Twitter este o rețea de socializare la care se face deseori referire ca fiind un website de microblogging. Utilizatorii Twitter pot interacționa între ei și pot trimite scurte mesaje, denumite și Tweets, care sunt limitate la un număr de 280 de caractere.
Twitter este o platformă grozavă de răspândire rapidă a informației, de a fi la curent cu evenimentele, de a te adresa audienței, de a afla care este feedback-ul clienților, de a participa la o discuție și de a-ți exprima opinia.
De ce este important suportul acordat prin Twitter?
Twitter are peste 187 milioane de utilizatori activi zilnic, din întreaga lume.Mulți din acești utilizatori folosesc Twitter pentru a-și exprima opiniile despre produse și afacerea lor, pentru a adresa întrebări și pentru a oferi un feedback prin împărtășirea experienței avute, fie ea negativă sau pozitivă.
Deoarece Twitter este considerat a fi un canal de comunicare întotdeauna “pornit”, clienții (atât cei existenți cât și potențiali) se așteaptă să fie “văzuți” pe platformă atunci când încearcă să contacteze o companie. De multe ori, afacerile care nu răspund prompt vor atrage din partea clienților reacții negative.

Prin natura sa, Twitter este o modalitate prin care experiențele și reacțiile negative se răspândesc cu o rapiditate uimitoare. De aceea, este extrem de important să fiți activ pe Twitter, în plus față de clasicele metode de comunicare proactive ale serviciului clienți.
Cum puteți oferi suport prompt pe Twitter?
Pentru a fi sigur că primiți notificări despre orice Tweet care apare, trebuie să aveți la îndemână un intrument avansat, cum este LiveAgent.
Integrând Twitter puteți monitoriza brand-ul dvs. și competitorii. Puteți răspunde Tweet-urilor și comentariilor care necesită să reacționați în timp util, întrucât sistemul vă va notifica despre fiecare Tweet care va conține cuvinte cheie setate de dvs., comentarii și mențiuni.

Ce puteți realiza cu integrarea Twitter?
- Monitorizați menționările despre brand și cuvinte cheie
- Setați câțiva termeni simpli, monitorizați și arhivați în baza dvs. de date toate tweet-urile care conțin acești termeni.
- Monitorizați toate mențiunile despre brand-ul dvs în timp real
- Monitorizați în timp real platforma de social media
- Conectați multiple conturi de Twitter
- Răspundeți Tweet-urilor, comentariilor și mențiunilor, dintr-un singur loc
- Împărțiți și căutați cu ușurință comunicațiile prin Twitter și comentariile clienților
- Transformarea automată in Tichete a menționărilor publice
Cum arată/ cum funcționează în practică?
Să presupunem că denumirea companiei dvs. este “Helicompany” și că profilul dvs. pe Twitter este “@Helico”. Fiecare Tweet sau retweet în care este menționată pagina companiei (@Helico) va fi automat transformat in Tichet.
În plus, LiveAgent poate monitoriza anumite cuvinte cheie sau seturi de cuvinte pe care să le transforme de asemenea în Tichete. În acest caz, orice Tweet care conține cuvântul cheie “Helicompany” va fi identificat, transformat în tichet și disponibil în programul de suport.
Dacă aveți un semn de întrebare referitor la posibilitatea clienților de a realiza că folosiți un instrument extern pentru a răspunde la Tweet-uri și comentarii, răspunsul este nu. Descoperiți cum funcționează exact parcurgând acest video tutorial.

Cum să integrați Twitter cu LiveAgent
- Conectați-vă la LiveAgent
- Accesați opțiunea Configurare (simbolul cu roata dințată din bara cu meniu din stânga paginii)
- Dați click pe Twitter
- Dați click pe conturi Twitter
- Dați click pe Adaugă un cont Twitter

- Va apărea o casetă pop-up Logați-vă cu user-ul și parola contului de Twitter și apăsați Autorizare aplicație.

- De îndată ce contul dvs. Twitter este conectat la LiveAgent, dați click pe Editare pentru a activa contul

- În următorul ecran verificați căsuța “Status”

- Selectați departamentul către care doriți să fie distribuite tweet-urile, retweet-urile, comentariile și mențiunile pe Twitter
- Dați click pe “Adăugați o nouă cerere” pentru a seta ce tipuri de retweet-uri să fie convertite în tichete. La secțiunea Cereri, puteți define anumite cuvinte cheie pe care doriți să le monitorizați (și să transformați ulterior în tichete tweet-urile care le conțin).
- Apăsați Salvare

Care sunt beneficiile integrării Twitter?
Creșterea gradului de satisfacție și a prestigiului brand-ului
Menținerea clienților mulțumiți este cel mai important aspect al unui serviciu clienți. Cu ajutrul integrărilor, nu mai trebuie să monitorizați conturile de Twitter și dispozitivele mobile ca un vulture. Vă veți putea alătura cu ușurință conversațiilor, chiar dacă nu sunteți în mod expres tăg-uit.
A fi implicat în discuțiile pe care clienții le au despre dvs. sau competitorii dvs. vă oferă un avantaj și denotă faptul că sunteți interest de cee ace au ei de spus.
Mai mult decțt atât, având toate tichetele Twitter salvate în arhiva centrului dvs. de support, vă veți impresiona clienții cu ușurință fiind la curent cu solicitările și comenzile lor anterioare, acest lucru va contribui la creșterea imaginii barnd-ului, a gradului de satisfacție și retenșie ale clienților.

