Partener
Ce este Twitter?
Twitter este un site de microblogging și social media utilizat de milioane de oameni din întreaga lume. Utilizatorii interacționează prin intermediul mesajelor scurte numite Tweets, unde pot partaja text și diverse medii pentru a interacționa cu urmăritorii lor. Twitter este, de asemenea, utilizat de companii și afaceri pentru a-și promova produsele, a interacționa cu clienții sau pentru a le oferi asistență.
Twitter poate fi un instrument excelent pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți. Poate crește satisfacția clienților și agenții dvs. pot oferi ajutor în timp real, în loc să gestioneze doar e-mailuri sau apeluri telefonice.
Cum îl puteți utiliza?
Utilizați Twitter pentru a crea un cont de afaceri și pentru a partaja produsul sau serviciile dvs. Twitter poate fi, de asemenea, utilizat ca un canal puternic de servicii pentru clienți, cu software-ul și cunoștințele potrivite. Conectarea Twitter la LiveAgent vă poate aduce un alt mod de a ajunge la clienții dvs. și de a crea un nume pentru compania dvs.
După integrarea Twitter, căsuța de e-mail a echipei dvs. va monitoriza mesajele și tweet-urile din contul dvs.
Acum puteți defini propria listă de interogări – monitorizarea tweet-urilor generate pe Twitter. Iată câteva exemple despre cum să căutați anumite tweet-uri și să le transformați în tichete:
Exemplu | Găsiți tweet-uri… |
---|---|
căutare twitter | care conține atât „twitter”, cât și „căutare”. Acesta este operatorul implicit |
“happy hour” | care conține expresia exactă „happy hour” |
dragoste OR ură | care conține fie „dragoste”, fie „ură” (sau ambele) |
bere -rădăcină | care conține „bere”, dar nu „rădăcină” |
#haiku | care conține hashtag-ul „haiku” |
from:twitterapi | trimis de la utilizatorul @twitterapi |
to:twitterapi | trimis utilizatorului @twitterapi |
place:opentable:2 | despre locul cu OpenTable ID 2 |
place:247f43d441defc03 | despre locul cu ID-ul Twitter 247f43d441defc03 |
@twitterapi | menționarea @twitterapi |
supererou since:2011-05-09 | care conține „supererou” și trimis de la data „2011-05-09” (an-lună-zi). |
twitterapi until: 09.05.2011 | care conține „twitterapi” și trimis înainte de data „09-05-2011”. |
film -înfricoșător🙂 | care conține „film”, dar nu „înfricoșător” și cu o atitudine pozitivă. |
zbor 🙁 | conținând „zbor” și cu atitudine negativă. |
trafic? | care conține „trafic” și adresează o întrebare. |
filtru hilar: links | care conține „hilar” și o adresă URL. |
sursă de știri:tweet_button | conținând „știri” și introduse prin butonul Tweet |
Avantaje
- Țineți evidența Tweet-urilor și a mesajelor în timp real
- Totul este gestionat prin intermediul sistemului de ticketing
- O soluție plină de funcții care gestionează rețelele sociale
Cum se integrează Twitter cu LiveAgent
LiveAgent include o integrare nativă pentru conturile dvs. Twitter. Pur și simplu accesați contul dvs. LiveAgent, deschideți Configurare și găsiți Twitter în panoul din stânga sau pe ecranul principal.

Twitter trebuie mai întâi activat. Puteți face acest lucru dând click pe butonul portocaliu din secțiune. LiveAgent va reporni după aceasta.

Apoi, accesați Conturi Twitter . Este secțiunea chiar sub Twitter în panoul din stânga. Puteți adăuga conturile dvs. Twitter aici. Dați click pe butonul portocaliu Adăugați un cont Twitter .

Va apărea o fereastră nouă. Conectați-vă la contul dvs. Twitter și acordați permisiuni LiveAgent pentru a vă gestiona datele și a oferi acces la software-ul de asistență.

Contul dvs. Twitter a fost conectat și ar trebui să-l vedeți disponibil în secțiune. Ultimul pas este să dați click pe pictograma creion din partea dreaptă.

