Ați dori să vizualizați datele de conversie Google Analytics din conversațiile directe?
Ei bine, acest lucru este posibil și ușor de făcut cu LiveAgent.
Conversațiile directe din LiveAgent dispun de un număr mare de funcții. Monitorizarea încorporată în conversații permite companiei dumneavoastră să urmărească conversiile din conversații directe, aspect care vă poate ajuta să analizați impactul general al butonului de conversații.
La ce este utilizată monitorizarea încorporată în conversații?
Este utilizată pentru urmărirea sesiunilor de conversații directe în Google Analytics. Mulțumită acestor date, puteți evalua impactul conversațiilor directe asupra conversiilor de pe pagina dumneavoastră de internet. În plus, puteți vizualiza influența agenților dumneavoastră asupra vânzărilor.
Care sunt opțiunile pe care le puteți urmări?
- Începutul conversației
- Finalul conversației
- Fiecare mesaj al agentului
- Fiecare mesaj al clientului
Cum funcționează monitorizarea încorporată în conversații?
În LiveAgent, puteți pur și simplu naviga la extensii și activa urmărirea conversațiilor directe. După aceea, urmați instrucțiunile simple și vizualizați imediat analiza conversațiilor.
Mai specific însă, evenimentele generează funcții JavaScript care efectuează comenzi direct în pagina dumneavoastră web, acolo unde a început o conversație. O extensie ar putea fi utilizată pentru:
- semnalarea evenimentelor legate de conversații în aplicația dumneavoastră web
- pornirea de funcții JavaScript specifice
- modificarea conținutului paginii dumneavoastră web în funcție de sesiunea de conversație în desfășurare
Pentru informații detaliate, navigați la integrarea Google Analytics pentru LiveAgent.
Beneficii:
- Avantaj competitiv
- O mai bună înțelegere a pieții/clienților
- Toate datele într-un singur loc
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Alte funcții de conversații în LiveAgent:
Istoric al conversațiilor
Obțineți o imagine de ansamblu rapidă a problemei clientului în istoricul conversației și preveniți frustrările clienților. În plus, puteți analiza mai rapid problema și afla cine este responsabil pentru fiecare tichet.
Lungimea maximă a cozii
Creați un flux de lucru eficient pentru serviciile pentru clienți prin configurarea lungii maxime a cozii în cadrul conversației directe. În acest fel, serviciul pentru clienți poate gestiona mai eficient solicitările clienților și nu va fi depășit de situație. Tot prin această metodă veți evita experiențele neplăcute pentru clienți. Activând această opțiune, conversația directă va fi afișată doar unui anumit număr de persoane, iar persoanele rămase vor primi o opțiune de a vă contacta prin intermediul unui formular de preconversație.
Adresa URL actuală a vizitatorului conversației directe
Oferiți cel mai bun serviciu pentru clienți cu funcția de adresă URL actuală a vizitatorului conversației directe. Această funcție din LiveAgent vă arată situl de internet pe care vizitatorul îl navighează în prezent. Prin urmare, oferiți agenților dumneavoastră mai multe informații detaliate cu privire la ce se uită și ce caută clienții. Această funcție vă mai arată dacă vizitatorul a trecut la un URL diferit.
Vedeți toate funcțiile LiveAgent pentru mai multe informații.
Resurse din baza de cunoștințe:
Sunteți gata să implementați o extensie de urmărire a conversațiilor directe?
Aflați mai multe detalii despre urmărirea evenimentelor în Google Analytics.
Nu aveți un buton pentru conversații?
Nu vă faceți griji și citiți articolul pas cu pas pentru crearea unui buton de conversații în LiveAgent.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.