Monday integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ce este Monday?
Monday este o soluție multiplă pentru companii. Îl puteți folosi pentru a gestiona proiecte, relații cu clienții, campanii publicitare, urmărirea erorilor, gestionarea proiectelor clienților și multe altele.
Ce puteți face cu el?
Puteți face multe cu această integrare direct din LiveAgent. După ce integrați Monday, puteți urmări noii clienți, modificările valorii coloanei, articolele din panou, noile actualizări, articole și utilizatori. De asemenea, puteți face singuri schimbări. Simțiți-vă liber să arhivați articole, grupuri sau panouri, să aveți grijă de valorile coloanelor de e-mail, să creați articole și multe altele.
Avantaje
- Țineți evidența știrilor și actualizărilor din LiveAgent
- Arhivați, creați articole și lucrați dintr-o singură soluție
- Nu este necesar să treceți de la o aplicație la alta
Frequently Asked Questions
Ce este Monday?
Monday este un instrument de gestionare a proiectelor care vă ajută compania să planifice, să organizeze și să urmărească munca echipei dvs.
Cum puteți utiliza integrarea Monday cu LiveAgent?
Există câteva avantaje pentru integrarea Monday. În primul rând, nu este nevoie să comutați între interfețe. Mai mult, Monday ajută echipele să fie și mai eficiente, urmărind știrile și actualizările din LiveAgent.
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, gestionarea proiectelor și facturării. Cu caracteristici, integrări și asistență excelentă, este o alternativă populară. Utilizarea lor poate fi învățată și efectuată prin portalul de asistență. Mai mult, oferă și demo-uri gratuite, integrare cu alte programe și migrație a datelor.
LiveAgent oferă asistență IT și online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM. Implementarea unui program de fidelizare a clienților poate economisi bani și colecta date valoroase pentru personalizarea experiențelor clienților. Integrarea cu CommuniGate Pro poate oferi un sistem complet funcțional pentru gestionarea e-mailurilor și a comunicării cu clienții.