Trebuie să bifați caseta Status pentru a finaliza integrarea. Acest lucru va permite LiveAgent să gestioneze Tweet-urile dvs. și să le transforme în Tichete în sistemul dvs. de Ticketing.

Ați terminat. Mergeți mai departe și verificați-vă căsuța de e-mail. Ar trebui să vă vedeți Tweet-urile și răspunsurile de la urmăritorii dvs. acolo.


Acum nu mai trebuie să comutați între aplicații și gestionați toate comunicările clienților dvs. din căsuța de e-mail LiveAgent. Simțiți-vă liber să adăugați mai multe conturi.
Cum se integrează Twitter cu LiveAgent prin intermediul Zapier
Dacă preferați, puteți integra Twitter cu LiveAgent prin Zapier. Zapier este un serviciu care vă poate ajuta să integrați două aplicații. Integrarea este simplă și se poate face în câteva minute.
În primul rând, veți avea nevoie de un cont Zapier. Puteți crea unul aici. Când ați terminat, accesați pagina de integrări LiveAgent + Twitter.

Derulați în jos pe pagină până când vedeți secțiunea de conectare Twitter + LiveAgent în câteva minute. Aici puteți alege declanșatoarele și acțiunea. Un declanșator într-un software va activa o acțiune în cel de-al doilea. Deci, gândiți-vă la ce doriți să facă integrarea dvs. și alegeți un declanșator și o acțiune.
Ca exemplu pentru acest ghid, am ales declanșatorul Urmăritor Nou Twitter și o acțiune LiveAgent Adăugare Client Nou. Puteți utiliza această integrare pentru a urmări datele lunare ale utilizatorilor, pentru a obține contacte noi pentru conversații în căsuța de e-mail a echipei, în scopuri de vânzări sau de marketing.
Click pe butonul albastru pentru a continua.

Acum este timpul să configurați declanșatorul. Conectați-vă la contul dvs. Twitter și acordați Zapier permisiunile necesare pentru a vă gestiona datele.

Asigurați-vă că testați declanșatorul pentru a vedea dacă funcționează. Zapier va verifica dacă aveți urmăritori și utilizatori disponibili în contul dvs. Twitter și va aduna datele.

După un test de succes al declanșatorului, continuați să configurați acțiunea LiveAgent.
Aici trebuie să completați câteva formulare. În câmpul E-mail, selectați opțiunea așa cum se arată în imaginea de mai jos sau luați în considerare alte opțiuni care funcționează mai bine pentru dvs. În ambele cazuri, nu trebuie să completați o adresă de e-mail în câmpul de e-mail.

Când ați terminat, faceți un test final al integrării și vedeți dacă funcționează.

Funcționează? Grozav! Acum, orice nou urmăritor Twitter va fi salvat ca persoană de contact în sistemul dvs. de ticketing LiveAgent.


Simțiți-vă liber să reveniți la pagina Zapier și să creați mai multe integrări în scopuri diferite.
Frequently Asked Questions
Ce este integrarea Twitter în LiveAgent?
Integrarea Twitter creează un nou tichet de fiecare dată când sunteți menționat într-un tweet. Ca urmare, puteți oricând să interacționați cu clienții și să fiți la curent dintr-o singură interfață.
Cum integrați Twitter cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Click pe Configurări 3. Căutați Twitter -> Conturi Twitter -> Adăugați un cont Twitter 4. Conectați 5. Click pe Editare și bifați caseta Status
Suportul social înseamnă furnizarea de servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor sociale precum Facebook și Twitter. Este esențial pentru mărcile B2C cu clienți milenari obișnuiți cu modalități moderne de comunicare. Integrarea paginilor de social media în LiveAgent facilitează furnizarea acestui suport.
Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media
Mulțumiri pentru feedback-ul pozitiv! Opiniile clienților sunt valoroase pentru noi și ne ajută să ne dezvoltăm. Vă mulțumim pentru sprijin și alegerea de a fi la înălțimea așteptărilor.