toate dimensiunile.

Asistență pentru clienți Zendesk și conversații
Asistența pentru clienți Zendesk și conversația anterioară

Caracteristici-cheie

  • Gestionarea tichetelor
  • Conversații directe
  • Bază de cunoștințe în regim de autoservire
  • Raportare
  • Forumuri comunitare
  • Automatizare

Avantaje și dezavantaje

Utilizatorii Zendesk laudă ușurința utilizării și opțiunile de personalizare. Aceștia apreciază faptul că interfața este prietenoasă cu utilizatorul și că sistemul de gestionare a tichetelor se conectează cu WhatsApp, poșta electronică și telefonul. Cu toate acestea, unii utilizator își doresc ca opțiunile existente să ofere o funcționalitate mai avansată (de exemplu, declanșări și automatizare).

Preț

Zendesk oferă cinci planuri de servicii, trei planuri de asistență fundamentală și trei planuri pentru vânzări.

Zendesk Suite pentru servicii

  • Suite Team – 49€ pe agent pe lună
  • Suite Growth – 79€ pe agent pe lună
  • Suite Professional – 99€ pe agent pe lună
  • Suite Enterprise – 150€ pe agent pe lună
  • Devine și mai puternic – 215€ pe agent pe lună

Zendesk Support

  • Support Team – 19€ pe agent pe lună
  • Support Professional – 49€ pe agent pe lună
  • Support Enterprise – 99€ pe agent pe lună

Zendesk pentru vânzări

  • Sell Team – 19€ pe agent pe lună
  • Sell Professional – 49€ pe agent pe lună
  • Sell Enterprise – 99€ pe agent pe lună

20. SurveyMonkey

SurveyMonkey este una dintre cele mai populare instrumente gratuite de sondare de pe internet. Platforma face posibile crearea rapidă și personalizarea și distribuirea ușoare a sondajelor, precum și analiza robustă de sentiment. În plus, aceasta oferă o funcție care permite utilizatorilor să măsoare răspunsurile colectate în raport cu etaloanele din industrie.

Program informatic de servicii pentru clienți

Caracteristici-cheie

  • Sondaje nelimitate, precum și întrebări fără limită pentru sondaje
  • Personalizarea sondajelor
  • Testare A/B
  • Etaloane industriale
  • Sondaje multilingve
  • Împărtășirea controlului sondajelor
  • Comentarii
  • Funcții de analizare

Avantaje și dezavantaje

Platforma SurveyMonkey este lăudată pentru configurarea ușoară, ușurința utilizării și sugestiile încorporate care vă pot ajuta să alegeți formularea și funcțiile potrivite pentru sondaje. Printre critici se numără lipsa unor opțiuni minore de personalizare, cum ar fi modificarea culorii de fundal a sondajului sau încărcarea unui logo personalizat.

Preț

Platforma SurveyMonkey poate fi utilizată gratuit, însă, dacă sunteți în căutare de caracteristici mai avansate, puteți arunca o privire peste planurile cu plată existente.

Planuri comerciale

  • Echipă avantaj – 30€ pe utilizator pe lună
  • Echipă premium – 75€ pe utilizator pe lună
  • Întreprindere – prețuri personalizate

Planuri personale

  • Premium anual – 99€ pe lună
  • Avantaj anual – 36€ pe lună
  • Standard lunar – 39€ pe lună

Comparația programelor informatice de servicii pentru clienți

1. LiveAgent

Când vine vorba de compararea raportului calitate-preț, LiveAgent este cel mai bun program informatic de servicii pentru clienți, întrucât oferă mai multe funcții la un preț mai mic. Acesta pune la dispoziție cel mai robust sistem de gestionare a tichetelor, conversații directe și un sistem informatic de centru de apeluri. Programul mai oferă servicii personalizate 24/7 pe toate canalele.

2. Zendesk Support

Zendesk Support este un concurent puternic cu un sistem de gestionare a tichetelor ușor de utilizat, roboți de inteligență artificială și integrări sociale bogate, inclusiv WhatsApp. Deși este mai scump, oferă majoritatea funcțiilor de bază ale LiveAgent.

3. Freshdesk

Freshdesk este o altă platformă excelentă de avut în vedere. Aceasta oferă conversații directe, sistem de gestionare a tichetelor, apelare și asistență pentru rețele sociale. Este ușor de utilizat și configurat și are aceleași funcții de bază ca LiveAgent, însă la un preț mai mare.

4. LiveChat

LiveChat este o platformă excelentă de servicii pentru clienți care oferă funcții avansate de conversații directe. Interfețele de conversații sunt ordonate și moderne și sunt printre cele mai bune la prezentarea aspectuoasă a produselor de comerț electronic. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutare de mai mult decât un program informatic de conversații, cum ar fi un birou de asistență cu un centru de apeluri integrat, LiveChat nu este cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră.

5. Intercom

Intercom este un serviciu excelent de mesagerie care se conectează cu mai multe canale. Acesta oferă roboți, o căsuță de mesaje partajată și un program de bază de cunoștințe în regim de autoservire. Cu toate acestea, programul de servicii pentru clienți nu oferă funcții de centru de apeluri, este oarecum mai scump și nu pune la dispoziția clienților o echipa personalizată dedicată succesului clienților care să fie disponibilă 24/7.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Concluzie

Folosirea programelor informatice de servicii pentru clienți este de o importantă capitală dacă doriți să îmbunătățiți procesele serviciilor pentru clienți și satisfacția clienților și totodată să obțineți mai multe venituri. Cu toate acestea, pentru a găsi soluția potrivită, trebuie să aveți în vedere ce doriți să realizați, care funcții vă sunt necesare pentru a îndeplini acele obiective și cât de mulți bani vă permiteți să cheltuiți. Așteptările legate de serviciile pentru clienți sunt la cele mai înalte cote din toate timpurile. Iar pentru a evita retragerea clienților, trebuie să aveți capacitatea de a le îndeplini sau depăși așteptările. Un program informatic de servicii pentru clienți vă va garanta că veți putea întotdeauna răspunde clienților în timp util și într-o manieră personalizată.

FAQ

What's the best customer service software?

LiveAgent is the best customer service software because it offers the most advanced features for the lowest price.

How to manage customers data securely through customer service software?

Customer support software are secure solutions that utilize encryption 2-factor authentication and are certified and protected by several security measures. Managing customer data through customer support software is the safest option because every user has unique login credentials. As a result, there’s no need to log in and out of multiple devices and accounts.

How to provide a customized experience (for both agents and customers)?

Creating personalized experiences for customers is easy if you have access to behavior tracking software and customer management software. By monitoring your customer’s behavior on your site and consulting existing CRM data, you can create high converting, personalized messaging.

Is customer service software customizable to your business needs?

Most customer service software is flexible and fully customizable, allowing businesses to scale up with the software as needed.

How to choose the best customer service software for your business?

To choose the best customer support software for your business, you need to write down what you want to achieve and decide what you need the software to do to accomplish it. Then, with your budget in mind, research options on software review sites like G2, Capterra, or SoftwareAdvice.

Does customer service software come with analytics and reporting?

Most customer service software offers analytics and reporting. Some tools offer more in-depth analysis, while others provide more basic reporting.

Will customer service software allow you to scale seamlessly?

Yes, customer service software is generally flexible and adaptable to your business and its growth.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație