Twitter este o rețea de socializare la care se face deseori referire ca fiind un website de microblogging. Utilizatorii Twitter pot interacționa între ei și pot trimite scurte mesaje, denumite și Tweets, care sunt limitate la un număr de 280 de caractere.
Twitter este o platformă grozavă de răspândire rapidă a informației, de a fi la curent cu evenimentele, de a te adresa audienței, de a afla care este feedback-ul clienților, de a participa la o discuție și de a-ți exprima opinia.
De ce este important suportul acordat prin Twitter?
Twitter are peste 187 milioane de utilizatori activi zilnic, din întreaga lume.Mulți din acești utilizatori folosesc Twitter pentru a-și exprima opiniile despre produse și afacerea lor, pentru a adresa întrebări și pentru a oferi un feedback prin împărtășirea experienței avute, fie ea negativă sau pozitivă.
Deoarece Twitter este considerat a fi un canal de comunicare întotdeauna “pornit”, clienții (atât cei existenți cât și potențiali) se așteaptă să fie “văzuți” pe platformă atunci când încearcă să contacteze o companie. De multe ori, afacerile care nu răspund prompt vor atrage din partea clienților reacții negative.
Prin natura sa, Twitter este o modalitate prin care experiențele și reacțiile negative se răspândesc cu o rapiditate uimitoare. De aceea, este extrem de important să fiți activ pe Twitter, în plus față de clasicele metode de comunicare proactive ale serviciului clienți.
Cum puteți oferi suport prompt pe Twitter?
Pentru a fi sigur că primiți notificări despre orice Tweet care apare, trebuie să aveți la îndemână un intrument avansat, cum este LiveAgent.
Integrând Twitter puteți monitoriza brand-ul dvs. și competitorii. Puteți răspunde Tweet-urilor și comentariilor care necesită să reacționați în timp util, întrucât sistemul vă va notifica despre fiecare Tweet care va conține cuvinte cheie setate de dvs., comentarii și mențiuni.
Ce puteți realiza cu integrarea Twitter?
- Monitorizați menționările despre brand și cuvinte cheie
- Setați câțiva termeni simpli, monitorizați și arhivați în baza dvs. de date toate tweet-urile care conțin acești termeni.
- Monitorizați toate mențiunile despre brand-ul dvs în timp real
- Monitorizați în timp real platforma de social media
- Conectați multiple conturi de Twitter
- Răspundeți Tweet-urilor, comentariilor și mențiunilor, dintr-un singur loc
- Împărțiți și căutați cu ușurință comunicațiile prin Twitter și comentariile clienților
- Transformarea automată in Tichete a menționărilor publice
Cum arată/ cum funcționează în practică?
Să presupunem că denumirea companiei dvs. este “Helicompany” și că profilul dvs. pe Twitter este “@Helico”. Fiecare Tweet sau retweet în care este menționată pagina companiei (@Helico) va fi automat transformat in Tichet.
În plus, LiveAgent poate monitoriza anumite cuvinte cheie sau seturi de cuvinte pe care să le transforme de asemenea în Tichete. În acest caz, orice Tweet care conține cuvântul cheie “Helicompany” va fi identificat, transformat în tichet și disponibil în programul de suport.
Dacă aveți un semn de întrebare referitor la posibilitatea clienților de a realiza că folosiți un instrument extern pentru a răspunde la Tweet-uri și comentarii, răspunsul este nu. Descoperiți cum funcționează exact parcurgând acest video tutorial.
Cum să integrați Twitter cu LiveAgent
- Conectați-vă la LiveAgent
- Accesați opțiunea Configurare (simbolul cu roata dințată din bara cu meniu din stânga paginii)
- Dați click pe Twitter
- Dați click pe conturi Twitter
- Dați click pe Adaugă un cont Twitter
- Va apărea o casetă pop-up Logați-vă cu user-ul și parola contului de Twitter și apăsați Autorizare aplicație.
- De îndată ce contul dvs. Twitter este conectat la LiveAgent, dați click pe Editare pentru a activa contul
- În următorul ecran verificați căsuța “Status”
Selectați departamentul către care doriți să fie distribuite tweet-urile, retweet-urile, comentariile și mențiunile pe Twitter
- Dați click pe “Adăugați o nouă cerere” pentru a seta ce tipuri de retweet-uri să fie convertite în tichete. La secțiunea Cereri, puteți define anumite cuvinte cheie pe care doriți să le monitorizați (și să transformați ulterior în tichete tweet-urile care le conțin).
- Apăsați Salvare
Care sunt beneficiile integrării Twitter?