Soluționarea mai rapidă a problemelor
În ziua de azi, a avea un produs grozav sau un preț foarte bun nu sunt singurele aspecte care contează. Clienții doresc servicii de suport personzalizate, fără a fi stresați și mai ales să primeascaă răspunsur rapide la întrebări.
Dacă sunteți contactat de către clienți pe platforma Twitter și nu oferiți un răspuns în decurs de o oraă (majoritatea clienților au această așteptare), există o probabilitate mare ca aceștia să renunțe la produsul/serviciile dvs. și să împărtășească în mediul online experința lor negativă.
Oferiți-le clienților dvs. ceee ce iși doresc și se așteaptă să primească cu ajutorul LiveAgent – suport personalizat, imediat și fără a-i stresa. Programul LiveAgent vă va notifica de fiecare data când primiți un nou tichet Twitter, astfel încât vă va fi mai ușor să răspundeți solicitărilor clienților.
Eficiență sporită a fluxului de lucru
A oferi răspunsuri întrebărilor provenite de la clienți prin intermediul LiveAgent, generează creșterea eficienței agenților. Care ar fi motivul?
- Agenții dvs. nu vor fi nevoiți să monitorizeze multiple conturi și dispozitive
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de feed-ul propriului cont de Twitter
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de creșterea numărului de notificări
- Agenții dvs. vor putea gestiona mai multe conturi simultan
Imagine puternică pe piață a brand-ului
Dacă potențialii clienți și cei existenți se află pe pagina dvs. de twitter și o analizează, sunt mari șanse ca aceștia să cumpere produsul sau serviciul dvs. De ce să nu-i atrageți prin faptul că răspundeți întrebărilor lor într-un timp relative scurt, dând dovadă de istețime?

Grad înalt de Securitate, mai puține breșe
A răspunde tweet-urilor prin intermediul LiveAgent este mult mai sigur. De ce? Tichetele Twitter sunt stocate într-un inbox universal care poate fi accesat de toți agenții serviciului clienți. Asta înseamnă că nu trebui să vă faceți griji în ce privește:
- Utilizării acelorași date de logare împreună cu alți utilizatori
- Logarea de pe dispozitive publice
- Pierderea dispozitivelor pe care sunteți logat la contul Twitter
Avantaje competitive
Chiar dacă suportul acordat pe platforma Twitter devine tot mai popular, există încă multe afaceri care nu țin cont de acesta. Fiți în avantaj prin conectarea contului de twitter la programul LivAgent.
Sunteți pregătit să încercați integrarea platformei Twitter?
Pemiteți-ne să ne ocupăm de lucrurile grele, astfel încât dvs. să vă concentrați pe oferirea suportului de încredere tuturor clienților. Începeți astăzi perioada gratuită de probă. Nu se solicită card bancar.
Resurse despre Twitter în baza de informații
Aflați mai multe despre monitorizarea cuvintelor cheie cu ajutorul ghidului din baza de informații sau de pe pagina dedicată integrărilor.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media
Soluția LiveAgent poate ajuta la crearea unei culturi orientate spre clienți prin utilizarea feedback-ului clienților pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor și prin promovarea clienților și crearea de programe de loialitate. Rentabilitatea investiției într-un serviciu excelent poate crește cu implicarea angajaților și satisfacția clienților, făcându-i loiali și capabili să împărtășească experiențele pozitive cu alții. LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici pentru a susține serviciul de relații cu clienții și pentru a îmbunătăți rentabilitatea investiției.
Caracteristicile biroului de asistență pentru rețelele de socializare
Aproximativ 42% dintre agenți nu pot răspunde la întrebările clienților. Utilizarea rețelelor de socializare poate crește conștientizarea brand-ului și vânzările. Este important să aveți șabloane de răspuns predefinite și să nu ignorați reclamațiile clienților. Peste 63% dintre clienți se așteaptă ca firmele să ofere servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor de socializare. Social media nu este preferat pentru asistența clienților, dar companiile recunosc că furnizarea de asistență pe rețelele de socializare poate fi benefică.
Șabloane de servicii pentru clienți în social media
Consumers expect brands to offer customer service through social media channels, with 90% of social media users having used this method to communicate with a company. Responding to customer inquiries or complaints on social media can greatly impact customer satisfaction, with 40% expecting a response within an hour and 79% within 24 hours. Positive experiences with brands on social media can lead to customer recommendations. However, one-third of customer complaints go unanswered, which can lead to a decrease in customer support by 50%. Using Twitter for customer service can increase satisfaction by 19%. To manage customer service on social media, connection with help desk software is recommended. Handling negative comments professionally and not personally is important, as is personalizing responses through the use of pre-written templates.
Twitter este o companie de software și de servicii de internet, cu o rețea socială care facilitează conectarea și schimbul de informații cu alte persoane online. Echipa de asistență pentru clienți oferă asistență prin intermediul rețelelor de socializare și prin intermediul unei baze de cunoștințe. Nu exista asistență prin mail sau chat live. Twitter are și termeni și condiții, politici de confidențialitate și de securitate, dar nu oferă asistență telefonică sau prin forum.