Creșterea gradului de satisfacție și a prestigiului brand-ului
Menținerea clienților mulțumiți este cel mai important aspect al unui serviciu clienți. Cu ajutrul integrărilor, nu mai trebuie să monitorizați conturile de Twitter și dispozitivele mobile ca un vulture. Vă veți putea alătura cu ușurință conversațiilor, chiar dacă nu sunteți în mod expres tăg-uit.
A fi implicat în discuțiile pe care clienții le au despre dvs. sau competitorii dvs. vă oferă un avantaj și denotă faptul că sunteți interest de cee ace au ei de spus.
Mai mult decțt atât, având toate tichetele Twitter salvate în arhiva centrului dvs. de support, vă veți impresiona clienții cu ușurință fiind la curent cu solicitările și comenzile lor anterioare, acest lucru va contribui la creșterea imaginii barnd-ului, a gradului de satisfacție și retenșie ale clienților.
Soluționarea mai rapidă a problemelor
În ziua de azi, a avea un produs grozav sau un preț foarte bun nu sunt singurele aspecte care contează. Clienții doresc servicii de suport personzalizate, fără a fi stresați și mai ales să primeascaă răspunsur rapide la întrebări.
Dacă sunteți contactat de către clienți pe platforma Twitter și nu oferiți un răspuns în decurs de o oraă (majoritatea clienților au această așteptare), există o probabilitate mare ca aceștia să renunțe la produsul/serviciile dvs. și să împărtășească în mediul online experința lor negativă.
Oferiți-le clienților dvs. ceee ce iși doresc și se așteaptă să primească cu ajutorul LiveAgent – suport personalizat, imediat și fără a-i stresa. Programul LiveAgent vă va notifica de fiecare data când primiți un nou tichet Twitter, astfel încât vă va fi mai ușor să răspundeți solicitărilor clienților.
Eficiență sporită a fluxului de lucru
A oferi răspunsuri întrebărilor provenite de la clienți prin intermediul LiveAgent, generează creșterea eficienței agenților. Care ar fi motivul?
- Agenții dvs. nu vor fi nevoiți să monitorizeze multiple conturi și dispozitive
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de feed-ul propriului cont de Twitter
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de creșterea numărului de notificări
- Agenții dvs. vor putea gestiona mai multe conturi simultan
Imagine puternică pe piață a brand-ului
Dacă potențialii clienți și cei existenți se află pe pagina dvs. de twitter și o analizează, sunt mari șanse ca aceștia să cumpere produsul sau serviciul dvs. De ce să nu-i atrageți prin faptul că răspundeți întrebărilor lor într-un timp relative scurt, dând dovadă de istețime?
Grad înalt de Securitate, mai puține breșe
A răspunde tweet-urilor prin intermediul LiveAgent este mult mai sigur. De ce? Tichetele Twitter sunt stocate într-un inbox universal care poate fi accesat de toți agenții serviciului clienți. Asta înseamnă că nu trebui să vă faceți griji în ce privește:
- Utilizării acelorași date de logare împreună cu alți utilizatori
- Logarea de pe dispozitive publice
- Pierderea dispozitivelor pe care sunteți logat la contul Twitter
Avantaje competitive
Chiar dacă suportul acordat pe platforma Twitter devine tot mai popular, există încă multe afaceri care nu țin cont de acesta. Fiți în avantaj prin conectarea contului de twitter la programul LivAgent.
Sunteți pregătit să încercați integrarea platformei Twitter?
Pemiteți-ne să ne ocupăm de lucrurile grele, astfel încât dvs. să vă concentrați pe oferirea suportului de încredere tuturor clienților. Începeți astăzi perioada gratuită de probă. Nu se solicită card bancar.
Resurse despre Twitter în baza de informații
Aflați mai multe despre monitorizarea cuvintelor cheie cu ajutorul ghidului din baza de informații sau de pe pagina dedicată integrărilor.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Frequently Asked Questions
De ce este important suportul acordat prin Twitter?
Deoarece Twitter este considerat a fi un canal de comunicare întotdeauna “pornit”, clienții (atât cei existenți cât și potențiali) se așteaptă să fie “văzuți” pe platformă atunci când încearcă să contacteze o companie. De multe ori, afacerile care nu răspund prompt vor atrage din partea clienților reacții negative.
În ce constau avantajele integrării Twitter?
Un centru de suport care integrează aplicația Twitter vă pune în temă cu toate Tweet-urile, mențiunile și comentariile la adresa dvs., convertindu-le și afisându-le în panoul de tichete. Îi ajută de asemenea pe utilizatori să monitorizeze anumite cuvinte cheie.
Ce este Twitter?
Twitter este o rețea de socializare, considerată o platforma de microblogging care are peste 187 de milioane de utilizatori zilnic, din întreaga lume.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.